بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان

  4050222097 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

اکبر عبدی به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری است.

بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان

به گزارش ایسنا، این بازیگر قدیمی سینما چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و دلیل آن هم به گفته یکی از اعضای خانواده‌اش سکته‌ای خفیف عنوان شد.

همچنین طبق گفته این عضو خانواده حال عمومی اکبر عبدی بهتر است.

عبدی بازیگر متولد سال ۱۳۳۹ سینما، تئاتر و تلویزیون ایران برای ایفای نقش‌های متنوع کمدی و غیرکمدی در فیلم‌هایی همچون هنرپیشه، مادر، آدم برفی،  اجاره‌نشین‌ها و اخراجی‌ها شهرت دارد و بازی‌های ماندگاری را در کارنامه هنری اش ثبت کرده است.

دیدگاه کاربران

سیدجاسم۴۲۰۷۹۴۳۰۲:۳۳:۲۵ ۱۴۰۵/۲/۲۳
الهی شفای عاجل به این هنرمند دوست داشتنی و مردمی عنایت فرما. آمین
ناشناس۴۲۰۸۰۵۹۱۱:۱۱:۲۴ ۱۴۰۵/۲/۲۳
بنده خدا سنی هم نداره ولی به خاطر بیماری های گوناگون خیلی پیرتر از سنش به نظر میاد...ایشان برترین هنرپیشه طنز تاریخ سینما و تلویزیون ایران هستند به امید سلامتی کامل...
yektanetتریبون

آخرین عناوین