سردار رادان: هزینه تخلفات به هیچ عنوان بازدارنده نیست

  4021220047 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده کل انتظامی کشور می گوید که متاسفانه الان هزینه‌های تخلف به‌هیچ عنوان بازدارنده نیست و عده‌ای را برای انجام تخلف جری و خودخواه و مغرور کرده است.

سردار رادان: هزینه تخلفات به هیچ عنوان بازدارنده نیست

به گزارش فارس، رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ امروز صبح با حضور سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف امدادی و کمک رسان در دانشگاه علوم انتظامی امین‌ برگزار شد.سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این رزمایش به موضوع تخلفات رانندگی اشاره و اظهار داشت: باز هم از دست اندرکاران استدعا دارم هزینۀ تخلفاتی که کمتر از ۱۰ درصد از متخلفان انجام می‌دهند را به گونه‌ای انجام دهند تا این تخلفات بازدارنده شود.سردار رادان افزود: متاسفانه الان هزینه‌های تخلف به‌هیچ عنوان بازدارنده نیست و عده‌ای را برای انجام تخلف جری و خود کام ، خودخواه و مغرور کرده و انشالله این انجام شود و ما شاهد اجرای آن باشیم.
سردار رادان افزود: کمتر از 10 درصد رانندگان در جاده ها اقدام به تخلف از قوانین رانندگی کرده و سوانح مختلفی را بوجود می آوردند که با کار خود فوتی‌ها و مصدومین زیادی را به 90 درصد سایر رانندگان تحمیل می‌کنند. سردار رادان با بیان اینکه همه خادمان وظیفه برقراری آرامش و امنیت مردم در جاده‌ها را بر عهده دارند گفت: باید قوانین را برای 10 درصد رانندگان متخلف برای رعایت آرامش و امنیت 90 درصد سایر رانندگان اجرا کرد.سردار رادان با اشاره به اینکه نوروز سال جاری ویژگی خاص تلاقی با ماه رمضان دارد و عملا بهار در بهار است به شعار طرح نوروزی اشاره و تصریح کرد: آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت شعار رزمایش نوروزی 1403 است؛ چراکه آرامش و امنیت مردم توسط حاضران در جاده ها در دستور کار جدی ما قرار دارد. سردار رادان با بیان اینکه 87 هزار نیرو در ایام رمضان و نوروز با زبان روزه 24ساعته در خدمت مردم هستند خاطرنشان کرد: این تعداد نیرو در شهر و جاده در سفرهای پیش رو خادم مردم هستند، چون تکلیف ما خدمت به مردم است. فرمانده فراجا تصریح کرد: غیر از حضور در راه ها و شهرها و جاده‌ ها، مرزبانی فراجا در تامین امنیت مرزها و همکاران من در پلیس پیشگیری فعالیت مستمر در نوروز دارند. سردار رادان خاطرنشان کرد: کمترین توقع از مردم، رعایت 100 درصدی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در شهرها و‌ جاده ها است؛ این کار قدردانی از ۸۷ هزار نیروی حاضر در جاده‌هاست.‌
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از مردم عزیز ایران می خواهم تظاهر به روزه خواری در سفر نداشته باشند و از آن پرهیز کنند تا در ثواب ایام رمضان شریک باشند.وی در خصوص فعالیت رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: رستوران دارها در نوروز که همراه با ماه مبارک‌رمضان است با شرایط خاص پذیرای مسافران خواهند بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۱۴۷۰۴۱۲:۳۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
جانم به فدات مرد قانون
ناشناس۳۴۱۴۷۱۵۱۲:۳۴:۲۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
چرا اینقدر اسمون و ریسمون به هم می بافید. راحت بگو می خواهیم مبلغ جریمه ها رو افزایش بدیم. بعد چرا زیر بار نمیرید که بعضی این جریمه ها اشتباه و بی انصافی هست؟
ناشناس۳۴۱۴۸۰۲۱۳:۳۵:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سردار محترم شاید با حقوق های شما و امثال شما این حرف درست باشه ولی با حقوق ما مردم معمولی واقعا از پس همین جریمه های جزئی هم که گاها به اشتباه صادر میشه برنمیایم .
جواد۳۴۱۴۹۹۴۱۵:۲۹:۳۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کلا خلافکاران در ایران از بابت خلافشان کم جریمه پرداخت میکنند و بخاطر همین است که جرم و جنایت زیاد است مثلا از خلاف کار میپرسند برای چندمین بارت است و راحت میگوید 20 مین مرتبه ؟؟؟
ناشناس۳۴۱۵۰۶۴۱۶:۳۲:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سردار رادان عزیز، به همین آسمون قسم بعد از گران کردن جریمه ها من یکی از پسِ جریمه های اشتباهی که در شهرهای مختلف خواهم شد بر نمیام.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    پربحث‌های هفته

    1. این نامه دلسوزانه است؟!

    2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

    3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

    4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

    5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

    6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

    7. فردا دیر است...

    8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

    9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

    10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

    11. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

    12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

    13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

    14. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

    15. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

    16. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

    17. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

    18. مأمور خاطی بازداشت شد

    19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

    20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

    21. صادق زیباکلام روانه زندان شد

    22. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

    23. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

    24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

    25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

    آخرین عناوین