واکنش قوه قضائیه به هک‌شدن پرونده‌های مردم/ کنایه طحان‌نظیف به اصلاح‌طلبان/ نظر لاریجانی درباره رای اعتراضی

  4021209065 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش قوه قضائیه به هک‌شدن پرونده‌های مردم/ کنایه طحان‌نظیف به اصلاح‌طلبان/ نظر لاریجانی درباره رای اعتراضی

واکنش قوه قضائیه به هک‌شدن پرونده‌های مردم

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری مشترک امروز با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پاسخ به سوالی درباره هک سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی گفت: ادعای هک به شدت مورد تعقیب و بررسی همه جانبه قوه قضائیه است و بدلیل اینکه  پیچیده است در شرایط بهتر توضیحات تکمیلی را می‌دهم.

وی افزود: ما نسبت به این موضوع حساس هستیم و به شدت پیگیری خواهیم کرد. مخدوش بودن، جعلی بودن و غیرواقعی بودن اطلاعاتی که داده شده است مشهود است و خلاف واقع بودن بسیاری از این اسناد به صورت صریح تشریح شده است.

وی گفت: خبر هک دستگاه قضا بلافاصله بعد از خبر بازگشت اموال بابک زنجانی منتشر شد و دشمنان می‌خواستند بعد از خبر خوش قوه‌قضائیه، کام ملت را تلخ کنند. از ماجرای هک‌شدنمان نمی‌گذریم.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه اقداماتی برای بازگرداندن مالک کوروش کمپانی انجام دادید؟ گفت: درباره این موضوع در آتی اطلاع رسانی خواهیم کرد. براساس پیگیری‌هایی که از ناحیه ۵ دادسرای انقلاب تهران شده است اقدامات خوبی انجام شده است. این پرونده ابتدا در دادسرای ویژه اقتصادی بود که بعد به دادسرای ناحیه ۵ ارجاع شد.

وی افزود: در ۲۹ بهمن ماه از طریق پلیس اینترپل اعلام قرمز  و جلب مالک شرکت صادر شده است. این شرکت تحت این  عنوان به ثبت نرسیده و با عنوان دیگری ثبت شده  که اطلاع رسانی شد.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: بصورت ویژه نهایت اهتمام با نظارت دستگاه قضایی صورت می‌گیرد تا اموال  بازگردانده شود. در حال حاضر پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و  ۱۵۰۰ نقر شکایت خود را تسلیم کردند و روند تقدیم شکایت ادامه دارد.

وی گفت:  خیلی از اموال مردم بازگردانده و مسترد شده است. اموال و دارایی‌های این شرکت‌ها باید توقیف شوند و در این شرکت هم  اموال و دارایی هایش در تهران و کیش و نقاط دیگر توقیف شده است.

«بختک» اسناد بنیاد مستضعفان را هک کرد

به گزارش ایلنا، با اعلام یک گروه سایبری تحت عنوان «بختک» مبنی بر هک اسناد بنیاد مستضعفان، وب سایت بنیاد از دسترس خارج شد.

این گروه سایبری پیش از این مدعی شده بود که وب سایت بنیاد شهید را هک کرده است. 

***

کنایه طحان‌نظیف به اصلاح‌طلبان

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره تعداد نامزدهایی که انصراف دادند، گفت: در این زمینه اطلاع دقیق ندارم اما بر اساس زمان‌بندی انتخابات داوطلبان تا ساعت ۸ روز گذشته فرصت انصراف داشتند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا برای شورای نگهبان مهم است که کدام لیست به مجلس بروند؟ تاکید کرد: خیر؛ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی توجه خاصی ندارد.  

