اولین واکنش قوه قضائیه به ماجرای صدیقی و باغ ازگل/ انتقاد روزنامه اصولگرا از فرزین/ ارزیابی وزیر ارشاد از فضای گفت‌وگو در کشور

  4030121069 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

اولین واکنش قوه قضائیه به ماجرای صدیقی و باغ ازگل/ انتقاد روزنامه اصولگرا از فرزین/ ارزیابی وزیر ارشاد از فضای گفت‌وگو در کشور

اولین واکنش قوه قضائیه به ماجرای صدیقی و باغ ازگل

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری درباره پرونده متهم قتل مهران سماک در انزلی گفت: حکم صادره در شعبه هم عرض صادر شده اما حکم غیرقطعی است، چنانچه محکوم علیه اعتراض کرده و تقاضای فرجام خواهی کند، این موضوع به دیوان عالی ارسال می شود.

وی افزود: درباره  جنبه خصوصی این پرونده باید بگویم که  در تمامی پرونده ها که واجد حیثیت خصوصی است، تمام اهتمام قوه قضاییه بر این استوار است که اقدام به تحقق صلح و ساز ش داشته باشیم. عده ای در این زمینه با تعابیری که دارند به عشق معصومین وارد می‌شوند و اقداماتی در جهت صلح و سازش انجام میدهند.ان شاءالله این پرونده در شمول آن باشد.

ستایشی درباره وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت: موسسه پیروان اندیشه‌های قائم برابر سند اقاله ثبت شده به شماره ۲۳۵۱۴ به تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ دفتر اسناد رسمی ۱۴۶۷ تهران مورد خریداری شده را به حوزه علمیه امام خمینی (ره) اقاله کرده است.

وی افزود: بقیه مطالب را حاج آقا صدیقی فرمودند.

گفتنی است ستایشی این نشست را آخرین نشست سخنگویی خود اعلام کرد و گفت قرار است عزیز دیگری که با سابقه است عهده دار این مسئولیت خطیر باشند.

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه شد

اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، با حفظ سمت به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

***

انتقاد روزنامه اصولگرا از فرزین

خراسان نوشت: «مصاحبه دو شب گذشته فرزین تفاوت ماهوی با سایرمصاحبه‌های او نداشت و آقای رئیس کل تصمیم گرفت مجدد همان صحبت‌های قبلی را تکرار کند؛ حتی صحبت‌های او در مورد به رسمیت نشناختن «دلار بازار غیر رسمی و تلگرامی» در ده سال گذشته به کرات توسط سیف، همتی، صالح آبادی و خود او تکرار شده اما واقعیت این است که از سال 1393 که سیف برای اولین بار این عبارت را به کار برد تا دو شب گذشته نرخ ارز از حوالی 3 هزار تومان به 65 هزار تومان  رسیده و تقریبا 22 برابر شده است؛ اما روسای کل بانک مرکزی همچنان معتقد هستند که این نرخ را نباید به رسمیت شناخت!

اما یکی دیگر از محورهای موردتوجه فرزین در مصاحبه تلویزیونی اخیر تبلیغ مجدد سیاست موهوم خود تحت عنوان «برنامه تثبیت» بود. در واقع آن چیزی که تاکنون از بانک مرکزی در لوای این سیاست مشاهده شده، اصلاح بازار و ایجاد ابزارهای موثر به منظور مقابله با شوک‌های اقتصادی نیست بلکه بانک مرکزی در دولت سیزدهم نیز مانند ادوار قبل «میخکوب کردن نرخ ارز» روی ارقام مختلف را با عنوانی جدید دنبال می‌کند...

به نظر می‌رسد که باید دوره آزمون و خطا و تکرار اشتباهات قبل را به پایان رساند. نرخ دلار در دوره فرزین از حوالی 40 هزار تومان افزایش خود را شروع کرد و آستانه 65 هزار تومان را نیز در روزهای اخیر درنوردید. فرزین هم نشان داد که تفاوت چندانی با روسای کل سابق ندارد و به جای آنکه با ایجاد ابزارهایی مانند «معاملات سلف ارز»، « صندوق تثبیت ارز» و یا پیگیری تطبیق نقشه تجاری و ارزی کشور به دنبال رفع نوسانات از این بازار باشد ترجیح داده است با تکرار مکرراتی مانند «به رسمیت نشناختن دلار تلگرامی» واقعیت میدانی اقتصاد را نبیند، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که از «اقدامات تکراری» نتیجه غیر تکراری حاصل شود.»

