• آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟

    آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟

    گروه جهان الف،

    «دولت مصر به تازگی از طرح جدید خود برای آتش بس در جنگ غزه رونمایی کرده است. طرحی که در ادامه ابتکارهای پیشین مصری ها در این رابطه قرار دارد و البته اما و اگرهای زیادی در مورد به نتیجه رسیدن این طرح وجود دارد.»

  • بن‌سلمان: نیاز به آتش‌بس در غزه ضروری است/ بلینکن: توافق امکان‌پذیر است

    بن‌سلمان: نیاز به آتش‌بس در غزه ضروری است/ بلینکن: توافق امکان‌پذیر است

    محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در جده با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و درباره نیاز فوری به توقف درگیری‌ها در غزه گفت‌وگو کرد.

  • انگلیس: کوچاندن مردم غزه مردود است  

    انگلیس: کوچاندن مردم غزه مردود است  

    وزارت امور خارجه انگلیس در واکنش به اظهارات دو وزیر اسرائیلی درباره کوچاندن مردم غزه تصریح کرد که هرگونه پیشنهاد در این زمینه مردود است و غزه بخشی از یک کشور فلسطینی در آینده خواهد بود.

  • وال استریت: اسرائیل به دنبال حذف تمامی رهبران حماس در سراسر جهان است  

    وال استریت: اسرائیل به دنبال حذف تمامی رهبران حماس در سراسر جهان است  

    وال استریت ژورنال امروز (جمعه) از قول مقام‌های رژیم صهیونیستی نوشت، سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم در حال آماده سازی برای حذف تمامی رهبران حماس در سراسر جهان پس از پایان درگیری‌ها در غزه هستند تا تهدید این جنبش را برای امنیت رژیم صهیونیستی از بین ببرند.

  • نشانه های آشکار از شکست فاحش رژیم‌صهیونیستی در جنگ غزه

    نشانه های آشکار از شکست فاحش رژیم‌صهیونیستی در جنگ غزه

    گروه جهان الف،

    «آنچه که تاکنون در قالب معادله جنگ غزه به وضوح آشکار شده این است که هم کادرهای رهبری و هم هسته‌های عملیاتی حماس در میدان های نبرد با ارتش اسرائیل، کاملا فعال و پویا هستند و می توانند معادلات خسارت‌باری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنند. این در حالی است که صهیونیست ها در اوج تشویش و آشفتگی به سر می برند و دستاوردی جز کشتار گسترده غیرنظامیان فلسطینی را برای خود ثبت نکرده اند.»