۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4030130010 ۹۴ نظر، ۸ در صف انتشار و ۶۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: موضوع اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که با ۳۲ هزار مجوز استخدامی کسب شده برای سال جدید می‌توان زمینه اشتغال تمامی افراد واجد شرایط را ایجاد کرد.

۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در نخستین شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بوشهر اظهار کرد: بر اساس مجوزهای کسب شده تمامی افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر می توانند جذب دستگاه های اجرایی شوند.

وی افزود: در کنار جذب این افراد، تسهیلات ارزان قیمت اشتغال نیز به شکل وسیع تری امسال به خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت می شود.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران تصریح کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت های مردمی برای ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم.

قاضی ‌زاده هاشمی ادامه داد: بخش عمده ای از یادواره های شهدا در سطح کشور از طریق کانون های مردمی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: با نگاه خاص دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی، مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران در ۲ سال گذشته به شکل کاملی پرداخت شده و اگر بدهی نیز وجود داشته باشد مربوط به گذشته است.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران در بخشی از سخنانش با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به ددمنشی های رژیم غاصب اسرائیل عنوان کرد: این رژیم منحوس، محصول تمدن غرب بوده که با یک تفکر نژادپرستی و تمامیت خواهی هیچ گونه مرز اخلاقی را نمی شناسد.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: در مقابل این تمدن غربی، تمدنی ریشه دار در حوزه اخلاق، احترام به انسان و بشردوستانه به نام تمدن ایران اسلامی وجود دارد که در سایه سکوت برخی کشورهای مسلمان منطقه، در مقابل هر زورگویی می ایستد.

وی بیان کرد: تحولات ۶ ماهه غزه، نشان می دهد که چگونه پرده ریاکاری رژیم کودک کش اسرائیل می افتد و در اوج تعصب نژادپرستی نوزاد شیرخواره و زنان باردار را می کشد.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران در خصوص استان بوشهر گفت: این استان بسیار استراتژیک بوده و تاریخ مبارزاتی علیه استکبار و استعمار در طول قرن ها نشان می دهد که از یک غیرت دینی و ملی برخوردار است.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: نیاز است روایت هایی از مجاهدت های مردم استان بوشهر در قالب هنر و ادبیات برای نسل های آینده تدوین و ماندگار شود.

مانعی برای حمایت از تولیدات فاخر فرهنگی نداریم

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست اظهار کرد: برای حمایت مالی از تولیدات فاخر فرهنگی مرتبط با شهدا، خانواده های شهدا و ایثارگران مانعی وجود ندارد.

سید محمد صادق هاشمی افزود: اکثریت بندهای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: در بند پنجم ابلاغیه این سیاست ها، بر ایجاد شبکه های مردمی و عوامل تقویت کننده این فرهنگ در اقشار مختلف جامعه تاکید شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این شورا نیاز است که مسائل مهم، خاص و دارای قابلیت اجرایی مطرح و بر اجرای مصوبات آن نظارت شود.

هاشمی، بوشهر را پایتخت مقاومت ایران دانست و عنوان کرد: تاریخ مبارزاتی این استان از زمان حضور پرتغالی ها تا انگلیسی ها و پس از آن در دوران دفاع مقدس مملو از رشادت ها و حماسه های بی نظیر مردم این بخش از خاک ایران اسلامی است.

تولیدات هنری از آثار و اندیشه های شهدا

استاندار بوشهر گفت: یکی از مهمترین اولویت های استان در بخش ایثار و شهادت، کمک به تولیدات فاخر هنری در زمینه معرفی شهدا، آثار و اندیشه های آنها است.

احمد محمدی‌زاده افزود: کمک به تامین مسکن مناسب از طریق واگذاری زمین در قالب نهضت ملی مسکن به خانواده های شهدا و ایثارگران، تمرکز بر فعالیت مدارس در موضوع شهدا، کمک به اشتغال فرزندان این خانواده ها در کنار سرکشی مداوم را دنبال می کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از ظهر چهارشنبه به محض ورود به بوشهر به بهشت صادق این شهر رفت تا ضمن زیارت قبور شهدا بار دیگر با آرمان های آنها تجدید پیمان کند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سفری ۲ روزه به بوشهر در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با خانواده های شهدا، شورای اداری و جلسه با تشکل های ایثارگری شرکت می کند.