***

وعده سخنگوی دولت درباره کاهش تورم

به گزارش مهر علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری با تشریح عملکرد دولت در سال ۱۴۰۲، تاکید کرد: بر اساس شعار سال گذشته که رشد تولید و مهار تورم بود و از طرف مقام معظم رهبری مطرح شده بود، در محور رشد تولید با جهاد جمعی بخش‌های دولتی و خصوصی، شاهد رشد اقتصادی مثبت ۶٫۷ درصدی در نه ماهه ابتدایی سال بودیم. همچنین رشد اقتصادی بدون نفت ۴٫۲ درصد بوده است که این اعداد مطابق مرکز آمار ایران اعلام شده است. از سویی این نرخ‌ها در سال گذشته مستمر، افزایشی و با ثبات بوده است.

سخنگوی دولت با اشاره به نرخ تورم، بیان کرد: در بخش مهار تورم باید گفت که پیش بینی مقامات رسمی در دولت قبلی رسیدن به تورم سه رقمی بود که خوشبختانه نه تنها نرخ تورم ۶۰ درصدی ابتدای این دولت رشد نکرد و سه رقمی نشد، بلکه تورم نقطه به نقطه از ۵۵ درصد به حدود ۳۵ درصد کاهش یافته است. طبیعتاً این نرخ هم بالا است، اما با ادامه همین مسیر حرکت، نرخ‌های تورمی پایین‌تری را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: آمار نرخ رشد نقدینگی که از سوی بانک مرکزی اعلام شده است، رسیدن به عدد حدود ۲۵ درصد را نشان می‌دهد، که از ۴۳ درصد در سال اول دولت به ۳۰ و در سال دوم هم دقیقاً به ۲۴٫۳ درصد کاهش یافته است.

بهادری جهرمی درباره موضوع قیمت دلار گفت: سیاست دولت در بخش تامین ارز کالاهای اساسی، با نرخ ثابت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان در سال قبل انجام شد؛ لذا تفاوت در نرخ‌های ارزی که در برخی کانال‌ها مطرح می‌شود، اساسا مبنایی ندارد تا قیمت محصولاتی که در زندگی مردم استفاده می‌شود، تغییر کند زیرا تولیدکننده یا واردکننده و مصرف‌کننده، کالا را با نرخ ارز ثابت دریافت می‌کنند.

وی گفت: همچنین در بخش سایر مصارف ارزی هم مرکز مبادله نرخ ارز تقریبا ثابت با نرخ شناور بسیار پایین طبق قانون داشته است؛ سال گذشته ۶۰ میلیارد دلار ارز تخصیص داده شد که بی‌نظیر بود؛ بنابراین اصل مصارف ارزی کشور از بازارهای رسمی تامین می‌شود.

***

ارزیابی وزیر ارشاد از فضای گفت‌وگو در کشور

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در گفتگو با اکبر نبوی در مجله تصویری قاف گفت: «من امروز به شما عرض می‌کنم که فضای گفت‌وگو در کشور بسیار قوی است. من به‌عنوان وزیر فرهنگ پشتیبان این فضای فرهنگی و رسانه‌ای هستم. بالاتر از من دولت نیز این نگاه را دارد. رهبری انقلاب نیز همین نگاه را دارند.

فضای ما بسیار تغییر کرده است. سال‌ها متخصص افکار عمومی هستم. از همکاران من بپرسید هیچ کس اندازه من در حوزه نظرسنجی در بین مسئولان نظام دستش در کار نیست. من از سال 78-77 این کاره هستم. امروز با شما صحبت می‌کنم با اتکا بر آخرین یافته‌های ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان که در همه نقاط ایران اجرا شده، با همه تفاوت‌های فرهنگی با شما صحبت می‌کنم.

با علم به آخرین پیمایش سبک زندگی که اسفندماه اجرا کردیم و هنوز نتایجش منتشر نشده است با شما حرف می‌زنم. تمام تعطیلات من امسال روی یکی از مطالعات اصلی و نتایج این امر بود، پس من وقتی با شما صحبت می‌کنم از موضع مدیری که گزارش‌های کلاسه و طبقه‌بندی‌شده را می‌بیند، سخن نمی‌گویم. مطالعات من پوشه‌ای و کارتابلی نیست. من از موضع کسی صحبت می‌کنم که از کف میدان روایت می‌کند.»

***

قیمت جدید خودرو محاسبه شد

پی گیری های خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که قیمت‌های جدید خودرو محاسبه و پیش از عید نوروز به وزارت صمت ارسال شده است تا طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت به عنوان تنظیم گر فنی بازار خودرو قیمت‌های جدید را اعلام کند. با این حال وزارت صمت در این مدت به دلایلی همچون برنامه ریزی برای افزایش عرضه و … هنوز نسبت به اعلام قیمت‌های جدید اقدام نکرده است.

امروز نیز قرار بود جلسه‌ای در شورای رقابت با حضور وزیر صمت به منظور بررسی بازار خودرو برگزار شود که به دلیل تداخل برنامه‌های وزیر، این جلسه لغو شد. به نظر می‌رسد جلسه امروز قرار بود در خصوص چرایی عدم اعلام قیمت‌های جدید برگزار شود.

***

کیهان: انتقام از اسرائیل حتمی است؛ کمی صبر کنید!

کیهان نوشت: «به قطع و یقین باید انتقام گرفت، آن هم از نوع «غافلگیر‌کننده و بازدارنده». انتقام غافلگیر‌کننده و بازدارنده یعنی، انتقام با حساب و کتاب و سنجیدن همه شرایط. نباید بدون محاسبه و در نظرگرفتن همه جوانب، دل به دریا زد. این‌جا زمان هم مهم است. نباید این انتقام دیرگرفته شود. هرچه دیرتر کار سخت‌تر. شاید برای درک این موضوع، بهتر باشد از دریچه نگاه آن مسئولینی به موضع نگاه کنیم که اداره امور مربوطه در دستشان است.

آن‌ها قطعا از من و شما و هر کارشناس ِ دور از گودی به امور واردترند و چم و خم کار را بهتر می‌دانند. هم واقعا کارشناسند و هم اطلاعات و دانش کافی را در اختیار دارند. ما مطلع شدیم در این یک هفته‌ای که گذشت، با دقت و وسواس مشغول بررسی شرایط جهت یافتن بهترین راه برای گرفتن انتقام بوده‌اند. همین‌قدر سر بسته بگویم که انتقام حتمی، گسترده، پشیمان‌کننده و ان‌شاء‌الله بازدارنده خواهد بود. فقط کمی صبر کنید!...

نکته مهمی که نباید هیچ ایرانی آن را فراموش کند این است که، حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، حمله به خاک ایران بود و این - به قول سید حسن نصرالله- بالاترین حد تجاوزگری است. کوتاه آمدن در برابر چنین تجاوزی، نه تنها باعث تکرار آن این بار در تهران خواهد شد بلکه در نتیجه جنگ اصلی یعنی جنگ غزه نیز اثرات مخربی خواهد داشت.

صهیونیست‌ها جنگ غزه را باخته‌اند و تبعات این شکست، تکلیف مسائل زیادی را یک بار برای همیشه در منطقه، روشن خواهد کرد. حالا کمی به «پرت» بودن تحلیل‌های آن طیفی که می‌گویند، انتقام نگیرید فکر کنید. »

