اجتماع بزرگ حجاب فاطمی در تهران برگزار شد

  4040907056 ۴۵۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

اجتماع بزرگ و خانوادگی «حجاب فاطمی» امروز (جمعه ۷ آذرماه) با حضور گسترده بانوان و خانواده‌های تهرانی برگزار شد.

اجتماع بزرگ حجاب فاطمی در تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، این مراسم به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با هدف پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده و نمایش وحدت اجتماعی حول ارزش‌های متعالی اسلامی در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این تجمع، بانوان محجبه به همراه خانواده‌های خود با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهایی در حمایت از حجاب و عفاف، بر ضرورت صیانت فرهنگی جامعه در برابر هجمه‌های فرهنگی غربی تأکید کردند.

حاضران، ضمن قرائت بیانیه‌ای پایانی، بر پاسداشت «حجاب فاطمی» به عنوان نماد عزت، کرامت و هویت زن مسلمان تأکید نمودند و اعلام داشتند که حجاب را سپری در برابر تضعیف فرهنگی و ابزاری برای صیانت از بنیان خانواده می‌دانند.


 


د

دیدگاه کاربران

علی۴۰۷۷۱۹۱۱۷:۰۱:۳۸ ۱۴۰۴/۹/۷
خیلی زیبا بود ولی ای کاش تجمع برای همه ممکن بود
ناشناس۴۰۷۷۲۶۶۱۸:۳۸:۳۸ ۱۴۰۴/۹/۷
بسیج تمام قد به این شبیخون و قائله را پایان دهد
ناشناس۴۰۷۷۴۰۸۲۱:۵۱:۴۴ ۱۴۰۴/۹/۷
کسی که در این شرایط اقتصادی و بین المللی دنبال تنش و درگیری داخلی است قطعا نفوذی است
مریم۴۰۷۷۴۹۱۲۳:۱۷:۲۱ ۱۴۰۴/۹/۷
آدرس غلط نده،
سارا۴۰۷۷۵۰۲۲۳:۲۱:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۷
نفوذی کلید واژه کلیشه ای این روزهای مردنماهای حامی بی حجابیست
ناشناس۴۰۷۷۵۰۵۲۳:۲۲:۴۶ ۱۴۰۴/۹/۷
بزودی قانون مصوبه جدید حجاب ابلاغ و اجرا میشه
ناشناس۴۰۷۷۸۱۱۰۸:۵۸:۱۹ ۱۴۰۴/۹/۸
می خواهید زمان بیشتری به این بهانه بخرید .
ناشناس۴۰۷۷۸۴۲۰۹:۱۴:۲۵ ۱۴۰۴/۹/۸
والا کسی از تنش خوشش نمی اید ولی من به نوبه خودم نمیتونم بچمو ببرم پارک رستوران لب ساحل از بس بی بندوباریه شورشو دراوردند
ناشناس۴۰۷۸۰۹۴۱۲:۱۲:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۸
نفوذی افرادی هستن که دین خدا رو نادیده میگیرند و با ترویج ولنگاری حواس مردم را از مشکلات اقتصادی و غیره میخواهند پرت کنند
ناشناس۴۰۷۸۲۰۱۱۴:۲۲:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
دقیقا صحیح می فرمایید خدا رحم بکنه مثل سوریا نشویم
ناشناس۴۰۷۷۴۲۳۲۲:۰۳:۱۵ ۱۴۰۴/۹/۷
غائله درست است اخوی
ناشناس۴۰۷۷۴۴۳۲۲:۱۶:۱۷ ۱۴۰۴/۹/۷
توی این شرایط ؟
ناشناس۴۰۷۷۶۱۵۰۵:۱۷:۲۹ ۱۴۰۴/۹/۸
حکم خدا شرایط نمیشناسه
جواد۴۰۷۷۹۸۱۱۰:۵۱:۱۳ ۱۴۰۴/۹/۸
حکم نیست توصیه است . حکم فقهی است برای مقلدان شاید حکم محسوب شود
ناشناس۴۰۷۷۹۸۹۱۰:۵۴:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۸
تو اول اون آیه که حجاب را اجباری کرد و برای بی حجاب مجازات تعیین کرد را معرفی کن ! در سوره نور و احزاب که فقط توصیه به زنان مومن و همسران پیامبره !
ناشناس۴۰۷۸۶۴۸۲۲:۰۹:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
کاش اجازه میدادن مخالفانتون هم اجتماع میکردند
علی۴۰۷۷۶۴۵۰۶:۲۴:۱۹ ۱۴۰۴/۹/۸
بسیج نیروی غیرنظامی جهت حفظ جمهوری اسلامی است و هیچ ربطی به امنیت و آرامش مردم ندارد
ناشناس۴۰۷۷۸۲۰۰۹:۰۳:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۸
چرا یک اجتماع علیه زمین خواری هزار میلیاردی ،علیه اختلاس بانک آینده انصاری و شرکای انفوذ آن ،علیه انباشتگان ثروت نامشروع از رانت سواپ نفت خزر ،از رانت نامشروع ناوگانداران کشتیرانی و نفت کش علیه عوامل باستی هیلزها علیه عاملان ارتشا استات اویل و کرسنت و توتال علیه اختلاسگران چای دبش علیه انحصار گران واردات خوراک دام و طیور و قاچاقچیان با نفوذ سوخت برگزار نمی شود ...اینها همان هایی هستند که بیشترین ضربه را به کشور زدند
علی۴۰۷۸۰۸۳۱۲:۰۶:۳۹ ۱۴۰۴/۹/۸
خب شما یاعلی بگو و پیگیر باش مردم رو دعوت کن فقط مثل این اجتماع بدون اشوب و خرابکاری باشه اگر تونستی من خودم برای شرکت در اجتماع حتما میام
ناشناس۴۰۷۸۰۸۵۱۲:۰۷:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۸
آقای ناشناس همه اینها درست است که مسئولان قضایی به آن رسیدگی می‌کنند
عدالت۴۰۷۸۰۸۶۱۲:۰۷:۵۷ ۱۴۰۴/۹/۸
چون کار فرزندان حکومتی است
ناشناس۴۰۷۸۳۴۷۱۶:۲۳:۲۲ ۱۴۰۴/۹/۸
حقیقت را گفتی حرف دل. خیلی هاست
ناشناس۴۰۷۸۳۴۹۱۶:۲۷:۳۶ ۱۴۰۴/۹/۸
مملکت رو فقط بی حجابی خراب کرده،،گرونی،بی عدالتی جنگ همه مقصر حجاب هست ،حمع کنید بالا مسخره بازیهاتونو همه چیزمون درسته فقط حجاب مشکل داره
ناشناس۴۰۷۸۳۶۱۱۶:۳۵:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۸
همه ای ابعادش جامعه مهم و باید اصلاح بشه یه عده وقت گذاشتن برای حجاب ،شما هم همت کن اراده داشته باش جمع بشید و مطالبات دیگر رو پیگیری کنید .نه بشنید تز بدید. بالاخره هر کسی یه وظایفی داره قرار نیست همه آدم‌ها مسئولیت تک تک مشکلات جامعه رو گردن بگیرند پس شما چه چی ،این وسط شما هم یه کاری بکنید اگه راست می‌گید.
ناشناس۴۰۷۸۳۸۸۱۶:۵۶:۰۳ ۱۴۰۴/۹/۸
سلام وقت شماها بخیربله همین کارها است که خشکسالی میاوردچون گناهش ازبی حجابی خیلی خیلی بیشترازهمین چندسال که کشورمان کم کم باران وبرف کم می شدپس پشت پرده خبرهای بوده که خیلی ها خبرنداشتندحالا اقتصادکشوردچارمشکل شده بایدبموقعش جواب یک به یک ملت را درقیامت بدهندمگراینکه برای مردم کاملا جبران کنندوتوبه وعذرخواهی وبگویندپای مردم می بوسیم مارا ببخشند
ناشناس۴۰۷۸۴۳۴۱۷:۳۹:۴۴ ۱۴۰۴/۹/۸
احسنت . اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۴۰۷۸۵۶۳۲۰:۱۶:۴۷ ۱۴۰۴/۹/۸
شما برو همایش درست کن ما هم میاییم
ناشناس۴۰۷۸۶۳۰۲۱:۴۸:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۸
نه عزیزم ما پدر و مادر شما دختران و پسران عزیزی هستیم که خون دادیم ،جوان دادیم تا کشورمان و عزتمان به حراج نرود ما همیشه تلاش کرده ایم فریاد زده ایم که ما ایرانی هستیم کسی حق تحقیر و تمسخر ما را ندارد .ولی متأسفانه امروز می بینیم که یک عده دخترها و پسرها نا آگاهانه و بدون اطلاع درست و با تبعیت از یک سری انسان های ناپاک‌، خود را بازیچه هوسبازان و فرصت طلبان بی غیرت قرار داده اند .و با شیوه لباس پوشیدن و بی حجابی بیشتر از هر کسی به خود آسیب می زنند.
ناشناس۴۰۷۸۷۴۵۰۰:۲۴:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۹
خب برای اینا هم اجتماع بذارین کسی ک جلوتون و نگرفته! حالا چون اختلاس گران اختلاس کردن خانما باید بدحجاب بیان بیرون؟ چاره کار شد این؟
یا مهدی ادرکنی۴۰۷۸۷۹۵۰۲:۱۲:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۹
بابا چقدر دنبال مال ونون آب هستید.وقتی بنیاد خانواده ازهمه داره می پاشه.زندگی چه ارزشی دارد.که برای مال دنیا حرف خدارازیرپابگذارند
ناشناس۴۰۷۷۹۱۳۱۰:۰۵:۱۸ ۱۴۰۴/۹/۸
من هم مخالف این وضع حجاب هستم ، اما باعشق و احترام دین خدا سر تا سر رأفت و عشق هست جلوتر از پیامبر قدم نزارید
ناشناس۴۰۷۹۱۱۳۱۳:۳۶:۵۷ ۱۴۰۴/۹/۹
پیامبر ص خودش مخالف بدحجابیه یعنی چی میگی جلوتر از پیامبر فراترنریم دختر پیامبر حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی ما هستند حتی دربرابر فردی که نابینا بود حجاب داشتن
ناشناس۴۰۷۸۱۵۷۱۳:۲۰:۲۵ ۱۴۰۴/۹/۸
نفوذی کسانی هستند که قوانین کشور را اجرا نمی کنند هیچ دوقطبی سازی علیه آن هم می کنند
احسان۴۰۷۸۸۳۶۰۶:۴۸:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۹
اگر الویت مسئولان مسئله حجاب است و معیشت در اولویت‌های بعدی قرار داره پس نظر مردم هم محترم هست و باید اجازه تجمع به مخالف هم داده بشه ،انوقت مشخص خواهد شد
بنده خدا۴۰۷۷۳۵۵۲۱:۰۱:۳۲ ۱۴۰۴/۹/۷
هر کسی برای اجرای دستور خدا اقدامی(مثلا تجمع فوق) انجام میده خدای متعال پاداشش رو میده و اقدام کننده برای خدا داره اقدام میکنه. حالا کسانی که کشف حجاب میکنن یا تلاش برای عادی سازی این موضوع می کنن؛ قطعا برای خدا که این کار رو نمیکنن؟؟؟!!! فکر کنن ببینن برای کی این جور زحمت می کشن؟ التماس یه ذره تفکر هموطنان عزیزم.
منصوری۴۰۷۷۶۶۰۰۶:۴۷:۲۲ ۱۴۰۴/۹/۸
فعلا مشکلات معیشتی الویت کشور است اقتصاد درست شود حجاب، درست، میشود
ناشناس۴۰۷۷۹۷۵۱۰:۴۹:۰۳ ۱۴۰۴/۹/۸
الان کسایی که کشف حجاب میکنن به خاطر این که پول ندارن شال بگیرن؟ نه واقعا که تمامش بهانه است
ناشناس۴۰۷۸۰۴۴۱۱:۲۵:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۸
سلام عزیز جان من قبول دارم معیشت هم مشکل ، همه جای دنیا یه جور با این گرانی درگیرن ، ما هم یه جور ، ولی آیا شما آزاد گشتن و ولنگاری تو جامعه و از هم پاشیدن بنیان خانواده رو تا چه اندازه تحمل میکنی ؟ حریم ها داره میشکنه ، به خانواده ها دارن آسیب میزنند.
ناشناس۴۰۷۸۰۹۲۱۲:۰۹:۵۳ ۱۴۰۴/۹/۸
اقتصاد ربطی به دینداری نداره حرف شما مثل حرف افرادی هست که در لحظه یاری امام عصرشون گفتند خانواده دارم دیوار خونه ام کوتاهه اب و غذا نیست پس با این بهانه امام و پیامبر رو تنها گذاشتند.
حسن۴۰۷۸۱۲۸۱۲:۴۷:۴۵ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب واقتصاد ربطی بهم ندارن حجاب حکم الهی است. در ضمن آنها که کشف حجاب کردن اکثرا از متمکنین هستند
حسن۴۰۷۸۳۱۰۱۵:۵۸:۴۷ ۱۴۰۴/۹/۸
درسته بهم ربط ندارن ولی اولویت دارند
ناشناس۴۰۷۸۱۳۸۱۲:۵۷:۴۷ ۱۴۰۴/۹/۸
جناب بهتون بگم اکثر کسانی که با اون وضع ناهنجار میان بیرون ، از قشر مرفه جامعه هستند ومشکل اقتصادی ندارند
ناشناس۴۰۷۸۱۵۴۱۳:۱۸:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
اره بی حجاب باشیم هر چی پول دربیاوریم خرج عمل و جراحی زیبایی و مد وژل و بوتاکس و بشه حتما اقتصاد بهتر میشه، آقا جلوی بی حجابی گرفته بشه مرد و زن پولشون کمتر صرف این مصرف گرایی میشه
ناشناس۴۰۷۸۱۸۰۱۳:۵۵:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۸
فعلا که وضعیت حجاب در بعضی از مرفهین جامعه خیلی افتضاح هست
ناشناس۴۰۷۸۳۰۴۱۵:۵۰:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۸
اصلا این طرز فکرشمادرست نیست،بیحجابی و برهنگی از همون قشر مرفه و بی درده که داره منتشر میشه،،
ناشناس۴۰۷۸۳۵۴۱۶:۲۹:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۸
اقتصاد ربطی به حجاب ندارد .چون اقتصاد بیمار است باید ولنگاری بشه این جوری درست میشه . جامعه همه ای ابعادش مهم باید رسیدگی بشه
ناشناس۴۰۷۸۳۶۶۱۶:۳۷:۵۴ ۱۴۰۴/۹/۸
آنقدر پول دارها ی زیادی رو میشناسم که بی حجابند.پس ربطی به اقتصاد نداره
ناشناس۴۰۷۸۳۹۲۱۶:۵۸:۲۳ ۱۴۰۴/۹/۸
کاملا درسته
ناشناس۴۰۷۸۴۵۱۱۷:۵۶:۴۲ ۱۴۰۴/۹/۸
اکثرا افراد مرفع نشین بی حجاب هستن همیشه حجاب و عفاف را فدای اقتصاد کردن درصورتی که حجاب هیچ ربطی به اقتصاد ندارد این دو بحث ضد هم نیستن هم اقتصاد باید درست بشه هم حجاب منتها دولت مردان نه حجاب نه اقتصاد کاری میکنن
ناشناس۴۰۷۸۶۷۷۲۲:۵۵:۵۲ ۱۴۰۴/۹/۸
هر چیزی به جای خود
مردم۴۰۷۸۸۷۹۰۹:۰۸:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۹
اتفاقا معیشت و حجاب هیچ ربطی بهم ندارن بی حجابا قشر مرفه هستند که برای نمایش ادای مبارزه در میارند الان دیگه بی حجابی مد شده و پولدار هم که مد گرا هستند بیشترین تعداد بی حجابا رو تشکیل میدن
ناشناس۴۰۷۷۶۷۰۰۶:۵۷:۲۶ ۱۴۰۴/۹/۸
هموطن عزیزم نمی دونم باید چی بگم دوست ندارم به این فکر کنم که کشورهایی که ذره ای حجاب رو رعایت نمی کنن باران و نعمت های بیشتری دارن تا کشور ما که نه آب داره و نه گاز و برق انگار خدا به اونا بیشتر نگاه می کنه شاید چون واقعی ترن و کمتر ریا میکنن و دروغ میگن ....
ستاره۴۰۷۷۹۹۵۱۱:۰۰:۰۸ ۱۴۰۴/۹/۸
شما بیا ثابت کن که اولا نعمت های بیشتری دارند و منظور شما از نعمت چیست دوم ثابت کن دقیقا به خاطر بی حجاب گشتن نعمت های بیشتری دارند و سوم ثابت من که کاملا خالص و بی ریا هستند....! چقدر تفکراتتون راجع به اون ور آب رؤیایی و دور از واقعیت هاست کمی مطالعه و تحقیق کنید و واقعیت های جهان را ببینید نه اینکه آنچه دوست دارید باور می کنید.
سادات۴۰۷۸۰۵۴۱۱:۳۲:۲۴ ۱۴۰۴/۹/۸
عزیز محترم شما در خانواده یکی از اعضا وقتی بهت احترام نمی زاره حرفتو گوش نمیده کمک حالت نیست باهاش چکار می کنی وقتی ازش متنفر شدی دیگه کاری باهاش نداری میزاری هر غلطی بکنه مصداق آن کفار و مشرکین هستند خداتو همین دنیا با اونا تصفیه می کنه اما وقتی کسی را دوست داری و مراقبش هستی اونم در راستای مسیر و اهداف تو حرکت می‌کنه وقتی پاشو سهوا اشتباه میزاره به اون تذکر میدی و گاهی تنبیه می کنی تا به راه برگرده مصداق اون هم مصداق مومنین است چرا برکت رفته چون امر بمعروف و نهی از منکر در بین ما از بین رفته اگر برگردیم به اصل خودمون و متذکر بشیم و به هم رحم کنیم دستمون تو جیب همدیگه نره یقینا خدا نظر می کنه اینکه سخت روزی شدیم بخاطر ترک معروف هستیم و همراه منکر یاعلی
ناشناس۴۰۷۸۰۹۶۱۲:۱۳:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
ربطی ندارد ، دقیقا چون خدا از ماها بیشتر انتظار داره
ناشناس۴۰۷۸۳۸۰۱۶:۴۷:۴۵ ۱۴۰۴/۹/۸
اگر اخبار رو پی گیری نمایید تو اون کشورها هم پدیده هایی همچون آتش سوزی سیل میاد چقدر هم کشته و تلفات دادند.
ناشناس۴۰۷۸۴۳۷۱۷:۴۲:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۸
یکم قرآن بخوان متوجه میشوی
ناشناس۴۰۷۸۴۶۲۱۸:۱۰:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۸
ای گفتی دمت گرم.
ناشناس۴۰۷۸۷۱۷۲۳:۵۳:۵۴ ۱۴۰۴/۹/۸
می‌دونی چیه چون اونا اعتقاد ندارند به مسائل دینی ما ولی ما اعتقاد داریم اما پشت میکنیم واسه همین خدا باید گوش مالی بده مارو
ناشناس۴۰۷۸۸۳۷۰۶:۴۸:۱۹ ۱۴۰۴/۹/۹
بله کاملا درسته کشور های دیگه تمرکز اصلیشون اقتصاد و رفاه جامعشون هست ولی اینجا تمرکز اصلی حجاب خانم هاست.
سبما۴۰۷۸۹۸۵۱۱:۱۳:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۹
حجاب اجباری نیست
محمد۴۰۷۷۶۷۱۰۶:۵۸:۵۴ ۱۴۰۴/۹/۸
هر کاری نکنید و گردن خدا نندازید ، هر قانون غلطی را و هر باور ی که دارید را به بقیه تحمیل نکنید.
همسرشهید۴۰۷۷۷۱۲۰۷:۳۱:۲۵ ۱۴۰۴/۹/۸
احسنت وافرین
حمید۴۰۷۸۰۳۲۱۱:۲۰:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۸
تا کی میخان ب زور حجاب ب مردم تحمیل کنن
وحید۴۰۷۸۵۶۶۲۰:۲۴:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۸
ملتو بجون هم نندازین جنگ۱۲ روزه که بیحجاب و باحجاب فرقی نداشت
ناشناس۴۰۷۸۵۷۷۲۰:۵۲:۳۵ ۱۴۰۴/۹/۸
من فقط موندم همه مشکل حل شد الان حجاب مونده.
ناشناس۴۰۷۷۷۱۹۰۷:۴۰:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
و خدا خودش بهتر میدونه پشت پرده چه خبره
Bn۴۰۷۷۷۶۵۰۸:۲۳:۱۵ ۱۴۰۴/۹/۸
بنده خدا دستورات الهی و غیر الهی رو شما مشخص می‌کنی
مولایی۴۰۷۷۸۰۹۰۸:۵۸:۱۰ ۱۴۰۴/۹/۸
اگر قرآن ملاک باشد فقط ۵آیه در قرآن درباره حجاب آمده که هرگز در آن اجباری نشده و گفته بهتر است و این یعنی حق داری این بهتر را نپذیری . اما ۱۲۷آیه درباره ربا آمده و یکی از دیگری تندتر و به اشد دستور قطع آن داده شده و آنرا برابر با جنگ با خدا و رسول عنوان کرده .
ناشناس۴۰۷۸۲۲۳۱۴:۳۸:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۸
در قرآن توصیه ای وجود ندارد چه برسد حجاب که دستور صریح تمامی ادیان الهی است که نزول کردن از طرف خدا
ناشناس۴۰۷۸۳۵۰۱۶:۲۷:۵۳ ۱۴۰۴/۹/۸
چی میگی؟،آیه حجاب رو درست نخوندی....
ناشناس۴۰۷۸۴۱۵۱۷:۱۹:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۸
خدایی معلوم اصلا قرآن با تفکر نخواندی ،فقط حرف زدن که ملاک نیست ،یه ذره فکر کن لطفا
ناشناس۴۰۷۸۵۴۷۱۹:۴۷:۰۹ ۱۴۰۴/۹/۸
شما لطفا فتوا صادر نکن کجا خدا گفته حجاب اختیاری هست؟آیه آیه قرآن در مورد حجاب هست و امر به معروف هیج جا نگفته خواستی حجاب کن نخواستی حجاب نکن الکی واسه خودتون نظر ندین لطفا
ناشناس۴۰۷۷۸۲۴۰۹:۰۴:۳۰ ۱۴۰۴/۹/۸
خداوند اگاه و بصیر است اگر فکری بجز اینکه بر زبانها جاری هست پشت این اجتماع قطعا خداوند ازش خبر داره
ناشناس۴۰۷۷۹۱۱۱۰:۰۳:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۸
این تجمع کاش در قبال بی عدالتی میکردین.
ناشناس۴۰۷۸۱۹۷۱۴:۱۵:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب هم قانون کشور ماست
بهزاد۴۰۷۸۰۰۹۱۱:۱۲:۰۶ ۱۴۰۴/۹/۸
ببین خدای تو خدای ما نیست
ناشناس۴۰۷۸۰۶۱۱۱:۳۶:۵۶ ۱۴۰۴/۹/۸
شعر معروف ایرج میرزا رو برو بخون خدا برای تو و امثال تو هست.وگرنه فقط رانت و پول یامفت میخورن بخاطر خدا
علی۴۰۷۸۰۸۴۱۲:۰۷:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۸
این افراد هیچ کاری برای رضایت خدا انجام نمی دهند
ناشناس۴۰۷۸۱۶۰۱۳:۲۳:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب فقرا صد برابر از قشر مرفه بهتر هست پس آدرس غلط معیشت ندهید هیچ از عمد معیشت را هم تخریب نکنید.
حمیدرضا۴۰۷۸۱۸۳۱۳:۵۶:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
برای دهن کجی به دزد ها و اختلاسگران حکومتی
ناشناس۴۰۷۸۲۲۰۱۴:۳۵:۰۴ ۱۴۰۴/۹/۸
دزدی و مال مردم خوردن ،حق مردم و خوردن هم در حکم خدا گناه ،پس چرا برای این چیزها تجمع نمی کنید ،الان واقعا مشکل اول این مملکت حجابه؟ من نمیدونم شاید ما تو سیاره ی دیگه ای زندگی میکنیم و احتمالا توهم زندگی در ایران و داریم.
معین۴۰۷۸۵۳۸۱۹:۳۲:۴۱ ۱۴۰۴/۹/۸
خوشبحالتون تنام مشکلاتتون حل شد یا اصلا ندارید جز حجاب.
ناشناس۴۰۷۸۶۰۳۲۱:۱۹:۱۰ ۱۴۰۴/۹/۸
خدا قبل شما حجاب را امر کرده در تمامی ادیان الهی
ناشناس۴۰۷۸۹۴۴۱۰:۱۸:۳۳ ۱۴۰۴/۹/۹
خواهش میکنم یکی جواب من رو با مدرک بده،خدا کجا وبه کدام پیامبر ویا در کجای قرآن حجاب رو اجباری کرده؟
ناشناس۴۰۷۹۲۲۹۱۶:۰۲:۳۱ ۱۴۰۴/۹/۹
سوره نور
ناشناس۴۰۷۹۴۹۲۰۰:۴۴:۲۴ ۱۴۰۴/۹/۱۰
در اینترنت جستجو کنی، پیدا می‌کنی.
خورشید۴۰۷۷۶۲۳۰۵:۵۱:۴۷ ۱۴۰۴/۹/۸
شما تقاضای تجمع دارین برای اجتماع قانونی باید تقاضا کنی نه بی قانونی حجاب قانونه تو هر کشوری کجا برا بی‌قانونی اجتماع میکنن.
ناشناس۴۰۷۸۱۲۹۱۲:۴۸:۳۹ ۱۴۰۴/۹/۸
کجا برا پوشش (نه حجاب ،حجاب ذات انسان است)تجمع می‌کنند چرا فکر میکنی شما بهتر فکر می‌کنید
Sahb۴۰۷۸۱۴۷۱۳:۱۰:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
عجب جواب مسخره ایی دادی جرات ندارن مجوز بدن چون ارتش ۹۰میلیونی راه میفته در مقابل..
ناشناس۴۰۷۹۰۴۱۱۲:۱۰:۴۱ ۱۴۰۴/۹/۹
قانونی که اکثریت مردم قبول ندارند غیر فابل اجراست
ناشناس۴۰۷۷۶۸۹۰۷:۱۶:۲۹ ۱۴۰۴/۹/۸
اعتقاد به هرچیزی از دل سرچشمه می گیره. هرکسی حجاب دوست داره بپوشه ورعایت کنه وکسی که دوست نداره نباید بهش سخت گرفت واز دین گریزانش کرد رفتار محبت آمیز جواب میده نه هیاهو وزورگویی
ناشناس۴۰۷۷۹۲۸۱۰:۱۴:۳۷ ۱۴۰۴/۹/۸
احسنت به بانوان عفیف ومردان باغیرت سرزمینم من وارت خون شهیدان هستم ما در مقابل قطره قطره خون عزیزان که برای دفاع از اسلام ریخته شده مسوولیم و تاجان در بدن داریم از حجاب فاطمی دفاع میکنیم
ناشناس۴۰۷۸۱۸۲۱۳:۵۶:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۸
احسنت در قرآن کریم سفارش به حجاب شده کسی که مسلمان است باید رعایت کنه غیر مسلمان باید قانون رعایت کنه اگر قبول هم ندارد باید رعایت کنه
ناشناس۴۰۷۸۶۰۷۲۱:۲۱:۲۶ ۱۴۰۴/۹/۸
لطفا برادر عزیز چرا کاسه داغتر از آش تشریف دارید مشکل ما همه ميدونند اقتصادی آدرس غلط ندید هر ملتی معاش نداشته باشه معاد نداره.
ناشناس۴۰۷۸۷۸۹۰۲:۰۱:۰۲ ۱۴۰۴/۹/۹
آیا شما به مخالفین فکری خودتون که در اکثریت هم هستند اجازه چنین تجمعات میدهید ؟ !!! ؟
ناشناس۴۰۷۷۹۵۵۱۰:۳۹:۵۲ ۱۴۰۴/۹/۸
برای سایر قوانین هم همین بگو!!!!
ناشناس۴۰۷۸۰۳۷۱۱:۲۲:۵۸ ۱۴۰۴/۹/۸
بله رفتار محبت آمیز لازمه ولی کافی نیست. چون اگه قانون و نظارت نباشه همیشه هستند کسانی که سؤاستفاده میکنند. در مورد حجاب، درسته که از دل سرچشمه میگیره ولی رعایت حد اقل پوشش برای محیط عمومی و امنیت روانی مردم لازمه. و کسی که دلش میخاد توی خیابون مثل توی خونه راحت باشه باید بخاطر مصلحت عمومی پا رو دلش بذاره. تا ما هم در آینده مثل کشور های غرب زده دچار نابودی خانواده و مقام زن نشیم. ذات انسان راحت طلبه و اگه قانون نباشه دلش هیچ محدودیت عقلانی رو نمیپذیره
ناشناس۴۰۷۸۲۳۶۱۴:۵۴:۴۷ ۱۴۰۴/۹/۸
احسنت به دیدگاه عقلانی شما.نظرمنم همینه انسان اگردرهرزمینه ای بخوادبجای عقل ازاحساسش که خیلی چیزامیخوادکمک بگیره میبازه وصددرصدخطامیره.خداوندمهربان انسان رااشرف مخلوقات قراردادچرابخاطراینکه عقل به اوداد.تادرزوایای مختلف زندگی ازهمین عقل کمک بگیردتادردام احساس که خیلی ازاحساسات قلبی بشر از سوی شیطان لعین که دشمن قسم خورده است نیفتد.
نگاه۴۰۷۸۴۳۵۱۷:۳۹:۵۷ ۱۴۰۴/۹/۸
در زمان پیامبر آیا حجاب تحمیلی بود؟کاری که پیامبر و امامان انجام ندادند چرا انجام می دهید و به نام اسلام تمام می کنید .
ناشناس۴۰۷۸۸۳۵۰۶:۴۵:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۹
حجاب زمانی زیباست که اختیاری باشه نه زوری
ناشناس۴۰۷۸۳۷۸۱۶:۴۷:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
با این حرف شما مخالفم قوانین برای همه باید باشه که دیگران از این قوانین الگو می‌گیرند. برای مثال من رانندگی رو میگم برای همه یکیه فرقی نداره باید رعایت بشه. حجاب صرفاً چادر سر کردن نیست. حداقل پوشوندن اجزای بدن نه اینکه الان با نیم تنه بیان بیرون و با یه شورتک این حجاب درسته به نظر شما
مبینا فلاحی۴۰۷۸۵۰۴۱۹:۰۱:۳۷ ۱۴۰۴/۹/۸
مرگ بر آمریکا
بهشت دوست۴۰۷۹۰۷۶۱۲:۵۶:۳۳ ۱۴۰۴/۹/۹
اگه هر کاری درست باشه و عفاف جامعه هم درست بشه، میشه بهشت برین. خدا نگذره از کسی که ، عفاف در جامعه رو ، جدی نمیگیره
ناشناس۴۰۷۹۰۸۱۱۳:۰۶:۳۱ ۱۴۰۴/۹/۹
تجمع عمومی بود
ناشناس۴۰۷۷۱۹۸۱۷:۱۵:۴۷ ۱۴۰۴/۹/۷
تعداد خانمهای محجبه ای که به انتخاب همشهریاشون احترام می گذارند به مراتب بیشتر از این اقلیت است
ناشناس۴۰۷۷۴۰۹۲۱:۵۲:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۷
در خیابان و مترو که اینطور نیست
ناشناس۴۰۷۷۴۹۹۲۳:۲۰:۳۲ ۱۴۰۴/۹/۷
انتخاب نباید خلاف و فحشا باشه
ناشناس۴۰۷۷۶۰۹۰۵:۰۵:۳۵ ۱۴۰۴/۹/۸
حرف نزدن اکثریت دلیل بر احترام گذاشتن نیست چون شان و شخصیت دارند .
ناشناس۴۰۷۷۲۰۳۱۷:۲۶:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۷
در مقابل اين اجتماع عظيم بانوان محجبه يك فرصت هم به بي حجابان دهيم تا آنها هم اجتماع كنند تا معلوم شود كه تعداد آنها چه اندازه قليل است و بدينوسيله روي آنها را براي هميشه كم كنيم !
شیدا۴۰۷۷۶۱۴۰۵:۱۷:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۸
بله.اجازه تجمع بدهند.به هر حال آنهایی که حجاب رو دوست ندارند بخشی از جامعه هستند. همون طور که سایرین مالیات می دهند ، تو جامعه فعالیت اجتماعی و اقتصادی دارند . الان که آزادی نسبی حجاب برقرار شده ،مگر به کسی ظلم کردند ؟ همه چه زن و چه مرد سرشون به کار و زندگی شونه و اینقدر کمرشون زیر بار فشار اقتصادی خم شده که تنها چیزی که مهم نیست حجاب یا بی حجابی خانم هاست. بجای اینهمه تمرکز روی حجاب باید بقیه مشکلات رو حل کرد مثل بهداشت و درمان ،اقتصاد فساد اداری ،. توزیع مواد مخدر که به مدارس هم رسیده و بچه‌ها ی مملکت در خطرند ،نابودی محیط زیست ، هوای آلوده و پروژه چیتگر که راه نفس تهران رو بسته. خطوط متعدد مترو که تهران رو حتی با زلزله ۳ ریشتر ویران میکنه.
پردیس۴۰۷۸۳۸۶۱۶:۵۴:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۸
دوست ندارند اشریف ببرند ترکیه و ممالک بی قید
ایرانی۴۰۷۸۶۰۵۲۱:۲۰:۵۲ ۱۴۰۴/۹/۸
شما تشریف ببرید کربلا تا ابد هم به حجابتان افتخار کنید
ناشناس۴۰۷۸۷۸۸۰۱:۵۴:۳۸ ۱۴۰۴/۹/۹
مگه این سرزمین ارث پدر شما است که میگی دوست ندارید بروید ترکیه و ممالک دیگر ! شما که یک اقلیت کوچک هستید چرا تشریف نمیبرید افغانستان اسلامی
ناشناس۴۰۷۸۸۳۲۰۶:۳۹:۱۷ ۱۴۰۴/۹/۹
عده ای هم که حجاب اجباری دوست دارند تشریف ببرند کشور های دیگه
ناشناس۴۰۷۸۸۸۷۰۹:۲۵:۳۳ ۱۴۰۴/۹/۹
خواستگاه حجاب در ایران است چون تمدن از اینجا شروع شده!
ناشناس۴۰۷۸۸۶۵۰۸:۴۰:۱۳ ۱۴۰۴/۹/۹
چرا مغالطه میکنید منافات ندارد بی حجابی یک مشکل اساسی است همچنان که معیشت هم یک امر اساسی است ،یعنی هردو را باید درست کرد نه اینکه چون مشکل اقتصادی داریم پس حکم الهی را زیر پا بگذاریم . همه طرفداران حجاب طرفدار اصلاح وضعیت اقتصادی هم هستند.
ناشناس۴۰۷۹۲۲۳۱۵:۵۲:۱۵ ۱۴۰۴/۹/۹
چه بی ربط یه کم درست فکر کردن هم بدنیست هرچیز جای خودش بی عفتی می‌کنند چون اقتصاد خرابه یا خدا به طرز فکرتون خدا کمکتون کنه
ناشناس۴۰۷۷۶۳۶۰۶:۱۶:۳۸ ۱۴۰۴/۹/۸
مثل اینکه بگیم به فروشندگان مواد مخدر و شیشه و کراک و گل فرصت تجمع بدیم تا ببینیم چقدر معتادان ! ازشون طرفداری می کنند!! خلاف، خلافه. و اجازه تجمع قانونی نداره.
ناشناس۴۰۷۷۹۷۶۱۰:۴۹:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۸
زندگی درست خلاف نیست.
محمد جهانی سایپا یدک۴۰۷۸۰۰۴۱۱:۰۷:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۸
اختلاس و رانت و بی عرضگی برخی مدیران در خشک کردن ایران و از بین بردن منافع چی ؟ اونا خلاف نیست ؟
فرشته۴۰۷۸۷۶۷۰۰:۵۵:۱۹ ۱۴۰۴/۹/۹
هست اونا هم خلافه. توی انتخابات به آدم حسابی ها رای بدید تا کم کم اوضاع درست بشه ولی در کل درمان هر بیماری جای خودش رو داره قرار نیست چون سرطان دارم ، به مشکلات کلیه و کبد و یا هر عضو دیگه از بدنم ،بیخیال بشم .... هر دردی رو باید درمان کرد .نباید گفت به جای حل مشکل کلیه، برو کبد رو دریاب
ناشناس۴۰۷۸۷۹۰۰۲:۰۵:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۹
هر قانونی ابتدا باید مورد حمایت اکثریت جامعه باشد تا مورد احترام همان اکثریت هم قرار بگیرد
ناشناس۴۰۷۷۶۷۵۰۷:۰۲:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۸
کسی که دربرابرخداوندی که اوراآفریده برهنگی رورواج میده جزمحاربه بااوورواج گناه کاری نکرده پس منتظرعواقب آن هم باشدانسان پاک بدنیامی آیدوبایدپاک ازدنیابرود
امیر۴۰۷۷۷۶۹۰۸:۲۸:۳۸ ۱۴۰۴/۹/۸
چطوره به خلافکارها هم اجازه تجمع بدهند یا به سارقین تا ببینیم چقدر زیادن و روی نیروهای امنیت را کم کنند این چه قیاسی هست
ناشناس۴۰۷۸۰۱۱۱۱:۱۲:۳۱ ۱۴۰۴/۹/۸
اينجا بحث از حجاب شده است نه موضوعي ديگر
ناشناس۴۰۷۷۷۹۲۰۸:۴۲:۲۵ ۱۴۰۴/۹/۸
ورزشگاه آزادی که نیست عزیزم دعوای استقلال و پرسپولیس هم نیست. بحث سر قانون اساسی و قانون حجاب است. قانون در یک جامعه متکثر فصل الخطاب است. لطفا به قانون احترام بگذارید.
ناشناس۴۰۷۸۳۲۸۱۶:۱۱:۳۵ ۱۴۰۴/۹/۸
قانونی که باید تغییر کنه
ناشناس۴۰۷۸۶۹۹۲۳:۴۰:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۸
یعنی تو این مملکت فقط قانون حجاب مهمه ؟ رانت دزدی فساد ریا دو رویی اختلاس فقر بدبختی گرونی دلار بی برقی بی آبی بی گازی هوای کثیف ماشین های بی کیفیت و.... ابنا اصلا مهم نیست
حق گو۴۰۷۷۸۸۳۰۹:۳۶:۴۲ ۱۴۰۴/۹/۸
بسیار گل گفتی .
ناشناس۴۰۷۷۹۰۸۱۰:۰۰:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۸
شک نکن تمام خیابان‌ها پر میشه
ناشناس۴۰۷۷۹۲۱۱۰:۱۰:۵۶ ۱۴۰۴/۹/۸
پس به معتادا و مواد فروش هام که بی قانونی میکنن و تعدادشونم کم نیست اجازه اجتماع بدهند بیان بیرون تجمع کنن
طاها۴۰۷۸۸۸۳۰۹:۱۶:۱۵ ۱۴۰۴/۹/۹
چرا انقدر قیاس مع الفارق میکنین. حق پوشش رو با قاچاقچی و موادمخدر و دزد و فلان مقايسه میکنی که در همه‌ دنیا جرم هستن ولی حق پوشش فقط بجز اینجا طالبان اجباری کرده حتی عربستان هم اجباری نيست.
ناشناس۴۰۷۹۰۸۸۱۳:۱۲:۲۲ ۱۴۰۴/۹/۹
پوشش در همه جا قانون دارد ولی دوست دارید مانند مدینه فاضله نگاه کنید بدون ابنکه عواقب ان را بیندیشید
ناشناس۴۰۷۷۹۵۸۱۰:۴۱:۱۱ ۱۴۰۴/۹/۸
نکران نباش 10 الی 20 درصد جامعه بیشتر نیستید
ناشناس۴۰۷۷۹۹۰۱۰:۵۵:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب هر کس به خودش ربط داره
ناشناس۴۰۷۹۲۲۲۱۵:۴۹:۳۸ ۱۴۰۴/۹/۹
برای جامعه ای که قانونش اسلامی است به خودشون ربط نداره داخل چهاردیواری هرکاری انجام بدن داخل جامعه ممنوع واین بی حجابی جزء بدبختی برای خود فرد ودیگران چی داره سنگش به سینه می‌زنید حجاب حکم خداست خدار رو قبول داریدکه دم این مردم که دراین اجتماع جضور پیدا کردند گرم اجرشون بابی ب دوعالم ان شاالله به زودی این بی حجابی و بی عفتی جمع بشه
ناشناس۴۰۷۸۰۶۹۱۱:۴۵:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۸
قوانین صریح خدا تو کشور اسلامی نیاز به نظر سنجی نداره، با این نگاه اگه ۴روز دیگه رسانه های غربی همجنس بازی رو قبح شکنی و عادی سازی کردن و مردم موافقت کردن باید همجنس بازی تو مملکت اسلامی آزاد بشه؟؟؟!!!!! التماس تفکر
ناشناس۴۰۷۸۶۳۲۲۱:۵۲:۵۹ ۱۴۰۴/۹/۸
شما تا حالا قرآن را خواندید؟ شعرهای مولانا و حافظ خوندید؟
مرجان۴۰۷۸۱۶۳۱۳:۲۴:۲۶ ۱۴۰۴/۹/۸
مطمئنا روی شما کم میشه
ناشناس۴۰۷۷۲۰۴۱۷:۲۶:۲۷ ۱۴۰۴/۹/۷
از شورای امنیت کشور و ریاست مجلس و ریاست دولت انتظار میرود تا وضعیت جامعه بیش از این افتضاح تر نشده است قانون مصوب ابلاغ و دولت بدرستی و بدون حب و بغض آنرا اجرا کند
ناشناس۴۰۷۷۶۳۵۰۶:۱۵:۱۱ ۱۴۰۴/۹/۸
مدیون همون هموطنایی هستی که از منظر شما بی حجاب هستند چرا که در روز مبادا پشت ایران وایستادند مشکل کشور حجاب نیست .
ناشناس۴۰۷۷۶۹۶۰۷:۲۰:۴۶ ۱۴۰۴/۹/۸
مسیولین رسالت اولشون مبارزه با فساد اقتصادیه که خودشون هم شامل میشن پس این ها برن کنار افراد پاک دست اقتصاد را نجات بدن بعد مردم گوش شنوا برای حجاب خواهند داشت
ناشناس۴۰۷۸۵۹۳۲۱:۱۲:۳۶ ۱۴۰۴/۹/۸
بعد از اینکه اقتصاد درست شد ،میتونی فساد و فحشا و فرهنگ های غلط و برهنگی یه مشت منفعت طلب رو جمع کنی؟؟؟؟
ناشناس۴۰۷۷۹۸۳۱۰:۵۲:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
لا اکراه فی الدین در دین هیچ اجباری نیست
ناشناس۴۰۷۸۲۹۶۱۵:۴۶:۴۸ ۱۴۰۴/۹/۸
کسی کاری به دین شما ندارد در جامعه هنجارها باید رعایت شود
ناشناس۴۰۷۸۴۹۳۱۸:۵۱:۳۵ ۱۴۰۴/۹/۸
افرین
ناشناس۴۰۷۷۲۰۸۱۷:۳۱:۴۷ ۱۴۰۴/۹/۷
کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است بر همگان به هر دین و آئین و مذهب و مسلک و مرام و عقیده و تفکر و ایدئولوژی فرض و واجب است در سطح جامعه و مکان های عمومی رعایت قوانین مصوب کشور و احکام دین مبین اسلام را در همه زمین ها رعایت نمایند قطعا تخطی از قوانین و احکام مجازات های قانونی و حدود الهی را در پی خواهد داشت
مصطفی۴۰۷۷۴۳۱۲۲:۰۶:۳۶ ۱۴۰۴/۹/۷
هر قانونی قابل اجرا نیست.
عاطفه۴۰۷۷۵۰۹۲۳:۲۴:۰۲ ۱۴۰۴/۹/۷
بزودی قانون اجرا میشه
ناشناس۴۰۷۷۵۱۴۲۳:۲۶:۵۳ ۱۴۰۴/۹/۷
لابد اون قانونی که باب میلتون نباشه نه؟
محسن۴۰۷۷۶۲۹۰۶:۰۴:۰۹ ۱۴۰۴/۹/۸
در تمام دنیا قانون قانون است ولارم الاجرا هر که این رو گفته یا بی سواداست واطلاعی از قوانین ندارد یا در زمین دشمن بازی میکند ...
ناشناس۴۰۷۸۷۹۲۰۲:۰۹:۲۴ ۱۴۰۴/۹/۹
در کجای دنیا یک اقلیت برای نود 90 میلیون شهروند قانون و تعیین تکلیف میکنند ؟
ناشناس۴۰۷۸۱۹۹۱۴:۲۱:۴۳ ۱۴۰۴/۹/۸
بله .در قانونی که مورد قبول اکثریت جامعه نیست باید تجدید نظر شود
ناشناس۴۰۷۸۲۲۹۱۴:۴۰:۴۱ ۱۴۰۴/۹/۸
مشکل نفوذی ها هستند که تصمیم گیر شدن در عدم اجرای آن.
ناشناس۴۰۷۷۲۱۹۱۷:۵۰:۴۱ ۱۴۰۴/۹/۷
کل خانواده های تهرانی این چند نفر هستند ؟
ناشناس۴۰۷۷۶۸۵۰۷:۰۹:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۸
باید اجرا بشه این قانون حجاب
ناشناس۴۰۷۸۰۷۳۱۱:۵۲:۳۵ ۱۴۰۴/۹/۸
سالهاست هزارنفری میارین میگین این همه ی ملت ایرانه ، اینطور نیست این همه ظلم نکنید بابا شما که داعیه دینداری میکنید خدایی هست صراطی هست نکنید بس کنید کشورداری باظلم نمیشه
ناشناس۴۰۷۷۲۲۵۱۷:۵۶:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۷
کمی دوربین از عقب تر عکس می‌گرفت همه توی کادر بودند
ناشناس۴۰۷۷۲۲۷۱۷:۵۷:۳۱ ۱۴۰۴/۹/۷
اجازه هست اجتماع کوچک مخالفین اینها هم برگزار بشه؟!
حسام۴۰۷۷۹۵۷۱۰:۴۰:۴۳ ۱۴۰۴/۹/۸
سلام . حجاب حرف خداوند هستش شما به عنوان مخالف میخوای روبروی خدا وایستی ؟؟
ناشناس۴۰۷۸۴۹۸۱۸:۵۴:۵۳ ۱۴۰۴/۹/۸
آقا حسام دهن خدا حرف نزار ایمان هر کس به خودش مربوط
علی۴۰۷۸۲۳۱۱۴:۴۶:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۸
واقعا قشنگ گفتین ولی نمیشه چون حرف حرف اینها هستش
ناشناس۴۰۷۷۲۲۸۱۷:۵۸:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۷
گمان نمی کنید کار از این حرفها گذشته ؟!
ناشناس۴۰۷۷۵۵۹۰۰:۴۱:۳۳ ۱۴۰۴/۹/۸
اعتقاد به کار از این حرفا گذشته یعنی: توافق با تلاشها برای عادی سازی بی حجابی. چه موافق حجاب باشی چه مخالف.
ناشناس۴۰۷۷۹۱۲۱۰:۰۴:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۸
مجوز بدهند مخالفین حجاب بیایند تظاهرات کنند .
ناشناس۴۰۷۸۴۵۹۱۸:۰۵:۳۳ ۱۴۰۴/۹/۸
مخالفان حجاب که تو خیابونا میچرخند چه لازم باشه چه نباشه یکساله که هرکس خواسته کشف حجاب کرده آیا اقتصاد خوب شده یا بدتر شده بیخود به وضع اقتصادی گره نزنید اتفاقا کشف حجاب کرده ها بیشتر از قشر مرفه هستند
ناشناس۴۰۷۸۴۹۵۱۸:۵۳:۱۷ ۱۴۰۴/۹/۸
احسنتو
ناشناس۴۰۷۸۷۶۹۰۱:۰۰:۱۱ ۱۴۰۴/۹/۹
مخالفین حجاب هرروز دارن با اون پوشش شون، تظاهرات میکنن .... دیگه چه تظاهراتی؟
ناشناس۴۰۷۷۲۳۰۱۷:۵۹:۱۹ ۱۴۰۴/۹/۷
همین که خودتون میدونید و میدونید که ما هم میدونیم کافیه
ناشناس۴۰۷۷۲۳۸۱۸:۱۵:۳۰ ۱۴۰۴/۹/۷
اجتماع فقط برای گروه های خاص آزاده ؟
ناشناس۴۰۷۷۸۶۹۰۹:۲۹:۱۷ ۱۴۰۴/۹/۸
نخیر اجتماع برای مسائل قانونی ازاده نه بی بند و باری
سید علی یک خانواده شهید۴۰۷۸۴۸۳۱۸:۳۷:۳۲ ۱۴۰۴/۹/۸
چرا بابک زنجانی بادیگارد داره؟!!!!! و به نماینده مجلس توهین می کنه ؟ چرا یک تظاهرات برای آتش سوزی های جنگلهای هیرکانی نشد و دادگاه تشکیل نشد ؟!! چرا برای گرانی ساعتی تجمع نمی کنید ؟!!
حسین قلی خان۴۰۷۷۲۴۲۱۸:۱۹:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۷
نمی‌دونم چرا اینقدر اصرار بر تفرقه بین مردم با عقاید مختلف دارید. آیا به مخالفین حجاب اجباری هم اجازه برگذاری گردهمایی میدید؟
ناشناس۴۰۷۷۶۶۲۰۶:۴۹:۲۹ ۱۴۰۴/۹/۸
اگر شما دوستی باید بدونی که کلمه حجاب اجباری ساخته دشمنه، حجاب قانون خداست. #حجاب قانونی
س۴۰۷۷۶۷۳۰۶:۵۹:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۸
دنبال منحرف کردن افکار عمومی از مسائل و مشکلات عدیده دیگر هستند!
ناشناس۴۰۷۷۶۹۱۰۷:۱۷:۰۶ ۱۴۰۴/۹/۸
بابا عقلت کجاته آخه یه مو گذاشتن بیرون انقدر می ارزه آخه جامعه داره به فنا میره مگه نمیبینید اون حیوون خونخوار کودک کش میگه زن زندگی آزادی شما دیگه وقتی می‌بینید با اون تو یه گروه هستید لا اقل عقلتون رو به کار بندازید کاری رو که نتانیاهو میخواد رو دارید انجام میدید
ستاره۴۰۷۸۳۲۶۱۶:۱۱:۰۷ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب در هیچ کشور عربی اجباری نیست فقط ایران داغ تر از آشه، ،،مسائل اقتصادی درست کنید نمیخواد درگیر حجاب باشید.
ناشناس۴۰۷۸۴۹۷۱۸:۵۴:۴۵ ۱۴۰۴/۹/۸
مگه ما الگو مون کشورهای عربی هستند؟ چطور شد؟!اینجا که رسید ،نمیگید ما آریایی هستیم ، منه بانوی ایرانی انقدر برای خودم ارزش و احترام قائلم که به هر چشمی اجازه ی دیدن بدنم رو نمیدم.
ناشناس۴۰۷۸۷۹۱۰۲:۰۵:۳۳ ۱۴۰۴/۹/۹
زنده باد
آوا۴۰۷۷۷۰۲۰۷:۲۳:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب قانونه مثل این که قتل ودزدی و رشوه گرفتن مورد اعتراض قرار بگیره بعد بیان بگن به دزدان وقاتلان و رشوه بگیرها هم اجازه بدین ازحق خودشان دفاع کنند
باران۴۰۷۷۹۹۶۱۱:۰۳:۲۳ ۱۴۰۴/۹/۸
شما علاقمندان حجاب اجباری حتا قیاس درست هم بلد نیستید جایی برای حرفی نمیمونه
سید امیر۴۰۷۸۴۶۱۱۸:۰۸:۴۶ ۱۴۰۴/۹/۸
بیخود این اجبار رو با قتل و دزدی قاطی نکن قانون باید مورد قبول اکثر مردم باشه
صمد۴۰۷۸۹۳۴۱۰:۰۶:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۹
آخه خوشبختانه اکثریت هم نیستید
مهرزاد۴۰۷۷۸۶۴۰۹:۲۷:۵۸ ۱۴۰۴/۹/۸
چرا باید به بی قانونی و قانون شکنی احازه تجمع داده بشه؟
ناشناس۴۰۷۸۱۵۹۱۳:۲۱:۴۲ ۱۴۰۴/۹/۸
تجمع نمی‌کنید آشوب میکنید!!
