گشت‌های محله محور بسیج بزودی آغاز می‌شوند

گروه اجتماعی الف،   3961016248 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: همه هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت‌های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می‌شود.

گشت‌های محله محور بسیج بزودی آغاز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، به طرح گشت‌های محله محور بسیج اشاره کرد و گفت: هدف این طرح، تامین امنیت شهر و شهروندان است البته نیروی انتظامی با قوت در تامین امنیت کوشا است و کار خود را انجام می‌دهد اما برقراری امنیت کامل در تهران نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال این است که با راه اندازی این نوع گشت‌ها بتواند بخشی از امنیتی که در پایتخت لازم است را تامین کند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به برخی ادعاهای کذب مبنی بر تلاش سپاه برای امنیتی کردن تهران، گفت: امنیتی کردن پایتخت مدنظر هیچکس نیست و اصلا نیازی به امنیتی کردن تهران وجود ندارد.

یزدی با تاکید بر قانون مداری بسیجیان، افزود: برخی تصور می کنند که کار بسیج از دستگاه قضایی و انتظامی جداست در حالیکه همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه صورت گرفته و بر همان اساس و در چارچوبی مشخص گشت های محله محور در محلات فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در امر خدمت رسانی به مردم موفق بوده است، تصریح کرد: کارهایی در راستای تامین امنیت مردم، فقر زدایی، مبارزه با اعتیاد و مبارزه با معضلات اجتماعی نیازمند حرکتی جهادی است و بسیجیان نیز جهادگرانه در این راستا قدم بر می دارند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در پایان گفت: گشت های محله محور بسیج بزودی در تهران آغاز بکار می کنند و در حال حاضر ایست و بازرسی های بسیج هم تقریبا به صفر رسیده است و فقط در مواقع حساس برپا می شوند و ان‌شاالله مردم از این پس امنیت ایجاد شده از سوی بسیج را به شیوه دیگری احساس می کنند.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۵۸۹۷۲۲:۱۶:۱۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
چرا میخواهید بسیج و بسیجی را مقابل ملت قرار بدهید؟
احمد۱۹۶۲۳۲۰۸:۲۳:۵۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
الان این پاسخ چه ربطی به متن خبر داشت ؟ من خودم از بسیجیهایی هستم که در شهر خود در این پشت ها شرکت می کردم . این جور گشت ها مزایا و معایبی داره . مزایا ی خیلی خوبش همین تامین امنیت مردم است . به شخصه در دوران خودم با مشکلات و ناامنی هایی برخورد کردم که مطمئنا نیروی انتظامی نمی توانست به این راحتی ها با انها برخورد کند . مشکللاتی مثل سرقت ، درگیری و .... . مطمئنا معایبی هم داره که باید رفع بشه . مثل عدم آگاهی برخی افراد با وظایف خود هنگام مواجهه با خطر . که این جور مشکلات عمدتا با اموزش های صحیح قابل رفع است .
ناشناس۱۹۵۹۶۱۲۳:۲۴:۱۳ ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
فساد بالا دستی ها اقا زاده ها و ژن خوبها است که امینت رو از مرد گرفته. اصل رو ول کردید چسبیدید به فرع. کلا کارهایی که سخت هست و نتیجه دراز مدت خوب داره و البته به چشم مردم نمیاد (مثل مبارزه با فساد دانه درشت ها) رو رها می کنند و کارهایی که ساده هست ( شب چرخیدن و گیر دادن به دله دزدا و معتادها) و به چشم مسولین بالادستی میاد رو خوب پی گیری می کنید...
ناشناس۱۹۶۱۸۴۰۷:۲۱:۳۲ ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
این براساس کدوم منطق آیا نیروی انتظامی نیرو و بودجه لازم رو نداره برای امنیت تهران؟!؟ چرا بودجه سپاه باید در شهر خرج بشه... همون رو بدید نیروی انتظامی یا در حوضه کاری خودتون خرج کنید... ایا سپاه برای دریافت بودجه بیشتر دست به این اقدام میزنه... امنیت شهر تهران دست نیروی انتظامی و معنی نداره سپاه وارد بشه... اگر نیروی انتظامی نیاز به نیرو داره از همین بسیجی ها استخدام کنند چه دلیلی داره
ناشناس۱۹۶۲۳۱۰۸:۲۲:۳۵ ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
بزرگترین آفت کشور ما وجود نهادهای موازی است، آیا نوجوان 16،17 ساله ای که پر از شور نوجوانی است و دوره تخصصی هم ندیده است و ضمنا نظامی کامل هم نیست که رعایت قوانین نیروی های نظامی برایش یک خط قرمز باشد را با سلاح گرم می فرستیم داخل جامعه ملتهب، آیا واقعا توقع داریم نتیجه خوبی بگیریم؟!
ارومیه۱۹۶۲۴۶۰۸:۳۶:۰۹ ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
مسئولان و مدیران باید باورکنند 95% و بیشتر هم دلشون با نظام هست (من در حالت بدبینانه این و میگم) والا 99 درصد مردم دلشون با نظام هست پس برخی هزینه های ک برای برخی کار ها هزینه میشه کم کنند و برای معیشت مردم هزینه کنند اقا مملکت ما ابادتر میشود بخدااااااااااااااااااااا
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین