آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  4030124035 ۴۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در چند روز اخیر شبکه های مجازی قتلگاه جوان ها و مسلخ آبروها این طلبه ناچیز را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند که دل مردم عزیز ما شکست و کم نبودند افرادی که ما را می دیدند گریه می کردند،عذرخواهی می کنم که با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم.

آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در فراز اول خطبه عبادی این هفته تهران  تقوا را نتیجه ایمان عنوان کرد و گفت: تقوا، ظرف قبول هدایت و توشه برای زندگی ابدی است .انسان با تقوا هم آبرو دارد و  هم تمکن زندگی اخروی نصیبش می شود.

خطیب نماز جمعه  تهران با اشاره به حواشی پیش آمده در فضای مجازی بیان داشت: از اینکه در  چند روز اخیر شبکه های مجازی( قتلگاه جوانان، مسلخ ابروها)  این طلبه و سرباز ناچیز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) رهبری و مردم را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند اینقدر مردم عزیزمان دلشان شکست و کم هم نبودند افرادی که  گریه کردند از اینکه ما باعث شدیم با یک غفلت و بی توجهی  این  همه به شما حمله شد از همه خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده نایب امام زمان، مرجع عالیقدر حضرت ایت الله امام خامنه ای معذرت می خواهم.

آیت الله صدیقی اضافه کرد: از تک تک برادران خوبم ،دانشجویانی که سال های سال با ما مانوس بودند مسوولان فداکار و جهادگر  و شما مستمعین این دو دهه خطبه های این ناچیز که خیلی بدهکارتان هستم و با تمام وجود عذر خواهی دارم.

وی افزود: در این فضای تند برخواسته از بیرون که همه دشمنان هم صف شدند، اینها من را نمی زنند شما را می زدند. این هجمه عظیم در اراده و بصیرت شما هیچ اثری نگذاشت لذا با تمام وجودم بدهکارتان هستم  و تشکر می کنم.

حجت الاسلام اضافه کرد: خدایا آنهایی که برای ابروی یک طلبه  به میدان آمدند  و ابرویشان مایه گذاشتند ابروی دنیا و اخرتشان  را محفوظ بردار و این ملت را دشمن شاد  نگردان.

حجت الاسلام صدیقی گفت: ما بعد از ماه رمضان دیگر در زمین دشمن بازی نمی‌کنیم، اتحاد و انسجام داریم، اسیر شایعات نمی‌شویم، دروغ نمی‌گوییم، غیبت نمی‌کنیم و اخلاق الهی موجب انسجام دل‌ها به دست می‌آوریم. دشمن نمی‌تواند ما را از هم جدا کرده و ما را به گناه وادار کند که این خیلی مهم است.

حجت الاسلام صدیقی درخطبه دوم با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن(ماه رمضان) داشت: اجتماع صد هزار نفری در ورزشگاه آزادی شکوه حماسه و عظمتی به کوری چشم دشمنان بود و این تدبیر مسوولان فرهنگی ، جلوه  ای افتخار آمیز از شکوه معنویت بود که همه را در یک مرکز جمع کرد. 

خطیب نماز جمعه  تهران کمک به آزادی زندانیان و حضور چند میلیونی مردم در مراسم لیالی قدر را ستودنی خواند و گفت:  ابتکار سازمان اوقاف و همراهی خیرین با این کانون ها  و بقاع متبرکه در پهن کردن  سفره افطاری پذیرایی مومنانه از  زائرین  هم در نوع  خود بی نظیر بود.

صدیقی با تشکر از ابتکار  شهردار تهران در فرهنگ سازی ماه رمضان  تصریح کرد: ابعاد مختلف  در گستراندن سفره های افطاری و گرد هم آوردن میهمانان خدا  فرهنگ سازی و زیبایی های است  که مردم مومن را با این حجم  از تبلیغات  به دور هم جمع کرد و جلوه های رحمت خدا را به نمایش گذاشت تا با سموم مهلک دشمنان مقابله کنند.

