در ادامه رکورد شکنی‌ها؛ سکه دو میلیون و ۵۸۷ هزار تومان شد/ یورو ۸۳۹۳ تومان

گروه اقتصادی الف،   3970323113 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت دو میلیون و ۵۸۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۲۱۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

در ادامه رکورد شکنی‌ها؛ سکه دو میلیون و ۵۸۷ هزار تومان شد/ یورو ۸۳۹۳ تومان

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز قبل دو میلیون و 587 هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم دو میلیون و 437 هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و 250  هزار تومان، ربع‌سکه 714 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 403 هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای 18عیار نیز امروز 216 هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1294.2 دلار معامله می‌شود.

با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از 20 فروردین دلار را با قیمت 4200 تومان تک‌نرخی کرده‌اند؛ این نرخ تا 30 اردیبهشت ثابت بود ولی از 31 اردیبهشت تا امروز هر نرخ دلار هر روز سیر صعودی را طی می‌کند و امروز 4227 تومان قیمت‌گذاری شد.

به گزارش تسنیم امروز در بازار آزاد هر یورو 8 هزار و 393 تومان و هر پوند با ارزش 9 هزار و 528 تومان و درهم امارات 1926 تومان دادوستد می‌شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۸۵۳۲۴۱۴:۲۱:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
دولت اشرافی کارگزاران و اصلاح طلبی ، اصلا حوصله کار جهادی شبانه روزی ندارد ، نشسته به امید توافق و برجام اروپایی... این طیف تبدیل شده به ماشین تولید نارضایتی در کشور.. بیخود نیست در ایام انتخابات ،همه ضد انقلاب خارجی از بهایی و سلطنت طلب و ...حامی اصلاح طلبان اشرافی اند و انقلابی ها را می کوبند..
ناشناس۳۸۵۹۸۸۱۹:۰۸:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
بابا تموم کنین تاختن به همدیگرو .اصلاح طلب و محافظه کارو تند رو کندرو کاری از پیش نبردن.همین بحثهای پوچ و بی محتوا است که باعث شده از مشکلات اصلی کشور ومردم دور بشیم.واقعا همه خسته شده ایم از این داستان تکراری.بابا جان همه باید فکر مملکت باشیم نه چپ وراست
ناشناس۳۸۶۰۲۷۱۹:۴۶:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
این دولت اشرافی و ... دیگه خیلی قدیمی شده
ناشناس۳۸۵۳۲۸۱۴:۲۴:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تندروهای اصلاح طلب در روزنامه های زنجیری عنوان می کنند که چاره ای جز توافق با اروپا نیست.. معلوم است این رها شدگی مشکوک اقتصاد ،با اهداف خاصی صورت می گیرد..
ناشناس۳۸۵۵۸۳۱۵:۴۵:۵۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
هنوز که در فروش نفت و صادرات دیگر تغییری ایجاد نشده چه ربطی به توافق با اروپا داره؟ هرچند فروش نفت در آینده هم ادامه خواهد داشت به خصوص با چین و روسیه و هند. البته فروش به ارزی غیر از دلار آمریکا. از کجا معلوم که دولت از این جو ایجاد شده استفاده نمیبرد؟ مردم سکه یک میلیون و ششصد رو پس دادند. یادتون هست؟
ناشناس۳۸۶۰۱۴۱۹:۳۴:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
اینها نتیجه تحریم های که دوران شما پایش ریخته شد و برجام 5 سال جلوی تحریم ها ایستاد
ناشناس۳۸۵۳۳۸۱۴:۳۰:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
مملکت ول شده کلا
ناشناس۳۸۵۳۵۰۱۴:۳۶:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
بخدا قسم در هرجا از این کره خاکی، بجز ونزوئلا، اگه چنین سقوطی از پول ملی رخ بده نه تنها مسئولینش استعفا میدن بلکه به شدیدترین مجازات میرسن.
Irani۳۸۵۳۸۷۱۴:۴۹:۲۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
لطفا شما بفرمائید مردم باید چیکار کنن؟ چه خاکی به سرمون کنیم
ناشناس۳۸۵۳۸۹۱۴:۴۹:۴۷ ۱۳۹۷/۳/۲۳
ما رکورد زدیم
پشیمان تربیت حیدریه ای۳۸۵۴۱۸۱۴:۵۵:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