دیدگاه کاربران

عبدالوهاب عباس زاده۳۴۶۰۶۳۱۱۱:۳۷:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۳۰
با سلام و عرض ادب..... از بیست تا نماینده مجلس برای استخدام دخترم با مدرک کارشناسی روانشناسی آوردم چهار سال از زمانش گذشته هنوز چشم انتظارم و
ناشناس۳۴۶۰۹۴۸۱۷:۲۴:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۳۰
برادر الان تو کل ایران بیشترین آمار فارغ التحصیلی مربوط به همین روانشناسیه که همینطور ساعت به ساعت به فارغ التحصیلاش اضافه میشه ضمن اینکه الان کسی به حرف لیسانس گوش نمیده.
اکبریان۳۴۶۱۷۳۹۱۶:۰۶:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۳۱
لطف کمتر سر جانبازان منت بگذارید خبر از زندگی وسلامتی جانبازان زیر ۲۵ در صد ندارید
ناشناس۳۴۶۰۶۸۰۱۲:۰۹:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۳۰
اگر وظیفه قانونی است لطفا انجام وظیفه نمایید......ایثاگران مظلوم ترین قشر جامعه بوده که کماکان در حفظ نطام مستدام و هیچ چشمداشتی ندارند..
ناشناس۳۴۶۰۷۵۶۱۳:۲۸:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۳۰
هیچ چشم داشتی ندارند.
ناشناس۳۴۶۰۹۴۹۱۷:۲۷:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۳۰
دقیقا. اگر وظیفه قانونی است چرا در بوق و کرنا می کنن؟
محمد برموده۳۴۶۱۲۹۹۰۰:۵۷:۲۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
خداوند خیرت دهد آقای هاشمی زاده عملاً کاری در خصوص استخدام خانواده محترم شهدای وایثارگراان انجام نشده است . خواهشاً این‌قدر شعار ندهید .
مریم۳۴۶۰۷۰۵۱۲:۴۵:۳۶ ۱۴۰۳/۱/۳۰
شامل ایثارگران ۵درصد هم می‌شود اگر ممکنه جواب دهید
ناشناس۳۴۶۰۷۰۶۱۲:۴۵:۳۸ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام. متاسفانه یک رزمنده که مدت یک سال جبهه داوطلبانه دارد ایثار گر محسوب نمی شود
مهدی۳۴۶۰۷۲۸۱۳:۰۹:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام وخدا قوت وقبولی طاعات و عبادات جناب دکتر عزیز ریاست محترم ومعظم بنیاد شهید. جناب دکتر همه خانواده شهدا وجانبازان میدانند وقدر شناس زحمات شبانه روزی حضرتعالی هستن.کارهایی که در دوران ریاست حضرتعالی صورت گرفته برابر با دوران چهل ساله بنیاد است همه میدانند وکمال سپاسگذاری وتشکر را داریم.اگه امکان داره در دادن خودروهای وارداتی مسئولین کمی بیشتر تسریع باشند چون خیلی از جانبازان آرزوی چند ساله یه زیارت یا موقع امور درمانی بامشگلات عدیده بسیاری مواجه هستن بخاطر خدا پیگیری کنید.ومطمن باشید دعای خیر جانبازان پشت سر خودتان وبچه هایتان است ممنونیم
مهدی ح۳۴۶۰۷۵۴۱۳:۲۶:۰۹ ۱۴۰۳/۱/۳۰
یه برنامه ای برای ایثارگران بدون دفترچه بدون تامین مالی بنده باکلی مشکلات شنوایی روحی روانی قلبی ودریغ ازرسیدگی مادرمقابل مملکت ونظام وظيفه داریم تاپای جان به ایستیم ایاوظیفه دولت مردان چیه نبایدمشکلات مارورفع کنند
رجب۳۴۶۰۷۶۳۱۳:۳۴:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۳۰
لطفا اول دستور بدهید کارت هوشمند ایثارگران را تحویل دهند که همچنان در این مورد اهمال کاری زیادی انجام میشه بالاخص در یگانهای ارتش که اصلا توجهی به این موضوع نمیشه وهمچنان کارت ایثار این عزیزان در بایگانی مونده وهیچ کس جوابگو نیست
راضی منصوری جانباز سی درصد اهواز۳۴۶۰۷۶۵۱۳:۳۷:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام آقا سید والله فرزندان من بیکارن چهار پسر متاهل بیکار دارم برای شغل در خدمات وسرایداری نیاز به دیپلم نیست مگر جاروزدن باید دیپلم داشته باشد لطف کنید برای شغل خدمات مدرک سیکل کافیه من خودم فرهنگی بازنشسته هستم
صادقی۳۴۶۰۷۷۳۱۳:۴۸:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۳۰
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای قاضی زاده.جناب قاضی زاده شما همش دارید وعده میدید.بنده نامه از بنیاد شهید بردم براه شرکت حمل و نقل آزادگان سپاه به عنوان راننده پایه یک.معرفی (برادرشهید) اصلا اعتنایی به نامه نزاشتن.
سید ابوذر بیناپور۳۴۶۰۸۰۲۱۴:۱۷:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۳۰
