• آمار جهانی کرونا؛ روسیه رکورددار مبتلایان و فوتی‌های روزانه  

    آمار جهانی کرونا؛ روسیه رکورددار مبتلایان و فوتی‌های روزانه  

    بنابر تازه‌ترین به‌روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید ۱۹)، روز گذشته در کشورهای مختلف در مجموع بیش از ۳۱ هزار مورد جدید ابتلا به کروناویروس شناسایی و ۱۳۱ فوتی گزارش شده است.

  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه

    آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه

    بنابر تازه‌ترین به‌روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید ۱۹)، مجموع موارد ابتلا در کشورهای مختلف تاکنون به ۷۰۲ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۹۸۰ هزار و ۶۵۶ بیمار نیز تأیید شده است.

  • آمار جهانی کرونا؛ ثبت ۹۵ فوتی طی شبانه روز گذشته  

    آمار جهانی کرونا؛ ثبت ۹۵ فوتی طی شبانه روز گذشته  

    بنابر تازه‌ترین به‌روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید۱۹)، مجموع مبتلایان به این بیماری در کشورهای مختلف تاکنون به ۶۹۸ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۷۴۶ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۹۴۲ هزار و ۲۸۵ بیمار نیز تأیید شده است.

  • آمار جهانی کرونا؛ کره جنوبی رکورددار مبتلایان و فوتی‌های روزانه

    آمار جهانی کرونا؛ کره جنوبی رکورددار مبتلایان و فوتی‌های روزانه

    بنابر داده‌های به‌روزشده در «جدول جهانی ورلداُمتر» که از تاریخ ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی ثبت آمار رسمی کرونا را آغاز کرده، تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا به ۶۹۳ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۴۲۸ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۹۰۷ هزار و ۶۷۶ بیمار کووید نیز تأیید شده است.

  • آمار جهانی کرونا؛ آلمان رکورددار فوتی های روزانه

    آمار جهانی کرونا؛ آلمان رکورددار فوتی های روزانه

    بنابر جدیدترین آمار جهانی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا تاکنون به ۶۸۶ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۲۳۲ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۸۶۲ هزار و ۵۶۹ بیمار نیز تایید شده است.