ناشناس۴۰۷۸۲۵۹۱۵:۱۶:۲۳ ۱۴۰۴/۹/۸
اگه قرار باشه به هر قانون گریزی اجازه تجمع داد پس به صنف محترم مواد فروش ها و قاچاقچی های مواد مخدر هم اجازه بدید تجمع کنن مطمئنا تعداد زیادی از بی‌حجاب ها و معتادها ازشون حمایت میکنن
ناشناس۴۰۷۸۹۰۰۰۹:۳۴:۳۹ ۱۴۰۴/۹/۹
شما اقلیت نمی توانی اکثریت یک جامعه رو قانون شکن خطاب کنی !
یک نفر۴۰۷۹۰۱۶۱۱:۴۶:۴۵ ۱۴۰۴/۹/۹
چرا به حجاب کار دارید می دانید توریست وگردشگری چقدر ارز وارد می کند وکسب کارها خوب می شود وجوان کار وازدواج وفرزندان می آورد، علت اینکه در جامعه فقر واعتیاد و طلاق زیاد شده چون فقر وتنگدستی باعث ناهنجاری وفساد می شود .
ناشناس۴۰۷۸۴۹۹۱۸:۵۵:۲۷ ۱۴۰۴/۹/۸
احسنتو
ناشناس۴۰۷۷۲۴۳۱۸:۱۹:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۷
لطفا یک مجوز هم به مخالفان حجاب اجباری در میدان آزادی بدین.
ناشناس۴۰۷۷۲۴۵۱۸:۲۱:۱۸ ۱۴۰۴/۹/۷
تو این آلودگی هوا؟
ناشناس۴۰۷۷۲۶۸۱۸:۵۷:۱۵ ۱۴۰۴/۹/۷
مجوز داشتند؟؟؟!!!
ناشناس۴۰۷۷۳۲۵۱۹:۵۷:۰۹ ۱۴۰۴/۹/۷
نیاز نداشتد
ناشناس۴۰۷۷۲۹۵۱۹:۳۹:۰۴ ۱۴۰۴/۹/۷
نود و نه درصد جامعه انقلابی و ولایتمدار هستند
ناشناس۴۰۷۷۴۰۰۲۱:۴۶:۳۵ ۱۴۰۴/۹/۷
رفراندوم برگزار کنید
ناشناس۴۰۷۷۶۲۶۰۶:۰۰:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
برای حجاب فقط رفراندم برگزار کنید
11111۴۰۷۷۷۷۲۰۸:۳۱:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۸
این نودو نه درصد تو ذهن شماست واقعیت چیز دیگه ایه
فروهر۴۰۷۸۰۴۰۱۱:۲۴:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
از ۱۳ میلیون رای جلیلی کاملا مشخصه
ایرانی۴۰۷۷۳۰۴۱۹:۴۵:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۷
توی مترو اگه نگاه کنید از بین 100 خانم ، حتی یک چادری هم یافت نمی شود
ناشناس۴۰۷۷۵۷۶۰۱:۲۹:۰۶ ۱۴۰۴/۹/۸
من و سه تا دوستم چادرییم هرروزم با مترو میریم .
شاکی۴۰۷۷۵۹۴۰۳:۳۱:۱۰ ۱۴۰۴/۹/۸
چون اکثر خانمهای محجبه البته نه فقط چادری اهل تردد خیلی زیاد در جامعه نیستند و مأخوذ به حیا هستند .
کتایون۴۰۷۸۱۲۱۱۲:۴۳:۱۱ ۱۴۰۴/۹/۸
بیرون نرفتن ماخوذ به حیا بودنه؟؟؟!!!
ناشناس۴۰۷۷۵۹۵۰۳:۳۳:۵۶ ۱۴۰۴/۹/۸
برای اینکه زن عفیف خودش را در معرض دید نامحرم قرار نمی دهد و برای خودش ارزش و احترام قائل است. متاسفانه با ندانم کاری برخی مسئولین، یک عده در سطح جامعه خودنمایی می کنند .
ناشناس۴۰۷۷۶۷۹۰۷:۰۴:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۸
یک زن باعفت بایدمرورایدی باشددردل حجب وحیا
خانم ایرانی۴۰۷۷۷۶۰۰۸:۱۹:۱۵ ۱۴۰۴/۹/۸
از بس که بی حجابی جلب توجه میکنه شما با حجاب ها رو نمی بینی. حجاب یعنی بی نیازم از هر نگاهی غیر از نگاه خدا
ناشناس۴۰۷۷۸۸۶۰۹:۳۹:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۸
خانم چادری اونقدر حیا داره که نیازی به خودنمایی ونمایش بدنش به دیگران نداره.
ناشناس۴۰۷۹۸۲۳۱۳:۱۹:۲۲ ۱۴۰۴/۹/۱۰
کاترین شکدم هم چادری بود !چادر به تنهایی دلیل عفاف نیست !
ناشناس۴۰۷۷۳۲۴۱۹:۵۵:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۷
واقعا باید جلوی فساد جنسی اخلاقی در جامعه گرفته بشه انسان سالم و پاک تو این وضعیت نمیتونه سالم رشد کنه محیط عمومی ملک شخصی افراد ناهنجار نیست مثل قوانین رانندگی هیچ فرقی نداره
ناشناس۴۰۷۷۴۰۲۲۱:۴۷:۴۱ ۱۴۰۴/۹/۷
کل دنیا دچار فساد اخلاقی هستید !
ناشناس۴۰۷۷۵۰۴۲۳:۲۲:۲۵ ۱۴۰۴/۹/۷
کل دنیا که منظور دنیای زیر سلطه آمریکا بله هستن فساد گسترده است و وضعیت دنیا هم وحشتناکه امروز نمی بینی؟
ناشناس۴۰۷۷۵۹۷۰۴:۰۷:۳۸ ۱۴۰۴/۹/۸
بستن چشم و گوش و تنها دیدن برنامه بیست و سی این عوارض رو داره .
ناشناس۴۰۷۷۴۰۶۲۱:۵۰:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۷
شما تصور کن در عربستان یا ترکیه یا اندونزی و مالزی یا عمان و امارات به دنیا آمده ای که حجاب اختیاری دارند و تو قصد داری مسلمان خوبی باشی در نظر داشته باش که در این کشورها مساجد بسیار پر رونق تر از ماست و زنان کاملا محجبه واقعی و مردان متعبد بسیاری زندگی می کنند و ماه رمضان در این کشورها بسیار با شکوه بدون دخالت و هزینه دولت و بطور خود جوش برگزار می شود
الهام۴۰۷۷۵۱۲۲۳:۲۵:۵۴ ۱۴۰۴/۹/۷
شما اول بهتره تفاوت مردم مسلمان با حکومت سکولار و مردم مسلمان با حکومت اسلامی رو یاد بگیری مطالعه کنی بعد اظهار فضل کنی
ناشناس۴۰۷۷۸۷۰۰۹:۲۹:۴۷ ۱۴۰۴/۹/۸
شما که فاضل هستی 46 ساله دارین برای تحمیل حجاب تلاش می کنید و انواع ابزارها را در دست داشتین چرا موفق نشدین ؟؟
ناشناس۴۰۷۷۴۳۰۲۲:۰۵:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۷
اول از همه باید غیرت از دست رفته برخی به اصطلاح مردان بازیابی شود
ناشناس۴۰۷۷۴۸۱۲۳:۰۳:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۷
معنی غیرتم فهمیدیم یعنی شما برای مشکل نان مردم و فقر مردم غیرت ندارید که چنین تجمعاتی برگزار نمی‌کنید؟!!!!
ناشناس۴۰۷۷۷۰۸۰۷:۲۹:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
مشکل شکم گرسنه بعضی ها نیست الان مشکل واقعی چشمهای حریص و سیری ناپذیر و فساد خواه امثال شما هاست که کشور داره به سمت لجن زار می‌ره هر چی میشه حرف شکم گرسنه ، غم نان نزنید...
ناشناس۴۰۷۸۰۷۷۱۱:۵۹:۰۷ ۱۴۰۴/۹/۸
دوست عزیز نباید چیزی رو فدای چیز دیگر بکنیم هر چه مقابل خدا و دستوراتش وایستیم وضعیت از این بدتر میشه معیشت سخت تر میشه با توجه به کتابش.
ناشناس۴۰۷۷۴۸۵۲۳:۰۹:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۷
چطور ؟ ناموس و غیرت از احساس مالکیت بر زن میاد و در بین جوانان امروز این احساس مالکیت بر انسان دیگه وجود نداره چکار می خوای بکنی؟!
جواد مخدومی۴۰۷۷۸۱۵۰۹:۰۱:۲۷ ۱۴۰۴/۹/۸
اجبار در سبک جدید زندگی مردم نتیجه معکوس میده .....
ناشناس۴۰۷۷۸۵۳۰۹:۲۲:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۸
ما بی حجاب نمی‌بینیم چون بدچشم نیستیم
ناشناس۴۰۷۸۳۸۲۱۶:۵۳:۱۳ ۱۴۰۴/۹/۸
شما برو چشم پزشکی مشکل بینایی داری
ناشناس۴۰۷۹۲۲۵۱۵:۵۴:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۹
جمع کنید این حرفهای پوسیده رو چون چشم پاکیم درست میشه
ناشناس۴۰۷۸۰۵۳۱۱:۳۲:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
گل نیلوفر از دل مرداب رشد می‌کنه انسان باسرشت پاک نیاز ندارد دیگران نصیحت کنه تا خودش بتواندسالم زندگی کند ،در ضمن خداوند دستورات دیگری هم داده چرا به آنها عمل نمیکنید چطور تو جنگ ۱۲روزه با حجاب وبی حجاب معنا داشت الان هم برای ایجاد دشمنی که مردمو روبروی هم بایستند اما کور خواندن این دفعه اگه جرقه ای زده بشه اول دامن خودشونو میگیره چون مردم دیگه صبرشون تموم شده
ناشناس۴۰۷۷۳۸۴۲۱:۳۵:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۷
خبر زیرین از آلودگی هوا میگه و مجازی شدن مدارس و دانشگاه‌ها.
ناشناس۴۰۷۷۳۸۷۲۱:۳۸:۱۰ ۱۴۰۴/۹/۷
آیا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سلامتی خواهران عزیز را در لین هوای آلوده تضمین میکند؟ چرا اجرای این برنامه را به یک روز سالم موکول نکردید؟
ناشناس۴۰۷۸۱۵۱۱۳:۱۶:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
برنامه ومجوزهاش واز یک ماه پیش گرفتن اون موقع نمیدونستن که قراره یک ماه بعد هوا الوده بشه
ناشناس۴۰۷۷۴۰۱۲۱:۴۶:۵۴ ۱۴۰۴/۹/۷
هیچ جای دنیا حجاب اجباری نیست !!!!
ناشناس۴۰۷۷۸۶۳۰۹:۲۶:۵۹ ۱۴۰۴/۹/۸
هیچ جای دنیا حجاب اجباری نیست درست، اما قانون اجباریه و قانون کشور اسلامی حجاب باید رعایت شود چون یک قانون است
بی۴۰۷۸۷۱۲۲۳:۵۲:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
تو این دود دم تهران کی حجاب کسی را می بینه
محسن۴۰۷۷۴۱۷۲۲:۰۰:۳۶ ۱۴۰۴/۹/۷
در،شرایط حساس کنونی. ... خدا نگهدار. ایران دوستان و وطن پرستان واقعی باشد و وطن فروشان. و خیانت کاران را رسوا. بگرداند جاوید تا ابد ایران. بزرگ. و قدرتمند. و زنده باد. درتش،،و سپاه. عزیز،، و قدرتمند. ما درود بر عاشقان. و مدافعان. ایران. عزیزم
مهدی۴۰۷۷۴۷۲۲۲:۵۵:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۷
هرکه تنهابرود به قاضی خوشحال برمیگرده!!!!
یاسمن۴۰۷۸۷۹۳۰۲:۰۹:۵۷ ۱۴۰۴/۹/۹
درو د بر شما ،زنده باد ایران، زنده باد رهبرعزیزمون، زنده باد سپاه وزنده باد بسیج مقتدر
استقلال۴۰۷۷۴۲۱۲۲:۰۲:۳۹ ۱۴۰۴/۹/۷
کارشون درست ای کاش ی خورده به فکر معیشت مردمم باشن
لاله۴۰۷۷۷۰۵۰۷:۲۵:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۸
چرا ما باید همیشه دینمون را به دنیا بفروشیم یک مقدار بیشتر تفکر کنیم همه چیز معیشت نیست
ناشناس۴۰۷۷۴۲۲۲۲:۰۲:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۷
سوال اساسی اینه که چرا برای یک بار هم که شده این جماعت برای وضع وخیم شرایط زندگی و معیشت مردم اجتماع نمی کنند ؟! چرا بر حجاب تمرکز کرده اند ؟ چرا زمان مرحوم رئیسی این اجتماعات رو برگزار نمی کردند ؟ مگر آن زمان همه خانم ها مقنعه سر می کردند ؟!
ناشناس۴۰۷۷۵۰۷۲۳:۲۳:۰۸ ۱۴۰۴/۹/۷
سوال اساسی این هست که چرا این سوال رو از حودتون نمی پرسید؟ چرا شما که دغدغتون معیشت هست تجمع نمی کنید؟
ناشناس۴۰۷۷۶۰۵۰۴:۴۸:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
به قول مولا علی علیهم السلام از هر دری فقر وارد بشه ایمان از پنجره خارج خواهد شد برخی میخوان تواوج فقر وفساد حجاب را دستاویز خودشون کنند.
ناشناس۴۰۷۸۱۰۳۱۲:۲۱:۱۷ ۱۴۰۴/۹/۸
منظور فقر فکری و فرهنگی بوده !!!!! وگرنه این همه قشر مستضعف و طلبه و اینها که خیلی خیلی هم مفید هستند ..
مصطفی۴۰۷۷۴۲۹۲۲:۰۵:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۷
اکثریت جامعه اگه با حجاب اجباری موافق بودن ،امروز سعید جلیلی رئیس جمهور بود.
محمدرضا۴۰۷۷۶۰۳۰۴:۴۶:۰۸ ۱۴۰۴/۹/۸
اون هم میشه مگر دوره‌های قبل نبود
امیر۴۰۷۷۷۷۷۰۸:۳۴:۲۱ ۱۴۰۴/۹/۸
رای اوردن هیچ ربطی به حجاب ندارد. حجاب حکم الهی است و در کشوری که اکثریت ان مسلمانند باید رعایت شود .
ناشناس۴۰۷۹۰۵۴۱۲:۲۴:۲۳ ۱۴۰۴/۹/۹
تو این دولت جنگ دیدیم،بی برقی ،بی برنامه گی،گرونی ،معیشت اسف بار ،بی حیایی که شده افتخار، به برکت رای شماها دیدیم
فاطمه۴۰۷۷۴۳۴۲۲:۰۹:۳۷ ۱۴۰۴/۹/۷
کاش برای انجام همه واجبات اسلام اجازه تجمع بدهند
ناشناس۴۰۷۹۲۲۷۱۵:۵۷:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۹
هیچ جا مثل ایران آزادی و و خواهان عدالت اجتماعی نبوده نیستن فقط باید خوب نگاه کنی و دیگه خبرهای اینترنشنال و بی بی سی و...نگاه نکنی اونوقت دیدت عوض میشه
ناشناس۴۰۷۷۴۳۸۲۲:۱۱:۳۸ ۱۴۰۴/۹/۷
دمتون گرم..
ناشناس۴۰۷۷۴۴۴۲۲:۱۶:۲۲ ۱۴۰۴/۹/۷
اونایی که فکرمی کنم بی حجابی خوبه،حتمابرین داستان زنان تیره رابخوانیدببنید،داعش چه جنایتهاکرده
ناشناس۴۰۷۷۸۷۶۰۹:۳۲:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۸
آیا داعش طرفدار بی حجابیه ؟؟؟!!!!!1
ناشناس۴۰۷۸۱۵۰۱۳:۱۲:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۸
داعش مهم نیست طرفدار کدومه چون از دین چیزی نمیدونه به خدا.
ناشناس۴۰۷۷۴۴۵۲۲:۱۶:۴۱ ۱۴۰۴/۹/۷
اونهایی که می‌گویند اجازه دهید مخالفین بیایند تا ببینیم چقدر اندک هستن درست میگن بزارید بیایند تا حجم جمعیت رو متوجه بشید
ناشناس۴۰۷۷۵۰۸۲۳:۲۳:۵۲ ۱۴۰۴/۹/۷
فساد جنسی محکومه چه بیشتر باشن چه کمتر
ناشناس۴۰۷۷۴۵۰۲۲:۲۳:۱۹ ۱۴۰۴/۹/۷
باید به همه افرادی که در جامع وکشور زندگی میکنند با احترام وباقانون وبر طبق نیازهای جامعه در عصروقرن جدیدبا استفاده از تکنولوژی وپیشرفتهای علمی همگام شدواز علم ودانش روز دنیا در همه زمینه ها نظامی اقتصادی وبهداشتی وصنعت وکشاورزی ونجوم وپزشکی وریاضی وعلومهای دیگربهره مند شد.
ناشناس۴۰۷۷۴۵۲۲۲:۲۴:۴۸ ۱۴۰۴/۹/۷
کم حجابهاشامل چندین طبقه میشوند که از لحاظ طرز فکر و پوشش کاملا جداازهم هستند
اسحاقی عضو شورای شهر۴۰۷۷۴۵۴۲۲:۲۹:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۷
بی حجابی پاسخ نیمی از جمعیت ایران به فساد برخی مسئولین است
آذر۴۰۷۷۵۲۱۲۳:۲۹:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۷
بزودی از سطح خیابانها مثل تا سه سال قبل بی حجابی و کشف حجاب جمع خواهند شد طبق قانون
ناشناس۴۰۷۷۶۸۴۰۷:۰۷:۵۹ ۱۴۰۴/۹/۸
الان با بی حجابی وبی حیایی مسئولین دست از فساد و اختلاس برداشتند یا برعکس مشکلی برمشکلات اضافه شد
مرادی۴۰۷۷۴۵۸۲۲:۴۰:۳۹ ۱۴۰۴/۹/۷
خیلی خوبه حرکت خوبی بود اما بهتر است در کنار این تجمع ،تجمع های مشابه برای مبارزه با فساد های اخلاقی و اختلاس ها و مبارزه با فساد اقتصادی
مصطفی۴۰۷۷۷۵۴۰۸:۱۱:۴۷ ۱۴۰۴/۹/۸
البته این دلیل خوبی نیست که چون اوضاع اقتصادی نابسامانی داریم دیگه کاری به حجاب نداشته باشیم کما اینکه در مناطق بالاشهر که متمول تر هستند بی حجابی بیشتر بیداد میکنه. این روندی که آغاز شده بنیان خونواده ها رو هدف گرفته و آتشش دامن همه خونواده ها رو میگیره
ناشناس۴۰۷۷۴۶۵۲۲:۵۱:۴۸ ۱۴۰۴/۹/۷
کاملا خودجوش!!!
امید۴۰۷۷۴۶۹۲۲:۵۳:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۷
دلشون خوشه، موفق باشید
ناشناس۴۰۷۷۴۷۸۲۳:۰۰:۲۳ ۱۴۰۴/۹/۷
بی‌حجابی موجب فساد اخلاقی و جنسی جوانان و در نتیجه از هم پاشیدگی خانواده ها میشه. مسئله ای که غرب مدت هاست به اون رسیده. مردم ما باید با هم متحد بشند.بیشتر بی حجاب های ما بچه های خوبی هستن و من مطمئنم که دوباره به اصل خود یعنی حجاب برمی‌گردند ان شاءالله. الان وقت اونه که پشت رهبر عزیزمون و کشور سرافرازمون بایستیم هرچند مسائل و مشکلات اقتصادی هم هست ولی با تلاش و صبر و کمک آقا صاحب الزمان ان شاءالله همه مشکلات حل خواهد شد.
ناشناس۴۰۷۷۷۲۸۰۷:۴۸:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۸
اگه علت این همه پیشرفت _که حاصل دستاوردهای اونها رو افرادی مثل ما اونم بصورت جزیی استفاده میکنیم _بی حجابی و ازهم گسستگی خانوادگیه عیب نداره بزار خانواده ها بپاشن ولی تک تک آدم ها نپاشن از شرم اقتصادی اجتماعی و جایگاه بین المللی
ناشناس۴۰۷۸۰۱۶۱۱:۱۶:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۸
اگه آمار رو نگاه کنید میزان فقر و شکاف طبقاتی در کشورهای پیشرفته هم زیاده. و این مربوط به توزیع ناعادلانه ثروت میشه. واقع نگر باشیم این وضعیتی هم که شاهدش هستیم بیشتر بخاطر انتخاب خودمونه که بخاطر وعده آزادی و بی حجابی، مسئولینی که درد نان و مردم رو ندارن انتخاب کردیم
ناشناس۴۰۷۷۴۸۳۲۳:۰۵:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۷
بنظرمن زمان دولت شیهدرئیسی اینقدری حیایی وبی حیایی که الان هست نبود
ناشناس۴۰۷۷۴۸۹۲۳:۱۷:۰۳ ۱۴۰۴/۹/۷
ان شاالله که این بی حجابی وفسادوبی بندوباری درجامعه ریشه کن بشه
فرهنگ۴۰۷۷۴۹۴۲۳:۱۸:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۷
حجاب یعنی تحکیم پایه های زندگی حجاب یعنی خیانت نکردن
سید جلال۴۰۷۷۵۰۰۲۳:۲۰:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۷
بهتر بود تجمعی هم برای فیلترینگ و گرانی و تورم و خط سفید و ناکارآمدی دولت برگزار میشد.
گلیج۴۰۷۷۵۲۲۲۳:۲۹:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۷
برای الودگی هوا ،نداری ....تجمع میکردند بهتربود
میلاد۴۰۷۷۵۳۲۲۳:۳۵:۴۴ ۱۴۰۴/۹/۷
درود بر شما بانوان پاکدامن ایرانی
محمدرضا۴۰۷۷۶۰۶۰۴:۴۹:۱۰ ۱۴۰۴/۹/۸
همه را در یک ردیف قرار دادن خطاست
ناشناس۴۰۷۷۵۳۵۲۳:۴۰:۵۹ ۱۴۰۴/۹/۷
حالا دیگه همه مشکلات مملت حل شد! گرونی از بین رفت ،دارو ارزان شد ،اجاره خونه اومد پایین ،الودگی هوا تمام شد، سد ها پر ازاب شدو دیگه نگم براتون
ناشناس۴۰۷۷۶۴۸۰۶:۲۹:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۸
گسترش فحشای علنی و بی بندوباری هم مشکل بزرگی است مانند سایر مشکلات.
ناشناس۴۰۷۷۶۵۷۰۶:۴۳:۵۹ ۱۴۰۴/۹/۸
سلام بزرگوارمگرحجاب به آلودگی هواو...ربط دارد حجاب دامن زن هاراپاک نگه می داردونسل پاک وحلال زاده تحویل جامعه می دهد.وبی حجابی یک گناه است که بانهی منکربایداصلاح شودواگرامربه معروف ونهی ازمنکرازبین برودآن وقت بلاهانازل می شودکه برای فهم اینگونه مواردبایدبه کتب تاریخی وتفاسیرقرآن کریم واحادیث مراجعه شود
سپیده۴۰۷۷۶۶۴۰۶:۵۰:۲۴ ۱۴۰۴/۹/۸
منظورتون اینه که اگه مشکلات باشه مامسلمونی واحکام خداروبذاریم کنار. حجاب یه امرواجبه مثل نماز،مثل امانتداری مثل راستگویی وربطی به گرونی ومشکلات مالی نداره.قران میگه روزقیامت اهل جهنم میگن (کاش تودنیاعقلمون وبکارمینداختیم)قالوا لوکنانعقل ماکنافی اصحاب الجحیم)
ناشناس۴۰۷۷۷۱۰۰۷:۳۰:۱۸ ۱۴۰۴/۹/۸
اگه قرار بود با بی حجابی و فحشا مشکلاتی که گفتین حل بشه پس چرا تو این دولت که آزادی کامل بود و ولنگاری به اوج خودش رسیده هیچ یک از مشکلات برطرف نشد ؟صدبرابر از قبل هم شد .
ناشناس۴۰۷۷۷۴۹۰۸:۰۷:۴۵ ۱۴۰۴/۹/۸
آخه همه جا عین گلستان فقط الان مشکل ایران حجاب است ...
رقیه۴۰۷۷۸۰۲۰۸:۵۳:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
من یک زنم ولی اصلا نمی‌پسندم همجنس و هموطنم اینقدر شخصیت خودش رو پایین بیاره که هربی سروپایی اجازه سوء استفاده داشته باشه دشمن هم که جای خود داره علنا نتانیاهو هدفش همینه که بنیان خانواده و ایمان مردم ایران رو ضعیف کنه .حجاب جای خودش مشکل اقتصادی هم جای خودش .نمیشه که محیط جامعه رو به فساد و فحشا بکشونی بعد بگی گرونیه.
سمیرا۴۰۷۷۵۳۶۲۳:۴۲:۲۱ ۱۴۰۴/۹/۷
حجاب امر شخصی است
ناشناس۴۰۷۷۶۴۷۰۶:۲۷:۳۳ ۱۴۰۴/۹/۸
تو خونه خودت آره. ولی تو خیابون نه.
ناشناس۴۰۷۷۸۰۰۰۸:۵۲:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
حریم و امر شخصی خصوصی در سطح خانه و خانواده در منزل و خانه شخصی هست بقول معروف چهاردیواری اختیاری اماااا وقتی شما از منزل خارج میشوید دیگر از حریم خصوصی و امر شخصی خارج شده اید و وارد جامعه یک مکان عمومی با یک چهارچوب و قوانین عمومی مواجهه شدید دیگر نمیشه پوشش مناسب با حریم خصوصی‌تان را وارد سطح جامعه و مردم کنید شما در حریم خصوصی‌تان میتونید لباس بپوشید یا نپوشید اما در جامعه مگر می‌شود با هر مدل خاصیه دلتان می‌خواهد وارد مردم و جامعه بشوید نه اینچنین نیست چادر شال مقنع روسری مانتو لباس برای هر خانم یا آقا در حدیکه نابهنجار و تنش زا و بی احترامی و رواج بی بندوباری نباشه هر شخصی خودش هر کدام را دوست داشه باشه در حد متعارف و مناسب با جامعه و مردم باید به آن عمل کند قوانین جامعه و حریم خصوصی یعنی خانواده باهم فرق دارد.
ناشناس۴۰۷۷۸۲۵۰۹:۰۴:۳۰ ۱۴۰۴/۹/۸
در مکتب خدا هر آنچه در ملاء عام انجام شود به همه مربوط است حدیث رسول اکرم ص: گناه در خفا گریبان عامل و در انظار گریبان عموم را می گیرد برهنگی= تحریک شهوانی اجتماعی
علی نظری۴۰۷۸۰۰۳۱۱:۰۶:۴۴ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب امری اجتماعی هست و شخصی نیست حرفتان اشتباه هست بروید مطالعه کنید
ناشناس۴۰۷۷۵۳۹۲۳:۴۶:۵۷ ۱۴۰۴/۹/۷
خیلی خوبه همینو ادامه بدین
ناهید غلامی۴۰۷۷۵۵۴۰۰:۱۶:۴۴ ۱۴۰۴/۹/۸
سلام امیدوارم برای خداوند تبارک وتعالی کار کنیم احکام رو بر قرار کنیم قانون داریم فرا فکنی نکنیم احترام به سلایق ولی زیر نطر قانون وشرع وعرف
ناشناس۴۰۷۷۵۵۷۰۰:۲۹:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۸
ایا اجازه میدید که مخالفین حجاب اجباری هم تجمع کنند و یه جورایی رفراندوم غیر رسمی انجام بشه؟
یا الله۴۰۷۷۵۹۰۰۳:۰۴:۴۵ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب یک ضرورت است وبرای مرد وزن پوشش مناسب لازم است این امر ضروری باید جزو صفت وخواسته ذاتی فرد قرار گیردبا سروصدا وبگیر وببند ودوربین وپیامک ودستگیری راه به جایی نخواهیم برد این که امروز این شرایط بوجود امده حاصل کم کاری متولیان ماست فقط وفقط باید خانواده ها را با اسیب هایی که از این بی بند وباری متوجه خودشان میشود اگاه کرد وبه نحوی عمل نکنیم که انها را به لجاجت بکشیم انصافش اینه که رفتار بسیاری از انها دقت کنید بسیاری از انها ناشی از لجاجت ودهن کجی به رفتار حاکمیت است وصد البته نقش صدا وسیما کم نبوده است
محمد جهانی سایپا یدک۴۰۷۸۰۱۲۱۱:۱۲:۳۷ ۱۴۰۴/۹/۸
معیشت و رفاه مردم چی ؟ ضرورت نیست ؟ برخورد با دزدی و اختلاس ضرورت نیست ؟
لره۴۰۷۷۵۹۳۰۳:۳۰:۵۶ ۱۴۰۴/۹/۸
چرا برای گرانی ومعیشت این مردم بدبخت اجتماع نمیکنند.
س۴۰۷۷۶۰۰۰۴:۲۹:۰۷ ۱۴۰۴/۹/۸
کاش برا هوایی که نیست تا نفس کشید برا آبی که نیس برا جوانی که رویا های کوچکش دست نیافتنی است هم تجمع می کردن که چرا فقط تو مملکت ما این مشکلات چاره ندارد
ناشناس۴۰۷۷۶۰۱۰۴:۳۶:۵۰ ۱۴۰۴/۹/۸
اولا کجای قران نوشته حجاب اجباره دوما کسی که ذاتش خرابه چه فرقی میکنه با حجاب یا بی حجابش.سوما شما بی ابی و گرماو آلودگی شدید هوارو ول کردین چسبیدین به بی حجابی ؟ دشمن کمین کرده ببینه کی و کجای مملکت میلنگه از همون جا ضربه بزنه شما با بحث حجاب و دلارو بنزین و...دارین مردمو از حکومت دور میکنید تا دشمن از این فاصله استفاده کنه
ناشناس۴۰۷۸۰۱۰۱۱:۱۲:۰۹ ۱۴۰۴/۹/۸
ای بابا توروخدا حرفای تکراری وبیسوادی نزنید یه مشت حرفای کلیشه ای ،جمع کنید توروبه قران
محمدرضا۴۰۷۷۶۰۴۰۴:۴۷:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
اینها همه مغلطه است و تاریخ انقضا دارند و سهمی در ساختار ندارد و تاثیر آن بر روی یک چیزهایی بی حاصل است
بازنشسته۴۰۷۷۶۰۸۰۵:۰۲:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب حجاب راه‌انداختن تا گران کردن بنزین وبعدازآن گرانی وتورم ناشی از گرانی بنزین خودشونشان ندهد.
ناشناس۴۰۷۷۶۱۰۰۵:۰۹:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۸
مسخره ترین حرف دنیا، حجاب اختیاری و انتخاب هست، فقط شیطان میتواند در مقابل دستور خالقش بایستد و تازه توجیه هم کند
منصور۴۰۷۷۶۱۱۰۵:۱۱:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۸
ایکاش همین مؤمنین علیه رباخواری رسمی بانک‌ها که حرام و عامل اصلی فساد در جامعه هست، اعتراض میکردند.........
ناشناس۴۰۷۷۶۱۶۰۵:۲۲:۴۱ ۱۴۰۴/۹/۸
آلودگی هوا شماها رو اذیت نمیکنه؟!! اینا درک نمی‌کنند با حضور در فضای آزاد در شرایط آلودگی به به خودشون صدمه میزنند و باعث گسترش آنفولانزا میشوند.
حامد۴۰۷۷۶۲۵۰۶:۰۰:۱۳ ۱۴۰۴/۹/۸
درود بر بانوان باحیای سرزمینم
صالحه۴۰۷۷۶۲۷۰۶:۰۰:۵۶ ۱۴۰۴/۹/۸
واقعا چرا ففط اینا مجوز دارن هر چند روز یه بار یه بهونه جور میکنن با خانواده می آیند بیرون.
ع۴۰۷۷۶۲۸۰۶:۰۲:۲۷ ۱۴۰۴/۹/۸
هر‌روز‌تجمع‌داشته‌باشید‌خروجی‌را‌بفرمایید‌چی‌هست‌هزینه‌کرد و....
امیری۴۰۷۷۶۳۰۰۶:۰۵:۱۰ ۱۴۰۴/۹/۸
ای کاش آنقدر که روی حجاب حساسیت نشان می‌دهید. به وضع زالو وار دلالان و تورم،یا به آقازاده هایی که هزاران میلیارد پول و حق این مردم را به غارت می‌برند توجه و مبارزه میکردید
ایرانی۴۰۷۷۶۳۱۰۶:۰۵:۵۶ ۱۴۰۴/۹/۸
ای کاش بقیه ملت هم اجازه تجمع و ابراز نظر داشتند .
امیر۴۰۷۷۶۳۸۰۶:۱۷:۱۹ ۱۴۰۴/۹/۸
برای اختلاس ودزدی بیت‌المال هم اجازه تجمع بدهید .
ناشناس۴۰۷۷۶۴۱۰۶:۱۸:۳۹ ۱۴۰۴/۹/۸
گرانی ومشکلات زیاد داریم ،اما اگر بی‌حجابی زیاد بشه خانواده ها از هم بپاشد وامنیت جامعه به خطر بیفته دیگه معیشت وخیلی مشکلات دیگه به چشم نمیاد ،باید اول امنیت روانی جامعه حاصل بشه بعد دغدغه‌های دیگه سر جای خودش مطرح بشه
علی۴۰۷۷۶۴۳۰۶:۲۳:۰۷ ۱۴۰۴/۹/۸
دمکراسی یعنی باز بودن فضا جهت اعتراض تمام اقشار ، بدون شک تعداد مخالفان حجاب اجباری میلیونی است حال چرا برای آنها مکانی در نظر گرفته نمیشود جهت اعتراض به هزاران مشکلی که در این کشور وجود دارد...
ناشناس۴۰۷۷۶۴۴۰۶:۲۳:۳۰ ۱۴۰۴/۹/۸
منطق جماعت قانون شکن و هنجارشکن: به فروشندگان مواد مخدر و شیشه و کراک و گُل فرصت و اجازه تجمع بدید تا ببینید چه جمعیت زیادی از معتادان ازشون طرفداری می کنند!! همچنین به قاچاقچیان انسان اجازه تجمع بدید تا ببینید چه جمعیت زیادی از اتباع غیر مجاز ازشون طرفداری می کنند!! و همچنین دزدها و قاتلان و کیف قاپها و بقیه مجرمان...