با عرض سلام و خسته نباشید .از سال ۱۳۹۵ برای هدیه ازدواج ثبت نام کردیم اما هنوز خبری ازش نیست .هنوز چشم انتظاریم .بعد از هفت سال
محسن۳۴۶۰۸۱۵۱۴:۳۲:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۳۰
ایثارگران مثل بقیه مردم در آزمون شرکت کنند بدون سهمیه چه اشکالی دارد ؟
ناشناس۳۴۶۰۸۱۶۱۴:۳۲:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام ،اقاه‍اشمی،خدانكهدار،شماوخانوادت باشد
ناشناس۳۴۶۰۸۲۲۱۴:۴۲:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۳۰
شایسته سالاری؟!
محسن حسنی نسب۳۴۶۰۸۲۶۱۴:۴۵:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۳۰
باسپاس ولی من الان دو ساله که هنوز پیمانی موندم درحالیکه بقیه تووزارت نفت استخدام رسمی شدند.
رحمتی۳۴۶۰۸۲۹۱۴:۴۸:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۳۰
گزینش وزارت نفت خیلی کارشکنی میکنه ماها هممون ایثارگر یم ولی بازم کارامونو چندین ماهه به بهانه بررسی و تحقیق و... عقب میندازه
جانباز۳۴۶۰۸۳۲۱۴:۵۱:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۳۰
این حرفهای روی کاغذ زیاد گفته شده فرزندمن ارشد معماری دارد ۳ ساله خط یازده کار می کند . یک خانواده ۴ نفره یکی تو اداره سر کار نیست
ایثارگر۳۴۶۰۸۵۷۱۵:۰۹:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۳۰
مگه چند نفر بیکار در جامعه ی ایثار گر وجود داره؟
ناشناس۳۴۶۰۸۶۲۱۵:۱۶:۲۴ ۱۴۰۳/۱/۳۰
با سلام خدمت آقای هاشمی زاده ، بنده ۱۱ سال به عنوان نیروی شرکتی در یک ارگان دولتی یعنوان راننده استیجاری مشغول بکار بودم که پایان کارم تو این اداره تا پایان سال ۱۴۰۰ بود و اوایل سال ۱۴۰۱ جابجایی شغلی داشتم که البته اونم شرکتی هست ولی با این حال که الان مشغول بکار دفتی هستم ، با قانون تبدیل وضعیت شغلی ایثارگری چند بار درخواست دادم که تبدیل وضعیت شم اما با درخواست بنده موافقت نشد چون میگفتن که شما با خودرو استیجاری مشغول بکار هستی ما با ماشین قرارداد داریم نه با شما، یک سوالی داشتم ازتون ماشین رو کی به حرکت درمیاره ، حالا بیخیال، تو سال ۱۴۰۱ اقدام به تبدیل وضعیت شغلی از طریق ایثارگری پدرم نمودم که پدرم بالغ بر ۳ سال جبهه دارد که ۶ ماه اگه داشته باشی رسمی میشی و جانباز هم هست بنده تک پسر میباشم ،آقای قاضی زاده هاشمی پدر بنده نظامی بوده و الان بسیار بیمار و از پا افتاده شده در زمان جنگ سال ۱۳۶۷ شیمیایی شده ، بنده باید چکار کنم دیگه چند باره دارم تقاضا میدم ولی میگن قانونش برداشته شده مگه شما قول ندادین که اون کسایی که جامونده از این طرح دوباره تو سال ۱۴۰۳ تصویب میکنید آقای هاشمی قاضی زاده مثل بنده زیاد هستن که در حقشون داره ظلم میشه شمارو به همون خدایی که میپرستین ورودی های سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رو هم تصویب کنید تا حداقل پدرامون که این همه زحمت کشیدن در زمان جنگ با رسمی شدن فرزندانشون خوشحال شن ، خودتون رو بزارین جای ما ، با تشکر
ناشناس۳۴۶۰۸۶۵۱۵:۲۳:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۳۰
من بخواطر مشکلات عصبی که ارثی از پدرم بهم رسیده چی...پدرم موجی شده بود موقع جنگ که ۴سالش جبهه حق علیه باطل... و کلی دردسر کشیدیم تونستیم امسال پیگیری کنیم و اثبات کنیم پدرم جبهه جنگ بوده خلاصه ایثارش گرفتیم فقط جانبازیش مدرک نداریم ولی اثر سوختگی روی بدنش هست... حق و حقوق ای خدای من کمکی می کنی حمایتی کن بیکاریم و مشکلات زیاد
محسن ستوده۳۴۶۰۹۰۶۱۶:۱۱:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام‌ آقایون که در بنیاد مشغول هستید قوانین شما قدیمی است جانباز ۵ تا ۷۰ درصد همه در جنگ بوده وایثارگر هستند پس فقط ۷۰ درصدی ها را لحاظ نکنید بنده پسری بیکار دارم که با بی توجهی و تبعیض شما افسرده شده نه کار بهش میدهید نه وام خود اشتغالی
مصطفی تیمورزاده۳۴۶۰۹۱۲۱۶:۱۶:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۳۰
با سلام عض ادب بنده ایثارگر دفاع مقدس هستم که داری دو فرزند دختر داری مدرک تحصیلی کارشناسی گمرک و ارشد بازرگانی بیکار هستند از مقامات محترم عاجزانه تقاضا دارم برای اشتغال آنها فکری بکنید. آجر شما با. خدا و نایب برحقش
علی۳۴۶۰۹۲۷۱۶:۵۶:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۳۰
کو پس چرا ما از سریع وظایف شما چیزی نمی بینیم فرزند جانبازم با مدرک لیسانس صدجا رفتم واسه ی کارگری ساده بهم ندادن چند ساله مستاجر هستیم با مادر پیرم
علی۳۴۶۰۹۵۴۱۷:۳۳:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۳۰
برادر گرامی لطفاً تا آخر حرفاتون بایستید
ناشناس۳۴۶۰۹۵۵۱۷:۳۴:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۳۰
کل دنیا رو هم بدن، خانه سوت و کور بی پدر، پدر را کم دارد درود خدا بر مردان راه حق، که سر دادند تا سربلند باشیم پایشان قطع شد تا فرزندانمان در پارکها پا به پای همدیگر بدوند دست دادند تا دست کودک در دست والدینش باشد و خانه را رها کردند تا ما مردم در خانه هایمان مستقر باشیم . حافظ حرمت شهدا باشیم به شرط انسانیت
الله۳۴۶۰۹۶۴۱۷:۴۲:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۳۰
والا فقط ۷۰درصد به بالا جز جانباز حساب میکنید
معرفت۳۴۶۰۹۹۱۱۸:۰۸:۵۹ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام بنده بازنشسته شهرداری ارومیه می‌باشم هیچ کدام ازبچهایم را بجای من برنداشتند چون یگ پسرم فوق لیسانس بود یک دخترم لیسانس بود ما طرفدار شهردار وقط نبودیم
ناشناس۳۴۶۱۰۱۲۱۸:۲۶:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۳۰
چرابه پرونده ایثا رگران ارتش رسیدگی نمشودچیشدما که پروندها را تکمیل شدگفتن زنگ می زنیم منتظر هستیم دو سال شدکارتی دریافت نکردیم
ناشناس۳۴۶۱۰۱۳۱۸:۲۶:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۳۰
آیا برنامه ای برای نوه ی جانبازان و ایثارگران ندارید؟فرزند جانبازان و ایثارگران بالای سی و پنج سال هستند که شرایط سنی برای استخدام ندارن
نگین۳۴۶۲۰۵۲۰۸:۱۰:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۱
نوه چرا باید سهمیه داشته باشه ؟؟
ناشناس۳۴۶۱۰۲۵۱۸:۴۷:۰۱ ۱۴۰۳/۱/۳۰
اقای هاشمی زمان اول جنگ ماها بودیم که معافیت داشتیم ولی بخاطر وطن داوطلبانه اعزام وجنگیدیم با یک سال خدمت ۶ماه نیم بطور مستمر در منطقه بودم حتی یک روز مرخصی نرفتم برای استخدام رسمی بچه ام میگن به حد نصاب جبهه نرسیده چرا تبعیض وجود داره چرا حق کشی میشه
ایران نژاد۳۴۶۱۰۲۸۱۸:۴۸:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۳۰
با سلام وخسته نباشی بزرگواران مگر فرزندان جانبازان 50درصد نباید بروند سر کار آیا برنامه برای آنها دارید
بابک علیشیری گیلان۳۴۶۱۰۴۴۱۹:۰۶:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام . محض رضای خدا من جانباز که تاریخ مجروحیتم 1362/5/19یعنی 41سال پیش می‌باشد و متولد 1352/6/1یعنی چند ماه دیگه 51سالم میشه ومتاهل ویک پسر د12ساله دارم اوضاع معیشتی بسیار بد و اسف بار دارم و مفلوک و بی بضاعت . چرا اینقدر درخواست بازنشستگی میکنم کسی به فریادم نمی‌رسه . چرا جانباز باید اینقدر فشار گرانی و بی پولی بکشه . درد جسمی و روحی باقیمانده واثار جراحت زمان جنگ برایمان بس نبود که مشکل سختی زندگی الان وسرمندگی پیش زن و بچه هم بکشیم . والا خدا بالا سر خوشش نمیاد رحم داشته باشید .
قاسمی۳۴۶۱۰۵۷۱۹:۲۵:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۳۰
باسلام.یک پسر دارم بامدرک لیسانس حساب داری بعد از ۴۰سال جانبازی هنوز موفق نشدم براش یه کار جورکنم واقعآ جای تاسف داره
جانباز 50% محمد رضا اردی۳۴۶۱۰۶۳۱۹:۳۰:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۳۰
جناب رییس کل بنیاد شهید شما به همه جانبازان قول داده بودید که در اولین فرصت قضیه خودرو جانبازان را حل کنید پس چی شد ؟
حشمت.اله.رویای۳۴۶۱۱۰۵۲۰:۲۵:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام .خواهش میکنم معوقعه های سال هی گذشته‌ را پرداخت کنید
ناشناس۳۴۶۱۱۱۴۲۰:۴۱:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۳۰
پس چرا نگذاشتند فرزندان ایثارگران تبدیل وضع شوند ازسال ۱۴۰۰ به بعد
ناشناس۳۴۶۱۱۲۰۲۰:۴۹:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۳۰
باسلام .اقای قاضی زاده چرا فقط ازمون برا فرزندان شهدا برگزار بشه من خواهر شهید که چند سال زحمت کشیدم با مدرک لیسانس علوم تربیتی نتونم تو این ازمون شرکت کنم مگه شهیدان باهم چه فرقی دارن هردو خانواده جان دادن پس بفکر ماهم باشین ممنون.
مریم۳۴۶۱۱۲۱۲۰:۵۱:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام من فرزند شهید هستم با وجود دو تا فرزند مستاجرم و خودم سرپرست خانوادم هستم واقعا برام سخته دیگه نمیتونم زندگیمو با وجود گرانیها اداره کنم لطفا برای منم ی فکری بکنین ممنونم
سلام بنده خدا۳۴۶۱۱۳۸۲۱:۱۲:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۳۰
ای خدا من هنوز درد استخوان وکمردرد جبهه ها را می کشم وچشمام تاریک میزنه وشب وروز درد اه زار دارم پس کو من ایثار گرم کو خدای ۱۰ در صد قول ها وحرف هارا عمل کنید ای نه گوش دارم نه چشم ونه حال را ه رفتن اینا را به کی بگیم ودوپسر بیکارمجرد ۳۴ و۳۶ ساله پس کو استخدام را
ناشناس۳۴۶۱۱۴۵۲۱:۲۰:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام تبدیل وضعیت ایثارگران چی شد دو ساله چشم براهیم ممنون
ناشناس۳۴۶۱۱۴۹۲۱:۲۱:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۳۰
جناب آقای قاضی زاده هاشمی چرابرادر شهیددرارتش جمهوری اسلامی از هیچگونه امتیازی بزخوردارنمی باشد.یعنی درحکم وفیش حقوقیشان ایتمی بعنوان خانواده شهیددرنظرگرفته نشده فقط فرزند شهداازامتیازات برخودارهستنددرصورتیکه تمامی نهادها و ادارات علاوه بر فرزند شهدابه خواهر وبرادر شهدا رتبه یا امتیاز می دهند.
احمد جمالی۳۴۶۱۱۸۲۲۲:۰۴:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۳۰
با درود و سپاس ، در عمل کار بر آید ، به سخنرانی نیست
ناشناس۳۴۶۱۱۹۰۲۲:۱۴:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۳۰
فردي كه پنج ماه از طرف بسيج در جبهه حضور داشته و ٤ ماه در زمان خدمت سربازي در جبهه بوده، ايا ايثارگر است؟ البته بدون مجروحيت ، اگر بله چرا به او كارت ايثارگري نميدهند.
دلدار۳۴۶۱۲۱۲۲۲:۴۲:۲۵ ۱۴۰۳/۱/۳۰
نه بچه هامون استخدام شدند و نه وام اشتغالزایی داده شده حالا جناب قاضی زاده چرا وقتی عملکرد شما و همکاران در سراسر کشور اینقدر ضعیف هست چرا وعده میدهید.تورا خدا بگذارید
جواد اسماعیلی۳۴۶۱۲۱۹۲۲:۵۲:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۳۰
ضمن تشکر از جناب قاضی زاده هاشمی لطفا برا بیمه نوزادان جدید اقدام کنید الان 5ماهه بچم بیمه نداره
یکتا۳۴۶۱۲۲۲۲۲:۵۸:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۳۰
زمان جنگ همه یکی بودن ، الان اکثر خدمات خوبتون برای جانبازان ۲۵ درصد وبالاتر هسته ، استخدام فرزندان برای جانبازان ۲۵درصد به بالا.مسکن هم همینطور ، حق امثال پدرمن پایمال شده
بهزاد۳۴۶۱۲۴۸۲۳:۳۳:۱۶ ۱۴۰۳/۱/۳۰
من خودم تو وزارت جهاد کشاورزی کار میکنم جز خانواده محترم جانبازان هستم مدارکم رو به سازمان امور استخدامی ارسال شده ولی بهم میگن شامل حال من نمیشه
ناشناس۳۴۶۱۳۲۱۰۱:۲۶:۲۴ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام خسته نباشید من ایثارگر هستم ۲۸ ماه خدمت کردم نه حقوق دارم نه بیمه بچه ام آزاد میخونه اون یکی پیش یکی فامیل مغازه گفتندبیاکارت هوشمند کن تمام کارها انجام دادم هنوز کارت نیامده خواهش میکنم رسید گی کن
طوبی۳۴۶۱۳۲۳۰۱:۲۹:۱۶ ۱۴۰۳/۱/۳۱
با عرض سلام خدمت آقای قاضی زاده .ببخشید من خواهر شهیدم تو رو خدا شرایط سنی رو مثل فرزندان شهید و جانباز بردارید به خدا ماهم دوست داریم استخدام بشیم ،زمانی که ما شرایط داشتیم استخدامی نبود الان که استخدامی هست ما شرایط نداریم تو رو به هر که می‌پرستید ما رو هم دریابید
محمود باقری۳۴۶۱۳۲۷۰۱:۳۲:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
من الان ۳ سال و ۱ ماه ایثارگری دارم مستاجر هستم ۶۴ سال سن دارم با زن وبچه ومریض سرطا نی و تحت شیمی درمانی هستم هیچ چیز به من ندادند نه وام نه مسکن دولتی هیچ وهیچ فقط کارت ..
احسان آراک۳۴۶۱۳۳۸۰۱:۴۷:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام خسته نباشید من فرزند جانباز متوفی ۲۵درصد هستم ۳۲سالمه چند ساله که هرچی به بنیاد مراجعه میکنم جهت معرفی یه کار ساده همکاری نمیکنن میگن کار نیست
فرزند جانباز پاسدار ومدافع حرم۳۴۶۱۳۳۹۰۱:۴۸:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۳۱
۴برادر بیکار واجاره نشین ومتاهل هستیم.۲نفر راننده اسنپ ومن کارگرساختمان.کجا استدام کردید پدرم۳۵درصدجانبازه
سید جواد۳۴۶۱۳۴۲۰۱:۵۷:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
جانباز بیست و پنج درصد دفاع مقدس، سه فرزند دارای مدارک تحصیلی فوق لیسانس و لیسانس از زمانیکه فوق دیپلم بوده اند تقاضا داشته ام هنوز هیچ یک را استخدام روزمزد ، قراردادی ، خرید خدمت ، یا حتی ارکان ثالث و پیمانکاری هم ننموده اند ،
رضا۳۴۶۱۳۷۰۰۴:۱۶:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
قانون تبدیل وضعیت رو باز تمدید واجرایی کنید به صورت دائم.
ناشناس۳۴۶۱۳۸۸۰۶:۱۳:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام.من اصلا ازبنیادشهید راضی نیستم.الان 4ساله ک چشم انتظار جواب هستم و فقط قول وعده میدن و بعدیادشون میره.براشون مهم نیست ک چ بلایی داره سره خانواده یکی ازاثاردفاع مقدس میاد
جانباز ۷۰ درصد هستم۳۴۶۱۳۹۱۰۶:۲۹:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۳۱
باسلام تنها فرزند ام بیکار هست
ناشناس۳۴۶۱۳۹۸۰۶:۴۰:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۳۱
جانباز ۷۰ درصد هستم برای درخواست وام ضروری مراجه کردم گفتند بنیاد جانبازان در تبریز ادم خیر پیدا می شود برایتان کمک کند
مظلومها۳۴۶۱۴۰۰۰۶:۴۷:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۳۱
۲۶ ساله دارم کار میکنم چون سهمیه ندارم حیرونم و تبدیل وضعیت نشدم مرحوم پدرم با کهولت سن ۲ماه جبهه داره ولی میگن کمه باید ۶ ماه باشه این انصافه .
Amir jabary۳۴۶۱۴۰۳۰۶:۵۳:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام.صبحتون بخیر.خواهشی اگدارم ازجناب دکترقاضی زاده هاشمی.اینکه بنده ازسن ۱۳/۶یعنی کمتراز۱۴سال سن.بمدت حدود۴سال حضورداوطلبانه داشتم
هلیا۳۴۶۱۴۱۲۰۷:۱۳:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام لطفا به پرونده شوهرم رسیدگی کنید یک سال نیم درخواست داده تعیین وضعیت بشه فرزند جانباز
علی اکبر۳۴۶۱۴۱۶۰۷:۲۰:۱۲ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام چرا کارت ایثارگران صادر نمی شود از اینها گذشته مگر چندین نفر از کسانی که در جبهه ها حضور داشتند الان مانده اند واگر زنده هستیم با انواع بیماری ها دست وپنجه نرم می کنیم خوب بود یکمی کمک میشد با این وضع گرانی وهزینه های دکتر ودرمان ودارو
طاها۳۴۶۱۴۱۹۰۷:۲۵:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۳۱
باسلام خدمت شما بزرگواران . تبدیل وضعیت ایثارگران بعدا بهمن1400 به کجا سید؟
فرزند جانباز۳۴۶۱۵۰۵۰۹:۳۳:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۳۱
من الان فرزند جانباز و رزمنده هستم از سربازی معافم نکردن کدوم ایثار وفلان الانم بخاطر سربازی نه کار و نه ازدواج جواب خدا رو چی میدین شما
ناشناس۳۴۶۱۵۴۱۱۰:۵۳:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام من فرزندم کارندارد زن دارد ایثارگران چند بارم مجروح شدم خواهشمندم پسرم سر کار بزارید در اصفهان زندگی میکنم به خاطر کار زندگی پسرم دلسری شد ه
زهرا۳۴۶۱۵۴۳۱۰:۵۶:۳۶ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام وقتتون بخیر استخدامی برا ایثارگران 60درصدم برگزار میشه یا فقط 70درصد به بالاست ؟
ناشناس۳۴۶۱۵۴۵۱۰:۵۸:۲۴ ۱۴۰۳/۱/۳۱
پسرم من بیکاراست باتشکر از شما پسرم زن دارد ایثارگران
شاهرخ رضانژاد۳۴۶۱۵۵۹۱۱:۱۱:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام وخسته نباشید... خودمن یه کم م مونده ولی بازم نفسم واسه ارامش ملت م هرلخظه اماده خدمتم.. اما وووخداوکیلی این اسمش نیست وعده ه ه وبی تفاوتی نصبت به ما ایثارگران
ح۳۴۶۱۵۷۶۱۱:۳۲:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام بنده فرزندجانباز هستم اما به صورت پیمانکاری دارم کارگری میکنم
عباس۳۴۶۱۵۸۱۱۱:۴۲:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۳۱
ما که ندیدیم بچه هامون همه بیکارن
رمضان۳۴۶۱۶۲۴۱۲:۴۹:۳۸ ۱۴۰۳/۱/۳۱
