۱۱ مدیر دولتی پاداش نجومی گرفتند

گروه اقتصادی الف،   3970424081 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه برخی حقوق های بسیار بالا و پاداش های پایان خدمت نجومی درپی خلاهای قانونی پرداخت شده است گفت: «یازده نفر از این افراد درخواست بازنشستگی داده و پاداش خود را دریافت کردند و مجددا در سال ۹۷ اعاده به کار شدند.

۱۱ مدیر دولتی پاداش نجومی گرفتند

به گزارش تسنیم، محمد حسینی با اشاره به پاداش های یک میلیارد تومانی پایان کار برخی مدیران دولتی گفت: «مجلس برای این ارقام سقف تعیین کرد تا از پرداخت رقم های بالا خودداری شود؛ بنابراین بسیاری مدیران تقاضای بازنشستگی دادند تا با قوانین قبلی پاداش خود را دریافت کنند.»

وی ادامه داد: «بسیاری دوستان اعلام کردند با این کار منجر به خروج نخبگان از دولت می شوید؛ بنابراین ما عملکرد ها را از دستگاه های نظارتی درخواست کردیم و بر اساس این گزارش شاهد بودیم هیچ پرداختی خلاف قانون صورت نگرفته است.»

حسینی در توضیح این مطلب افزود: «حتی آن فردی که یک میلیارد تومان پاداش پایان خدمت دریافت کرده، حقوق بسیار بالایی داشته که وقتی ضرب در 30 ماه شده ، پاداشی معادل سی ماه دریافت کرده است.»

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی حقوق های بسیار بالا و پاداش های پایان خدمت نجومی درپی خلاهای قانونی پرداخت شده است، ادامه داد: «یازده نفر از این افراد درخواست بازنشستگی داده و رئیس دستگاه ها نیز با این بازنشستگی موافقت و پاداش خود را بر اساس قانون دریافت کرده اند و جالب اینجاست که مجددا در سال 97 اعاده به کار شده اند.»

حسینی در ادامه مصاحبه با رادیو گفتوگو با اعلام اینکه چنین اقدامی در دستگاه های اجرایی خلاف قانون نبوده و بر اساس خلاهای قانونی صورت گرفته است، گفت: «هم اینک باید طرحی را پیگیری کنیم که در مجلس تصویب شود تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.»

این نماینده مجلس تصریح کرد: «این افراد هم حقوق بازنشستگی می گیرند و هم حقوق جدید خود را! البته از طریق کمیسیون به دستگاه های نظارتی اعلام کردیم که گزارش های خود را تا پایان شهریور به مجلس ارائه دهند.»

حسینی اضافه کرد: «طبق آئین نامه داخلی می توان دو حکم را برای این افراد اجرا کنیم تا به عنوان جرم یا تقاضای رسیدگی، به محاکم قضایی ارسال کنیم یا این پرونده را به کمیسیون اصل 90 یا دیوان محاسبات ارسال کنیم.»

