• اژه‌ای: وقتی توان پرداخت مهریه سنگین ندارید چرا زیربار آن می‌روید؟

    اژه‌ای: وقتی توان پرداخت مهریه سنگین ندارید چرا زیربار آن می‌روید؟

    رئیس دستگاه قضا در جریان سرکشی عصر روز جمعه خود از زندان اوین، علاوه بر بندهای عمومی همچون مرتبه‌های قبلی، از برخی بندهای امنیتی این زندان نیز بازدید به عمل آورد./ایسنا

  • جوانان را بیاورید دستاوردهای نظامی را ببینند

    جوانان را بیاورید دستاوردهای نظامی را ببینند

    حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: خیلی اوقات دیدن دستاوردها نتیجه‌اش از ۱۰ منبر و فیلم بیشتر است. ترتیبی اتخاذ شود مردم و جوانان این دستاوردها را ببینند. امروز نیروهای مسلح ما فقط کار نظامی نمی‌کنند؛ کار فرهنگی، کار سازندگی، کار تربیتی هم انجام می‌دهند.

  • اژه‌ای: حادثه لنگرود باید موجب بازنگری در قانون شود

    اژه‌ای: حادثه لنگرود باید موجب بازنگری در قانون شود

    رئیس قوه‌قضائيه: ستاد مبارزه با مواد مخدر که از اعضای مختلف دولت و قوه قضاییه عضو آن هستند بازنگری در مورد مسائل و مشکلات حوزه کمپ‌های ترک اعتیاد داشته باشد. جان باختن عده‌‌ای در کمپ ترک اعتیاد موجب تاسف و تاثر است که باید باعث توجه مجدد از سوی دستگاه‌های ذیربط شود. نظارت کنیم ببینیم این کمپ‌ها که خصوصی هم هستند آیا استانداردهای لازم را دارند؟

  • اژه‌ای: از مأموریت های فراجا در مقابله با قانون شکنی های حوزه حجاب حمایت می کنیم

    اژه‌ای: از مأموریت های فراجا در مقابله با قانون شکنی های حوزه حجاب حمایت می کنیم

    رئیس قوه قضائیه اعلام کرد:در چارچوب موازین قانونی از انجام مأموریت‌ های نیروهای فراجا در سطوح و عرصه‌های مختلف بالاخص مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و قانون‌شکنی‌های حوزه عفاف و حجاب، حمایت می‌کنیم.

  • سارق محکوم خطاب به رئیس قوه قضائیه: در حقم پدری کنید

    سارق محکوم خطاب به رئیس قوه قضائیه: در حقم پدری کنید

    محسنی اژه‌ای گفت: پدری کردن من در حق شما برای زمانی است که وقتی از زندان بیرون می‌روید دوباره مرتکب جرم نشوید، دو بار زندان بودی و بیرون رفتی اما دوباره سرقت کردی و به زندان افتادی.