• هاشمی طبا : مردم در رای دادن به چند دسته تقسیم می شوند؛ یک عده به "آقای باطله" رای می دهند  

    هاشمی طبا : مردم در رای دادن به چند دسته تقسیم می شوند؛ یک عده به "آقای باطله" رای می دهند  

    مصطفی هاشمی طبا در روزنامه شرق نوشت: گروه‌های مختلف مردم از هم‌اکنون تصمیم خود را مبنی بر شرکت‌کردن یا شرکت‌نکردن در انتخابات گرفته‌اند و شاید تبلیغاتی که در برخی رسانه‌ها برای تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی انجام می‌شود، اگر بی‌تأثیر نباشد، از تأثیر کمی برخوردار است.

  • امتداد حمایت از تروریسم؛ از بی‌بی‌سی تا شرق

    امتداد حمایت از تروریسم؛ از بی‌بی‌سی تا شرق

    حمایت بی‌بی سی از تروریست‌های ضد ایرانی اتفاق جدیدی نیست و همواره همین بوده است، اما حمایت از تروریست‌ها از بی‌بی‌سی تا تحریریه روزنامه شرق امتداد یافت و در کمال تعجب، همان تیتر بی‌بی‌سی که تروریست‌ها را زندانی سیاسی نامیده بود، در کانال تلگرامی روزنامه شرق نیز برای همین خبر مورد استفاده قرار گرفت و موجب تعجب و تأسف شد.

  • روزنامه شرق مجرم شناخته شد

    روزنامه شرق مجرم شناخته شد

    هیأت منصفه دادگاه‌های‌ سیاسی و مطبوعاتی، مدیر مسؤول روزنامه شرق را به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع در خصوص کنکور به اکثریت مطلق آراء مجرم شناخته است و مستحق تخفیف ندانست.

  • روزنامه شرق مجرم شناخته شد

    روزنامه شرق مجرم شناخته شد

    هیأت منصفه دادگاه‌های‌سیاسی و مطبوعاتی مدیر مسؤول روزنامه شرق را به اتفاق آرا مجرم شناخت و مستحق تخفیف ندانست.

  • روزنامه شرق: گره زدن اقتصاد به تحریم دروغ بزرگی بود

    روزنامه شرق: گره زدن اقتصاد به تحریم دروغ بزرگی بود

     روزنامه شرق با پس گرفتن و ابطال ادعای همیشگی محافل غربگرا تأکید کرد: تحریم و رابطه با آمریکا، عامل تعیین کننده در پسرفت و پیشرفت اقتصادی نیست و اقتصاد کشور در چند سال اخیر با وجود تحریم‌ها، توقف برجام و عدم رابطه با برجام روند رو به رشدی را طی کرده است.