با سلام و احترام استدعا داریم برادر و خواهر شهید را که در اغلب موارد تنها یادگاران شهدا هستند با ارائه لایحه به مجلس از بستگان درجه یک شهدا مثل همسر و فرزندان شهدا در نظر بگیرید از آقای هاشمی عاجزانه خواهشمندم این موضوع را محقق نمایند دعا گوتان هستم برادر شهید
ممد۳۴۶۱۶۲۹۱۲:۵۶:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۳۱
اقا الان مایی که استخدامی ۱۴۰۱هستیم بالاخره رسمی میشیم یا نه
ناشناس۳۴۶۱۶۴۶۱۳:۳۵:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام‌خدمت‌شما‌بزرگواران‌بیزحمت‌پیگیر‌معافیت‌مالیات‌فرزندان‌رزمندگان‌هم‌باشید‌نیروگاه‌بندرعباس‌هرماه‌مالیات‌ازحقوق‌فرزندانمان‌کم‌میکند‌‌باتشکرفراوان‌ازشمابزرگواران
ناشناس۳۴۶۱۶۵۹۱۳:۵۸:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۳۱
با سلام و درود خدمت شما جناب آقای هاشمی زاده ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران بنده جانبازان وپسرودخترم با تحصیلات عالیه بیکار ند لذا خواهشمندم ترتیبی اتخاذ فرمایید همکاری فرمایید با تشکر فراوان
کریمی۳۴۶۱۶۶۵۱۴:۰۵:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
چهار فرزند دارم که سه نفرشان دارای مدرک کارشناسی و چهارمی ارشد میباشند و همگی بیکارند و البته یکی در حال تحصیل است، امیدوارم ، همگی با تلاش و زحمت درس خوانده اند ، امیدوارم کار و شغلی برایشان پیدا شود.
محمدحسین صدری۳۴۶۱۷۲۸۱۵:۴۸:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
با عرض سلام بنده جانباز هستم به مدت 14سال از بنیاد جانبازان کمک معیشت می‌گرفتم حالا با57سال سن وداشتن بیماری قلبی هیچ بیمه ایی پرداخت نکردم چون همیشه امیدوار به پرداخت همین کمک معیشت بودم حالا بخاطر نظام دهکبندی بنده را از گرفتن کمک معیشت محروم کردند عاجزانه از شما تقاضا دارم در مورد دهکبندی در جامعه ایثارگران تجدید نظر کنید
علی پورامینائی۳۴۶۱۷۸۷۱۸:۴۶:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۳۱
باسلام اقای قاضیزاده من یک ایثارگررزمنده هستم که یک فرزنددارم که ۹ سال سابقه کاردرشرکتهای خصوصی شرکت مس کارمیکند راهی برای استخدام ازقبیل فرزند من هم بردار تانوبت به بقیه رزمندگان میرسد کسی به ماکه جواب نمیدهد انشاالله که فرجی برای همه بشود ازرفسنجان اجرکم اندال......
عباسعلی رمضانی۳۴۶۱۸۰۸۱۹:۴۶:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
بنده بازنشسته آموزش وپرورش ایثارگر جانباز ده درصد که پسرم الان دوسال هست خدمت سربازی راتموم کرده چندبار به بنیاد مراجعه نمودم متاسفانه جواب قانع کننده نگرفتم آیا ما درطول هشت سال دفاع مقدس ازسن 16سالگی چه درخط مقدم وچه درپشت خط انجام وظیفه نمودیم حالا کسانی درسرکارهستن که بوی جبهه وجنگ اصلا به مشامش نرسیده اما درنهادهای دولتی مشغول هستن بنده باحقوق بازنشستگی آموزش وپرورش با وضعیت موجود گرانی امرومعاش زندگی واقعا سرسام اورشده وباعالمندی 6نفره ودختردانشجو وپسربی کار سخت شده خواهشمندم به داد ماجانبازان زیر25%هم برسید
جهانبخش براتی۳۴۶۱۸۱۷۲۰:۰۴:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۳۱
دو نفر از فرزندانم لیسانس هستند چند ساله موفق به استخدام نشده اند.چون سهمیه ای نیستند . بنده هم ایثارگر هستم.
فرزند جانباز۳۴۶۱۸۲۶۲۰:۲۴:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۳۱
پدرم جانباز اعصاب روانه ساله چند بار بستری میشه و همه عذاب اذیت کردناش تو خونه برای ماست بنیادم هیچ کاری نمیکنه براش .... بنیاد شهید شهرستان بروجن شهرکرد
محسن شبانی۳۴۶۱۸۳۱۲۰:۳۱:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۳۱
بسیجیان و فرزند رزمندگان چی ؟ من با وجود مدرک لیسانس مدیریت اما راننده ام و.....
احمدی۳۴۶۱۹۳۶۲۳:۲۹:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۳۱
از زحمات شما عزیزان سپاسگزارم
داود طالبی نوری از ساوه اراک۳۴۶۱۹۶۹۰۰:۲۵:۲۷ ۱۴۰۳/۲/۱
با سلام وخسته نباشید من داود طالبی با ۱۹ ماه جبعه الان جزو بیماریهای خاص هستم در اصل من همسرش هستم هیچ کمکی به ما نشده و کار هم نمیتواند بکند
سیدکاظم پوررضوی۳۴۶۱۹۷۴۰۰:۳۸:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۱
باسلام از شهرستان اشکذر وشهر مجومرد برای شما پیام ارسال میکنم من صورت ثانیه پرونده گوش دارم دوبار هم مجروح شدم عملیات خیبر وعملیات بدر جناب آقای هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید تو را خدا نذارین حق من ضایع شود من ۲۰ درصد هستم خواهش میکنم کمک کنید من کارمند صادرات هستم در کل یک میلیون سیصد هزارتومان اضافه شده یه جانباز که ۵درصد است داره پنج میلیون خورده ای میگیره آیا به نظر شما حق من ضایع نشده؟ خواهش میکنم کمک کنید باسپاس سیدکاظم پوررضوی
علی۳۴۶۱۹۸۲۰۰:۵۷:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۱
لطفاشامل حال کسانی که کارت ایثار دارن هم بشه،بخداماهاهم توی همون جنگ بودیم
ناشناس۳۴۶۱۹۸۸۰۱:۴۴:۳۶ ۱۴۰۳/۲/۱
سن متقاضی بایدچندسال باشدوهمسرم ایثارگره ومدت زیادی توجبهه بوده ولی برای فرزندانم کاری جورنشدچه دیپلمه وچه لیسانسه
علی مرادی۳۴۶۱۹۹۴۰۲:۱۹:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۱
سلام لطفا نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران موظفی که همچنان در کمیسیون اجتماعی دولت بدون تکلیف مانده اقدام کنید پدرانمان دردوران جنگ شرایط سختی را پشت سر گذاشتند
مهناز۳۴۶۲۰۰۷۰۴:۰۹:۲۲ ۱۴۰۳/۲/۱
سلام چرا بازنشستگی جانبازان متوفی پرداخت نشده چرا کارت حکمت وکارت شناسایی به خانواده جانباز متوفی نمیدهید
رضا۳۴۶۲۰۱۳۰۵:۳۳:۵۷ ۱۴۰۳/۲/۱
لطفاً اینهمه شعار ندین من حدود دوسال جبهه و مناطق عملیاتی کردستان بودم چهارفرزندبیکار دارم جانباز5درصد هستم گفتند وام مسکن بهت میدیم مسکن باید زیر15سال ساخت باشد گیرم من بتونم خیلی همت کنم 300میلیون جورکنم 400هم وام میدین بااین مبلغ وجدانا میشه خونه جدید الساخت گرفت خونه قدیمی توی کوچه های دومتری پایین شهر پیدا کردم قبول نکردند شما بفرمایید چکار کنیم کاش همین وام را با وثیقه به خودمون می‌دادین حداقل میتونستیم توی روستا یک سرپناهی بگیریم یا یک زمینی بگیریم به مرور بسازیم
ناشناس۳۴۶۲۳۱۰۱۴:۱۴:۲۱ ۱۴۰۳/۲/۱
سلام توراخدا فکری بحال جانبازان زیر25درصد کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  2. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  3. برای این عکس شما تیتر بزنید

  4. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  5. امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد

  6. علت رشد اقتصادی کشور چیست؟

  7. مدرسه یا بازار؟!

  8. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  9. نتانیاهو و کابوس حمله به رفح

  10. حمایت زاکانی از طرح نور پلیس

  11. زاکانی: برای کمک به طرح نور پلیس کاملا آماده هستیم

  12. پلیس آمریکا حجاب معترضین را به زور برداشت

  13. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  14. قوه قضاییه کانون مبارزه بی‌امان با فساد است/ جنس جمهوری اسلامی فسادستیز و فساد ناپذیر است

  15. دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات

  16. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  17. آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»

  18. وقتی در بزرگراه سرعت خود را بی دلیل کم می کنید

  19. قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

  20. واریز«هدیه روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر

  21. شرایط دریافت مهریه بعد از طلاق

  22. تغییر نام استقلال در حال بررسی است/ واگذاری سرخابی‌ها این هفته نهایی می‌شود

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  14. برای این عکس شما تیتر بزنید

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  18. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  19. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  20. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  21. سقوط در آغوش پهلوی!

  22. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد

  25. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

آخرین عناوین