هشدار عراقچی به آمریکا: یا آتش‌بس یا ادامه جنگ از طریق اسرائیل

  4050119119 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر خارجه کشورمان به آمریکا درباره پیامدهای تجاوزگری رژیم صهیونیستی در لبنان هشدار داد.

هشدار عراقچی به آمریکا: یا آتش‌بس یا ادامه جنگ از طریق اسرائیل

به گزارش تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان خاطر نشان کرد: جهان در حال نظاره است که امریکا به تعهداتش عمل می کند یا نه!!

وی اظهار داشت: شرایط آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده روشن و صریح است: آمریکا باید انتخاب کند، یا آتش‌بس، یا تداوم جنگ از طریق اسرائیل؛ جمع میان این دو ممکن نیست.

عراقچی اظهار داشت: جهان در حال مشاهده کشتارها در لبنان است. اکنون توپ در زمین آمریکا قرار دارد و افکار عمومی جهانی نظاره‌گر آن است که آیا این کشور به تعهدات خود عمل خواهد کرد یا نه.

دیدگاه کاربران

محسن۴۱۹۰۵۴۸۲۱:۳۶:۱۰ ۱۴۰۵/۱/۱۹
کاش آخرین لحظه آتش بس چنان ضربه ای به اسرائیل بزنید که دنیا شوکه شود درست مثل کاری که با لبنان کرد پاسخ های هوی است
ناشناس۴۱۹۰۶۳۲۲۳:۲۰:۱۱ ۱۴۰۵/۱/۱۹
اگر آتش بس دوست ندارند موشک و پهپاد مهمونشان کنید اول چندتا تو تل آویو بعدش چندتا تو تنگه
ناشناس۴۱۹۰۸۴۱۱۰:۱۱:۰۰ ۱۴۰۵/۱/۲۰
جای امام خالی هست چنان درسی به دشمن می داد.....
yektanetتریبون

آخرین عناوین