ارتباط با دنیا و حتی گنده قدرتمندان یکطرفه نیست. بده بستانی است که باید بلد باشی.
ناشناس۴۲۰۵۶۹۷۱۶:۰۲:۵۸ ۱۴۰۵/۲/۱۶
تجربه تاریخی و همین جنگ آشکارا نشان میدهد که ایستادگی و مقاومت در دنیایی که مثل جنگل اداره میشود و هر کس زور بیشتری دارد کارش پیش است و سازمانهای بین المللی نوکری بیش برای قدرتمندان نیستن - جواب داده است
باید ایستاد
زنده ماند
و اگر هم قرار است جان بدهی بهتر است ایستاده و شجاعانه باشد