طحان نظیف در پاسخ به پرسشی درباره برنامه شورای نگهبان در خصوص احتمال افزایش آرای سفید در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: تنوع میان کاندیداها زیاد است و جریانات سیاسی مختلف فهرست‌های متعددی را به مردم معرفی می‌کنند و حتی کسانی که قبلاً گفته بودند افرادی را نداریم امروز در حال معرفی افراد خود در قالب لیست‌های مختلف هستند. از لحاظ سیاسی و همچنین اقشار و اصناف و رده‌های سنی مختلف در میان کاندیداها حضور دارند و مردم نیز در این روزها مشغول بررسی و مطالعه برنامه‌ها و مشاهده مناظره ها هستند و تا روز انتخابات فرصت دارند تا در این زمینه مطابق سلیقه خود انتخاب کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.

طحان نظیف در پاسخ به پرسشی درباره فرآیند بررسی صلاحیت ها و همچنین ابراز تعجب درباره رد صلاحیت حسن روحانی به عنوان فردی که ۲ دوره رئیس جمهور بوده است در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در کشور ما انجام انتخابات براساس قانون و ضوابط قانونی صورت می‌گیرد و طبیعتاً هر انتخاباتی قانون و شرایط خودش را دارد؛ آن‌چه در کشور ما مهم است این است که هیچ‌کس مصون از قانون نیست، هیچ‌کس مصون از نظارت نیست و طبیعتاً ممکن است افرادی سوابقی داشته باشند ولی در طول زمان این شرایط را برای انتخابات یک مجلس یا یک سمت از دست بدهند.

وی افزود: وظیفه‌ای که برعهده‌ شورای نگهبان گذاشته شده، احراز آن شرایط اولیه در خصوص انتخابات‌هایی است که در قانون اساسی برعهده شورای نگهبان گذاشته شده‌ است.

***

نظر لاریجانی درباره رای اعتراضی

علی لاریجانی گفتگویی با خبرآنلاین داشته که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید: 

«-[درباره رای اعتراضی به معنی رای سفید]آن را راهبرد موثری نمی‌دانم. این نوع کارها ممکن است کشور را به سمت دیکتاتوری ببرد. کشورهایی به سمت دیکتاتوری می‌روند که از طریق قهر مردم، یک اقلیتی سوار بر همه امور می‌شوند یا ساختارهای حکومت گاهی کاری می‌کنند که مردم روش اشتباهی را انتخاب کرده و نتوانند حضور پیدا کنند.

اگر یک زمانی یک ساختاری از حکومت اشتباه کرد، مردم باید با حضور خود آن اشتباه را رفع کنند و به حکومت بگویند ما راه خود را متوجه شدیم. رای ندادن مسیری است که کشور را به سمت سلطه اقلیت خواهد برد. اگر اشکالاتی هم وجود دارد، باید با رأی دادن اصلاح شود.

-مشکلات اقتصادی وجود دارد و بخش‌هایی از حکومت درست کار نکرده باشند؛ نمی‌توان تلقی مردم را نادرست دانست. اما سوالی مطرح می‌شود که آیا نتیجه این است که در انتخابات شرکت نکنند؟ یا نتیجه این است که به گونه‌ای در انتخابات شرکت کنند که به اصلاح امور بیانجامد؟

اگر این امور درست باشد که برخی از آنان درست است، و اگر مردم تصور کنند با رای ندادن درست می شود این همان چیزی است که یک عده‌ای می‌پسندند. حضور بیشتر مردم و رای دادن به کسانی که می‌خواهند تغییر ایجاد کنند باعث حرکت مسیر به سمت اصلاحات می‌شود. هر چند که ممکن است گام‌های آن وسیع نباشد. یک نکته‌ای ممکن است در ذهن مردم باشد و آن همین بیان شما است؛ یک رای اعتراضی ممکن است حکومت را به خود بیاورد. به نظرم این روش پر هزینه‌ای است چرا که یک عده از این سوء استفاده کرده و شرایط را سخت‌تر می‌کنند.

اگر مردم با رای خودشان اشکالاتی را که دستگاه حکومت دارد رفع کنند و نشان بدهند که رای ما برای رفع مشکلات است، دو سود دارد. یک: گام اصلاحی برداشتند دو: مشارکت سیاسی موثری که وظیفه یک انسان مسئول است.

