خروج تعدادی از هموطنان ایرانی از لبنان

  4041216110

روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از خروج تعدادی از هموطنان ایرانی از لبنان خبر داد.

خروج تعدادی از هموطنان ایرانی از لبنان

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه‌ روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آمده است: با توجه به شرایط امنیتی حاکم بر لبنان در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور و به منظور حفظ امنیت و ایمنی هموطنان مقیم لبنان، با هماهنگی‌های صورت‌گرفته خانواده‌های کارکنان سفارت ایران در این کشور به همراه معلمان و دانش‌آموزان مدرسه ایرانی و جمعی از ایرانیان مقیم لبنان به طور موقت بیروت را ترک کردند.

روابط عمومی وزارت امور خارجه در ادامه تصریح کرده است که سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به فعالیت عادی خود ادامه داده و خدمات کنسولی نیز به ایرانیان مقیم کمافی‌السابق ادامه خواهد یافت. 

yektanetتریبون

آخرین عناوین