روحانی روحانی استعفا استعفا
ناشناس۳۸۶۲۸۷۲۳:۱۷:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
استعفاء و عذرخواهی استعفاء و طلب عفو از خدا استعفا و حلالیت از مردم استعفاء و پوزش از تمسخر منتقدان استعفاء و شستشو با آب و صابون استعفاء و پاسخگویی خسارت استعفاء و زین پَس کُنجِ سرخه استعفاء و سوت و کف های فریبنده استعفاء و خجالت از مسحور هورا کشیدن ها استعفاء و رفتن به عمق تاریخ با رفقا استعفاء و خجالت از سرخی خون شهداء استعفاء و خوف از خون بجوش آمده ضعفاء استعفاء و شرم از بالا نشینی استعفاء و وزن کشی دوباره مشاعر یاران استعفاء و گوش شنوا و آهِ رعیت نالان استعفاء و امضاء مضحک کِری استعفاء و یادآوری آنکه گفتی جهنم بِری استعفاء و قسم های دروغ جلاله؟ استعفاء و افتادن به چاه پس از چاله استعفاء و نابود کردن سرمایه هسته‌ای استعفاء و تردید در اینکه با که بسته ای؟ استعفاء و یاد سخن امام شهداء استعفاء و سخن امام که ای گورباچف مشکل تو هست عدم اعتقاد به خدا استعفاء و عبرت های روزگار استعفاء و آن همه ادعا و شعار استعفاء و انتظار واهی که آسمان بِبار استعفاء و چشم به غرب وحشی استعفاء و خیال،اوباما چه به ما می بخشی! استعفاء و استعفاء و استعفاء.... و ضجه مردمانی که دائماً گویند خدا خدا خدا خدا خدا خدا
راحله۳۸۵۴۷۷۱۵:۱۱:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
دستم بشکند که با رای دادن به روحانی در واقع به دروغ و فساد و گرانی و برعهدی رای دادم
سعادتی۳۸۵۴۹۷۱۵:۱۷:۳۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
مداخله بانک مرکزی در بازار هوشمندانه و رندانه نیست. همین فردا سکه طلا را در هر روز 30 هزار تومان زیر قیمت بازار با تحویل یک هفته ثبت نام کند تا هم نقدینگی مازاد را جمع کند و هم اینکه پس از از چند روز کاهش مستمر قیمت پیش خرید سکه خریداران اولیه را با زیان مواجه کند تا تب پیش خرید هم از بین برود یعنی باید برای خریدار سکه دو میلیون و پانصدی باید ریسک ایجاد کنیم. یا اینکه همین امروز اعلام کند هرکس سکه 2/5 میلیونی میخوهاد ثبت نام کند و سه روز بعد سکه اش را بگیرد و اجازه انصراف از خرید هم به پیش خریدار ندهد..... جند روز بعد با پیش فروش با قیمت پایین تر خریداران قبلی را دچار زیان کند .... یعنی ریسک خرید سکه برای سرمایه گذاری را افزایش دهد..... تا حالا متاسفانه هرکی خرید کرده ریسک زیان نداشته و سود کرده ....ین یعنی تشویق به خرید سکه و ارز... یا با اخذ مالیات از درآمد اتفاقی تغییر نرخ سکه بازار را مدیریت نمایند راه دیگر افزایش نرخ بهره بانکی تا سقف 35 دصد است شاید جلوی کمی جلوی تبدیل پول داغ را بگیرد.... یا بازار سلف ارز راه در بورس راه اندازی کند تا فروشندگان ارز (وارد کنندگان) بتوانند با پیش دریافت ریالی ارز قیمت های پایین تری را برای فروش پیشنهاد کنند و خرید نقدی ارز کاهش یابد شایان ذکر است بازار آتی ارز و سکه در این بازار سم مهلکی خواهد بود
ناشناس۳۸۵۶۲۳۱۶:۰۴:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
واقعا نمیدانیم چکار کنیم با این گرانی فقط بخدا پناه میبریم چون هیچ کس بدادمون نمیرسه مسیولین فقط حرف میزنن
ناشناس۳۸۵۸۸۹۱۸:۰۷:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تورم 8 درصده
ناشناس۳۸۶۰۹۷۲۰:۴۱:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
برای پایین آوردن قیمتها جهانگیری باید اعلام کنه که نرخی برای سکه بجز ۱ میلیون تومن و برای خونه بجز متری ۱میلیون تومن را به رسمیت نمیشناسه!
مهرداد۳۸۶۲۲۵۲۲:۴۱:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
با این حساب پس از افزایش شدید قیمت ارز در اسفند ماه ، یورو هر ماه 1000 تومان و یا 13% افزایش یافته است که با حساب مذکور و در صورت عدم رخداد غیرمنظره و تداوم شرایط فعلی، قیمت یورو در شهریور امسال به حدود 12000 تومان خواهد رسید!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین