• ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

    ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

    متقاضیان تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب خودرو از بین ۱۴ خودروی وارداتی اقدام کنند.

  • ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید از ١٦ بهمن

    ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید از ١٦ بهمن

    بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، ثبت‌نام کلیه متقاضیان واجد شرایط (متقاضیان جدید) جهت عرضه خودروهای مازاد وارداتی از روز ١۶تا ٢٠ بهمن ماه، فراهم خواهد شد؛ متقاضیان از روز یکشنبه (فردا ١۵ بهمن ماه) تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه فرصت دارند یکی از حساب‌های خود را وکالتی و مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان را در حساب خود مسدود کنند.

  • امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه

    امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه

    متقاضیانی که در اسفند سال ۱۴۰۱ برای خرید خودروی وارداتی ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده بود تا ساعت ۲۳:۵۹ امشب برای انتخاب خودروها مهلت دارند.

  • مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی تمدید شد

    مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی تمدید شد

    مدیر سامانه یکپارچه خودروها ضمن اشاره به اینکه سه مدل خودروی جدید کمی با تاخیر (از زمان آغاز ثبت‌نام خودروهای وارداتی) به لیست هشت مدل ابتدایی خودروهای وارداتی اضافه شد، از تمدید یک روز دیگر این مهلت (تا پایان فردا شب ۳۰ آبان) در جهت ایجاد عدالت برای همه مشتریان خبر داد.

  • آغاز ثبت‌ درخواست برای ۸ مدل خودروی وارداتی؛ متقاضیان ۳ روز فرصت دارند

    آغاز ثبت‌ درخواست برای ۸ مدل خودروی وارداتی؛ متقاضیان ۳ روز فرصت دارند

    متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام این خودروها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود، اقدام کرده و نوبت‌دهی شده‌اند، از امروز (شنبه) تا پایان روز دوشنبه (۲۹ آبان ماه) مهلت دارند، از میان هشت مدل خودروی عرضه شده در چهارمین دوره عرضه خودروهای وارداتیِ دارای مجوز، سه اولویت خود را انتخاب کنند.