دیدگاه کاربران

نا شناس۴۳۴۵۳۵۱۱:۵۵:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۲۴
اسماشونو بگین
ناشناس۴۳۵۲۲۶۱۷:۲۲:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۲۴
چیزی که باید اصلاح بشه قوانین و تصمیماتی هست که زمینه ساز چنین سوء استفاده هائی میشه آیا این پرداخت ها و پاداش ها غیر قانونی انجام شده ؟ همین طور در بحث پیش فروش سکه آیا افرادی که سکه پیش خرید کردند کار غیر قانونی انجام دادند؟ یا در خصوص استفاده کنندگان ار ارز مسافرتی آیا افرادی که ارز گرفتند و سفر رفتند عملی عیر قانونی انجام دادند؟ باید قوانین و تصمیم گیری ها در عین شفافیت بنحوی باشه تا زمینه سوء استفاده هایی از این دست وجود نداشته باشه
ناشناس۴۳۴۵۳۹۱۱:۵۸:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۲۴
فکر کن اگر ژاپن بود برای کمک به اقتصاد کشور صبر مَی کردند پاداش کمتری بگیرند اینجا مدیران ارشد هول مَی زدند تو این شرایط زودتر بازنشست بشن تا بیشتر گیرشون بیاد.این مسایل حاصل تربیت غلط اجتماعی و فرهنگی است.مدیران انقلابی دهه شصت جاشونو دادن به مدیران بی تعهد و تمامیت خواه و بی مصرف.
به افرید۴۳۴۵۴۷۱۲:۰۳:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲۴
اون وقت میگین نگران تحریم نباشیم.خزانه مردمو خودمون تاراج میکنیم
کارمند اصلاح طلب۴۳۴۵۵۱۱۲:۰۳:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۲۴
افزایش حقوق کارمندان به میزان 10درصدی -- پرداخت پاداش مدیران بصورت نجومی
ناشناس۴۳۴۵۷۷۱۲:۱۱:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۲۴
ومجلس همچنان خواب است
ناشناس۴۳۴۶۱۰۱۲:۲۳:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۲۴
مدیران نجومی بگیر را در وزارت صنایع، نفت، علوم و تحقیقات، سازمان تحقیقات جهادکشاوری، مسکن و شهرسازی، و پژوهشکده ها و مدیران هیئت علمی با مرتبه استادی و بانکها و موسسات مالی باید جستجو کرد.
ناشناس۴۳۴۶۱۲۱۲:۲۴:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۲۴
اصلا مهم نیست چقدر گرفته اند ببینید عملکردشان چه بوده؟ ای کاش به همان حقوق و پاداش هم راضی بودند اکثرا اهل زیر میزی هم هستند. تا قانون از کجا آورده ای برای همه از نگهبان ساده گرفته تا بالاترین مقامات اجرا نشود بقیه کارها بیشتر شبیه فیلم و شو تلویزیونی خواهد بود.
ناشناس۴۳۴۶۲۳۱۲:۲۹:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲۴
از قول کامنت یک هموطن: اکثر این افراد در بانک مرکزی هستند. اگر در اینترنت جستجو کنید متوجه خواهید شد که دبیر کل این بانک یک میلیارد و دویست میلیون تومان پاداش بازنشستگی دریافت کرده و هنوز هم بر سر کار است!!!
علی۴۳۴۶۲۶۱۲:۲۹:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۲۴
نیست خیلی همه نخبه مدیر و مدبر هستند یه وقت یهوو فرارم میکنند ول کن بابا مسخره کردین ملت و مدیریت شما ها اندازه مدیریت یک دبستان و راهنمایی نمی ارزه که به خاطرش حقوق نجومی هم میگیرن
ناشناس۴۳۴۷۲۷۱۳:۳۵:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۲۴
جمع کنید سفره حرامخواری از بیت المال رو بخدا ظلم دوامی نداره
ناشناس۴۳۴۷۶۵۱۳:۵۲:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۲۴
هردم ازاین باغ بری می رسد ، تازه تر از تازه تری می رسد......
ناشناس۴۳۴۷۷۵۱۳:۵۸:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۲۴
حتی اگر اعاده به خدمت این افراد خلاف قانون نباشد که حاکی از نقص قوانین است لکن بر خلاف اصل انصاف و مروت است در این شرایط مردم و کشور
ناشناس۴۳۴۷۸۳۱۴:۰۴:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۲۴
خوب است به سطح مهارت و میزان حساسیت یا اهمیت شغلی این افراد هم اشاره شود واین که این اشخاص در یک شبانه روز چند ساعت صرف کارشان می کنند و چنانچه نباشند آیا قادر به جایگزین کردن دیگر اشخاص با سطح آگاهی ومهارتی آنها هستیم ؟! گاهی بعضی مسئولین به دلیل موقعیت شغلی حتی خارج از ساعات کاری ودر محیط خانه هم ملاقاتهای کاری دارندکه هزینه زیادی جهت پذیرایی از میهمانان متحمل می شوند ! آیا این موارد را هم به حساب آورده اید ؟( به این نکات اشاره کردم چون همسرم چند سالی مسئولیت دولتی در یکی از استانها را به عهده داشت . آمد ورفت های خارج از محیط کار البته مرتبط با مسائل ومشکلات استان وهزینه و وقتی که بر خانواده تحمیل می شد نه فرصت بودن با خانواده را فراهم می کرد و نه از حقوقی که ماهیانه پرداخت می شد چندان چیزی برای پس انداز کردن باقی می ماند. ) البته هدفم از این مطلب توجیهه کسانی که به ناحق حقوق های بالا می گیرند نیست .
ناشناس۴۳۴۸۷۴۱۴:۳۷:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۲۴
خداییش مهارت و صحت و ارتباط مدارک تحصیلی و حساسیت شغلی همه مدیران فعلی توووووپ!!!! واقعا اصلا قصد.. دفاع ازاین بی سوادهای پرادعا نبود
ناشناس۴۳۴۹۴۶۱۵:۱۰:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۲۴
اگر توجیه نیست، پس چیست؟ اگر پست اینقدر بد است، پس چرا.......................
ناشناس۴۳۴۹۸۹۱۵:۳۴:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۲۴
من موندم اینها اگه شبانه روزی کار می کنند. پس چرا غربی ها که سر ساعت میان و میرن ولی پیشرفته تر و منظم و مرتب اند؟ از وقت خانواده هم نمی زنن.
ناشناس۴۳۵۰۴۱۱۵:۵۸:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۲۴
بله خیلی ها شبانه روزی کار می کنند. اما این که از خارجی ها مثال زدی دلیلش این است که یک نظم عمومی در نظام کاری برقرار است که فشار به طور یکسان بر همه وارد میشود نه یک عده شبانه روزی کار کنند ویک عده فقط نق بزنند !
ناشناس۴۳۵۰۲۱۱۵:۵۰:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۲۴
اگر این حرفها که میزنی یک درصد هم راست بود حق با شما بود و مطمئن باش مردم ما هم قدر آنها را میدانستند ولی اگر همان یک درصد راست بود اینها انقدر برای پر کردن جیب خود نقشه نمیکشیدند
ناشناس۴۳۴۸۶۱۱۴:۳۰:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۲۴
کدام نخبه دردولت وجوددارد که خروجش باعث مشکلات بشود ؟؟؟؟؟؟
ناشناس۴۳۴۸۸۳۱۴:۴۱:۳۲ ۱۳۹۷/۴/۲۴
مشکل در این است که مدیران حق مدیریت خود را هم در حقوق بازنشستگی و هم در پاداش منظور می کنند. این خلاف اصول است. حق مدیریت نباید منظور شود. ولی چون مدیران برنامه ریزی می کنند، قانون را به نفع خود تغییر می دهند و یا تفسیر می کنند. وجه دیگر این مسیله این است که تا کسی مدیر می شود به دوستان در شرف بازنشستگی خود پست می دهد تا در هنگام بازنشستگی هم شیره این خوان گسترده را ببرند. من نمی دانم چرا یکی به این موضوع که کلید اصلی پرداختهای بالا است، نمی پردازد؟ من نمی دانم اینها پیش وجدان خود چگونه داوری می کنند؟!
ناشناس۴۳۴۹۳۷۱۵:۰۷:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۴
به گزارش تسنیم، محمد حسینی با اشاره به پاداش های یک میلیارد تومانی پایان کار برخی مدیران دولتی گفت: ///// :::::::::: نوش جان و گوارای وجود ، یادتان باشد که روز حساب و قیامتی و......هست .
علی۴۳۴۹۴۰۱۵:۰۹:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۲۴
حق مدیریت باید از پاداش و حقوق بازنشستگی حذف شود. این منشا اصلی فساد است که کسی در مورد آن صحبت نمی کند. مدیران دوستان در شرف بازنشستگی خود را در دو سال آخر مدیر می کنند. این بخش حقوق که دوره ای است چرا باید منظور شود؟ این ایراد جدی دارد که باید در قانون اصلاح شود ولی .................؟
مهرداد۴۳۵۲۱۷۱۷:۱۹:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۲۴
این مدیران نجومی بگیر که متاسفانه خدمت موثری هم به عموم مردم انجام نداده اند به نظر میرسد که باید تقاص پس بدهند. به نظر میرسد تا دیر نشده حاکمیت راسا اقدام به تقاص اموال آنها بنماید و صرف کم درآمدها و فقرا کند.
ناشناس۴۳۵۲۷۶۱۷:۴۷:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۲۴
بنظر شکسته نفسی شده 11 نفر بیشترند. کف نجومی رو چنده؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین