ناامیدی پهلوی از حمایت سیاستمداران اروپایی

  4050205026 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک جای‌مانده، بعد از سفر به اروپا که با حمله به وی با «سس» به پایان رسید! بار دیگر گفت که او را حساب نمی‌کند.

ناامیدی پهلوی از حمایت سیاستمداران اروپایی

به گزارش تسنیم، بعد از چند هفته فضاسازی گسترده‌ی سلطنت‌طلبان بابت دیدارهای کم‌ارزش رضا پهلوی با برخی اروپایی‌ها، حالا سرکرده گروه تروریستی سلطنت‌طلبان دست از پا درازتر و پس از یک حمله به وی با «سُس»، از برلین برگشته و با انتشار توئیتی، ناامیدی خود را از پشتیبانی و حمایت سیاستمداران اروپایی نشان داد. 

این پیام پهلوی نشان می‌دهد که حتی از رسانه‌های اروپایی هم قطع امید کرده است. روز گذشته یک روزنامه آلمانی او را دلقک دربار نامیده بود.

بر اساس این گزارش، بار دیگر رسانه‌های بین‌المللی و سیاستمداران دنیا نیز گفتند که او را حساب نمی‌کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۰۰۳۱۵۱۱:۱۱:۰۰ ۱۴۰۵/۲/۵
پدرت ایرادش که بزرگترین ایراد هر فرمانروایی است وابستگی به بیگانگان بود که کار دستش داد
ydi۴۲۰۰۳۲۰۱۱:۲۸:۳۸ ۱۴۰۵/۲/۵
اروپا به ملت ایران قرن هاست خیانت میکند
ناشناس۴۲۰۰۴۱۹۱۴:۲۴:۳۷ ۱۴۰۵/۲/۵
نمیدانم این بچه ننه رو چرا از آغوش مادرش بیرون کشیده اند خخخخ
ناشناس۴۲۰۰۴۳۶۱۴:۵۴:۲۳ ۱۴۰۵/۲/۵
آفرین!
ناشناس۴۲۰۰۴۵۴۱۵:۳۲:۱۸ ۱۴۰۵/۲/۵
آ بارک‌الله! تو به مبارزه سسی‌ات ادامه بده!
yektanetتریبون

آخرین عناوین