بازیگر سریال «بازی مرکب» به جرم آزار جنسی محکوم شد

  4021226055

او یئونگ-سو، بازیگر ۷۹ ساله فصل اول سریال پرطرفدار «بازی مرکب»، به جرم آزار و اذیت جنسی و مطابق بر حکم دادگاه کره جنوبی، به هشت ماه حبس، دو سال تعلیق از کار و چهل ساعت حضور در دوره‌های درمانی خشونت جنسی محکوم شد.

بازیگر سریال «بازی مرکب» به جرم آزار جنسی محکوم شد

 به گزارش فارس، گرفتن دست یک بازیگر زن، در آغوش گرفتن او و همچنین بوسیدن وی بدون رضایتش از جمله اتهاماتی است که به این بازیگر مشهور وارد شده است.این بازیگر اتهام تعرض جنسی در سال ٢٠١۷ را رد کرد و هنگام ترک دادگاه به خبرنگاران اعلام کرد که هفت روز فرصت دارد که به این تصمیم اعتراض کند و این کار را خواهد کرد. او مدعی شده که مسئله بزرگ‌نمایی شده و فقط هنگام همراهی بازیگر زن در کنار دریاچه دست او را گرفته است. در سال ٢٠٢٢ نیز علیه یئونگ-سو اعلام جرم صورت گرفت و با پیگردهای قانونی، محکومیت یک سال حبس برای او در نظر گرفته شد.گروه مدافعان حقوق زنان در کره جنوبی از حکم اخیر استقبال کرده و خواستار عذرخواهی این بازیگر از قربانیان شده است.
گروه مذکور در بیانیه‌ای اظهار داشت: «مدعی‌علیه همچون دیگر متجاوزان جنسی سینما در گذشته، سعی دارند خشونت جنسی‌شان را در پوسته‌ای از لطافت و دوستی پنهان کنند.»این بازیگر کره‌ای با ایفای نقش در «بازی مرکب» در سال ٢٠٢٢ ، نخستین جایزه گلدن گلوب را برای کشورش به ارمغان آورد. مباحثاتی که در باب اتهام او به آزار جنسی صورت گرفت، سبب حذف او از فیلم در حال ساخت در کره جنوبی شد.نام سریال «بازی مرکب» چندی پیش نیز بر سر یک موضوع حقوقی مجددا بر سر زبان‌ها افتاد. دو نفر از شرکت‌کنندگان «بازی مرکب: چالش» که از روی سریال «بازی مرکب» ساخته شده است، شرکت سازنده‌ این مسابقه‌ی تلویزیونی را به دلیل مصدومیت‌هایی که در طول این چالش متحمل شده‌اند، تهدید به شکایت قانونی کردند.
یک شرکت حقوقی بریتانیایی تایید کرده بود که وکالت دو نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقه‌ی تلویزیونی را که مدعی شده‌اند در زمان تصویربرداری این برنامه در انگلستان دچار «سرمازدگی» و اختلالات عصبی شده‌اند، به عهده گرفته است.ادعای این دو شرکت‌کننده مربوط به یکی از بخش‌های این مسابقه با عنوان «چراغ قرمز، چراغ سبز» است که شرکت‌کنندگان بایستی از تیررس یک عروسک عظیم‌الجثه هوشمند دوری کنند.نتفلیکس پیش‌تر تایید کرده بود که سه نفر از ٤o٦ شرکت‌کننده‌ی این مسابقه دچار مصدومیت شده‌اند.اکسپرس سالیسیترز که شهرت فراوانی در پیروزی در پرونده‌های مشابه دارد ادعا کرده که وکلایش با «بی‌حرکت ماندن» برای مدتی طولانی در طول مسابقه در حالی‌که تلاش می‌کردند در رقابت باقی بمانند، سلامت خود را به خطر انداخته‌اند.
دنیل اسلید، مدیرعامل اکسپرس سالیسیترز، گفته بود که «شرکت‌کنندگان گمان می‌بردند در رویدادی سرگرم‌کننده حاضر شده‌اند و مصدومان انتظار نداشتند چنین رنجی را تحمل کنند؛ آن‌ها پس از این‌که در موقعیت‌های تنش‌زای دردناکی در هوای سرد گیر افتاده‌اند، دچار جراحات شدند.»اسلید افزود طبق آنچه به این شرکت گفته شده است، نتفلیکس مرزهای «ایمنی» را به نام «سرگرمی» جابجا کرده است.ددلاین پیشتر گزارش داده بود که پس از گزارش‌هایی مبنی بر «حوادث پزشکی» در زمان تصویربرداری این مسابقه‌ی تلویزیونی، این برنامه با یک «بازرسی ایمنی» روبرو شده است.
شرکت کنندگان برنامه، پیش‌تر در مصاحبه‌ای با ورایتی ادعا کرده بودند که شرایط تیراندازی «کاملاً غیرانسانی» بوده و هیچ ربطی به بازی ندارد. شرکت‌کنندگان هیچ مبلغی بابت شرکت در این برنامه دریافت نکرده‌اند و به آن‌ها گفته شده بود که این بخش از مسابقه دو ساعت به طول خواهد انجامید؛ در حالی‌که برخی تا هفت ساعت سر صحنه‌ی تصویربرداری حاضر بوده‌اند. در این مسابقه ۱۰ اپیزودی، مانند سریال کره‌ای «بازی مرکب»، ۴۵۶ شرکت‌کننده برای جایزه‌ای ۴.۵۶ میلیون دلاری، که بزرگ‌ترین جایزه نقدی در تاریخ برنامه‌های تلویزیونی است، رقابت می‌کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین