چهار آزمون سخت در شروع مسیر ساکت با نساجی/ الهامی سربلند می شود؟  

  4021206036

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی در ابتدای کار خود با این تیم، ۴ دیدار سخت را پیش رو دارد که فقط در یک بازی تیمش میزبان است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال نساجی که عنوان قهرمانی جام حذفی در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ را در کارنامه خود دارد، فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر را با هدایت سید مهدی رحمتی آغاز کرد. مدیران نساجی به این امید که رحمتی آمار خوبی را از خود در آلومینیوم اراک به ثبت رسانده بود این مربی جوان را به عنوان سرمربی تیم خود منصوب کردند اما برخلاف تصور آنها رحمتی نتوانست انتظار هواداران و مدیران را برآورده سازد و پس از عملکرد ضعیف در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی این مربی خداحافظی زود هنگامی با این تیم داشت.

نساجی در لیگ بیست و سوم فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده و این تیم هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ کادر فنی در طول مسابقات دست خوش تغییراتی شده است. پس از حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صادق درودگر از مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرد و به جای او حمیدرضا بایندریان که یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه بود به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد. بایندریان پس از ناکامی رحمتی در دیدار با استقلال که با شکست ۴ بر صفر همراهی شد بایندریان با استعفای رحمتی موافقت کرد و پس از بررسی گزینه‌های مختلف «لوکاس آلکاراز» اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

این مربی اسپانیایی که پس از پاکو خمز و ایگناسیو مارتینز به عنوان سومین مربی اسپانیایی لیگ شناخته می‌شد خیلی زود از هدایت این تیم برکنار شد. آلکاراز در ۳ بازی لیگ و یک دیدار جام حذفی هدایت نساجی را عهده داشت و تنها برابر پیکان توانست به نتیجه تساوی برسد. شکست برابر مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر صفر پایان کار آلکاراز در نساجی بود و او پس از این بازی از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

جدایی آلکاراز باعث شد تا مدیران نساجی بار دیگر به سمت ساکت الهامی مربی‌ای که توانسته بود این تیم را به مقام قهرمانی در جام حذفی برساند، بروند و او با اعلام باشگاه تا پایان فصل عهده دار این تیم شد. حضور الهامی باعث ابراز خوشحالی هواداران این تیم هم شده است که این موضوع می‌تواند به همدلی در تیم بیشترکمک کند.

نساجی در ۴ بازی ابتدایی خود با الهامی تنها در یک بازی میزبان بوده و در دیگر دیدارها این تیم میهمان است. اولین دیدار نساجی با هدایت الهامی روز سه شنبه ۸ اسفند برابر گل گهر سیرجان است که با توجه به جایگاه جدولی، هر دو تیم نیاز به ۳ امتیاز بازی دارند. گل گهر در رده ششم قرار دارد و با تیم‌های ملوان و تراکتور برای قرارگرفتن در بین ۴ تیم رقابت دارد و از طرفی نساجی با ۱۱ امتیاز قعرنشین است و برای اینکه از انتهای جدول فاصله بگیرد باید در بازی‌های باقی مانده حداقل امتیازات را کسب کند.

در هفته نوزدهم نساجی باز هم میهمان خواهد بود و باید به مصاف صنعت نفت قرار گیرد. این بازی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. هر دو تیم در رده‌های پایانی جدول قرار دارند و این بازی به نوعی برای هر دو تیم حکم ۶ امتیاز را دارد. هر دو تیم تغییراتی در کادرفنی خود داشته‌اند و هدایت نفت هم بر عهده سهراب بختیاری زاده است.

در هفته بیستم، نساجی برای اولین بار با هدایت الهامی طعم میزبانی را خواهد چشید. شاگردان ساکت الهامی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باید به از تیم شمس آذر میزبانی کنند. در این دیدار، نساجی از امتیاز حضور هواداران خود برخوردار است و مسلماً شاگردان سعید دقیقی در شمس آذر در این بازی کار سختی را در پیش خواهند داشت.

در هفته بیست و یکم باز نساجی میهمان است و این بار شاگردان الهامی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند که این بازی هم برای آنها سخت خواهد بود. نقل و انتقالات لیگ برتر تا روز هفتم اسفند خواهد بود و با اعلام الهامی لیست این تیم پُر است و این بدان معناست که اگر این مربی خواهان جذب بازیکنی باشد باید یکی از نفرات فعلی نساجی در لیست مازاد تیم قرار گیرند. سعید آقایی، علیرضا رضایی، محمد عباس زاده، محمدرضا حسینی و منصور باقری بازیکنان جدید نساجی هستند و تمرینات این تیم از روز شنبه ۵ اسفند زیر نظر الهامی آغاز شد و باید دید ساکت در ۴ بازی ابتدایی خود با نساجی چه کار خواهد کرد. آزمون سخت برای مربی با سابقه و خوشنام برای نساجی که در اولین صحبت‌های خود خطاب به هواداران اعلام کرد: دوست دارد همیشه آنان را شاد ببیند و شرمنده شأن نشود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین