هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

سامان مهراد، گروه سیاسی الف،   4030127074 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

نباید از هجمه سنگین پیاده‌نظام‌ رسانه‌ای اسرائیل در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تعجب کرد. آنان برای ایجاد شبهه و تشکیک در اذهان ایرانیان و تقلیل عملیات راهبردی سپاه پاسداران به‌خط شده و در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و هدفشان کاستن از ارزش پاسخی است که ایران به جنایت صهیونیست‌ها در دمشق داده است. شبهه‌افکنان همیشه در صحنه همنوا با کارفرمایان اسرائیلی خود معتقدند که ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای سپاه توسط اسرائیل و همپیمانان آن منهدم شده و عملیات ایران هیچ دستاوردی نداشته است! یا برخی دیگر این‌گونه تعبیر کرده‌اند که آن تعداد موشک‌های محدود رهگیری نشده هم در بیابان فرودآمده و حتی برای مستند‌سازی ادعاهای خود به انتشار تصاویر مضحکی روی‌آورده‌اند؛ عکس‌هایی که هیچ عقل سلیمی صحت آن را باور نکرده و کاملاً مشخص است که تصنعی و در راستای ایجاد تقلیل عملیات ایران است.

برای اینکه ابعاد این جنگ روانی اسرائیلی‌ها و اعوان و انصارش نمایان گردد، بهتر است به قبل از پاسخ ایران رجوع کنیم؛ زمانی که ادعا می‌شد جمهوری‌اسلامی جرات، اراده و توان پاسخ مستقیم از خاک خود به یک قدرت هسته‌ای را نداشته و محال است به اقدام رژیم‌صهیونیستی واکنشی نشان دهد اما پس از عملیات پرقدرت سپاه علیه اسرائیلی‌ها فاز جدیدی از این جنگ روانی آغاز شد و حالا رویکردها متمرکز بر کم‌اثر و کم‌ارزش کردن اقدامی است که جمهوری‌اسلامی انجام داد. ادعا می‌کنند که ایران هماهنگ‌شده عمل کرده، موشک‌ها و پهپادهایش منهدم شده و پدافند اسرائیل و شرکای پرشمارش سربلند از این نبرد بیرون آمده‌اند و یا مدعی‌اند که این حمله کشته‌ای بر جای نگذاشته تا بدین‌ترتیب ناتوانی و نمایشی‌بودن این عملیات را به‌تصویر کشند. اما واقعیت تفاوت بارزی با آن‌ چیزی دارد که در حال بازنمایی رسانه‌ای است.

باید در نظر گرفت رژیم‌صهیونیستی که دهه‌ها مرزهای خود را نفوذناپذیر قلمداد می‌کرد با حمله‌ای بی‌سابقه مواجه و اقتدار پوشالی‌اش در نزد جهانیان در هم شکسته شد و نباید انتظار داشت که این رژیم مجهز به سلاح هسته‌ای به‌طور علنی به ضربات وارده به خود معترف باشد. اعتراف به این مسئله، حکم خودکشی برای رژیمی را دارد که دهه‌هاست اسطوره اقتدار و شکست‌ناپذیری خود را به جامعه‌جهانی القا کرده و حالا اگر به ضعف‌ها، تلفات و خسارات وارده‌‌اش اذعان کند، هیمنه‌اش شکسته‌ خواهد شد و بنابراین منطقی است که به‌سمت راهبرد سرپوش‌گذاشتن بر روی ضرباتی که دریافت کرده حرکت کند.

نکته مهم در این بین، انگیزه اسرائیل از این راهبرد خود است. صهیونیست‌ها برای تقلیل نتایج عملیات سپاه، پیاده‌نظام‌های خود را به‌خط کرده و جنگ‌روانی به‌راه انداخته تا مجبور به عملیات تلافی‌جویانه نشوند چون آگاه شده‌اند که هر گونه اقدامی برای رویارویی با ایران، تبعات هولناکی برایشان خواهد داشت و بنابراین سعی دارند القا کنند که پاسخ سپاه دردناک نبوده و هیچ نتایجی در پی نداشته تا فشار از روی دوش آنان برای مقابله نظامی با جمهوری‌اسلامی برداشته شود.

