• تالاب شادگان

    تالاب شادگان

    تالاب شادگان یکی از بزرگترین تالاب‌های ایران است که در نزدیکی شهر شادگان در استان خوزستان قرار دارد. این تالاب زیستگاه گونه‌های بسیاری از پرندگان، گیاهان و آبزیان است. در نزدیکی این تالاب تعدادی روستا از جمله روستای «صراخیه» قرار دارد که این روستا به عنوان یکی از روستاهای دارای جاذبه گردشگری خوزستان معرفی شده‌است. سالانه مسافران و توریست‌های بسیاری برای قایق سواری در تالاب به این روستا می‌آیند.

  • تالاب شادگان

    تالاب شادگان

    تالاب بین‌المللی شادگان یکی از تالاب‌های بزرگ ایران است این تالاب در جنوب‌غربی ایران در جنوب شهر شادگان در استان خوزستان واقع شده‌است.

  • افزایش جانباختگان حادثه انفجار گاز در شادگان /یکی از فوتی‌ها رهگذر بود

    افزایش جانباختگان حادثه انفجار گاز در شادگان /یکی از فوتی‌ها رهگذر بود

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شادگان با اشاره به آخرین وضعیت تلفات حادثه روز گذشته انفجار گاز در این شهر، گفت: این حادثه چهار فوتی داشته است.

  • یررسی  علت جان باختن دو کارگر فولاد شادگان

    یررسی علت جان باختن دو کارگر فولاد شادگان

    مدیر بهداشت، ایمنی اجرایی و محیط زیست شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: در حال بررسی دقیق ابعاد حادثه جان باختن دو کارگر در حادثه سقوط از ارتفاع هستیم.

  • دو کارگر شرکت فولاد شادگان بر اثر سقوط از جرثقیل فوت شدند

    دو کارگر شرکت فولاد شادگان بر اثر سقوط از جرثقیل فوت شدند

    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان گفت: دو کارگر شرکت فولاد شادگان که در بالای جرثقیل به ارتفاع ۵۰ متر مشغول به کار بودند به دلیل نقص فنی جرثقیل به سمت پایین سقوط و در جا فوت می‌شوند.

  • توضیحات دادستان شادگان درخصوص سوقصد به جان نماینده شادگان

    توضیحات دادستان شادگان درخصوص سوقصد به جان نماینده شادگان

    دادستان عمومی و انقلاب شادگان در خصوص سوءقصد یکی از شهروندان به نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، توضیحاتی ارائه کرد.