***

سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی قطع شد

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر عرب‌عامری مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگویی رادیویی با بیان اینکه در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ملزم شده بود که ۹۰ درصد توزیع بنزین را از طریق کارت سوخت شخصی انجام دهد که این الزام امسال به حداقل ۹۵ درصد رسیده است، اظهار کرد: تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۲، استفاده ۶۷ درصدی از کارت سوخت محقق شده بود که با توجه به کافی بودن تعداد سهمیه اختصاص‌یافته یارانه‌ای و آزاد خودروهای شخصی برای عموم مردم، لازم است مردم استفاده از کارت سوخت شخصی را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه به‌منظور خدمات‌رسانی مناسب در ایام نوروز امسال به مسافران به‌صورت موقت، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌ها از ۲ تا ۴ برابر افزایش یافت که این حجم با توجه به پایان سفره به روال پیش بازگشته و این طور نبوده است که تعداد کارت‌ها کاهش یابد، گفت: هم‌اکنون تعدادی کارت آزاد در جایگاه‌ها با توجه به تعداد نازل‌های هر جایگاه موجود است تا افرادی که سهمیه آن‌ها به اتمام رسیده یا نوپلاک هستند، از آن برداشت کنند که سقف برداشت این کارت‌ها با توجه به میانگین سوختگیری خودروها در کشور (۳۰ تا ۳۵ لیتر) ۴۰ لیتر است.

عرب‌عامری درباره قطع سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی در سال ۱۴۰۳ گفت: طبق مصوبه‌های جدید اعلام شده است که این سهمیه امسال اختصاص پیدا نکند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم‌گیر نیست.

***

 ۴۰نماینده به نمایندگان فعلی مجلس اضافه می شود

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در گفت وگو‌ با برنا در مورد اصلاح قانون انتخابات، گفت: قانون می گوید هر ده سال، ۲۰نماینده  به تعداد نمایندگان مجلس اضافه شود که در دو دهه گذشته این اتفاق نیفتاده است و الان بیست و چند سال است که نماینده ای به تعداد نمایندگان مجلس اضافه نشده است.

وی اظهار کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات تحت عنوان اصلاح حوزه های انتخابیه در کمیسیون شوراها بررسی و تصویب شد که بر اساس تقسیمات کشوری و حوزه های سرزمینی و پراکندگی جمعیت این کار در هر حوزه انتخابیه انجام می شثد.

جوکار بیان کرد: برای رسیدن به عدالت نسبی بر اساس سیاست های کلی انتخابات این ۴۰نفر بین حوزه انتخابیه توزیع می شوند و اکثر استان ها را شامل می شود.

جوکار با اشاره به تصویب اولویت بررسی این طرح، گفت: با هیات رئیسه صحبت کرده ایم که این طرح در دستور کار قرار گیرد ‌ودر همین مجلس تعیین تکلیف شود.

***

ممانعت از ورود "اتوبوس‌های برقی" توسط فردی در وزارت کشور

به گزارش تسنیم، مهدی چمران پیش از آغاز جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه‌دار بودن مشکلات ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های برقی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه قراردادهای این موارد از ماه‌ها پیش بسته شده است اما متأسفانه ما در داخل کشور برای ورود واگن‌های مترو و اتوبوس‌ها با موانعی روبه‌رو شده‌ایم.