وی اضافه کرد:مساله ۱۵ هزار جلسه قرآنی در منازل که  با همت شهردار تهران  انجام شد هم امر بی سابقه ای بود.

خطیب نماز جمعه با اشاره به  حضور مردم  تهران در نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله خامنه ای اظهار داشت: حضور شکوهمند حماسی مردم تهران در  نماز عید سعید فطر از نتایج مهم خون شهداست.

وی با اشاره به تحولات غزه بیان داشت: امروز مساله اول عالم اسلام، مساله فلسطین و غزه است، پیروزی، مقاومت، شهامت ، صبر و پایداری  مردم غزه در اوج خود  مهیا شده است با اینکه  مردم غزه بیش از ۳۳ هزار شهید تقدیم کردند که بیشتر شهدا  هم کودکان مظلوم و بی دفاع بودند ، اما در اثر ممانعت از رسیدن کمک ها، دچار مشکلاتی شده اند  و زیر سنگین‌ترین  حملات صهیونیست ها قرار گرفته اند و سنگر را ترک نمی کنند.

صدیقی تصریح کرد:  حماس با قدرت این رژیم جعلی را مورد حملات راکتی  خود قرار می دهد و مقاومت لبنان  هم با برنامه منظم نقاط حساس  این رژیم را زیر ضربات خود قرار داده است همچنین  انصار الله یمن آنها را زیر محاصره قرار داده و شریان های اقتصادی این رژیم را تحت حملات آنهاست که باعث شده اسراییل زوال خود را تجربه کند و راهی برای نجات آن نیست و به نابودیش ختم می شود.

خطیب نماز جمعه تهران  اضافه کرد:علیرغم مقاومت و قهرمانی حزب الله و انصار الله و حشد الشعبی، دولت ها به وظایف خود نه تنها عمل نمی کنند بلکه امریکا و کشورهای غربی در حالی که می بینند خون زنان و کودکان غزه  بر زمین ریخته می شود همچنان به اسراییل در این کشتارها کمک می کنند و دولت های کشورهای اسلامی هم  برخلاف خواست ملت های خود قطع رابطه با این رژیم نکردند و اینها به ملت اسلامی خیانت می کنند. 

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) افزود: از دولت جهادی تقاضا و توقع دارم که کمیته های را متشکل از اقشار مختلف  تشکیل دهد و  آنها در قالب یک کمیته، نحوه ارتباط دولت و  ملت را با مشارکت  اقتصادی تعریف کنند و امکانات  لازم برای مردمی  کردن اقتصاد مهیا کنند تا این شعار به شکوفایی اقتصاد و کاهش تورم منجر شود.

 با اشاره  به مساله حجاب در کشور گفت:  حجاب مساله قرآنی و اسلامی است و جزو وظایف بانوان متدین است و در نظام های طاغوتی  هم زنان ما به تحمیل حجاب رضا خانی تن ندادند.

وی افزود: بانوان ،دولت و نیروهای مردمی و قوه قضاییه باید در یک برنامه هماهنگ فرهنگی با فساد در این زمینه مبارزه کنند. این فساد  فرهنگ غرب است و گرنه این چند دهه ما چالش حجاب نداشتیم و  افرادی هم که معتقد نبودند  قانون مداری کردند امیدوارم هر چه زودتر این موضوع در یک حرکت ملی حل شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۵۲۳۱۹۱۲:۴۵:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۴
منم همچین کاری بکنم، آیا عذرخواهی منم قبوله یا خیر؟
حمید۳۴۵۲۳۲۰۱۲:۴۶:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
با چشم گریان متن خوندم
ناشناس۳۴۵۲۳۴۲۱۲:۵۵:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۴
به‌کوری چشم همه دروغگوهای بی دین که دنبال انتقام گرفتن از دین بودن
ناشناس۳۴۵۲۳۴۷۱۳:۰۱:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۲۴
همین تموم شد
ناشناس۳۴۵۲۳۵۰۱۳:۰۵:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۴
فرهنگ عذرخواهی بسیار خوب هست امیدوارم در ادامه قوه قضاییه پیگیر بشه
حمید اصلانی۳۴۵۲۳۶۶۱۳:۱۵:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۴
خداوند را بیشمار سپاسگزارم در این هفته اولین روز جمعه بعد ماه مبارک
ناشناس۳۴۵۲۳۷۵۱۳:۱۹:۰۹ ۱۴۰۳/۱/۲۴
قوه قضاییه تشکر تشکر
نظرباز۳۴۵۲۳۸۲۱۳:۲۱:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۴
درود آیت الله صدیقی که روح بزرگش خاری در چشم دشمنان است
ناشناس۳۴۵۲۳۸۵۱۳:۲۲:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۲۴
امام علي(ع) در خطبه 176 «نهج البلاغه»، «ظلم» را بر اساس مجازات آنها به سه دسته تقسیم كرده است: 1. ظلمی که هرگز بخشوده نخواهد شد، كه شرك به خدا است. 2. ظلمی که بخشوده می شود و بازخواست ندارد، مانند ستمی که بندگان با ارتکاب گناهان صغیره به خویشتن کرده اند. 3. ظلمی که بدون کیفر نخواهد بود، مانند ظلم بندگان به یکدیگر است که مجازات آن شدید است و تا صاحب حقّ از آن نگذرد، خداوند نمی بخشد.
ناشناس۳۴۵۲۳۹۱۱۳:۲۴:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۴
عکسهای حضور مردم در نماز جمعه امروز را بگذارید.
ناشناس۳۴۵۲۳۹۹۱۳:۲۸:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۴
فَاعْتَبِروُا یَا اُولِى الاَبْصَارِ.1 پس عبرت بگیرید اى صاحبان چشم. قرآن وقایع تاریخى را عبرت‏پذیرى مى‏داند: لَقَدْ کَان فِى قِصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لاِوُلِى الالْبَاب.2 درسرگذشت آنان درس عبرتى براى صاحبان اندیشه بود
نجمه۳۴۵۲۴۰۲۱۳:۲۹:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۴
آقای صدیقی حقیقت داره زمین به اقوام شما فروخته شد ؟ مگربیت المال نبود ؟
ناشناس۳۴۵۲۴۰۳۱۳:۲۹:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۴
امیرالمؤمنین(ع) در تربیت فرزند خود از همین روش استفاده کرده و در نامه ‏اى به امام حسن(ع) مى‏فرماید: ... یا بُنَىَّ انّى قَد اَنْبَأْتُکَ عَنِ الدُّنْیَا وَ حَالِهَا، وَ زَوَالِهَا وَ اِنْتِقالِهَا، وَ اَنْبَأتُکَ عَنِ الآخرةِ و ما أُعِدَّ لاِءَهْلِهَا فِیهَا، وَضَرَبْتُ لَکَ فِیهِمَا الاَمْثالُ، لِتَعْتَبِرَ بِها و تَحْذُوَ عَلَیها.7 پسرعزیزم! من تورا از دنیا و تحولات گوناگونش و نابودى ودست به دست گردیدنش آگاه کردم و از آخرت و آنچه براى انسانها در آنجا فراهم است اطلاع دادم و براى تو از هر دو مثال زدم تا به آن پندپذیرى و براساس آن در زندگى گام بردارى..... باید عدالت برای همه عدالت باشد
