امارات از اوپک و اوپک پلاس خارج می‌شود

  4050208056

امارات اعلام کرد که به دلیل اقدام برای توسعه در بخش انرژی از سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) و اوپک پلاس خارج خواهد شد.

امارات از اوپک و اوپک پلاس خارج می‌شود

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز، امارات امروز سه‌شنبه همزمان با برگزاری نشست کشورهای حاشیه خلیج فارس در جده عربستان اعلام کرد که از سازمان اوپک و اوپک پلاس خارج خواهد شد.

وزیر انرژی امارات می‌گوید که این تصمیم در راستای دیدگاه اقتصادی و استراتژیک بلند مدت این کشور و توسعه بخش انرژی است.

این وزیر اماراتی همچنین افزود که این تصمیم برای سرعت بخشیدن به سرمایه‌گذاری در تولید انرژی داخلی است درحالی که ابوظبی نقش خود را به عنوان یک تولیدکننده قابل اعتماد و مسئول تقویت می‌کند.

yektanetتریبون

آخرین عناوین