• رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور

    رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور

    سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

  • رگبار باران برای اغلب نقاط کشور / کاهش دما در نیمه شمالی

    رگبار باران برای اغلب نقاط کشور / کاهش دما در نیمه شمالی

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه رگبار باران و رعد و برق برای اغلب نقاط کشور تا آخر هفته پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: اواخر هفته، دمای نیمه شمالی کشور کاهش می‌یابد.

  •   رگبار و رعد و برق در چهار استان/ ورود سامانه بارشی از شمال غرب  

      رگبار و رعد و برق در چهار استان/ ورود سامانه بارشی از شمال غرب  

    کارشناس هواشناسی از رگبار و رعد و برق و وزش باد در سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و شرق هرمزگان، همچنین ورود سامانه بارشی از شمال غرب طی امروز خبر داد.

  • رگبار و رعد و برق در تهران از دوشنبه/ کاهش دما تا ۱۲ درجه

    رگبار و رعد و برق در تهران از دوشنبه/ کاهش دما تا ۱۲ درجه

    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه) در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف همچنین کاهش محسوس دما از ۷ تا ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

  • رگبار و رعد و برق در غالب نقاط کشور

    رگبار و رعد و برق در غالب نقاط کشور

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و رعد و برق در بیشتر استان‌ها و بارش برف در ارتفاعات شمال کشور خبر داد.

  • رگبار و رعد و برق در ۹ استان/ وزش باد شدید و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

    رگبار و رعد و برق در ۹ استان/ وزش باد شدید و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

    سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در ۹ استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد خیزش یا نفوذ گرد و خاک در نقاط مختلف کشورهشدار داد.

  • رگبار و رعد و برق در تهران

    رگبار و رعد و برق در تهران

    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه وزش باد در بعد از ظهر و شب، افزایش ابر، گاهی رگبار باران با احتمال رعدوبرق و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

  • تداوم رگبار باران و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

    تداوم رگبار باران و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی مناطق کشور خبر داد.

  • هشدار نارنجی وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در تهران

    هشدار نارنجی وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در تهران

    رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز (۱۹ خرداد) از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها و فعالیت کوهنوردی پرهیز کنند.

  • رگبار و رعد و برق در ۱۳ استان/ در سفرهای بین‌ شهری احتیاط کنید  

    رگبار و رعد و برق در ۱۳ استان/ در سفرهای بین‌ شهری احتیاط کنید  

    سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از رخداد رگبار و رعد و برق در ۱۳ استان و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها و وقوع صاعقه خبر داد و احتیاط در سفرهای بین شهری را توصیه کرد.

  • رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها

    رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

  • تهران، قم، البرز و ۱۷ استان دیگر امروز بارانی است

    تهران، قم، البرز و ۱۷ استان دیگر امروز بارانی است

    سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید طی امروز در تهران، قم، البرز و ۱۷ استان دیگر خبر داد.