اگر خدایی ناکرده رای ندادن‌ها شرایط را به سمت یک دیکتاتوری ببرد خسارت بسیار بزرگی است. اینکه رهبری تاکید می‌کنند مردم حضور چشمگیری در انتخابات داشته باشند برای جلوگیری از خطر دیکتاتوری است و نباید برای حکومت‌ها زندگی کردن با اقلیت عادت شود و باید بدانند که پشتوانه آنان رای اکثریت باشد.

-این‌که فکر می‌کنند رهبری در همه امور دخالت می‌کند، نیست. ممکن است در مسائل استراتژیک دخالت کند که آن هم طبق قانون اساسی وظیفه اوست، چون هر مصوبه شورای عالی امنیت ملی باید به تایید ایشان برسد و این را قانون اساسی گفته‌است، اما در امور اقتصادی و انتخابات این‌طور نیست.

آیا شما دیده‌اید که ایشان یک بار در انتخابات مجلس نظر دهد به چه کسی رای دهید؟ یا حتی ایشان در دخالت در کار مجلس خیلی محتاط است. من در این دوره‌های متعددی که در مجلس بودم ندیدم که ایشان دستوری بدهد. من چون کوه زیاد می‌روم چند نفری مرا آن‌جا دیدند و گفتند این چه جور مملکت داری است که یک نفر در آن تصمیم می‌گیرد و منظورشان رهبری بود و من هم گفتم که این طور نیست. در آن ۱۲ سالی که من رئیس مجلس بودم هیچ زمان ندیدم که ایشان دستوری به مجلس بدهد و فقط یک مورد به من به عنوان شخصی که رئیس مجلس بود دستوری دادند.

ایشان از این کار احتراز دارد چون معتقد است که این نهاد، نمایندگان ملتند. البته گاهی اعتراضاتی به بعضی کارها داشتند مثلا گاهی که نمایندگان در صحن دو دو می‌گفتند، رهبری گفته بودند؛ «کار خوبی نیست و مجلس جای گفت‌وگوی احسن است، گرچه در دولت‌های غربی هم مجلس‌هایشان ازاین کارها می‌کنند، ولی چنین چیزی در تراز یک تفکر اسلامی نیست، آن‌جا باید عالمانه حرف بزنند.» در کل این‌که من اشهد بالله ندیدم که ایشان بگوید این قانون را تصویب کنید یا چون من می‌گویم حتما این کار باید بشود، یا یک وزیر را حتما بیندازید.»

***

نتایج آخرین نظرسنجی درباره مشارکت در انتخابات

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به منظور بررسی مشارکت سـیاسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در تاریخ 7 الی 8 اسفندماه 1402 سومین نظرسنجی در مقیاس ملی را اجرا کرده‌است.

 در خصوص تمایل مردم به مشارکت در انتخابات از افراد پرسیده‌ شده است؛ «شما برای شرکت در انتخابات مجلس که ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد چه تصمیمی گرفته‌اید؟»  38.5 درصد مردم ایران، گفته‌اند قطعا در انتخابات شرکت می‌کنند. 7.6 درصد به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می‌کنند. 16 درصد گفته‌اند هنوز هیچ تصمیمی ‌برای شرکت در انتخابات نگرفته اند. 32.6 درصد بیان کرده‌اند به هیچ وجه در این انتخابات شرکت نمی‌کنند. 5.4 درصد گفته‌‌اند احتمال کمی ‌دارد در این انتخابات شرکت کنند. نسبت کسانی که گفته¬اند قطعا در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند از  27.9 درصد در موج اول (اوایل آبان ماه) به 38.5 درصد در موج سوم (۸ اسفند) رسیده است. 

با توجه به اینکه میزان مشارکت قطعی مردم در موج سوم نظرسنجی‌ ایسپا، نسبت به دو موج قبلی روند افزایشی داشته است؛ برآورد ایسپا از میزان مشارکت مردم ایران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی براساس آخرین نظرسنجی، حدود 41 درصد با سطح اطمینان 2± است. 

برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اســلام‌شهر و پـردیس نیز میتوان میزان مشارکت مردم را نزدیک به درصد «قطعاً در انتخابات شرکت می‌کنم» 23.5 درصد با سطح اطمینان 2± دانست.  

***

مخالفت رهبری با بررسی پرونده فرزندش در کمیته ۳ نفره خبرگان رهبری

آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا در دوره فعلی مجلس خبرگان درباره رهبری آینده گفت‌وگوها و پیشنهاداتی در صحن مطرح شده است، گفت:  در صحن خیر. همان‌طور که عرض کردم طبق آیین‌نامه مجلس خبرگان، این مسئولیت برعهده کمیسیون اصل ۱۰۷ و ۱۰۹ است که ۱۵ نفر از اعضای خبرگان به عنوان عضو اصلی و ۵ نفر به عنوان عضو علی‌البدل در آن هستند و آنها کمیته ۳ نفره بررسی، افراد را انتخاب می‌کنند. این کمیته دائما تشکیل جلسه می‌دهد، بررسی کرده، تشکیل پرونده می‌دهد و در مورد افراد تحقیق و مطالعه می‌کند. اسناد و مدارک آن هم موجود بوده و به صورت سری و محرمانه بایگانی می‌شود. این پرونده‌ها وقتی به صحن می‌آید که مورد ضرورت و نیاز باشد.

وی در مورد ادعای برخی در مورد مطرح شدن نام یکی از فرزندان آیت الله خامنه‌ای برای رهبری آینده و اینکه آیا مجلس خبرگان درباره این موضوع بحثی داشته است، گفت: من خدمت شما عرض کنم که من اینجور شنیدم، یکبار در زمان مرحوم آیت‌الله یزدی چون ایشان عضو کمیسیون اصل ۱۰۷ و ۱۰۹ بوده که در مورد کسانی که در مورد رهبری آینده بررسی و تحقیق می‌کنند، گویا در بین آن کمیته سه نفره درباره یکی از فرزندان رهبری که از نظر علمی در سطح بالایی است، بحثی می‌شود. این خبر به گوش رهبری می‌رسد و ایشان نهی می‌کنند و می‌گویند این کاری که شما می‌کنید شبهه مسأله موروثی بودن رهبری را مطرح می‌کند، بنابراین حتی اجازه بررسی هم نمی‌دهند.

این عضو خبرگان رهبری افزود: در مورد دیگر اینطور شنیدم از رهبر انقلاب کسب اجازه می‌کنند که آیا شما اجازه می‌دهید ما در مورد شخصی که منسوب به شما است بررسی را انجام دهیم که در پاسخ می‌گویند نخیر، دور این مسأله را خط بکشید. بنابراین ابدا و مطلقا چنین چیزی مطرح نبوده و ملاک مسأله شایستگی است. حضرت آقا ۴ پسر دارند و این ۴ نفر همه روحانی و طلبه هستند. آن زمان که ما در دهه ۷۰ در دانشگاه تهران بودیم، یکی از فرزندان رهبری دانشجوی دانشگاه تهران بود و بعد هم به حوزه رفتند. اما هیچ‌کدام از آنان هیچ مسئولیتی در کشور ندارند. این موضوع نشان می‌دهد که سیاست رهبری این است که افراد وابسته و نزدیک ایشان به ویژه فرزندان ایشان هیچ‌گونه سمتی را قبول نکنند.

***

 نرخ تورم تولیدکننده به 28 درصد کاهش یافت

به گزارش فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: گزارشی که وزیر کار از استقبال گسترده مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی حکایت داشت که مطابق این گزارش ۷۵ درصد مشمولان از طرح استقبال کردند.

وی افزود: این رقم بیش از ۱۵ میلیون خانوار را شامل می‌شود که نشان می‌دهد این طرح توانسته تا حدود بسیار زیادی مورد استقبال مردم عزیزمان واقع شود.

