پاسخ مدیرعامل پیام‌رسان سروش به سوالات فنی مخاطبان الف

گروه اجتماعی الف،   3970301142 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل پیام‌رسان سروش بابیان اینکه به‌زودی مشکلات فنی این پیام‌رسان ایرانی حل خواهد شد؛ گفت: راحتی کاربران برنامه‌های زیادی دیده شد و نسخه ویندوز سروش هنوز در مرحله‌ی آزمایشی است و به‌زودی نسخه رسمی آن با امکانات مناسب‌تر ارائه می‌شود.

پاسخ مدیرعامل پیام‌رسان سروش به سوالات فنی مخاطبان الف

به گزارش الف؛ سید میثم سید صالحی مدیرعامل پیام‌رسان سروش مهمان ویژه الف بود و به سوالات مخاطبان پاسخ داد؛ بخش نخست این گفتگو در چند روز گذشته منتشرشده بود و امروز بخش دوم و پایانی آن‌که پاسخ به سوالات فنی مخاطبان است، منتشرشده که در ادامه مشاهده‌ می‌کنید:

مدیرعامل پیام‌رسان سروش از صبر کاربران تشکر کرد و گفت: به زود با بروز رسانی‌های مشکلات فنی حل خواهد شد و برای کاربران برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی‌شده است.

متن کامل بخش نخست مصاحبه سید صالحی مدیرعامل پیام‌رسان سروش در گفتگو با الف و پاسخ به سوالات فنی مخاطبان را در زیر ببینید:

قسمت اول گفتوگوی تفصیلی مدیرعامل پیامرسان سروش با الف؛

سیدصالحی: مردم به سروش اعتماد کردند و اکنون نوبت مسئولان است/ بیش از 10 میلیون کاربر عضو سروش شدند+فیلم

مخاطبان در مورد گرافیک برنامه سوال پیرسیدِ بودند که چرا به این شکل انتخاب‌شده است؟

سیدصالحی- گرافیک برنامه بر اساس طرح‌های ایرانی و با رعایت سادگی و کاربرپسند بودن طراحی‌شده است؛ البته به دلیل آنکه کاربران فضای مجازی از اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام استفاده کرده‌اند و در مواردی به آن اپلیکیشن ها عادت پیدا کردند و با برخی المان‌های سروش راحت نیستند. ازاین‌رو تیم رابط کاربری سروش همواره در تلاش هستند تا گرافیک سروش را ارتقاء دهند. این ویژگی در پیام‌‌رسان سروش پیش‌بینی‌شده که کاربران می‌توانند تم‌های مختلف برای ظاهر کاربری خود آماده و استفاده کنند؛ همچنین تعداد زبانه‌ها و فونت سامانه و نحوه نمایش پست‌ها در کانال نیز از طریق بخش تنظیمات ظاهر کاربری قابل‌تغییر بر اساس ذائقه کاربر است.

 

چرا برنامه سروش آپدیت (به‌روزرسانی) نمیشود؟

سیدصالحی- سروش هرماه برای تمامی پلتفرم‌ها، نسخه جدید ارائه می‌کند و گاهی این زمان با توجه به حجم تغییرات تا دو هفته یک‌بار نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

 

نسخه ویندوز سروش  ضعیف است و حتی یک جستجوی ساده هم نمیتوان در آن انجام داد؟

سیدصالحی- نسخه ویندوز سروش هنوز در مرحله‌ی آزمایشی است و به‌زودی نسخه رسمی آن با امکانات مناسب‌تر ارائه می‌شود.

 

مخاطبی سوال پرسیده است که زمانی که پیامی در این پیام‌رسان ارسال می‌شود؛ نمی‌توان آن را حذف کرد یا اینکه پیام ارسالی توسط گیرنده مشاهده نمیشود؟

سیدصالحی- امکان حذف پیام در تمامی نسخه‌های پیام‌رسان سروش وجود دارد. اینکه پیامی ارسال شود؛ حتماً توسط مخاطب دیده خواهد شد، مگر آنکه پیام به‌درستی ارسال نشده باشد؛ و از سوی دیگر امکان حذف چت به نسخه‌های جدید سروش اضافه‌شده است تا کاربران راحت‌تر کار کنند.

 

یکی از مخاطبان الف سوا کردند یک کانال برای کسب‌وکارم در سروش ساختم؛ الآن یک مدتی است هرروز تلاش میکنم پستهای تستی که منتشر کردم را پاک‌کنم؛ اما هنوز موفق نشدم؟

سیدصالحی- در هفته گذشته پیام‌رسان سروش اختلالاتی داشت که اخیراً مرتفع شده است و در حال حاضر ارسال، حذف و ویرایش پیام بدون هیچ مشکلی در پیام‌رسان انجام می‌شود.

 

سوال دیگر این است که در اکثر مواقع تعداد پیام داخل کانال با عددی که روی آیکون کانال و یا ... نشان داده می‌شود؛ برابر نیست و زمانی که وارد کانالی میشویم، به آخرین ورود و  پیامی که دیده بودیم، تنظیم نمیشود؛ درواقع در اکثر مواقع مشخص نیست چند پیام در کانال را قبلاً دیدهایم و چند پیام دیگر مانده است؟

سیدصالحی- به دلیل کندی‌ها و اختلالات به وجود آمده در مواردی تعداد پیام‌های خوانده‌شده به‌اشتباه نمایش داده می‌شود. این مشکل در حال حاضر رفع شده است و به‌زودی با انتشار نسخه‌های جدیدتر باقی موارد مرتفع خواهد شد.

 

سوالی پرسیده شده در مورد اینکه آیا امکان ساختن نظرسنجیهای چندگزینه‌ای در برنامه پیام‌رسان سروش وجود دارد؟

سیدصالحی- در سروش بدون نیاز به استفاده از بات، به‌راحتی می‌توان نظرسنجی ایجاد کرد. این امکان در تمام پلتفرم‌ها موجود است و کافی است و برای این کار آیکونی دایره مانند در قسمت بالایی هر کانال قراردادِ شده که زدن آن وارد بخش ایجاد نظرسنجی خواهید شد و به‌راحتی می‌توانید سوال و گزینه‌های نظرسنجی را درج کنید.

 

چرا سرعت سروش خیلی پایین است و این پیام‌رسان در بسیاری از گوشی‌های اپل و بلک بری اجرا نمی‌شود؟

سیدصالحی- برای گوشی‌های اپل اپلیکیشن پیام‌رسان سروش را به‌زودی نسخه‌های بهتری ارائه خواهیم کرد و سرعت‌پایین سروش به دلیل حجم سنگین استفاده از آن است که با توسعه زیرساخت در حال حل مشکل هستیم.

 

سوالی عنوان‌شده مبنی بر اینکه چرا نسخه لینوکس سروش کار نمیکند و اینکه نسخه ویندوز فون برنامه چه زمانی ارائه خواهد شد؟

سیدصالحی- نسخه لینوکس در هنگام ورود مشکل داشته که در نسخه جدید این مشکل حل شد و در نسخه ویندوز فون  به دلیل تعداد کم گوشی‌های مورداستفاده فعلاً در اولویت و برنامه ما نیست البته در آپ لینوکس هم‌زمانی نصب آن‌هم با مشکل مواجه بود یا اینکه در اپلیکیشن ویندوز نمی‌توانستند عکس ارسال کنند؛ که این مشکلات هم حل‌شده است. بهینه‌سازی همه نسخه‌های عرضه‌شده بخصوص نسخه ios به‌طورجدی در حال انجام است. یک نسخه‌ای منتشر کردیم که البته افرادی که ios دارند باید از روی سایت پیام‌رسان برداشت کنند چون تحریم شدیم و در اَپ استور نمی‌توانیم خدمات ارائه کنیم. 

 

در موردنظرتان در خصوص دسترسی‌های نرم‌افزار بله پرسیدند و اینکه آیا سروش هم همین دسترسی‌ها را دارد؟

سیدصالحی- این دسترسی‌ها در یک پیام‌رسان برای ارائه سرویس‌های مختلف کاربرد دارد؛ سروش نیز همانند باقی پیام‌رسان‌ها برای ارائه سرویس‌های مختلف از برخی دسترسی‌ها استفاده می‌کند. کاربرد هر دسترسی به همراه توضیح آن در وبلاگ سروش آمده است و به اطلاع کاربران خواهد رسید.

 

چه خدماتی را برای راحتی کاربران طرح‌های کردید و یا در دست اجرا دارید؟

سیدصالحی- هم‌اکنون امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض را در پیام‌رسان داریم و قصد داریم آن را توسعه دهیم؛ همچنین پرداخت‌های درون کانالی را قبلاً داشتیم و در حال به‌روز کردن آن هستیم تا در لحظه‌ای که تراکنش اتفاق می‌افتد، پرداخت به صاحب کانال انجام شود و حتی  خدمات کارت به کارت و سایر خدمات دیگر مانند تخفیفات، جشنواره‌ها و پرداخت‌های چند شبایی و موضوعاتی مانند بن تخفیف فعال خواهیم کرد که این موارد نهایتاً نیمه خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید تا بتوان همه‌کاره‌ای مالی را انجام داد. حتی یک مشارکت‌هایی با برخی اپلیکیشن تا تعریف کردیم  که بدون نیاز به ورود به آن اپلیکیشن یا کار کردن در آن، کاربر سروش خدمات دریافت کنند مانند مثلاً خدمات غذایی یا تاکسی اینترنتی یا از خدمات آموزشی؛ مثلاً کاربر بتواند از تپ سی و اسنپ از همین پیام‌رسان سروش خدمات بگیرد، این موارد تعریف‌شده است؛ البته پایه ما، پیام‌رسانی است و در کنارش این خدمات را ارائه خواهیم کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۵۰۸۶۱۲:۱۵:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۱
خیلی سروش پیشرفت خوبی داشته است اگر مامردم هم دست به دست هم بدهیم واز تولید داخلی استفاده کنیم به سودخودمان است این چندوقته که ازسروش استفاده می کنم خیلی درهزینه اینترنتم صرفه جویی شده علاوه برآن هرچیزی که توتله گرام بود درسروش هست امتحان کنید البته باچاشنی مثبت اندیشی
ناشناس۳۵۵۳۹۰۱۴:۵۷:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۱
لطفا یکبار دیگه به مفهوم این جمله تون فکر بکنید. "هرچیزی که تو تلگرام بود در سروش هم هست"
ناشناس۳۵۶۱۴۴۰۹:۴۸:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۲
چون دستورات برنامه نویسی تلگرام برای سروش کپی پیست شدند
ناشناس۳۵۷۸۵۴۱۷:۳۹:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۳
مسلما چیز های خوب به راحتی به دست نمیاد. سروش برای شروع و البته صرفا برای شروع، نسبتا خوبه. البته که من نصب کردم و تلگرام رو لغو نصب و از سروش حمایت می کنم و از فکر ایرانی هم حمایت می کنم ولی ولی باید هر روز و هر روز به فکر بهتر بودن سروش و شبیه آن، باشید.
ناشناس۳۵۵۱۱۳۱۲:۲۷:۳۸ ۱۳۹۷/۳/۱
من دوبار سروش را نصب و به علت مشکلات دیلیت کردم ولی الان به عنوان یوزر آن قلمداد میشوم. لطفا آمار یوزر های فعال را بگویید نه کسی که یک بار آنرا نصب کرده بعد پشیمان شده
ناشناس۳۵۵۲۹۷۱۴:۰۶:۴۰ ۱۳۹۷/۳/۱
منم یکبار انجام دادم آمدم بیرون توبه کردم اما هنوز توبه ام قبول نشده گویا! هنوز در لیست مرتبطین بعنوان یوزر حضور دارم
ثاقبه۳۵۵۱۲۳۱۲:۳۴:۱۷ ۱۳۹۷/۳/۱
سلام. ایکاش این رو هم مطرح میکردید که امکان حذف مخاطبان، ویرایش مخاطب و اضافه کردن مخاطب از صفحه گزارشها هم وجود نداره و حتما باید شماره فرد در لیست مخاطبان تلفن باشه که به سروش اضافه بشه. صدای ارسال پیام هم خیلی خشن و آزار دهندست. اگه بخوان با تلگرام رقابت کنند نباید روی خواست و سلیقه خودشون پافشاری کنند. خواهش میکنم انتقال بدید. تشکر.
جواد۳۵۵۴۰۰۱۵:۰۲:۴۰ ۱۳۹۷/۳/۱
در نسخه جدید تمام مواردی که فرمودید حل شده.
ناشناس۳۵۵۱۷۳۱۳:۰۳:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۱
یکی از مخاطبان الف سوا کردند یک کانال برای کسب‌وکارم در سروش ساختم؛ الآن یک مدتی است هرروز تلاش می‌کنم پست‌های تستی که منتشر کردم را پاک‌کنم؛ اما هنوز موفق نشدم؟ در هفته گذشته پیام‌رسان سروش اختلالاتی داشت که اخیراً مرتفع شده است و در حال حاضر ارسال، حذف و ویرایش پیام بدون هیچ مشکلی در پیام‌رسان انجام می‌شود. این سوال رو من پرسیده بودم و اصلا ربطی به هفته قبل نداشت. کلا نسخه دستاپ فاجعه است. هنوز هم پاک نمیکنه.
ناشناس۳۵۷۸۶۱۱۷:۴۳:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۳
اتفاقا من هم همین مشکل رو داشتم اما درست میگه و مشکل مرتفع شده. بهتره دوباره امتحان کنی آقا یا خانم محترم.
علی۳۵۵۱۷۴۱۳:۰۳:۳۴ ۱۳۹۷/۳/۱
همش که بزودی شد
ناشناس۳۵۶۴۸۳۱۳:۲۹:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۲
5 میلیارد تومن دیگه بهشون هدیه کنن انجام میده بزودی!
مازندرانی۳۵۵۱۹۹۱۳:۱۴:۰۲ ۱۳۹۷/۳/۱
درخصوص سئوال یکی از دوستان مبنی بر ارسال پیام ولی گیرنده مشاهده نمیکند,باید بگم من گاها پیام میفرستم بعد طرف میگه نرسیده وآخرش کار به مذاکره تلفنی می رسد.بعد پیام رو حذف کردم فردا میگه رسیده
ناشناس۳۵۵۲۱۶۱۳:۱۹:۰۶ ۱۳۹۷/۳/۱
بهتر بود حداقل یکی از کارکنان فنی خود را مامور این پاسخگویی میکرد.
ناشناس۳۵۵۳۸۷۱۴:۵۵:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۱
اتفاقا به احتمالا خیلی زیاد این پاسخها مربوط به کارشناسان فنی می شود. چون خود مدیر هیچوقت راجع به زمینه ی تخصصی خود حرفی به میان نیاوردن.
دکتر۳۵۵۳۷۲۱۴:۴۵:۱۷ ۱۳۹۷/۳/۱
پاسخها اصلا فنی نبود. در مجموع میشود اینطور فهمید که تمام نسخه های سروش در حالت آزمایشی هستند. متاسفانه تیم فنی سروش حتی نسبت به سایر پیام رسانهای داخلی نیز بسیار ضعیف تر هستند
منم۳۵۵۴۵۸۱۵:۴۰:۵۷ ۱۳۹۷/۳/۱
