قالیباف: هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است

  4050103118 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

قالیباف نوشت: مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کننده متجاوزان هستند. هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است.

قالیباف: هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است

به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کننده متجاوزان هستند.

همه مسئولین تا رسیدن به این هدف پشت سر رهبر و مردم خود محکم ایستاده اند. 

هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است. 

فیک نیوزها برای دستکاری بازارهای مالی و نفتی و فرار از باتلاقی است که امریکا و اسرائیل در آن گیر افتاده اند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۱۸۱۲۵۳۲۱:۲۷:۰۷ ۱۴۰۵/۱/۳
ترامپ دروغگو، خدا لعنتت کنه
ناشناس۴۱۸۱۲۷۸۲۳:۱۴:۰۵ ۱۴۰۵/۱/۳
یکی این وسط داره دروغ میگوید و خیلی زود مشخص خواهد شد
ناشناس۴۱۸۱۳۰۲۰۰:۱۵:۵۲ ۱۴۰۵/۱/۴
دو‌روز دیگه مشخص میشه
ناشناس۴۱۸۱۳۵۸۰۷:۵۸:۰۴ ۱۴۰۵/۱/۴
چیزی را که با جنگ نتوانستند محقق کنند در اوج شکست میخواهند با وساطت ظاهری پاکستان و عملا با پست پرده عربستان به ایران تحویل کنند دوباره مشاوران یهودی نتانیاهو ویتکاف و جرج کوشنر چگونه چند بار از یک سوراخ گزیده میشوید آنهم بعد این رشادت رزمندگان کشور ...
ناشناس۴۱۸۱۳۶۹۰۸:۳۷:۱۱ ۱۴۰۵/۱/۴
نقشه است میخوان پدافند اسرائیل رو تقویت کنن تو این ۵ روز
فاتری۴۱۸۱۴۳۱۱۱:۵۵:۴۲ ۱۴۰۵/۱/۴
حتما ترامپ دروغ میگه تا روحیه رزمندگان را تضعیف کنه.
yektanetتریبون

آخرین عناوین