لذا افکار عمومی ایران باید آگاه باشد که این حجم از عملیات‌های روانی پردامنه‌ای که از سوی اسرائیل و لشکریان رسانه‌ای‌اش در حال انجام است، حکم مسکن را دارد تا مسئولیتی متوجه رژیم صهیونیستی نباشد. واقعیت‌های موجود برگرفته از اظهارات نظامیان عالی‌رتبه ایران، تصاویر ماهواره‌ای و فیلم‌های جسته و گریخته‌ای که از عملیات موشکی و پهپادی سپاه وجود دارد، موید اثرگذاری قابل توجه آن است. هر چند که باید منتظر موضع رسمی نیروهای مسلح در این رابطه بود اما قرائن کنونی و علی‌الخصوص فعالیت مستمر لشکریان رسانه‌ای اسرائیل و موج رسانه‌ای ایجاد شده، حاکی از موفقیت عملیاتی است که سپاه پاسداران در شامگاه ۲۵ فروردین انجام داد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۵۸۲۳۰۰۹:۱۰:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۲۸
وقتی عده ای شست و شوی مغزی توسط رسانه های فارسی زبان آنان و برخی دنبال رو انان هستند.....
ناشناس۳۴۵۸۳۲۱۱۰:۰۶:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۸
گفته می شود که چند روز پیش اردن و عربستان و امارات و. همگی در رهگیری و دفاع از اسراییل نقش داشتند این کار برای آن کشورها که ادعای اسلامی و عرب بودن دارند زیبا نیست ؟
ناشناس۳۴۵۸۳۶۹۱۰:۴۶:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۲۸
با کمک امارات و اردن به اسراییل مشخص شد گنبد آهنی اسراییل همان اعراب هستند !!!
ناشناس۳۴۵۸۴۲۵۱۱:۱۷:۱۹ ۱۴۰۳/۱/۲۸
آمریکا توانش رو در جنگ با طالبان نشون داد، اسرائیل در جنگ با حماس و عربستان در جنگ با حوثی‌ها عملا به جز اینکه یه هواپیما بفرستن زن و بچه مردم رو بکشن کار دیگه‌ای بلد نیستن ایران هم توانس رو در پایان حکومت داعش بر این کره خاکی نشون داد. حالا بجنگ تا بجنگیم
ناشناس۳۴۵۸۳۷۳۱۰:۴۶:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۸
ما منتظریم تا اسرائیلی‌ها فیلم سالم بودن پایگاه رو به همه نشون بدن تا معلوم بشه کی راست می‌گه!
ناشناس۳۴۵۸۵۴۵۱۲:۳۰:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۸
زامبی‌ها به سرعت در حال بازسازی و ترمیم نما و ظاهرن اما سپاه و حزب‌الله فیلم‌هایی دارن که رسواشون خواهد کرد
حمید ک۳۴۵۹۷۲۴۱۰:۵۱:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۲۹
سلام رفیق..تاسف از ناحیه پذیرنده گان هموطن این محملات دشمنه..ما ایرانی ها.به ذکاوت شهره هستیم.اما گویا برخی از هموطنان گرامی.اصرار دارند خلاف این رو.نمایش دهند.آیا, تشخیص راست و دروغ ادعای دشمن مکار.( لااقل در این واقعه) برای برخی.انقدر مجهوله؟؟ آیا نمیخواهیداز بهره هوشی خدادادی استفاده کنید.و درصورت اصرار به همراهی با فکت دشمن .و علیه شجاعت و تدبیر جوانان رشیدایران زمین.اقلا برای فراراز سوال وجدان خودتان هم که شده.مستمسکی منطقی برایش بتراشید.شخصی که راحت.ادعای نوکران دشمن رو میپذیره,و.باوجود اذعان کارشناسان مطرح بین المللی.و حتی خود اسراییل و آمریکا.مبنی بر فوقالعاده بودن عملیاتِ.و.ایجاد تخریب در منطقه مورد اصابت.جگونه نمیتواندبا پرسش در مورد.ارائه فیلم از ادعای طرف(( مخصوصا در اینگونه موارد که میتوان با .یکی .دو.سوال سادهِ ازاو.پی به عمق کذب مطالبشان برد)).دست کم.اگراندک تمایلی ب پیشرفت و سربلندی موطن خودنداریم.برای خلوت خویش.و ارمش درون.خوبشتن.چاره ای کنیم
ناشناس۳۴۵۸۴۰۳۱۱:۰۳:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۸
