پیام وزیر خارجه پاکستان پس از استقبال از عراقچی  

  4050205006

وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به سفر سید عباس عراقچی به « اسلام آباد » پایتخت پاکستان و دیدارهای روز شنبه وزیر خارجه ایران با مقامات این کشور همسایه گفت : مشتاقانه در انتظار دیدارها و تعاملات سازنده‌مان هستم که با هدف تقویت صلح و ثبات در منطقه انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «محمد اسحاق دار» وزیر خارجه پاکستان در این ارتباط در شبکه اجتماعی ایکس نوشت :«خوشحالم که در کنار آقایان فیلد مارشال عاصم منیر و محسن تقوی وزیر کشور از برادرم جناب آقای سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در اسلام‌آباد استقبال کرده و به ایشان خوش‌آمد گفتم.»

وی ادامه داد : «مشتاقانه در انتظار دیدارها و تعاملات سازنده‌مان هستم که با هدف تقویت صلح و ثبات در منطقه انجام خواهد شد.»

براساس این گزارش سید عباس عراقچی وزیر خارجه ایران شامگاه روز جمعه به منظور دیدار با مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد.

yektanetتریبون

آخرین عناوین