• امسال خاموشی نداریم/ ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد

    معان وزیر نیرو:امسال خاموشی نداریم/ ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد

    معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.

  •  ۳ برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی

    ۳ برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی

    صنعت برق کشور تلاش برای به حداقل رساندن ناترازی برق را در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داد، تلاش‌هایی که در تمامی حوزه‌ها اعم از توسعه ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، سیکل ترکیبی و انواع تجدیدپذیرها پیش‌بینی شده است.

  • ضرورت توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر باتوجه ‌به ناترازی برق و گاز

    ضرورت توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر باتوجه ‌به ناترازی برق و گاز

    نایب رئیس انجمن سازندگان و تامین کنندگان کالا و خدمات انرژی های تجدیدپذیر (ساتکا) گفت: با توجه به ناترازی برق در کشور و همچنین ناترازی فزاینده گاز در کشور، توسعه نیروگاه های فسیلی پاسخگوی رشد مصرف نیست و ما ناگزیر به توسعه انرژی های تجدیدپذیر هستیم.

  • وزیر نیرو: ناترازی برق در گلستان پایان یافت  

    وزیر نیرو: ناترازی برق در گلستان پایان یافت  

    ایسنا نوشت: وزیر نیرو با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مصوبات حوزه آب و فاضلاب و برق سفر نخست هیات دولت در گلستان به فرجام رسیده است، گفت: با بهره برداری از طرح های مهم امروز در این استان به طور عینی ناترازی برق در این استان پایان خواهد یافت.

  • ۱۲ هزار مگاوات ناترازی برق داریم/مشکلی برای تامین آب تهران نداریم

    ۱۲ هزار مگاوات ناترازی برق داریم/مشکلی برای تامین آب تهران نداریم

    وزیر نیرو گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار مگاوات ناترازی برق داریم که اگر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به صورت دقیق اجرایی شود، مشکلات و موانع ما به حداقل کاهش پیدا می‌کند.