اونا ادعا میکنن - شما باور نکنید -
ناشناس۳۴۵۸۳۶۳۱۰:۴۳:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۸
از تصویر اون چاله که گفتن محل برخورد موشکه اینطور می‌شه برداشت کرد که اونا می‌گن مخاطب ما به دو دسته تقسیم می‌شه، اونایی که هرچی ما بگیم باور نمی‌کنن و اونایی که هرچی ما بگیم هرچند اینقدر مضحک باشه باور می‌کنن، پس لازم نیست تلاش کنیم خیلی منطقی حرف بزنیم.
ناشناس۳۴۵۸۴۶۰۱۱:۳۴:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۲۸
زیاد زحمت نکشین دوران سخنرانیها و تبلیغات یکطرفه با ورود اینترنت پایان یافته دیگه هیچکس نمیتونه روایت خودش رو تحمیل کنه مردم سراسر دنیا به اطلاعات آزاد دسترسی دارن چه با فیلتر چه بدون فیلتر
ناشناس۳۴۵۸۷۱۲۱۳:۵۷:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۲۸
اما رسانه های رایج دست اون هاست و صاحبان آن ها از روی ترس یا پول و ... با آن ها همکاری دارند
ناشناس۳۴۵۸۷۲۰۱۴:۰۰:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۸
دنیا بله اما در ایران هنوز خیر
ناشناس۳۴۵۸۷۳۵۱۴:۱۱:۰۱ ۱۴۰۳/۱/۲۸
البته مزدوران وپروژه بگیران را هم نباید از قلم انداخت،بقیه نوکر بی جیره ومواجب هستند
محمد۳۴۵۸۲۳۲۰۹:۱۳:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۸
شاید دردش اونقدر زیاده که مجبورن با این حرفها مدام دردشون رو تسکین بدهند دیگه
احسنت۳۴۵۸۲۶۸۰۹:۳۰:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۸
متاسفانه به رغم عملیات کاملا ضروری و 100 درصد موفق وعده صادق، دوستان نتوانستند افکار عمومی داخل را با وضعیت نرخ ارز و ... اقناع کنند. به نظر می رسد ستون پنجم دشمن در بخش اقتصادی همچنان می تازد و دستاوردهای پاسداران امنیت ایران عزیز را تحت شعاع قرار داده و به سخره گرفته اند
ناشناس۳۴۵۸۴۴۳۱۱:۲۷:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۸
فقط نرخ ارز نیست بعد از حمله به اسراییل چیزی که بیش از همه اهمیت دارد همراهی و حمایت همگانی است .
ناشناس۳۴۵۸۲۹۱۰۹:۴۹:۳۱ ۱۴۰۳/۱/۲۸
پاسخ به جنایت اسرائیل مشروع، معقول، کنترل شده و به جا بود و مورد حمایت اکثریت است .
ناشناس۳۴۵۸۵۰۹۱۲:۱۰:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۸
مشروع و معقول بود، کنترل شده نیز تا حدی بود، ولی از نظر عددی آنها 6 موشک زدند و ما 300 و الان بدجور دارند مانور می دهند.
عباس۳۴۵۸۶۵۳۱۳:۲۳:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۸
سلام این که طبیعیه اونا ۹ تا موشک زدن به یه محل بی دفاع ، ایران اگه ۳۰۰تا پهپاد و موشک زد به جایی زد که حداقل ده کشور با تجهیزات فوق مدرن ازش محافظت میکردن و موفق شد این دیوار دفاعی چند لایه رو بشکنه که واقعا دست مریزاد داره.
محمد غ۳۴۵۸۳۰۱۰۹:۵۴:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۸
اصلاً انها کی راست گفته اند که بار دومشان باشد.
ناشناس۳۴۵۸۳۰۶۰۹:۵۸:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۲۸
نباید منتظر اعتراف صهیونیست ها باشیم، بلکه ماهواره هایی که با موفقیت به فضا پرتاب کردیم باید عکس های با کیفیت از مناطق آسیب دیده بگیرند و به مردم نشان داده شود تا دست صهیونیست ها رو شود
ناشناس۳۴۵۸۳۶۶۱۰:۴۴:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۲۸
صهیونیست‌ها اگر راست می‌گویند فیلمی از پایگاه تهیه کنند و نشان دهند که پایگاه سالم است!
ناشناس۳۴۵۸۵۳۷۱۲:۲۶:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۸
کسی تصاویر پایگاه نظامی خودش رامنتشر نمی کنه برادر امنیت مهمه
ناشناس۳۴۵۹۲۳۱۲۰:۳۲:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۸
خب نمیشه چون پایگاه با خاااک یکسان شده
ناشناس۳۴۵۸۳۷۶۱۰:۴۷:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۸
یعنی اینهمه هزینه کنیم و تصاویر ماهواره‌مون رو لو بدیم که آخرش بگن فتوشاپه!؟ چشم حتما
ابو۳۴۵۸۳۱۰۱۰:۰۰:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۸
تاثیر این عملیات اگر ناچیز است پس چرا اسرائیل به خود اجازه تلافی پرتاب حتی چند پهپاد ویک موشک را به ایران نمی‌دهد؟ چون می‌داند که چه ضربه سختی خورده و چه ضربه مهلکی در انتظارش خواهد بود .
ناشناس۳۴۵۸۳۵۷۱۰:۳۴:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۸
خدا نکنه جنگی بشه و انشالله همین جا تموم بشه
ناشناس۳۴۵۸۵۲۹۱۲:۱۹:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۲۸
چون حمایت صد در صد آمریکا و اروپا رو نداره، چون حمله شنبه شب برای ما 600 میلیون دلار و برای آنها 1.2 میلیارد هزینه داشت، و کنار هزینه اوکراین رقم قابل توجه خواهد بود.
ناشناس۳۴۵۸۳۱۵۱۰:۰۳:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۲۸
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است . تازه پخش زنده آسمان تلاویو و اورشلیم هم در تلویزیون معاند ایران اینترنشنال پخش شد و ما دیدیم که آسمان آن شب پر از موشک بود .
ناشناس۳۴۵۸۴۱۳۱۱:۱۱:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۸
رودست خوردن
ناشناس۳۴۵۸۴۲۷۱۱:۱۸:۱۹ ۱۴۰۳/۱/۲۸
همه ابر قدرت‌ها با خواهش و گاهی تهدید گفتن نزن و ما زدیم همین براشون کافی است
ناشناس۳۴۵۸۵۱۱۱۲:۱۱:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۸
پاسخ ایران؛ پیروزی سیاسی و نظامی ایران
ناشناس۳۴۵۸۶۷۱۱۳:۳۵:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۸
نشانه سوزش داشتن و موثربودن رو در حرف های متناقض دیوید کامرون میتوان یافت. از طرفی میگه ایران شکست خورده ولی از طرف دیگه میگه عملیات ایران خیلی گسترده بوده و نباید اینطور حمله میکرد!!
ناشناس۳۴۵۸۶۹۷۱۳:۵۱:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۸
بزرگترین دستاورد این عملیات همدلی و خوشحالی مردم بود از اینکه در کشوری زندگی میکنند که فقط با اتکا به جوانان خودش جلوی مطامع استکباری قدرتهای تا دندان مسلح می ایستد .
ناشناس۳۴۶۰۳۷۷۰۳:۳۲:۵۲ ۱۴۰۳/۱/۳۰
خوب اینکه اسراییل غاصب اعتراف نکنه جای تعجب نداره ایا ما بعنوان کشور مسلمان برای مردمی که به حق برای حقوق شون اعتراض کردن اعتراف کردیم؟ در ابان چند نفر کشته شدن مگه دشمن بودن؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  6. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  7. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  8. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  9. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  13. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  14. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  21. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  22. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. من یک پروفسور هستم

  25. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

آخرین عناوین