ناشناس۳۴۵۲۴۰۷۱۳:۳۰:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۴
«توجه امام علی (ع) بر نقش مردم در حکومت» امام علی(ع) در نامه خود به مالک اشتر تأکید می‌کند یک کارگزار باید دشمن خود را بشناسد و در محدوده حکومتی‌اش وظیفه دارد که با دشمنان پیکار کنند و به عمران و آبادی سرزمینش برسد؛ امام به نقش مردم در حکومت بسیار توجه داشت و به کارگزار تأکید می‌کرد که یک حاکم باید تلاش و کوشش در راستای جلب رضایت توده‌های مردم باشد، عدل و انصاف را رعایت کند
آریا۳۴۵۲۴۱۰۱۳:۳۲:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
انشالله که همینجوری باشه که شما میگین
ناشناس۳۴۵۲۴۱۳۱۳:۳۲:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۴
چرا از افشا کننده تشکر نکرد؟
پارسی۳۴۵۲۴۱۴۱۳:۳۲:۵۲ ۱۴۰۳/۱/۲۴
خسته نباشی خداقوت
ناشناس۳۴۵۲۴۲۹۱۳:۳۸:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۴
بابا چه حرفیه ...
دعای هفتم صحیفه سجادیه۳۴۵۲۴۳۷۱۳:۴۲:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۴
وَ کَانَ مِنْ دُعَائِهِ عَلَیْهِ السَّلَامُ إِذَا عَرَضَتْ لَهُ مُهِمَّةٌ أَوْ نَزَلَتْ بِهِ، مُلِمَّةٌ وَ عِنْدَ الْکَرْبِ : یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ، وَ یَا مَنْ یُلْتَمَسُ مِنْهُ الْمَخْرَجُ إِلَى رَوْحِ الْفَرَجِ. ذَلَّتْ لِقُدْرَتِکَ الصِّعَابُ، وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِکَ الْأَسْبَابُ، وَ جَرَى بِقُدرَتِکَ الْقَضَاءُ، وَ مَضَتْ عَلَى إِرَادَتِکَ الْأَشْیَاءُ. فَهِیَ بِمَشِیَّتِکَ دُونَ قَوْلِکَ مُؤْتَمِرَةٌ، وَ بِإِرَادَتِکَ دُونَ نَهْیِکَ مُنْزَجِرَةٌ. أَنْتَ الْمَدْعُوُّ لِلْمُهِمَّاتِ، وَ أَنْتَ الْمَفْزَعُ فِی الْمُلِمَّاتِ، لَا یَنْدَفِعُ مِنْهَا إِلَّا مَا دَفَعْتَ، وَ لَا یَنْکَشِفُ مِنْهَا إِلَّا مَا کَشَفْتَ وَ قَدْ نَزَلَ بِی یَا رَبِّ مَا قَدْ تَکَأَّدَنِی ثِقْلُهُ، وَ أَلَمَّ بِی مَا قَدْ بَهَظَنِی حَمْلُهُ. وَ بِقُدْرَتِکَ أَوْرَدْتَهُ عَلَیَّ وَ بِسُلْطَانِکَ وَجَّهْتَهُ إِلَیَّ. فَلَا مُصْدِرَ لِمَا أَوْرَدْتَ، وَ لَا صَارِفَ لِمَا وَجَّهْتَ، وَ لَا فَاتِحَ لِمَا أَغْلَقْتَ، وَ لَا مُغْلِقَ لِمَا فَتَحْتَ، وَ لَا مُیَسِّرَ لِمَا عَسَّرْتَ، وَ لَا نَاصِرَ لِمَنْ خَذَلْتَ. فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ افْتَحْ لِی یَا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِکَ، وَ اکْسِرْ عَنِّی سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِکَ، وَ أَنِلْنِی حُسْنَ النَّظَرِ فِیمَا شَکَوْتُ، وَ أَذِقْنِی حَلَاوَةَ الصُّنْعِ فِیمَا سَأَلْتُ، وَ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً وَ فَرَجاً هَنِیئاً، وَ اجْعَلْ لِی مِنْ عِنْدِکَ مَخْرَجاً وَحِیّاً. وَ لَا تَشْغَلْنِی بِالِاهْتِمَامِ عَنْ تَعَاهُدِ فُرُوضِکَ، وَ اسْتِعْمَالِ سُنَّتِکَ. فَقَدْ ضِقْتُ لِمَا نَزَلَ بِی یَا رَبِّ ذَرْعاً، وَ امْتَلَأْتُ بِحَمْلِ مَا حَدَثَ عَلَیَّ هَمّاً، وَ أَنْتَ الْقَادِرُ عَلَى کَشْفِ مَا مُنِیتُ بِهِ، وَ دَفْعِ مَا وَقَعْتُ فِیهِ، فَافْعَلْ بِی ذَلِکَ وَ إِنْ لَمْ أَسْتَوْجِبْهُ مِنْکَ، یَا ذَا الْعَرْشِ الْعَظِیمِ. ترجمه دعای هفتم نیایش آن حضرت در کارهای مهم ای آنکه گرهِ کارهای فرو بسته به سر انگشت تو گشوده می‌شود، و ای آن که سختیِ دشواری‌ها با تو آسان می‌گردد، و ای آن که راه گریز به سوی رهایی و آسودگی را از تو باید خواست. سختی‌ها به قدرت تو به نرمی گرایند و به لطف تو اسباب کارها فراهم آیند. فرمانِ الاهی به نیروی تو به انجام رسد، و چیزها، به اراده‌ی تو موجود شوند و خواستِ تو را، بی آن که بگویی، فرمان برند، و از آنچه خواستِ تو نیست، بی آن که بگویی، رو بگردانند. تویی آن که در کارهای مهم بخوانندش، و در ناگواری‌ها بدو پناه برند. هیچ بلایی از ما برنگردد مگر تو آن بلا را بگردانی، و هیچ اندوهی بر طرف نشود مگر تو آن را از دل برانی. ای پروردگار من، اینک بلایی بر سرم فرود آمده که سنگینی‌اش مرا به زانو درآورده است، و به دردی گرفتار آمده‌ام که با آن مدارا نتوانم کرد. این همه را تو به نیروی خویش بر من وارد آورده‌ای و به سوی من روان کرده‌ای. آنچه تو بر من وارد آورده‌ای، هیچ کس باز نَبَرد، و آنچه تو به سوی من روان کرده‌ای، هیچ کس برنگرداند. دری را که تو بسته باشی. کَس نگشاید، و دری را که تو گشوده باشی، کَس نتواند بست. آن کار را که تو دشوار کنی، هیچ کس آسان نکند، و آن کس را که تو خوار گردانی، کسی مدد نرساند. پس بر محمد و خاندانش درود فرست. ای پروردگار من، به احسانِ خویش دَرِ آسایش به روی من بگشا، و به نیروی خود، سختیِ اندوهم را درهم شکن، و در آنچه زبان شکایت بدان گشوده‌ام، به نیکی بنگر، و مرا در آنچه از تو خواسته‌ام، شیرینیِ استجابت بچشان، و از پیشِ خود، رحمت و گشایشی دلخواه به من ده، و راه بیرون شدن از این گرفتاری را پیش پایم نِه. و مرا به سبب گرفتاری، از انجام دادنِ واجبات و پیروی آیین خود بازمدار. ای پروردگارِ من، از آنچه بر سرم آمده، دلتنگ و بی‌طاقتم، و جانم از آن اندوه که نصیب من گردیده، آکنده است؛ و این در حالی است که تنها تو می‌توانی آن اندوه را از میان برداری و آنچه را بدان گرفتار آمده‌ام دور کنی. پس با من چنین کن، اگر چه شایسته‌ی آن نباشم، ای صاحب عرش بزرگ.
ناشناس۳۴۵۲۴۴۲۱۳:۴۴:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۴
ادم خوبیه
ناشناس۳۴۵۲۴۵۳۱۳:۴۸:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۲۴
یعنی تمام ؟ با یک عذرخواهی به پایان رسید ؟ یعنی قرار نیست قوه قضائیه ورود بکنه ؟ یعنی حتی پسران ایشان هم مبرا هستند ؟
..۳۴۵۲۴۵۹۱۳:۴۹:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۴
همه در برابر قانون یکسان‌اند.
ناشناس۳۴۵۲۴۶۷۱۳:۵۱:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
اتفاقا در بصیرت ما سوالات زیادی ایجاد شد
ناشناس۳۴۵۲۴۸۴۱۳:۵۸:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
هجمه به ملت ایران؟؟؟؟
ناشناس۳۴۵۲۴۸۷۱۳:۵۹:۳۶ ۱۴۰۳/۱/۲۴
سلام عذر خواهی حداقل کار انجام شده می باشد که خود جای تقدیر دارد، اما باید مطابق قانون بدون اغماض عمل شود
ناشناس۳۴۵۲۴۹۶۱۴:۰۲:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۴
الان تکلیف چی شد ؟
ناشناس۳۴۵۲۵۰۰۱۴:۰۵:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۴
اقای صدیقی عزیز چرا همه چیز را به ملت ایران می چسبانید شخص شما اشتباه کردید
ناشناس۳۴۵۲۵۲۹۱۴:۱۷:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۲۴
آفرین بر شما
ناشناس۳۴۵۲۵۳۵۱۴:۲۰:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
عدالت کامل را فقط و فقط از خداوند متعال انتظار داریم
ناشناس۳۴۵۲۵۳۹۱۴:۲۲:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۴
اشتباهی کوچک شده بود و عذرخواهی هم کردند.
سلیمی۳۴۵۲۵۴۰۱۴:۲۲:۳۶ ۱۴۰۳/۱/۲۴
خداوند ایشان را حفظ کند. دشمنان نمی توانند کاری کنند. باغی که خیلی چیزها در باره آن می گفتند را هم پس داده اند.
ناشناس۳۴۵۲۵۵۸۱۴:۳۳:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۴
کشورمون عالیه بهشته بهشت
ناشناس۳۴۵۲۵۷۷۱۴:۴۲:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۲۴
حالا اسمش گذاشته سهل انگاری
ناشناس۳۴۵۲۵۷۸۱۴:۴۲:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۴
چه هجمه ای به ملت ایران شد؟
ناشناس۳۴۵۲۵۸۲۱۴:۴۳:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۴
اوصیکم به تقوی اله
ناشناس۳۴۵۲۶۰۵۱۴:۵۲:۱۶ ۱۴۰۳/۱/۲۴
بنظرم استعفا دادن بهترین کار است در کنار عذرخواهی
ناشناس۳۴۵۲۶۳۵۱۵:۰۵:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۲۴
سلام من هیچ نظری در مورد شایعه دروغ ه یا حقیقت ندارم ولی نباید آقای صدیقی به این زودی امام جمعه تهران مشد
ناشناس۳۴۵۲۶۳۶۱۵:۰۶:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۴
حاج آقا ضمن عرض سلام ، عذرخواهی شما خوب است ولی عاجزانه خواهش می کنم از دین مایع نگذارید اگر علیه شما گفتند به نام اسلام و دین نگذارید ما همه باید خودمون را خرج اسلام کنیم
امیر۳۴۵۲۶۳۹۱۵:۰۸:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۴
شما خودتون خودتون و سرباز آقا امام زمان عج منصوب فرمودین؟!
ناشناس۳۴۵۲۶۵۹۱۵:۱۸:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۴
مسائل حقوقی را با عذرخواهی حل نمی کنند،
ناشناس۳۴۵۲۷۱۸۱۶:۰۰:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۴
سوال :: لطفا بفرمایید اگر افشا نمی شد چی؟!
احمو۳۴۵۲۷۲۸۱۶:۰۷:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۴
ای کاش خیلی شفاف موضوع جناب صدیقی با مدرک برای مردم روشن میشد
ناشناس۳۴۵۲۷۶۶۱۶:۳۰:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۴
عذرخواهی کرد دیگه
ت۳۴۵۲۷۶۹۱۶:۳۲:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۲۴
ما ملت ایران خواهان عدالتیم، عدالت، عدالت
محمد۳۴۵۲۹۶۱۱۷:۵۴:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۴
چه جالب
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  7. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  8. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  16. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  24. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  25. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

آخرین عناوین