• رونمایی از حاکمان حقیقی آمریکا !

    رونمایی از حاکمان حقیقی آمریکا !

    گروه جهان الف،

    هیچ عجیب نیست اگر بگوییم که حاکمان واقعی آمریکا، دلالان اسلحه و شرکت های تسلیحاتی این کشور هستند. کنشگرانی که با طیف متنوعی از بازیگران فعال در کاخ سفید، کنگره آمریکا و حتی وزارت خارجه این کشور، پیوندهای نزدیکی دارند و با آن ها قراردادهایی دارند که عملا برایشان منافع مالی قابل ملاحظه‌ای را به همراه دارد.

  • کشف ۲۵۹ میلیون انواع ارز از دلالان

    کشف ۲۵۹ میلیون انواع ارز از دلالان

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۲۵۹ میلیون انواع واحد ارزی از دلالان و سوداگران بازار ارز خبرداد.

  • انهدام شبکه دلالان قاچاق ارز

    انهدام شبکه دلالان قاچاق ارز

    همدان-ایرنا- اداره کل اطلاعات استان همدان اعلام کرد: شبکه سازمان یافته دلالان قاچاق ارز در این استان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی زیر ضربه قرار گرفت.

  • سودجویان و دلالان مشغول کارند!

    سودجویان و دلالان مشغول کارند!

    گروه اقتصادی الف،

    اتفاق روزهای اخیر و نجومی‌شدن قیمت خودروهای فرسوده نشان داد که سودجویان و دلالان همواره مشغول کارند و از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای کسب منفعت خود استفاده خواهند کرد؛ حتی به‌قیمت متضررشدن بسیاری از مردم!

  • قانون مالیات بر سوداگران،عرصه را بر دلالان تنگ می کند

    قانون مالیات بر سوداگران،عرصه را بر دلالان تنگ می کند

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای قانون مالیات بر سرمایه شامل افرادی که سفته بازی،سوداگری و دلالی کاذب دارند می شود گفت : برخی از افراد با جوسازی رسانه ای تلاش می کنند،مانع از ایجاد اقتصادی شفاف در کشور شوند .

  • دلالان خودرو، بازندگان قانون مالیات بر عایدی سرمایه

    دلالان خودرو، بازندگان قانون مالیات بر عایدی سرمایه

    قانون مالیات بر عایدی سرمایه، علاوه بر ایجاد شفافیت در معاملات انجام شده در حوزه خودرو، سبب می‌شود تا متقاضیان واقعی به خودرو برسند و به‌تدریج پای دلالان و واسطه‌ها را از این حوزه جمع خواهد کرد.