• فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

    فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

    فایل صوتی یکی از جلسات محرمانه عبدالله مهتدی، سرکرده گروه شبه نظامی کومله که به تازگی فاش شده در فضای مجازی و رسانه‌ها پربازدید شده است.

  • جبهه اصلاحات ایران چه ارتباطی با تروریست‌های کومله دارد؟

    جبهه اصلاحات ایران چه ارتباطی با تروریست‌های کومله دارد؟

    آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس که مورد انتقاد شدید افکارعمومی قرار گرفت، اعدام تروریست‌های کومله را زیرسؤال برد.

  • امتداد حمایت از تروریسم؛ از بی‌بی‌سی تا شرق

    امتداد حمایت از تروریسم؛ از بی‌بی‌سی تا شرق

    حمایت بی‌بی سی از تروریست‌های ضد ایرانی اتفاق جدیدی نیست و همواره همین بوده است، اما حمایت از تروریست‌ها از بی‌بی‌سی تا تحریریه روزنامه شرق امتداد یافت و در کمال تعجب، همان تیتر بی‌بی‌سی که تروریست‌ها را زندانی سیاسی نامیده بود، در کانال تلگرامی روزنامه شرق نیز برای همین خبر مورد استفاده قرار گرفت و موجب تعجب و تأسف شد.

  • مظلوم‌نمایی‌های نخ‌نما شده/ چرا برخی برای تروریست‌ها مویه می‌کنند؟

    مظلوم‌نمایی‌های نخ‌نما شده/ چرا برخی برای تروریست‌ها مویه می‌کنند؟

    گروه سیاسی الف،

    برخی از افراد و جریان‌ها در شبکه‌های اجتماعی با مظلوم‌نمایی تروریست‌های وابسته به اسرائیل و مویه برای آن‌ها، سعی دارند که روایت وارونه‌ای از روال دستگیری و مجازات آن‌ها ارائه دهند تا بدین ترتیب موجب بدبینی جامعه به نهادهای امنیتی و قضایی و متعاقباً بالابردن هزینه برخورد با این‌گونه افراد شوند.

  • صحنه‌هایی از دستگیری ۴ عضو گروهک کومله

    صحنه‌هایی از دستگیری ۴ عضو گروهک کومله

    دستگیری عناصر خرابکار در حالی‌که رئیس موساد از نزدیک تحولات را بررسی می‌کرد و جاسوسان موساد حتی روی تیتر خبر عملیات بزرگ در ایران کار کرده بودند. شکست عملیات در اصفهان لکه ننگی در کارنامه رئیس موساد شد. زلزله در ارکان موساد

  • گوش پاسدارها را می‌بریدند و برای تمسخر با آنها تسبیح درست می‌کردند

    گوش پاسدارها را می‌بریدند و برای تمسخر با آنها تسبیح درست می‌کردند

    نوجوان بسیجی که یک سال در اسارت ضدانقلاب بود، می‌گوید: من با اینکه ۱۶ ساله بودم، ضدانقلاب من را شکنجه جسمی و روحی می‌کرد. یکی از شکنجه‌های روحی آنها این بود که گوش پاسدارها را می‌بریدند و برای تمسخر تسبیح درست می‌کردند.

  • «سیطره» قصه جاسوسی که ۷ سال در دل کومله و دموکرات زندگی می‌کرد

    «سیطره» قصه جاسوسی که ۷ سال در دل کومله و دموکرات زندگی می‌کرد

    سیطره، روایتگر نفوذ خودسرانه جوانی به نام نادر کیانی به تشکیلات گروهک‌های تروریستی دموکرات و کومله است که تقریباً ۷ سال از زندگی‌اش را در برمی‌گیرد و نادر طی این مدت موفق می‌شود به رده‌های بالای امنیتی کومله نفوذ کند.