ناشناس۴۰۷۷۹۳۹۱۰:۲۸:۰۳ ۱۴۰۴/۹/۸
اگر بقیه کشورها اجازه دادن ما هم می دهیم در ضمن هیچ کجا دنیا به بی قانونی اجازه نمی دهند
ناشناس۴۰۷۷۶۴۹۰۶:۳۰:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۸
درخصوص بی عدالتی وناکارآمدی دولت وتبعیض وتورم هم اجتماعاتی مشابه شکل بگیرد
حسام۴۰۷۷۶۵۶۰۶:۴۳:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
خیلی خوب بود اما باید بهتر برگزار می شد، فراخوان درستی صورت می گرفت، تبلیغات درستی می شد، و از همه آنهایی که دغدغه حجاب و عفت جامعه را دارند، چه زن، چه مرد، دعوت می شد، تا اجتماعی به مراتب بزرگتر از این شکل می گرفت، تا به آنهایی که می گویند اقلیتی هستند که حجاب را می خواهند ثابت می شد که آنهایی که خواهان عفت و پاکدامنی جامعه هستند، چقدرند.
سپیده۴۰۷۷۶۵۸۰۶:۴۵:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
این تعدادفقط خانمای تهرانیه که فرصت کردن بیان وگرنه تعدادخانمهای محجبه که ازتهران وتمام کشور دوست داشتند بیایند وامکانش را نداشتند صدهابرابربیشتره. یالیتناکنامعکم دم همتون گرم،خداحفظتون کنه
ناشناس۴۰۷۷۶۶۷۰۶:۵۴:۴۶ ۱۴۰۴/۹/۸
برای اینکه دلیل حجاب داشتن رابدانیم بایدبه بوروشوروکاتالوگ ساخت انسان که همان کتاب خداست مراجعه کنیم تادلایل وجوب حجاب رابفهمیم.قطعاخدایی که ماراخلق کرده به وجودجسمی وروحی ماآگاه تراست.تاعقل ناقص انسانی والقائات شیطانی
ناشناس۴۰۷۸۰۱۸۱۱:۱۶:۰۹ ۱۴۰۴/۹/۸
جوامع اروپایی و همین کشور ترکیه از مسئله حجاب که امری شخصی است رد شده اند
ناشناس۴۰۷۷۶۷۴۰۶:۵۹:۳۵ ۱۴۰۴/۹/۸
نباید اجازه تجمع داده میشد
ناشناس۴۰۷۷۶۷۶۰۷:۰۲:۵۲ ۱۴۰۴/۹/۸
ای کاش یه تجمعی هم برای گرونی می‌شد
احمد۴۰۷۷۶۸۲۰۷:۰۶:۵۴ ۱۴۰۴/۹/۸
یه بار هم بگذارید مخالفان حجاب هم تجمع کنن
حمید ملکی۴۰۷۷۶۹۰۰۷:۱۷:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
این مسئله باید ریشه ای بررسی شود.حتی از معنی کلمه حجاب اگر به انتخاب نوع پوشش معنی میشود!؟ ریشه های آن، جامعه شناسی،روانشناسی خانم ها، ناهنجاریهای اقتصادی نامعقول وبیعدالتی، تحریف کلام حق وتفهیم جبراً رابرای جامعه...
غزال۴۰۷۷۶۹۳۰۷:۱۷:۳۲ ۱۴۰۴/۹/۸
دلار صد تومن رو رد کرد. تورم شده چهل درصد.
ناشناس۴۰۷۷۶۹۸۰۷:۲۱:۳۰ ۱۴۰۴/۹/۸
ما هم توی این شهر زندگی می کنیم مثل تمام دنیا با حجاب و بی حجاب نداره دلت می خواد حجاب داشته باش یا نداشته باش.
ص۴۰۷۷۷۱۱۰۷:۳۱:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۸
الان بنظرم معیشت در راس امور میباشه نداری باعث فساد شده
ف س۴۰۷۷۷۱۳۰۷:۳۴:۲۳ ۱۴۰۴/۹/۸
آفرین مرحبا بر زنان و مردان باغیرت کشورم این دفاع از حجاب فاطمی مرحبا دارد کاش من هم توفیق داشتم شرکت میکردم این را بگوییم با قاطعیت تمام که اتفاقا بی حجابی درقشر مرفه بی درد جامعه رواج دارد آنهایی که دغدغه هیچ چیز ندارد مگر عقده دیده شدن
خلج۴۰۷۷۷۱۵۰۷:۳۸:۳۵ ۱۴۰۴/۹/۸
ای کاش علیه اختلاسها هم تجمع میکردند .
علی۴۰۷۷۷۱۶۰۷:۳۸:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
پس چرا کسی برای گرانی معترض نیست اختلاس فقر بیکاری ،
ناشناس۴۰۷۷۷۲۶۰۷:۴۷:۰۸ ۱۴۰۴/۹/۸
واقعابعضی ازخانمها ازحدگذروندن ودیگه پوشش وحیا وعفت و ندارن واین برای خانواده هامضره روابط آزاد ودیگرمسائل که البته اگرمتوجه باشندضرراون اول به خودوخانواده اشون میخوره که من شاهد ازهم پاشیدن چندین خانواده بودم وبعدبرای جامعه واگرنه سمت عادی شدن پیش بریم تکرار تجربه جوامعی راخواهیم داشت که اونا برای جامعه اشون بعدازاسیب دیدن محدودیت قائل شدن کشورما بااکثریت مسلمان که هرگاه احساس بی پناهی درزندگی می کنند ته دلشون باتوسل به ائمه آرام می گیره خیلی حیفه درمورداحکام شرعی که همون ائمه سفارش کردن بی توجه باشه خدا به همه ماکمک کنه که راه درست وانتخاب کنیم‌
ماهرخ۴۰۷۷۷۲۷۰۷:۴۷:۵۸ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب نه امری شخصی هست ، نه اجباری، حجاب حکم خداست . دغدغه نان، دارو، اختلاس ، فیلترینگ، ناکارآمدی، بنزین، نهاده های دامی ، جنگ و هر آنچه در افکار افراد در حال چرخش است به جای خود. اما... خانواده ، جوان ، آینده ی پاک و فرزندان حلال زاده و درصد پایین طلاق و امنیت روانی افراد از کودک تا کهنسال همه و همه در ذیل اجرای احکام شرعی و الهی هست . وقتی مسئولی به دیدن ناپاکی عادت کند و حکم خدا را ندیده بگیرد حتی اگر تظاهر به خوب بودن هم کند اما ،در کارش فساد میکند، چشم بر روی اختلاس و جرم اختلاسگر می‌بندد. حکم به کارگیری افراد ناشایست و دزد در بدنه دولت می دهد. حقوق نجومی برای خودش و افرادش می‌بندد. افراد خانواده و دوستانش را به مناصب کلیدی میگمارد. فیلترینگ را برای مردم میخواهد و برای خودشان آزادی چرخش در سکوهای خارجی و چرت و پرتی گویی و تفرقه افکنی در همان سکوهای خارجی . هسته ای را جیز میداند و اگر خودشان سرطانی شوند به کشورهای دیگر رفته و سریع درمان میشوند، حالا مردم بیمار اگر ندارند بمیرند. موشکی را خطر می‌بینند حالا برای که خدا داند!!! اما حجاب مسأله ای است الهی ، واجب شرعی ، واجب سیاسی ، چشم نباید به آنچه زشتی و پلیدی هست عادت کنه چون مثل موریانه پاکی روح رو از بین می‌بره.
فراهانی۴۰۷۷۷۳۰۰۷:۵۳:۴۸ ۱۴۰۴/۹/۸
خیلی از خانمها برداشتن حجاب را مبارزه میدانند من خودم چادری هستم اما ازاینکه دیگران فکر کنند موافق سیاستهای دولتم ناراحت میشم.البته درخیلی اماکن عمومی باخشم وغضب مردم روبرو میشم و لعنت میکنم کسانی را که باعث و بانی تنفر مردم از حجاب و ...شدند
ناشناس۴۰۷۸۵۱۲۱۹:۱۰:۴۳ ۱۴۰۴/۹/۸
احسنت
ناشناس۴۰۷۷۷۳۸۰۷:۵۷:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۸
معمولا در کشورهای واپس گرا و عقب مانده یکی از عوامل مهم فقر و فحشا و بی حجابی ،گرانی و تورم ساختگی و معیشت بد اقتصادی در مملکت است که ناشی از ناترازی و دزدی ها و اختلاس ها و فساد میباشد این مهم‌ رفع شود بی ححابی هم رفع میشود صمنا چرا این جماعت سازمان داده شده برای سایر کمبود ها و مشکلات مثل گرانی و تورم و فقر و بیکاری و فساد و دزدی و اختلاس موجود تجمع اعتراضی مسالمت امیز نمیکنند ؟وبیانیه نمیدهند ؟
ناشناس۴۰۷۷۷۵۰۰۸:۰۷:۵۷ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب فقط به پوشش نیست عفت کلام مهم هست .
ناشناس۴۰۷۷۷۵۱۰۸:۰۹:۵۸ ۱۴۰۴/۹/۸
چه اصراری هست هرکس هرجور دوستداره اجبار نیست والا همه که نباید یکرنگ باشند
ف. میم۴۰۷۷۷۵۲۰۸:۱۰:۰۷ ۱۴۰۴/۹/۸
هر کس خودش میتونه تابع هر دین و هر نوع حجابی باشه. هر کس خودش برای خودش میتونه مسلمون خوبی باشه.
ناشناس۴۰۷۷۷۶۷۰۸:۲۴:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۸
رعایت حجاب قانون الهی است چه ربطی به گرانی وارزانی ومعیشت داره اگه مسلنانی دربرابرقوانین خداباید تسلیم باشی اگه نیستی بهانه نیاریدبرای حفظ جامعه ازبی بندباری وفسق وفجوروعدم تعرض بایدپایبندبه حجاب باشیم
ناشناس۴۰۷۷۷۷۱۰۸:۲۹:۳۳ ۱۴۰۴/۹/۸
تجمع بمنظور پوشش مناسب و حجاب معقول خیلی خوبه بدحجابی بی حجابی بمرور صددرصدباعث از هم پاشیدگی خانواده بی حرمتی و از بین رفتن شان و منزلت بانوان و بازیچه شدن در دستان مردان نااهل و متجاوزخواهد شد کمرنگ شدن ازبین رفتن حریم خانواده بنیان خانواده فساد و فحشاو ... نباید کسانیکه به اسم روشنفکری آزادی باعث ناامنی بی بندوباری وووو در بین مردان و زنان جامعه بشن در کنار توجه به حجاب معقول باید بسیار مشکلاتیکه مردم باهاشون مواجه هستن توجه بشه معضل اقتصاد اختلاس گرانی تورم رفاه از سطح بالا تا پایین جامعه ما باید همه جانبه از غیرت شرف عزت آبرو زمین خاک منابع انسانی وووو حمایت کنیم
ناشناس۴۰۷۷۷۷۴۰۸:۳۳:۰۶ ۱۴۰۴/۹/۸
ممنونم از حجاب دخترهای گلم حجاب فاطمی دارید. انشاالله خدا بی حجاب ها و برهنه ها را به راه راست هدایت کتد معنی سوره نور و حجاب را بخوانید انشاالله در کنار هم باشیم بر علیه ترامپ کودک کش و اسرائیل
Javad۴۰۷۷۷۸۱۰۸:۳۶:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب رو هیچ کس منع نمیکنه اگر خانمی انتخابش حجابه چه ایرادی داره همون‌طور که خانمی دوست نداره با حجاب باشه و کاملا شخصی حال اگر قانون باشه چی؟؟؟مگه از تک. تک باحجاب ها پرسیدند یا بی حجاب ها؟؟اگه یه قانون بد رو تصویب کردند مگه نباید بهش ایراد گرفت؟؟؟
ناشناس۴۰۷۷۷۸۲۰۸:۳۶:۰۲ ۱۴۰۴/۹/۸
در نهایت باید به هم وعقایدهم احترام بذاریم وگرنه باید تا قیامت باهم بجنگیم.باید این موضوع را قبول کنیم ودر کنار هم بدون درگیری زندگی کنیم
ناشناس۴۰۷۷۷۸۶۰۸:۳۸:۴۲ ۱۴۰۴/۹/۸
عزیزان بچسبین به مسائل مهم تر از جمله بی آبی بی برقی بی پولی و آلودگی هوا..مشکل معیشت مردم ازدواج هایی که از فقر به طلاق ختم میشن و بچه های بی گناهی که این وسط نابود میشن.انتخاب پوشش حق هر انسان بالغ و عاقله و هیچ دولتی حق نداره براش قانونی تصویب کنه...
ناشناس۴۰۷۷۷۹۶۰۸:۴۷:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۸
نمیشه از قوانین یک دین فقط یه موردش رو بپذیری و چشم روی ما بقی ببندی...بی حجابی مدنی بانوان ایرانی از بی عفافی نیست اعتراض به قوانینی است که سلطه گری مردان را قرن هاست به جامعه حاکم کرده...
ناشناس۴۰۷۷۸۰۵۰۸:۵۴:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
اگر فکر میگنید تعداد با حجاب ها بیشتره چرا یه رفراندوم برای حجاب نمیزارید؟
ناشناس۴۰۷۸۱۶۴۱۳:۳۳:۵۴ ۱۴۰۴/۹/۸
موافقم.
ناشناس۴۰۷۷۸۱۲۰۹:۰۰:۲۷ ۱۴۰۴/۹/۸
فعلا کشور حجاب آلودگی داره بیمارستان ها پر از مریض ازآلودگی هوا هستن برای زن ومرد!@ فکری به حال خروج افغان هم بکنین!!!!!!!
ناشناس۴۰۷۷۸۱۴۰۹:۰۱:۱۱ ۱۴۰۴/۹/۸
به اون عده هم که هرزه و ولنگار و چشم چرون هستند اجازه بدید بیان کامل خودشون رو معرفی کنن جراتشو ندارن که بیان می دونی مسئله اینه
علی۴۰۷۸۰۷۵۱۱:۵۷:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
اجازه تجمع به اونا نمیدن مطمئن باش تعداشون چند صد برابر این اجتماع کوچیک خواهد بود
ایران دوست۴۰۷۷۸۲۱۰۹:۰۳:۴۴ ۱۴۰۴/۹/۸
حدودا ۵۳ کشور مسلمان داریم و فقط در ایران و افغانستان حجاب اجباری هستش... حجاب اجباری یعنی سلب حقِ انتخاب؛ یعنی تبدیل یک امر شخصی به ابزاری برای کنترل. هیچ جامعه‌ای با اجبار رشد نمی‌کند و هیچ باوری با فشار عمیق نمی‌شود. انتخاب، حقِ بنیادی هر انسان است — و اجبار، هر شکلی که داشته باشد، نقض همین حق است. کاش بخاطر معیشت مردم اعتراض میکردین واجب تر نبود ؟؟!!!
سید محمد۴۰۷۸۵۰۶۱۹:۰۳:۱۲ ۱۴۰۴/۹/۸
جناب ایران دوست درست می فرمایید. احسنت
ملیح۴۰۷۷۸۳۲۰۹:۰۷:۵۲ ۱۴۰۴/۹/۸
به نظرم الان که بی حجاب بیشتره ،خیلی بهتر از چند سال پیش شده ،دیگه ما خانما از خونه که بیرون میریم ،هیچ مردی دیگه چشم چرونی نمیکنن ،من دیدم به آقایون ،به بی حجاب ها نگاه هم نمیکنن
ناشناس۴۰۷۷۸۳۹۰۹:۱۲:۱۵ ۱۴۰۴/۹/۸
اگه مسولین بخوان میتونن جمع کنن،چون خانواده های خودشون درگیرند جرات ندارن اینکار رو بکنن اگه این تجمعات پرشور ادامه پیدا کنه وبانوان حجاب رو مطالبه کنن،میتونن به این برنامه از پیش تعیین شده که منشا فساد وعدم تعهد در خانواده ها وبی ثباتی خانواده ها والگو پذیری نادرست جوونهای ما میشه رو خاتمه بدن فقط باید ثابت قدم بود.
پیروز۴۰۷۷۸۴۰۰۹:۱۴:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۸
این یعنی دودستگی توکشورواینکه حق اعتراض بی حجابهابایدداده بشه اون موقع می‌فهمیم کفه ترازوکدوم سمت سنگین تره
علی۴۰۷۷۸۴۵۰۹:۱۷:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۸
چرا این حجاب وعفاف. تو لبنان وسوریه. وعراق و اینا نیست.
ناشناس۴۰۷۷۸۴۸۰۹:۱۹:۰۹ ۱۴۰۴/۹/۸
مملکت هزارتا مشکل داره اونا را نمی‌بینند فقط حجاب را می بینند
ملیح۴۰۷۷۸۵۲۰۹:۲۲:۱۱ ۱۴۰۴/۹/۸
مسئله پوشش ، حالا کی چجوری بگرده با حجاب یا بی حجاب ،حریم شخصی هر شخصی هست ،و کسی حق دخالت ندارد ،
ناشناس۴۰۷۷۸۵۵۰۹:۲۳:۲۷ ۱۴۰۴/۹/۸
یه مجوز هم به بقیه مردم و بدحجابا بدید تا جمع بشن ببینیم چقد اونا کم هستند
ناشناس۴۰۷۷۸۶۵۰۹:۲۸:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
حواس مردم بیشتر به اقتصاده .
ناشناس۴۰۷۷۸۶۷۰۹:۲۹:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
چرا یه اجتماعی بر علیه دزدان و غارتگران برگزار نمی‌شه .
مهرداد۴۰۷۷۸۷۵۰۹:۳۱:۲۲ ۱۴۰۴/۹/۸
نوع پوشش هر کسی به خودش مربوطه و دخالت در نوع پوشش دیگران و در امور خصوصی مردم درست نیست
ناشناس۴۰۷۷۸۸۴۰۹:۳۷:۳۹ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب به هیچ کسی ربطی نداره
ناشناس۴۰۷۷۸۸۵۰۹:۳۸:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب درکشور جمهوری اسلامی،اجبار نیست عزیزان، یک قانون است و ماموظفیم قانون را رعایت کنیم
ناشناس۴۰۷۷۸۸۹۰۹:۴۲:۵۳ ۱۴۰۴/۹/۸
منطق بعضی ها اینه که چون گرونی و اختلاس هست پس باید بی حجابی هم باشه، خیر گرونی و اختلاس و ناکارآمدی بعضی از مسئولان باید حل بشه نه بی حجابی و بی عفتی هم به جامعه اضافه بشه و ریشه و بنیان خانواده ها از هم بپاشه
ناشناس۴۰۷۷۸۹۰۰۹:۴۳:۳۷ ۱۴۰۴/۹/۸
فقر را نمیبینید اجتماع کنید
ناشناس۴۰۷۷۸۹۳۰۹:۴۶:۳۶ ۱۴۰۴/۹/۸
حمایت از حجاب ،حمایت از خانواده وزن هستش ،حمایت از ارزش های زن ،وکسانی که می خواهند خانواده ها از هم متلاشی شود وچیزی به اسم مادر وخانواده نباشه ،تمام تلاش خود را می کنند تا بی حجابی وبی حیایی در جامعه رواج پیدا کنه وعادی شود واینگونه به مقاصد پلید خودشان دست پیدا کنند . هوشیار باشیم وبا بی حجابی وبی غیرتی ،پیاده نظام دشمن نباشیم .
یاسمن۴۰۷۸۷۹۴۰۲:۱۱:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۹
زنده باد
ناشناس۴۰۷۷۹۰۲۰۹:۵۴:۵۶ ۱۴۰۴/۹/۸
انقدر به جون هم‌ نیفتید چرا انقدر بحث بیخودی می کنید هرحرفی جای خود داره آخه بنزین چه ربطی به حجاب داره یه کم‌منطقی باشید تورو خدا این همه دشمن رو شاد نکنید. پس اول به فکر ایران باشید با اختلافها ازبین نره آنقدر با خودتون جنگ نکنید به بی حجاب وبا حجاب احترام بذارید با زبان خوش حرف بزنید با دعوا هیچی درست نمی شه
یک ایرانی۴۰۷۷۹۰۵۰۹:۵۷:۴۳ ۱۴۰۴/۹/۸
غیرت و همت مسئولین کجاسن؟ که این بی حجابی را جمع کنند
انسان۴۰۷۸۵۹۴۲۱:۱۳:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
من نمی‌دونم زنهای بی حجاب، دنبال چی هستن؟ نکنه کمبود محبت دارن و عقده ای هستند که می‌خوان توی خیابون مردم نگاشون کنم..... بابا جون من، زن با حجاب ارزش و منزلت داره نه با لخت کردن خودش... اگر بی حجابی تمدن است حیوانات متمدن تر هستند
mehdi۴۰۷۷۹۱۰۱۰:۰۲:۴۳ ۱۴۰۴/۹/۸
همینه که ی قطره بارون نمیاد،زنها،یه سریهابسیاروقیح شدن.
ناشناس۴۰۷۸۶۸۸۲۳:۲۰:۴۳ ۱۴۰۴/۹/۸
شوخی بی مزه ای بود!
باقر۴۰۷۷۹۱۴۱۰:۰۵:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۸
کاش برای دزدی و رانت و فساد هم اینکارو میکردن.
آرش۴۰۷۷۹۱۶۱۰:۰۶:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
تجمع برای گرونی تورم و بیکاری و بدبختی و وفلاکت وسختی ومصیبت وبلا که مردم میکشند هم اجازه میدهید. اجازه برای اعتراضات مردمی و دانشجویی راهم میدهید.
ناشناس۴۰۷۷۹۳۵۱۰:۲۴:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
یک چادر معمولی 2.5ملیونه. کارگر باحقوق 12تومن نمیتونه همچین خرجی بکنه.
ناشناس۴۰۷۸۱۵۵۱۳:۱۹:۳۵ ۱۴۰۴/۹/۸
بله پول ژل و بوتاکس و انواع وسایل آرایش میتونیم پول بدیم ماهی یک مانتو بپوشیم، اونوقت پول چادر نداریم چه حرف خنده داری میزنی
مهدی۴۰۷۷۹۳۷۱۰:۲۶:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۸
به جند دلیل باید حجاب رعایت بشه 1قانون خداست و حکم صریح قرآن 2 قانون جامعه است و باید رعایت شود همانطور که قوانین راهنمایی و رانندگی قانون هست و باید رعایت شود 3 بی حجابی مانند کرونا اگر رعایت نشود باعث مریض شدن جامعه میشود چشمان دیگران را گناه و هوس آلوده می کنند و جامعه را به طرف فحشا و فساد می کشانند 4 بی حجابی حد وسطی ندارد که امروز نه به روسری فردا نه به پیرهن فردا نه به لباس زیر و غیره ... 5 بی حجابی ربطی به مشکلات معیشتی ندارد خیلی از کسانی که مرفه تر هستند بی حیا تر هستند و کسانی که کمتر برخوردارند حیا و عفاف و حجاب شأن بیشتر است
ناشناس۴۰۷۷۹۳۸۱۰:۲۷:۵۳ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب فرمان خداست در قرآن هم به اون تاکید شده اونایی که دم از مخالفت با حجاب میزنم دارن با خدا و امر خدا میجنگند
ناشناس۴۰۷۷۹۴۱۱۰:۲۹:۵۰ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب چه ربطی به اقتصاد داره ،سهل انگاری امروز درزمینه حجاب فردا جایی میرسه نمیشه جمعش کرد یه دخترو توسن کم بامحیط دوستان بی‌حجاب واموزشی عادت به بیحجابی می‌کنه دیگه حیا می‌ره آب ریخته جمع نمیشه این مملکت سیصد هزار شهید داده برین وصیت نامه هاشون بخونین اونا رفتن که شما تو امنیت هستید و خیلی راحت و بدون اندیشه میگین حجاب اختیاری هست ....حجاب حدود الهی هست کسانی که به قرآن اعتقاد دارن بفرمایند تحقیق کنند کسانی که اعتقاد ندارند که دیگه حرفی نیست
ناشناس۴۰۷۷۹۶۲۱۰:۴۴:۱۹ ۱۴۰۴/۹/۸
گرانی واقعا داره بیداد میکنه ولی اینا باعث نمیشه یه مرد یه پدر یه برادر نسبت به پوشش ناموسش بی اهمیت باشه اگه خیلی از مسولین بجای دغدغه معیشت مردم فقط جیب خودشون پر میکنن دلیل نمیشه خانواده ها نسبت به جگرگوشه هاشون بی اهمیت باشن که به هر منجلابی کشیده نشن حجاب اول باید توسط خانواده برای هرکسی تعریف بشه اگه مادری حجاب نداشته باشه نمیشه به زور سر دخترش روسری کرد یه زمانی مردم ما نه فقط سر ناموس خودشون که حتی سر یه دختر هم محله ای هم غیرت داشتن
پریسا۴۰۷۷۹۶۳۱۰:۴۴:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
اره ولی اجباری کردنش نتیجه معکوس می دهد حواستان باشد
ناشناس۴۰۷۷۹۹۲۱۰:۵۷:۰۳ ۱۴۰۴/۹/۸
نوددرصد مردم مشکل اصلیشان تورم لجام گسیخته وفشاراقتصادی شدید است.
ناشناس۴۰۷۷۹۹۹۱۱:۰۴:۴۴ ۱۴۰۴/۹/۸
شمای که میگی اول معیشت مردم درس کنن بعد حجاب !!!!!!!!
سامان۴۰۷۸۰۰۰۱۱:۰۴:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
چقد خوبه که اجتماع بزرگ علوی بابت اجرای عدالت مبارزه با اختلاس به ویژه مبارزه با دریافت حقوق نجومی مدعیان دروغین هم برگزار بشه.
ناشناس۴۰۷۸۰۰۲۱۱:۰۵:۵۳ ۱۴۰۴/۹/۸
تا جایی که ما دیدیم آدمایی که پولدارتر و ثروتمندتر هستند متاسفانه بی‌حجاب‌تر هستند و قانون رو رعایت نمی‌کنند پس این ربطی به مشکل اقتصاد نداره مشکل عدم تحقیق و عدم مطالعه در مورد عواقب کارهایی است که انجام می‌دهیم. و تقلید کورکورانه از کشورهای غربی است .
ناشناس۴۰۷۸۰۲۳۱۱:۱۷:۵۷ ۱۴۰۴/۹/۸
کاش مشکلات اصلی مملکت هم همینقدر بزرگنمایی میشد و مسولین به فکر حلش بودند مثلا مشکل اقتصادی که ملت نمیتونن کمر صاف کنند هر روز بدتر از دیروز .
ناشناس۴۰۷۸۰۳۴۱۱:۲۱:۲۴ ۱۴۰۴/۹/۸
لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ ۖ قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ ۚ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انْفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ در دین، هیچ اکراه و اجباری نیست [کسی حق ندارد کسی را از روی اجبار وادار به پذیرفتن دین کند، بلکه هر کسی باید آزادانه با به کارگیری عقل و با تکیه بر مطالعه و تحقیق، دین را بپذیرد]. مسلماً راه هدایت از گمراهی [به وسیله قرآن، پیامبر و امامان معصوم] روشن و آشکار شده است. پس هر که به طاغوت [که شیطان، بت و هر طغیان گری است] کفر ورزد و به خدا ایمان بیاورد، بی تردید به محکم ترین دستگیره که آن را گسستن نیست، چنگ زده است؛ و خدا شنوا و داناست.
ناشناس۴۰۷۸۸۴۴۰۷:۲۱:۴۲ ۱۴۰۴/۹/۹
لااکراه فی الدین در موردکل واصل دینه نه احکام دین. در ضمن ادامه آیه رو هم در نظر داشته باشید اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون. یعنی اگه بی راهه برید در جهنم جاویدتون میکنیم.
ناشناس۴۰۷۸۰۴۳۱۱:۲۵:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
از هر دری فقر تبعیض رشوه‌خواری حق کشی وارد بشه ایمان در اونجا کم رنگ میشه یک کشور نه یروزه درست میشه نه یه روزه خراب مسولین باید دلسوزانه و مقابل بی عدالتی سخت محکم باشن به فکر منفعت شخصی خودشون نباشن
ناشناس۴۰۷۸۰۶۶۱۱:۴۲:۲۴ ۱۴۰۴/۹/۸
باید کل مردم رو دید وهمه پرسی شود .
فریبا۴۰۷۸۰۸۰۱۲:۰۲:۳۰ ۱۴۰۴/۹/۸
اگه اجازه اجتماع است ..بایدبه دیگران هم اجازه اجتماع داده شود..بهتربه جای حجاب به فکرفقروتنگدستی ودزدی مسئولین تجمع کنین...ایران برای ایرانی است...
ناشناس۴۰۷۸۰۸۲۱۲:۰۶:۲۶ ۱۴۰۴/۹/۸
اجتماع بزرگ 1000 نفری؟ این ریاکاری ها و ترویرها اونم در اوج فقر و فلاکت و بدبختی مردم چیه.بجای اینا بفکر درست کردن مملکت باشین
ناشناس۴۰۷۸۱۰۲۱۲:۲۰:۰۸ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب هم خوبه بی حجاب هم خوبه
ع ع۴۰۷۸۱۰۴۱۲:۲۲:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۸
از روز اول باید جلوی بد حجابی را می‌گرفتن خانواده ها نباید اجازه دهند ک بچه‌ها شون با وضع زننده وارد جامعه شوند ک آینده شون خدای ناکرده خراب شود.
ناشناس۴۰۷۸۱۱۰۱۲:۳۱:۴۶ ۱۴۰۴/۹/۸
به نام خدای فاطمه(س) ای زن به توازفاطمه، این گونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است. رحمت به تمام خواهران وبرادران ی که حیاوعفت رو،رعایت می‌کنند.
ناشناس۴۰۷۸۱۳۰۱۲:۴۹:۲۷ ۱۴۰۴/۹/۸
چرا برای کشته های سد کرج .برای کشته شدن بچه های عزیزمان در ۱۴۰۱ وبرای سوختن جنگل هیر کانی برای خشکسالی برای گرانی و.برای فقر وکوچک شدن سفره مردم تجمع نمی‌کنند آیا حجاب ارزش این همه جمعیت وارد وفقر وکشتن کودکان وجوانان کشورمان ارزش تجمع را ندارد.این جمعیت سیاسی هست .چونکه کسی که باحجاب هست خودش دوتا حجاب دارد وکاری به بقیه ندارد کسی که دخالت در پوشش دیگران واعتراض نمیکند
یوسف۴۰۷۸۲۹۸۱۵:۴۸:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب درچشم است در زبان است درگوش است نه در یک تکه پارچه
شاهین۴۰۷۸۱۳۱۱۲:۴۹:۵۰ ۱۴۰۴/۹/۸
که چی بشه.فقط نگران حجاب هستیم
ناشناس۴۰۷۸۱۳۴۱۲:۵۱:۴۱ ۱۴۰۴/۹/۸
اگر الان جلوی بی حجابی گرفته نشه پس فردا باید شاهد مانور همجنس باز ها هم باشیم .بحث اعتقادی رو با مالی قاطی نکنید .دشمن دنبال همین بیحجابیهاست تا ضربه بزنه و بنیان خانواده رو خراب کنه .یهودیها خودشون تابع دین و حجابشون هستند اجازه نمیدن کسی به اعتقاداتشون رخنه کنه .اقلا از اونا درس بگیرید .رو اعتقاداتتون و قانون انقدرراحت پا نگذارید .تاوان این اشتباه در آینده دامن بچه های خودمونو میگیره. کشتی رو یک نفر سوراخ کنه همه غرق میشن فکر نکنید بیحجابها از مهلکه در میرن .خشک و تر باهم میسوزه.با حکم الهی نمیشه جنگید.
ناشناس۴۰۷۸۱۴۸۱۳:۱۱:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۸
با این هوای آلوده تجمع کردن واسه حجاب واقعا کار درستی نیست هوا به اندازه کافی آلوده هست بیشترش نکنید.
ناشناس۴۰۷۸۱۴۹۱۳:۱۱:۴۳ ۱۴۰۴/۹/۸
ای کاش تجمعات برای گرونی و اقتصاد داغون و هوای الوده و دزدی و رانت و مسئولین بی کفایت و خشک کردن دیارچه ها و وووو..... بخوام بگم همینطور ادامه داره . التماس تفکر
وحید۴۰۷۸۱۵۳۱۳:۱۷:۴۵ ۱۴۰۴/۹/۸
کاش بزارید بی حجاب ها هم تجمع کنند خواهید دید کفه ترازو به نفع آنها است خواهشاً به فکر معیشت مردم باشید حجاب اختیاری است
ناشناس۴۰۷۸۱۵۶۱۳:۱۹:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۸
دوستان عزیز مرز حق و باطل بشناسید
سارا۴۰۷۸۱۶۵۱۳:۳۵:۴۹ ۱۴۰۴/۹/۸
خیلی خوبه که به مسائل جامعه واکنش نشون میدن ، ولی آیا همین افراد ، برای بقیه ی مشکلات هم همینجوری تجمع میکنن ؟ آیا امکان تجمع اعتراض آمیز برای بقیه ی اقشار هم فراهم میشه یا جواب بقیه با چوب و ساچمه و دستگیری داده میشه و فقط یه دسته ی خاص میتونن هروقت و هرجا و برای هرچیزی تجمع کنن و بقیه رو تهدید کنن ؟
Sahb۴۰۷۸۱۷۳۱۳:۴۶:۲۳ ۱۴۰۴/۹/۸
مسخره هست حجاب در ذات انسانهاست نه با تشکیل و تجمع توده های راست افراطی
ناشناس۴۰۷۸۱۷۷۱۳:۵۲:۱۳ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب دستور خداست مثل همه احکام دیگه و باید رعایت بشه.نمیتونیم بگیم چون عده ای ربا می‌خورند پس عده ای هم بی حجاب باشند.همه در برابر کارهای خلاف قانون خدا در جامعه باید پاسخگو باشند و مجازات شوند
ایران۴۰۷۸۲۴۳۱۵:۰۱:۵۳ ۱۴۰۴/۹/۸
خدا واسه خودتون ما مردم دوست داریم بریم جهنم به شما چه ربطی داره؟
ناشناس۴۰۷۸۱۸۱۱۳:۵۵:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب قانون وحدود الهی خداست. حجاب امنیت است. لعنت خدا بر کسانی که به خاطر مقاصدشان امر الهی رو نادیده گرفتند واین وضع نابسامان رورقم زدند.
Nader۴۰۷۸۱۸۴۱۳:۵۹:۰۴ ۱۴۰۴/۹/۸
درودبرشما خواهرهای هموطنم:شمابااین حرکت نمادین عزت؛کرامت هویت زنان مسلمانان است؛به بد حجابی ونیمه برهنگی هانشان دادید که ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است؛همانطورکه درسوره شریف نوربه حجاب سفارش شده؛واین تجمع درآینده بازتاب گسترده ای درجهان خوهدبود؛واز سوی دیگر حجاب مصونیت است؛نه محدودیت*وانشاالله همین تجمع الگویی برای زنان جمهوری اسلامی ایران باشد****
Hamze۴۰۷۸۲۰۵۱۴:۲۷:۰۶ ۱۴۰۴/۹/۸
سلام و درودبرشما بانوان هموطنم؛شمابا این حرکت نمادین وکرامت؛ الگویی بوددبرای زنانی که حجاب را رعا یت نمی کنندونادیده میگیرند!حجاب سرچشمه نسل زن؛انتخاب زیبایی های معنوی زن وزکات عفت وپاک دامنی اوست.
فرامرز۴۰۷۸۲۱۵۱۴:۳۱:۴۸ ۱۴۰۴/۹/۸
خوب راست میگید یه اجماع هم برای آزادی حجاب بگزارید ببینیم نتیجه چه می شود.خودتون هم خوب میدانید نتیجه چیست.مگر فحشا مال بی حجاب هاست؟
ناشناس۴۰۷۸۲۱۸۱۴:۳۳:۴۱ ۱۴۰۴/۹/۸
از یه ایران ادم جمع کردین اوردین برای اعتراض به بی حجابی.کاش دغدغه معاش مردم رو داشتین.
حمید۴۰۷۸۲۱۹۱۴:۳۴:۴۳ ۱۴۰۴/۹/۸
حتما دزدی ازمردم هم حکم خداست به مردم فشار اوردن حکم خداست بسه دیگه.
ناشناس۴۰۷۸۲۲۸۱۴:۴۰:۳۷ ۱۴۰۴/۹/۸
اگر حجاب نباشد .حتی زندگی خود شخص که به حجاب اعتقاد ی ندارد از هم می پا شد. و خودش هم میداند نتیجه بی حجابی با عث فرو پاشی زندگیش شده وقتی مردی از زن بی حجاب خوش آمد . آن را وارد زندگی خود می‌کند . و می‌شود سوگلی خانه . باعث طلاق زیا د می‌شود. خدا عاقبت همه را به خیر کند. انشاالله. از قدیم ما بوده حجاب مال خانم زهرا است. خود. زنان اروپایی‌ها چقدر به حجاب روی آوردن .
نادر۴۰۷۸۳۴۰۱۶:۱۵:۴۲ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب باید در چشم و مغز باشد...تصور من این هست که حجاب فقط بهانه ای برای سرپوش گذاشتن بر روی تمام اشتباهات مهلک هست...و اِلا به خودی خود حجاب بسیار هم خوب است
بی نام۴۰۷۸۲۳۴۱۴:۵۳:۵۴ ۱۴۰۴/۹/۸
پس چرا کسی برای سلامت روان خطرناک جامعه تجمع نمیکند ؟
ایران۴۰۷۸۲۴۲۱۴:۵۹:۳۳ ۱۴۰۴/۹/۸
مشکلات مملکت حل شد؟؟گرونی و بدبختی مردم حل شد؟
محمد۴۰۷۸۲۴۹۱۵:۰۶:۰۵ ۱۴۰۴/۹/۸
لطفاً نتیجه اینگونه اجتماعات نمایشی را هم بیان کنید،؟هرچند دیدن وضعیت حجاب در جامعه گویای آنست که موارد اخلاقی را با اجباروشعار وتظاهرات نمیتوان تغییر داد.زمانی مردم تابع میشن که صداقت را در بالادستی ها دربرخورد با دیگر ناهنجاری هم بطورملموس درک کنند،بیکاری،تورم،گرانی تبعیض اختلاس ،انگیزه پذیرش نصایح را از بین بردید گوشی بدکارنیست
فعال اجتماعی۴۰۷۸۲۵۴۱۵:۱۱:۳۱ ۱۴۰۴/۹/۸
واقعا حرکت درست و بجایی بود اما چقدر دیر، متاسفانه رنگ سیاه گناه بر سر کشور عزیزمون سایه انداخته و یک سری افرادی که حکم خداوند اصلا براشون اعتبار و ارزشی نداره باز بلندگو دستشون گرفتن که چرا جلوی اختلاس رو نمی‌گیرید و یا چرا اقتصاد رو درست نمیکنید؟؟ باید به این افراد گفت هر وقت من خودم و خانواده م رو در اجرای احکام الهی درست و موظف به انجام تکلیف کردم خودبخود جامعه هم درست میشه.نمیتونیم منکر این بشیم که دزدها و اختلاس گرها و معتادها و هنجار گریزها از کره ی دیگه ایی اومدن !! بله همه شون خوده خوده ما مردمیم که بدلیل عدم اجرای درست قوانین الهی و عرفی به اینجا رسیدیم پس لطفا هموطن از خودت شروع کن بسم الله
ناشناس۴۰۷۸۲۵۶۱۵:۱۴:۱۱ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب مصونیت وحامی زنان ودختران ایران است. پس باید حجاب داشته باشیم تا مصونیت در جامه پیدا کنیم وخودمان از خودمان حفاطت کنیم در قبال عده ای که مریص وروانی هستند.
م۴۰۷۸۲۶۶۱۵:۲۶:۵۶ ۱۴۰۴/۹/۸
کاش اجتماع برای همه آزاد بود اونوقت حساب کار دستتون میومد
امیر آشفته۴۰۷۸۲۶۹۱۵:۲۸:۵۹ ۱۴۰۴/۹/۸
در حالی که از تورم و گرانی و حقوق هایی که با هیچ چیزی همخوانی ندارد و آلودگی هوا و رانت و اختلاس نابود شدیم عده ای شکم سیر فقط دنبال سرگرم شدن برای مبارزه با حجاب هستند .
ناشناس۴۰۷۸۳۱۱۱۵:۵۹:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۸
با سلام من خودم حجاب را دوست دارم ولی این اجتماع عفاف وحجاب برای این که ذهن مردم را از گرانی بنزین و تورم شدید و نارضایتی مردم معیشت کل ایران را هدف قرارداده منحرف کنند طراحی شده که مردم فکر اعتراض به سرشون نزنه بابت تورم.
ناشناس۴۰۷۸۳۱۲۱۶:۰۲:۱۵ ۱۴۰۴/۹/۸
عکسی که گزاشتن کاملا مغرضانه هست. جمعیت آنقدر زیاد بود که با عکس هوایی هم نمیشد تمام جمعیت را گرفت. مثل سری قبل که حدود سی چهل هزار نفر اومده بودن. ایندفعه بیشتر هم بود . خانمهای محجبه نه فقط چادری چون با حیا و عفت هستند از خودنمایی مداوم در کوچه و خیابان پرهیز می‌کنند. به خاطر همین اون عده قلیلی که مدام تو خیابونها ول هستند تا توجه جلب کنند فقط خودشان و همدیگر را می‌بینند، و فکر می‌کنند دیگه همه بی حجاب شده اند.
متولی۴۰۷۸۳۱۴۱۶:۰۲:۵۷ ۱۴۰۴/۹/۸
احسنت به این اجتماع خداوند یارتان.
مجتبی۴۰۷۸۳۱۷۱۶:۰۵:۱۷ ۱۴۰۴/۹/۸
ازنظرمن این نوع تجمعات فریب دادن افکارمردم است ولاغیر
محمد۴۰۷۸۳۲۹۱۶:۱۱:۴۶ ۱۴۰۴/۹/۸
خوشبحال این افراد که دنبال کرایه خونه و قسط و پر کردن شکم بچه هاشون نیستن و وقت دارن بیان برای یه کاری تو خیابون از صبح تا شب اعتراض کنن.خدا خیرتون بده.
نادر۴۰۷۸۳۳۲۱۶:۱۱:۵۹ ۱۴۰۴/۹/۸
اینها تلاشهای بیهوده است...تا فساد و دروغ از جامعه بیرون رانده نشود..حجاب هم کارساز نخواهد شد...ضمنا شکم گرسنه دین و ایمان نمیشناسد...کوه و دشت و جنگل و تلاب و دریاچه همه و همه را با ندانم کاری و خیانت نابود کردید..حالا برای سرپوش گذاشتن بر روی خطاها نیاز به چنین اجتماعاتی هم دارید.
ناشناس۴۰۷۸۳۴۵۱۶:۲۱:۰۹ ۱۴۰۴/۹/۸
❤️❤️❤️
فرزانه۴۰۷۸۳۷۹۱۶:۴۷:۳۸ ۱۴۰۴/۹/۸
حرکت خوبی هست به عنوان کسی که با قشر نوجوان در ارتباط هستم تایید میکنم این اوضاع بی حجابی نیست دیگه ولنگاری هست که به کانون خانواده و نسل آینده آسیب میزنه کمااینکه دادگاه ها پرشده برای طلاق در اثر خیانت پولدار و غیر پولدار هم نداره تو قشر ثروتمند بیشتر هست ولی کمتر نیست اوضاع اقتصاد هم باید درست بشه و با رانت خواران ث مفسدین برخورد جدی ای بشه
ناشناس۴۰۷۸۴۲۲۱۷:۲۳:۴۵ ۱۴۰۴/۹/۸
دارید جوری رفتار میکنید انگار اب برق و قطعی که هیچ فرق توی این کشور وجود نداره انگار تنها مشلات الان شده حجاب
پردیس۴۰۷۸۴۴۷۱۷:۵۲:۴۸ ۱۴۰۴/۹/۸
سلام کاربسیار خوبی کردند
سامان۴۰۷۸۴۶۰۱۸:۰۷:۰۴ ۱۴۰۴/۹/۸
بنظرتون این تجمع بنفع چه کسانی هست؟
علی اکبر محرابیان۴۰۷۸۴۷۷۱۸:۲۷:۴۴ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب اختیاری است در هیچ جای قران نگفته حجاب اجباری دولت باید به کسانی که خواهان حجاب اختیاری هستند اجازه گردهم ایی بدهد آنوقت مشخص می‌شود ۹۰ درصد جامعه با حجاب اجباری مخالف است
ناشناس۴۰۷۸۴۸۹۱۸:۴۸:۴۲ ۱۴۰۴/۹/۸
اگه دزدی و اختلاس در کشور جمع بشه حجاب هم درست میشه
ناشناس۴۰۷۸۵۰۰۱۸:۵۵:۵۰ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب در قرآن هم توصیه شده نه اجبار
ندای آزادی۴۰۷۸۵۱۱۱۹:۱۰:۱۶ ۱۴۰۴/۹/۸
شاخص آلودگی هوا در تهران باعث تعطیلی ادارات و مدارس شده
مهدی۴۰۷۸۵۲۹۱۹:۲۲:۱۰ ۱۴۰۴/۹/۸
درود بر شریعت اسلام
ایرانی۴۰۷۸۵۴۴۱۹:۴۴:۲۰ ۱۴۰۴/۹/۸
کاش،مشکل مملکت فقط حجاب بود
ناشناس۴۰۷۸۵۴۵۱۹:۴۵:۰۹ ۱۴۰۴/۹/۸
بهشت و جهنم برای همینه ؟ هر کی دوست داره میپوشه هر کی دوست نداره نمیپوشه، زور الکی نکنید
فرهاد۴۰۷۸۵۷۲۲۰:۳۹:۵۶ ۱۴۰۴/۹/۸
شرافتا و وجدانی بیاید اجتماع کردن رو آزاد بزارید
مهسا۴۰۷۸۵۷۵۲۰:۵۰:۳۷ ۱۴۰۴/۹/۸
به مردم عادی هم بابت اینهمه گرونی و بدبختی اجازه تجمع و اعتراض میدن؟
ناشناس۴۰۷۸۵۷۶۲۰:۵۱:۵۱ ۱۴۰۴/۹/۸
ای کاش برای تورم هم یه حرکتی میشد
آزاد۴۰۷۸۵۸۴۲۱:۰۴:۰۴ ۱۴۰۴/۹/۸
بهتر است درهر کار به رفراندوم مراجعه وبراساس ارقام درتمام موردنظر بدیم
ناشناس۴۰۷۸۶۲۸۲۱:۴۷:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
حفظ حجاب وظیفه حکومت نیست ،عرف اجتماعی تعیین کننده است ، اسلام به معروف تاکید دارد معروف
ناشناس۴۰۷۸۶۳۵۲۱:۵۶:۴۶ ۱۴۰۴/۹/۸
اجرای قانون عفاف و حجاب هم موجب تقویت نهاد خانواده میشود و هم وحدت جامعه رو تضمین میکند
حسن۴۰۷۸۶۴۰۲۲:۰۳:۰۴ ۱۴۰۴/۹/۸
برای‌گرانی‌کجا‌تجمع‌کنیم
رضا خ - ن از قائمشهر۴۰۷۸۶۵۹۲۲:۲۴:۰۱ ۱۴۰۴/۹/۸
اونایی که توی هشت سال دفاع مقدس از نوجوانان بسیج.. معلم و دانش آموزان ووو بخاطر وطن بخاطر ناموس از همه چی زدن بخاطر نسل امروز لااقل به حرمت خون شهدا یه خورده حجابتون رو رعایت کنید.
طاهری۴۰۷۸۶۷۴۲۲:۵۱:۲۴ ۱۴۰۴/۹/۸
سلام هرچیزی جای خودش حرکتی که انجام شد خیلی شایسته و به جا بود هر حرکت فرهنگی برای تثبیت ارزشهای اسلامی درخور تقدیر وتشکراست قطعا اسلام پیروزاست
مهدی اخوان منفرد۴۰۷۸۶۸۲۲۳:۰۹:۳۶ ۱۴۰۴/۹/۸
این کشور۸۰میلیون نفرن تجمع چندنفربودن؟
یک رزمنده۴۰۷۸۶۹۶۲۳:۳۵:۰۲ ۱۴۰۴/۹/۸
حمایت از حجاب بجای خودش،
علی۴۰۷۸۷۰۳۲۳:۴۲:۳۱ ۱۴۰۴/۹/۸
حجاب خوبه اجتماع هم خوبه ولی بگذارید طرف مقابل هم بیان خیابان
علی۴۰۷۸۷۳۴۰۰:۱۰:۵۷ ۱۴۰۴/۹/۹
باید دستگاه قضا و دولت به طور جدی با مفاسد اقتصادی و راه های که ازاونا فساد ایجاد میشه مقابله کنند بیشتر این فرهنگ ولنگاری و بی حجابی وبی دینی عاملش همین مفاسد و اشرافی شدن قشری از مسئولین هست .
یک نویسنده۴۰۷۸۷۴۷۰۰:۲۶:۲۲ ۱۴۰۴/۹/۹
مشکل معیشت و اقتصاد ربطی به بی حجابی نداره .لباسهای نیمه عریان برخی خانمها هر کدام چندین میلیون هست .بی حجابی و نپذیرفتن حجاب هرکس به خودش مربوط است وقتی تو خلوت خودش و چهار دیواری خودش باشد .عرصه ی اجتماع جای قانون شکنی نیست .کسی که داره از امکانات نظام اسلامی استفاده می‌کنه باید و باید تابع قوانین اون باشه .جالبه که در مورد حجاب به قانون اسلامی و ایرانی معترض هستن ولی پای مهریه و نفقه و ....که به میدان میاد عابد و زاهد و مسلمان میشن !!!! اینجا مهد شهیدانی است که برای حفظ ناموس و حفظ کیان و وطن جان و سر و آبرو دادن ....تجمع دیروز در چهار چوب قوانین و بدون هیچ جنجال و آشوب بود .اگرچه به مذاق عده ای خوش نیامد .آسیبی دردناک در انتظار دخترکان و زنان اغفال شده ایست که گوهر حیا و عفت خود را حراج میکنند .خیلی زود به خسران برگشت ناپذیر دچار می‌شوند .کاش کمی تعقل کنند .دلمان برای هر کدامشان می‌تپد چرا که عزیزان ما هستند و آماج تیر و ترکش های دشمن حرامی
کوروش۴۰۷۸۷۹۸۰۲:۱۹:۱۴ ۱۴۰۴/۹/۹
یه مشت افراد غیر مذهبی اومدن کامنت ضد حجاب و راهپیمایی گذاشتن .
ناشناس۴۰۷۸۸۰۲۰۲:۲۸:۵۵ ۱۴۰۴/۹/۹
پوشش هرکسی به خودش مربوطه .
مریم۴۰۷۸۸۴۰۰۷:۰۳:۴۰ ۱۴۰۴/۹/۹
کاش منم تهران بودم. برای دفاع از ضروری دینم حجاب به خیابان می آمدم.
گل نرگس۴۰۷۸۸۴۶۰۷:۲۳:۵۴ ۱۴۰۴/۹/۹
حجاب همون چیزی بودکه فاطمه زهرا حفظشون کردندوبایدما براش حرمت قائل باشیم متاسفانه الان انقدربی حیایی شده که کسی عفت فاطمی ازیادش رفته خدا خودش هدایتشان کند
موسوی۴۰۷۸۸۷۸۰۹:۰۷:۰۰ ۱۴۰۴/۹/۹
سلام دوستان فریب منافقان دروغگو رانخورید چه ربطی داره همه جا گرونی ومشکل هست اونهایی که می‌بینند برای اینکه بین مردم تفرقه بندازند خودشان کلی مشکل مشکل دارند اونها خودشان نه می‌کنند نه جرات دارند عیبشان توبوق کرنا کنند تازه پوشش که به خود آدم مر بوطه اون داخل خانه خودشه بیرون به همه مربوطه من پسرم بیرون از خانه دوست ندارم بی بند وبری ببینه
ناشناس۴۰۷۸۹۰۱۰۹:۳۵:۲۸ ۱۴۰۴/۹/۹
حتی یک حجاب زوری نشان نبود منطق است .
سعیدروشن کرمانشاهی۴۰۷۹۱۴۶۱۴:۱۲:۳۴ ۱۴۰۴/۹/۹
کاش این هوشیاری و حس انقلابی در مورد اختلاس و اشرافیت دولتمردان و برخورد طبقاتی آنها و سیم کارت سفید و...و...و...هم بود .
محمد۴۰۷۹۱۹۳۱۵:۱۹:۲۹ ۱۴۰۴/۹/۹
جلوی بی‌حجابی را بگیرید
ناشناس۴۰۷۹۷۳۷۱۱:۲۳:۵۸ ۱۴۰۴/۹/۱۰
والله از اسلام فقط همین حجاب فاطمی مونده ، دیگه خیلی وقته از رافت محمد و عدل علی که دست عقیل رو به خاطر زیاده خواهی داخل زغال کرد ، چیزی نمی شنویم ؛ چه برسه به این که تجمع هم داشته باشیم !
yektanetتریبون

آخرین عناوین