ایران رژیم اسرائیل را تنبیه کرد / بازدارندگی تل‌آویو رو به نابودی است

  4030126056

«نسیم عبدالله» کارشناس راهبردی یمن گفت: اهداف جمهوری اسلامی از عملیات پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی که بامداد امروز (یکشنبه) انجام شد، محقق شد و ایران این رژیم را تنبیه کرد و بازدارندگی تل آویو رو به نابودی است.

ایران رژیم اسرائیل را تنبیه کرد / بازدارندگی تل‌آویو رو به نابودی است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «نسیم عبدالله» کارشناس راهبردی در مقاله ای که در روزنامه ۲۶ سپتامبر یمن منتشر کرد، افزود: حمله پهپادی شب گذشته جمهوری اسلامی علیه پایگاههای رژیم اشغالگر اسرائیل در سرزمین های اشغالی آشکار کرد که سامانه گنبد آهنین این رژیم رو به فروپاشی است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی از زمان تاسیس (جعلی) خود تاکنون بارها به سامانه پدافندی خود می بالید اما حوادث اخیر در نوار غزه با دلایل قاطع ثابت کرده است که این رژیم یک کاغذ پاره است و من معتقدم که امروز سامانه بازدارندگی رژیم صهیونیستی شروع به فروپاشی کرد.

قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی رو به نابودی است

عبدالله با اشاره به وحشت صهیونیست ها از حملات پهپادی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران افزود: این برای کسانی که شبکه های اجتماعی و رسانه های رژیم اسرائیل را دنبال می کنند واضح است که صهیونیست ها وحشت زده هستند و جملاتی مانند آسمان ما پر از موشک شده است، سر می دهند و این نشان می دهد که قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی رو به نابودی پیش می رود و این رژیم همچنین توانایی خود در منطقه را از دست داده است.

وی ادامه داد: حوادثی که در نوار غزه شاهد بودیم و حمله پهپادی امروز جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی به ما نشانه روشنی داد که سامانه پدافندی رژیم اسرائیل کارایی لازم را ندارد و حمله امروز به ما اندازه واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را نشان داد و نشان داد که رژیم اسرائیل قدرت مانا و پایداری طولانی مدت را ندارد.

این کارشناس راهبردی گفت: رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته با ابزارهای مختلف تلاش کرد تا آمریکا، انگلیس و اروپا را در مصیبتی که با آن مواجه شده است، درگیر کند و معتقدم که حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که رژیم صهیونیستی را دستپاچه کرده است، در همین راستا انجام شد و این رژیم به هر طریقی سعی کرد که شرایط را به هم بزند تا از این بحرانی که در حال حاضر گرفتار آن شده است، خارج شود.

فروپاشی رژیم اسرائیل شروع شده است

عبدالله اشاره کرد که گروهی از رزمندگان مقاومت در نوار غزه در حال نبرد با نظامیان ارتش رژیم اسرائیل هستند و پس از گذشت ۶ ماه، این رژیم نتوانسته این نبرد را به نفع خود پایان دهد، افزود: رژیم صهیونیستی از زمان عملیات طوفان الاقصی احساس کرد که فروپاشی نظامی که «بن گوریون» ایجاد کرده شروع شده است و امروز موضوع باقی ماندن رژیم صهیونیستی که با این قدرت شروع به فروپاشی کرده، مطرح است.

وی با اشاره به اینکه وزارت جنگ رژیم اسرائیل ساعاتی پیش در بیانیه ای اعلام کرده بود که با پهپادها و موشک های ایرانی مقابله خواهد کرد اما ممکن است نتواند همه آنها را رهگیری و ساقط کند، افزود: این گواه بر توانمندی و هوشمند بودن این پهپادها و اعتراف به قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران است.

این کارشناس راهبردی یمن اضافه کرد: همین امر در مورد موشک های بالستیک ایران نیز صدق می کند و در نتیجه، این حمله ترکیبی می تواند توانایی رژیم اسرائیل برای دفع کل حملات را فلج کند.

رعب و وحشت صهیونیستها گواه تحقق اهداف ایران

عبدالله تاکید کرد: قدرت حمله پهپادی امروز ایران، اهداف این کشور را محقق کرده است و رعب و وحشتی که رژیم صهیونیستی بامداد امروز تجربه کرد، گواه محقق شدن اهداف پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

پربحث‌های اخیر

    آخرین عناوین