چمران تصریح کرد: این موانع مربوط می‌شود به مجموعه وزارت کشور، البته نه خود وزیر کشور بلکه زیرمجموعه‌های این وزارتخانه که جلوی ورود اتوبوس‌ها و واگن‌ها گرفته شده است و جالب است که فرد مسئول در وزارت کشور خود را کارفرما می‌داند و می‌گوید مطابق قانون جلوی این کار را گرفته است و قاعدتاً این ممانعت و اختلال در ورود واگن‌های مترو و اتوبوس ضررش به مردم می‌رسد و نفعش به...، و این درحالی است که مردم هر روز مشکلاتی را در ارتباط با حوزه حمل‌ونقل عمومی دارند و امیدواریم این مسئله هرچه سریعتر برطرف شود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۵۰۳۲۱۲۰:۵۲:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
قوه قضاییه باید افراد و دستگاه های متولی امر عفاف و حجاب را که از دو سال پیش تا حالا با ترک فعل در اجرای قوانین باعث شده اند جامعه رها و افسار گسیخته شود را به پای میز محاکمه بکشد
ناشناس۳۴۵۰۳۲۲۲۰:۵۷:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
یکی از نیروهای مسول در امر عفاف و حجاب نیروی انتطامی است که هم وظیفه ذاتی و هم وظیفه قانون و هم وظیفه شرعی و اخلاقیش نظارت بر اجرای قوانین عفاف و حجاب بوده است
ناشناس۳۴۵۰۳۲۶۲۱:۰۵:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
انتقام سخت ایران حتمی است صهیونیست ها گوشمالی اساسی داده می شوند.
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۵۰۵۱۷۰۸:۴۹:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۲۲
انتقام سخت فقط و فقط در صورت صلاحدید و با ملاحظه همه جوانب امر باید انجام گیرد
ناشناس۳۴۵۰۳۳۱۲۱:۱۶:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
باید دید چه کسانی مشاوره می‌دهند که نرخ تک نرخی نمی شود و فاصله می اندازد بین نرخ ارزها و سرکوب می کنند
معلم تاریخ۳۴۵۰۳۴۰۲۱:۲۹:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
کیهان بهتر از همه می داند نتیجه جنگ با جبهه اسراییل- امریکا خسارت به زیر ساخت های اقتصادی و نظامی ایران است.روی این اصل مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نخواهد شد.نباید با احساسات ارامش روانی جامعه را بهم ریخت.
ناشناس۳۴۵۰۴۲۸۰۰:۴۶:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۲۲
انتقام گرفتن توسط ایران یعنی عدم جنگ و عدم شهید شدن ایرانیان
ناشناس۳۴۵۰۴۴۸۰۱:۱۸:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۲۲
اسراییل ‌حامیانش خواستار ورود ایران به میدان جنگ هستند .
ناشناس۳۴۵۰۶۵۹۱۳:۴۸:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۲
اسرائیل در مقابل حماس زانو زده جرئت درگیری با ایران را ندارد.
ناشناس۳۴۵۰۳۵۲۲۱:۵۰:۲۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
تمام متن ها وگزارش های حاصل از مسئولین را خوندم اما ...
ناشناس۳۴۵۰۳۵۳۲۱:۵۱:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
زمین برگشت داده شد و تمام!
ناشناس۳۴۵۰۴۵۱۰۱:۲۲:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۲
تمام ؟!!!!!! نفس عمل چه ؟!
رضا۳۴۵۰۵۵۱۱۰:۱۰:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۲۲
بالاخره مشاور و پسران خطا کار چه می شوند ؟
آزاده۳۴۵۰۴۶۶۰۲:۱۰:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۲۲
جرم و خلاف آقای صدیقی محرز شده یا نه ؟
ناشناس۳۴۵۰۴۷۱۰۲:۲۲:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۲۲
1_ برگشت دادن زمین کافی نیست مسببان باید محاکمه شوند 2_ تشویق به جنگ آب به آسياب دشمن است. باید از کارهایی که مملکت را به خطر جدی می اندازد به شدت پرهیز کرد
ناشناس۳۴۵۰۵۰۴۰۷:۰۱:۲۵ ۱۴۰۳/۱/۲۲
مرحبا به قوه قضاییه . چه توضیحات دقیق و کاملی ...
ناشناس۳۴۵۰۵۱۰۰۷:۵۴:۱۶ ۱۴۰۳/۱/۲۲
ایکاش انتقام سختی هم از تورم و تورم زایی گرفته میشد.
ناشناس۳۴۵۰۵۸۳۱۱:۱۸:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۲
قوه قضاییه در مورد باغ ازگل چه وظیفه ای دارد؟
ناشناس۳۴۵۱۰۰۱۲۲:۵۴:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۲
زمين ازگل برگشت داده شد
علی۳۴۵۱۱۶۰۰۹:۲۸:۳۳ ۱۴۰۳/۱/۲۳
یعنی در ماجرای ازگل هیچ تخلفی روی نداده است ؟ پس ماجرای جعل امضاء برخی افراد و زدن سند بنام اشخاص و تقسیم سهام آن موسسه بین برخی افراد که رسانه ای شد چی بود ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  6. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  7. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  8. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  9. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  13. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  14. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  21. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  22. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. من یک پروفسور هستم

  25. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

آخرین عناوین