سخنگوی دولت اظهار کرد: گزارش خوب دیگری که رئیس کل بانک مرکزی ارائه کردند از نرخ تورم تولید کننده بود که شیب کاهشی خود را حفظ کرده و با کاهش به ۲۸ درصد رسیده است.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۰۰۴۴۱۲۰:۵۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۹
اصلاح طلبان نامزد زیاد دارند اما رای ندارند.
ناشناس۳۴۰۰۶۵۷۰۰:۱۷:۳۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
ادبیات توهین آمیز لاریجانی‌ نشون میده از قهر مردم با فاجعه آفرینان برجام درس نگرفته
ناشناس۳۴۰۰۷۳۳۰۷:۳۸:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
نظرسنجی‌ها را خیلی دوست داریم.
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۰۰۷۶۴۰۸:۲۳:۱۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
اصلاح طلبان در چه سطح و رده ای نامزد زیاد دارند؟! اگر اصلاح طلب شاخص و مطرح در میان تایید صلاحیت شدگان سراغ دارید لطفا معرفی کنید تا انتخاب شان کنیم. از بس که اسامی و تصاویر را زیر و رو نموده ام خسته شدم اما هنوز تعداد آنان به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسند.
ناشناس۳۴۰۰۴۴۷۲۰:۵۲:۵۱ ۱۴۰۲/۱۲/۹
نظر سنجی ها خیلی دقیق نیست به نظرم میزان مشارکت مردم در انتخابات جمعه حدود 50 درصد خواهد بود.
راه۳۴۰۰۶۲۴۲۳:۵۲:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۹
شواهد در سطح جامعه نشون میده بیش از ۶۵٪ شرکت خواهند کرد _____ انشاءالله
عمران۳۴۰۰۶۹۷۰۳:۱۱:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
اگر آرای باطله و سفید و اعتراضی را کسر کنید احتمالا کمتر خواهد بود.
ناشناس۳۴۰۰۴۵۵۲۰:۵۷:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۹
منظور علی لاریجانی این است که رای سفید ندهید بلکه به لیست علی مطهری که در اصل لیست خود لاریجانی و مورد تایید حزب ندای ایرانیان و کارگزاران و اعتماد ملی است رای بدهید !
ناشناس۳۴۰۰۶۴۳۰۰:۰۶:۰۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
لاریجانی اشتباه میکنه بازم فامیل بازی و قبیله گرایی مردود و متروده رای اعتراضی ما ؛ رای به پاک دستهاس
mostafa.kamali95@yahoo.com۳۴۰۰۴۶۶۲۱:۰۶:۳۳ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مجلس جدید باید بطور جد پیگیر تصویب قانونی جامع و فراگیر مبنی بر مشروعیت سنجی اموال و دارایی ها برای همه آحاد جامعه باشد تا تعادل و توازن اقتصادی به جامعه بازگردد اجرای چنین قانونی مادر تمامی مبارزات با فساد است.
ناشناس۳۴۰۰۵۲۶۲۲:۰۱:۴۴ ۱۴۰۲/۱۲/۹
آقای نظیف کنایه هم می زنند؟
ناشناس۳۴۰۰۵۴۷۲۲:۲۹:۴۱ ۱۴۰۲/۱۲/۹
بانیان وضع موجود با گفتن رای اعتراصی دنبال ماهی گیری از آب گل آلود هستند
عمران۳۴۰۰۷۰۰۰۳:۱۲:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
کشور هنوز تحت نظر آقای روحانی اداره میشود؟
ناشناس۳۴۰۰۸۱۹۰۹:۲۹:۰۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
به آقا علی لاریجانی بفرمائید مگر الان غیر از این است؟ وضعیت مملکت پس از اتفاقات مجلس ششم به ان سمت رفت و متاسفانه نتیجه اش همینی است که الان می بینیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  7. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  8. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  9. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  10. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  11. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  12. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  13. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  14. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  15. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  16. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  17. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  18. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  19. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  22. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  23. صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

  24. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین