راهنمای خرید قرآن به صورت جامع

گزارش بازرگانی، 281466،   4030126063

قرآن بزرگترین و اصلی‌ترین کتاب راهنمای ما مسلمانان است که قطعاً در خانه هر یک از ما یک جلد از آن وجود دارد. تلاوت این هدیه الهی ما را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند و چه بسا اینکه از بسیاری از بیماری‌های ذهن و روح نیز دورتر خواهیم شد.

پس چه بهتر که بخواهیم تلاوت این هدیه آسمانی را به عنوان یک برنامه روزانه در زندگی خود قرار داده و پیرو آن باشیم. کمتر کسی است که با اهمیت قرآن آشنا نباشد همچنین اینکه پیامبر در رابطه با این اهمیت می‌فرمایند: قرآن والاتر از همه چیز خداوند است و برتری آن بر دیگر سخنان نظیر برتری خداوند بر بندگان است.

پس برای رستگاری در دو جهان به عنوان یک مسلمان باید پیرو گفته‌های قرآن بود. قطعاً این کتاب آسمانی می‌تواند یک هدیه مناسب برای بسیاری از مناسبت‌ها باشد و اینکه از نظر معنوی بسیار ارزشمند بوده و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه است. در بسیاری از مناسبت‌ها سازمان‌ها برای کارمندان و سایر افراد قرآن نفیس هدیه می‌دهند اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قرآن عمده از کالای نفیس را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

آثار تلاوت قرآن در زندگی

هدف از خرید قرآن استفاده از این کتاب آسمانی برای راهنمایی بیشتر انسان در دنیا و همچنین سعادتمندی آن در جهان آخرت است. شاید کمتر کسی با آثار تلاوت قرآن در زندگی آشنا نباشد که بدون شک در صورت شناخت این کتاب معجزه‌گر را به عنوان راهنمای زندگی خود استفاده می‌کنند. پس برای بهره‌بندی از این آثر ارزشمند می‌توانید همین حالا قرآن و رحل قرآن را از سایت‌های معتبر با قیمت اقتصادی بخرید. برخی از آثار تلاوت این هدیه نفیس خداوند عبارتند از:

بزرگترین هدایتگر انسان

از ویژگی‌های مهم تلاوت قرآن و اثرات بی‌نظیر آن هدایت انسان در دو جهان است. با این کتاب نفیس از تاریکی به سمت روشنایی و همچنین از جهل به سمت خرد هدایت خواهید شد. در بسیاری از مواقع، با قرائت قران، می‌توان غم و غصه را از زندگی دور کرده و انرژی بینهایتی دریافت نمود.

درک بهتر اسلام

یقیناً دین اسلام به عنوان کامل‌ترین و بهترین دین در جهان است که با تلاوت آیه‌های قرآن به این درک دست خواهید یافت. قطعاً برای شناخت اسلام هر شخصی نیاز به یک راهنمای کامل و مناسب دارد و چه راهنمایی کامل‌تر و بهتر از پیام خداوند که در قرآن است.

دوستی و نزدیکی با خداوند

با تلاوت قرآن قطعاً شما انسان‌ها به معبود خود یعنی خداوند نزدیک‌تر می‌شوید در واقع می‌توانید خدا را بهتر بشناسید و به جهان هستی و آفریده‌های خداوند پی ببرید. در قرآن توصیفات بسیار زیادی در رابطه با عظمت خداوند و فریده‌های آن وجود دارد که پس از درک آنها به بزرگی خداوند پی برده و به او نزدیک‌تر می‌شوید. دوستی با خداوند است که انسان را در دنیا و آخرت سعادتمند می‌کند و او را از تاریکی نجات می‌دهد. پس چه هدیه‌ای بهتر است قرآن برای دوستان و آشنایان که از نظر معنوی برای مسلمانان ارزش زیادی دارد.

راهنمای خرید عمده قرآن

عظمت و روشنایی آیات این کتاب بر هیچکس پوشیده نیست؛ چرا که آیات این کتاب الهی سرچشمه هدایت و راهنمایی ما انسان‌ها خواهد بود. خرید به صورت عمده باید از مراکز معتبر صورت بگیرد تا به قیمت مقرون به صرفه آن دسترسی پیدا کنید. در ادامه به راهنمای خرید قرآن می‌پردازیم.

جنس

برای زیبایی بیشتر و محافظت از این کتاب آسمانی معمولاً جلد آن را در جنس‌های مختلفی طراحی می‌کنند. هم اکنون این کتاب با جلدهای مختلف چرم طبیعی، چرم مصنوعی و... وجود دارد؛ انتخاب جنس جلد قرآن به سلیقه و بودجه شما عزیزان بستگی دارد.

نوع کاغذ

همانطور که جنس جلد این کتاب آسمانی می‌تواند متنوع باشد، جنس کاغذ و کاور آن نیز متنوع است‌. برای کتاب‌های نفیس از کاغذ گلاس، معطر و حتی کاغذ تحریر استفاده می‌شود. معمولاً نمونه‌های عطری زیباتر از کاغذهای تحریر و گلاسه هستند و قیمت بالاتری دارند. کاغذ گلاسه در مقایسه با نمونه‌های دیگر شفاف و زیباتر است؛ اما قیمت پایین‌تری دارد.

خط

قطعاً برای شما هم مهم است که آیات این کتاب آسمانی با چه خطی نگارش شده‌اند، چرا که شاید برخی از خطوط برای شما ناخوانا باشد. خط نسخ خوانایی بسیار راحتی دارد و هم اکنون نیز به عنوان یکی از محبوب‌ترین خطوطی است که برای نوشتن آیات کلام خداوند از آن استفاده می‌کنند.

دو نکته مهم برای انتخاب قرآن

برای انتخاب یک قرآن مناسب چه در خرید تکی و چه در خرید عمده باید به چند نکته مهم توجه داشت. این نکات برای خرید قرآن به صورت جداگانه و خرید این کتاب به همراه رحل قرآن باید مورد توجه باشد.

تذهیب قرآن

هنگام خرید قرآن افراد زیادی به نقش و نگارها و طرح روی آن توجه می‌کنند که این حاشیه‌ها، سر سوره‌ها و کتیبه‌ها، کتاب را زیباتر جلوه می‌دهند. نمونه کتاب‌های کاغذ گلاسه معمولاً تذهیب و میناتور دارند و تذهیب استادان شناخته شده نظیر فرشچیان، آقامیری و طهماسبی زیبایی بیشتر و کیفیت بالاتری خواهند داشت. اگر زیبایی برای شما در اولویت است، پس می‌توانید تذهیب این استادان شناخته شده را تهیه کنید.

ترجمه

افراد زیادی هنگام تلاوت آیات خداوند همزمان به ترجمه آن نیز توجه می‌کنند. ترجمه‌های زیادی برای این کتاب آسمانی وجود دارد؛ اما آنچه باعث انتخاب متمایز و متفاوت می‌شود راحتی، روان بودن و صحیح بودن ترجمه است. پس در هنگام خرید، به نوع و لحن ترجمه کتای قرآنی که میخرید، توجه داشته باشید.

شما می‌توانید ترجمه استاد الهی قمشه‌ای را انتخاب کنید که نسبت به دیگر ترجمه‌ها روان و صحیح‌تر است. این ترجمه هم اکنون به عنوان یکی از دقیق‌ترین ترجمه‌هایی است که بسیاری از مردم از آن استقبال می‌کنند. همچنین ترجمه غلامعلی حداد عادل و آیت الله مکارم شیرازی نیز مورد توجه افراد زیادی است.

نتیجه

قرآن راهنمای ما انسان‌ها در دو جهان است و با پیروی از آن نیز سعادتمند خواهیم بود. امامان ما در رابطه با این کتاب آسمانی احادیث بسیار زیادی دارند و پیروی از آیات و کلام خداوند برای سعادتمندی در دو دنیا توصیه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف این کتاب آسمانی را به عنوان یک هدیه ارزشمند با قیمت فوق العاده مقرون به صرفه تهیه کنید.

حتی در منزل خود نیز به این کتاب راهنمای الهی نیازمند هستید. آیه به آیه آن پر از مفاهیم بسیار ارزشمندی هستند که شما را راهنمایی می‌کند. هم اکنون جهت خرید قرآن می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کالای نفیس مراجعه کنید و یا با شماره‌ی 02166462167 تماس حاصل نمایید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  4. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  7. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  8. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  9. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  10. درباره توبه تتلو

  11. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  12. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  13. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  14. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  15. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  16. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  17. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  18. تضادی عجیب و پر ابهام!

  19. تنوری که هنوز سرد است...

  20. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  21. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  22. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  23. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  24. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

  25. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

آخرین عناوین