• انتقاد کارگران از گزارش وزارت بهداشت درباره سبد غذایی در کمیته مزد

    انتقاد کارگران از گزارش وزارت بهداشت درباره سبد غذایی در کمیته مزد

    روز گذشته جلسه کمیته مزد تشکیل شد و معاونت رفاه کلیاتی در خصوص سبد معیشت ارائه کرد, امروز جلسه شورای عالی کار و فردا مجددا جلسه کمیته مزد تشکیل خواهد شد.

  • برگزاری جلسه کمیته مزد شورای عالی کار

    برگزاری جلسه کمیته مزد شورای عالی کار

    نماینده کارگران در شورای عالی کار از برگزاری نشست امروز کمیته مزد خبر داد و پیش‌بینی کرد این جلسه با هدف جمع بندی جلسات گذشته کمیته مزد و بررسی رقم سبد معیشت کارگران باشد.

  •  ارائه گزارش کمیته مزد در جلسه ۳۰ بهمن شورای عالی کار/ مزد منطقه ای می شود؟

    ارائه گزارش کمیته مزد در جلسه ۳۰ بهمن شورای عالی کار/ مزد منطقه ای می شود؟

    نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت:دوشنبه ۳۰بهمن ماه جلسه شورای عالی کار با دستور کاراصلاح آیین نامه انتخاب اعضای هیأت های تشخیص و حل اختلاف و گزارش کمیته مزد برگزار خواهد شد و شورای عالی کار تصمیم‌گیرنده منطقه‌ای شدن دستمزد ۱۴۰۳ شده است.

  • "مزد منطقه‌ای" دستور کار جلسه امروز کمیته مزد

    "مزد منطقه‌ای" دستور کار جلسه امروز کمیته مزد

    جلسه امروز کمیته مزد باز هم با دستور کار "مزد منطقه‌ای" برگزار می‌شود. وزارت اقتصاد طرح "مزد منطقه‌ای "را ارائه داده و خواستار بررسی در جلسات کمیته مزد ذیل شورای‌عالی کار است.

  • افزایش حقوق کارگران و کارمندان به اندازه تورم

    افزایش حقوق کارگران و کارمندان به اندازه تورم

    رئیس کمیته مزد شورای عالی کار با بیان اینکه فرایند تعیین دستمزد کارگران با حقوق کارمندان متفاوت است، گفت: در صورتی که تلاش بر این است دستمزد کارگران به حقوق کارمندان گره زده شود، از نمایندگان مجلس می‌خواهیم درصد حقوق کارمندان برای سال آینده را به اندازه تورم افزایش دهند تا این افزایش شامل حال کارگران نیز شود.

  • برگزاری کمیته مزد ۱۴۰۳ از اواخر آذر ماه/ ترمیم مزد ۱۴۰۲ منتفی است

    برگزاری کمیته مزد ۱۴۰۳ از اواخر آذر ماه/ ترمیم مزد ۱۴۰۲ منتفی است

    نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه تشکل های کارگری نماینده خود برای حضور در جلسات کمیته مزد۱۴۰۳ را معرفی کرده اند گفت: به احتمال زیاد از اواخر آذر ماه جلسات کمیته مزد آغاز خواهد شد.