دوستان عزیز اینکه اشکال میکنید صحیحه اما یه مقدار هم انصاف داشته باشیم تلگرام با اون همه پول و حامی که داره بعلاوه زیرساخت های عالی باز از همان روز اول مشکلاتی داشت که بعدا رفع شد هرچند اشکالات ناچیزی بود. وحالا سروش که تازه مسولین دارن کمکش میکنند تا زیرساختاش رو کامل کنه نباید رهاش بکنیم. باورکنید که ایرانی هستیم .کمک کنید تا بچه های خودمان رشد کنند. هر رشدی هزینه داره ولی بعد که رشد کردی به همه کیف میده عزت دارای غرور داری
سعید۳۵۵۹۰۹۰۲:۲۷:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۲
شما گویا با مدل اقتصادی شرکت های غربی کلا بیگانه ای عزیزم کلا فقط اینجاست که یسری کپی کار دستشون تو جیب دولته هنوزم هم پول میخوان هم حمایت هم ... تا حالا شنیدی در هر مقطعی مدیر عامل شرکت نرم افزاری تو امریکا از دولت پول بخواد!؟!؟
ميا۳۵۵۹۶۲۰۵:۰۸:۰۸ ۱۳۹۷/۳/۲
چی میگی داداش "تلگرام با اون همه پول و حامی!!!" اصلا میدونی استارت اپا از کجا شروع میکنن؟ ایده دارن میرن پیش سرمایه گذار اون بهشون وام میده کلا با پنجاه هزار دلار شروع کردن! نه وام پنج میلیاردی و یه عالمه رانت! اگه نمیدونی حداقل بپرس و تحقیق کن مگه اینکه نخوایی بفهمی... واقعا ادم دیوانه میشه...
ناشناس۳۵۶۱۹۹۱۰:۳۶:۴۲ ۱۳۹۷/۳/۲
تلگرام محصول نبوغ یک جوان بنام دوروف است و هیچ دولتی براش وام بلاعوض نداده و ملت را مجبور به نصبش نکرده !!
محمد۳۵۵۶۱۶۱۸:۰۷:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۱
من به خاطر علاقه به استفاده از کالای داخلی خیلی از دوستان را تشویق به استفاده از سروش کردم ولی چند مشکل وجود دارد : 1_نحوه خواندن پیامها مانند تلگرام مرتب از بالا به پایین نیست بعد از به روزرسانی یکدفعه می پرده به آخر یا یکی به آخر. 2_امکان چنگانهفرواردچنگانهنداره. 3_از همه مهمتر خود سایتهای خبری داخلی مانند باشگاه خبر نگاران _سایت الف_تابناک _مهر...آن طور که در تلگرام سریع و انبوه خبر درج می کنند تک و توک درسروش خبر درج می کنند.
ناشناس۳۵۵۶۴۴۱۸:۴۷:۱۳ ۱۳۹۷/۳/۱
وقتی روی کامپیوتر نصب می کنیم ، کد آن توسط پیامک نمی آید همینطور معصل ماندیم
امیر۳۵۵۹۰۲۰۱:۴۳:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۲
نکته ای که باید در نظر گرفته بشه اینه که پیام رسان های داخلی سلیقه و ذائقه مردم رو می دانستن و دو سال هم وقت داشتن که موازی با تلگرام این امکانات رو مهیا کنند اما چون این روز رو می دیدند تلاشی نکردن و فعلا از اهرم فیلتر تلگرام و نیاز مردم به شبکه های اجتماعی سو استفاده می کنن...پیام رسان های داخلی هم می شن مثل خودرو ساز ها
ناشناس۳۵۶۲۵۲۱۱:۱۲:۳۸ ۱۳۹۷/۳/۲
آقا چرا راه دور میرید همین وبسایت الف لینک سروش خودش رو گذاشته و با اینکه نسخه دستاپ سروش رو سیستم من نصبه ولی وقتی کلیک میکنیم روش اصلا باز نمیکنه. اینو ازش میپرسیدید. اون دوستان عزیز هم که از تولید داخلی حرف میزنند کاملا راست میگن ولی به چی میگید تولید ملی؟؟ من خیلی از تولید کننده های لبنیات، مواد غذایی، پوشاک و ... رو حتی اگر کیفیتی پایینتر داشته باشن به نمونه های خارجی ترجیح میدم ولی پراید و سروش و هیچ وقت جزء تولیدات داخلی حساب نمیکنم. اینها تو فضای انحصاری و با مدیران دارای ژن های خوب و بدون هیچ پاسخگویی درستی پا گرفتن و به هیچ وجه تولید ملی نیستند
ناشناس۳۵۶۳۷۲۱۲:۱۶:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۲
همه چیز به کنار . بحث اعتماد مطرح است عدم مراجعه مردم به این مورد بر می گردد صدا وسیما در چندین سال گذشته کارنامه خوبی ندارد .
ناشناس۳۵۶۵۱۳۱۳:۴۴:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۲
نسخه دسکتاپ واقعا فاجعه هست .جالبه که میگن در حال بروزرسانی هستیم.آدم یاد خودروسازای وطنی میفته.
مهدی۳۵۶۵۹۷۱۴:۳۳:۳۶ ۱۳۹۷/۳/۲
من ویندوز فون استفاده می کنم ، ما رو جزو ادم حساب نکرده دنبال ده ملیون کاربر هم هست.
ناشناس۳۵۶۷۰۰۱۵:۲۹:۵۱ ۱۳۹۷/۳/۲
یک سوال مهم نپرسیدی و پاسخ نداد: بر طبق عرف حقوق کاربران، چرا امکان حذف اکانت در نسخه ویندوزی نیست؟!
ناشناس۳۵۷۱۷۵۲۳:۴۷:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۲
بعضی ها چنان از جابجایی کسب و کارها از تلگرام به پیام رسان های داخلی سخن می گویند که گویا به فردی می گویند بلند شو و کمی آن طرف تر بنشین! به همین سادگی! مهم ترین چیز برای هر کسب و کاری وجود مشتری است. فرق است بین مرکز خریدی که اصطلاحاً «پاخور» ندارد با جایی که در هر دقیقه صدها نفر از مقابل مغازه ای عبور می کنند. این که به کسب و کارهای موجود در تلگرام بگویند حتماً و حکماً بروید به پیام رسان داخلی، مانند آن است که به فردی که دارای مغازه ای در بازار تهران است بگویند از این لحظه حق نداری در اینجا فعالیت کنی و باید به مغازه ای در فلان روستا نقل مکان کنی و کسب و کارت را آنجا ادامه دهی! آیا چنین حرفی معقول و پذیرفتنی است؟ بی تردید چنین الزامی به معنای تعطیل کردن کسب و کار آن فرد و ظلم آشکار به اوست و مصداق آشکاری از ناراضی تراشی. در زمانه ای که به دلیل مشکلات اقتصادی، ایجاد شغل توسط دولت به سختی و کندی و با هزینه های میلیاردی انجام می شود و در کشوری که میلیون ها جوان بیکار وجود دارند، صدها هزار نفر بی آن که ریالی از دولت پول و امکانات گرفته باشند، کسب و کارهای خود را در تلگرام راه اندازی کرده اند و هزینه های خود و خانواده هایشان را تامین می کنند. حال با کدام عقل و تدبیر می توان با یک پیامک این همه اشتغال را نابود کرد؟ آیا شغل جایگزین برایشان دارند یا قرار است فقط برای مردم مشکل آفرینی کنند، بر تعداد بیکاران بیفزایند و افراد بیشتری را سرخورده و ناراضی کنند؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین