بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه یک برنامه تلویزیونی در رسانه ملی

  4021204075 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

باشگاه پرسپولیس طرح بعضی موضوعات علیه پرسپولیس در رسانه ملی را عجیب، نادرست و هدفمند خواند.

بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه یک برنامه تلویزیونی در رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این توضیحات آمده است؛ بسیار عجیب می‌نماید که افراد دارای تریبون در رسانه‌ملی که باید در جهت آگاهی بخشی گام بردارند گاهی لابه‌لای اظهارات درستی که دارند عامدانه یا از روی عدم آگاهی اطلاعاتی را ارائه می‌کنند که مخرب بوده و ضمن ایجاد مشکلات بر تنش‌های هواداری هم می‌افزاید.
متأسفانه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی شاهد این مساله بودیم که به نام کارشناسی مسائل مربوط به حرفه‌ای سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، این خط فکری و توصیه مطرح شد که از صدور مجوز حرفه‌ای برای پرسپولیس جلوگیری شود چون دو تیم با مالکیت مشترک نمی‌توانند در رقابت‌ها حضور داشته باشند و چون سال قبل استقلال مجوز نگرفت شاید برای این فصل نوبت پرسپولیس باشد که از این مساله محروم شود.

چنین اظهار نظر عجیبی جدا از اینکه کاملاً مغرضانه است و به حق اعتراض باشگاه پرسپولیس و هواداران را در پی دارد و انتظار می‌رود اصلاح و جبران شود، بیانگر این مساله است که پاره‌ای اظهارنظرهای کارشناسی در تلویزیون به جای تکیه داشتن بر واقعیات و اطلاعات درست، رسمی و قانونی، ریشه در کری‌خوانی‌های بعضاً سطح پایین در فضای مجازی دارد.

به عنوان یک نکته اساسی به اطلاح کارشناس مربوطه که آن اظهارنظر عجیب را مطرح کرد و دیگر عزیزان در رسانه ملی می‌رسانیم، اخذ مجوز فعالیت حرفه‌ای که هر سال سخت‌گیرانه می‌شود، نوبتی نیست. اینکه بعضی مسائل اصولاً از اختیارات و ید قدرت دو باشگاه خارج است و باید مدیریت کلان کشور و ورزش و فوتبال برای آن اقدام کنند مساله درستی است که همه می‌دانند ولی این طور نیست که دو باشگاه بروند سر صف زنبیل بگذارند و هر یک نوبتش شد مجوز بگیرد.

برای اخذ مجوز، باید یکسری استانداردها، الزامات و پروتکل‌ها اجرا شود که همه ساله از سوی کنفدراسیون و فدراسیون اطلاع رسانی می‌شود. هم اکنون باشگاه‌ها همه روزه به شدت درگیر این موضوع بوده و در حال بارگذاری مدارک هستند و کمیته صدور مجوز هم مرتب در تلاش است تا کمبودها و خطاها را مشخص و برای مرتفع شدن به باشگاه‌ها اعلام کند.

سال گذشته اگر متأسفانه باشگاه دیگر نتوانست این مجوز را دریافت کند هیچ ارتباطی به مالکیت مشترک نداشت. این یک دروغ بزرگ در فضای مجازی و از سوی افراد غیر مسؤول و دروغ پرداز بود که باشگاه دیگر قربانی شد تا پرسپولیس مجوز بگیرد. حتی فکر نمی‌کنیم مسؤولان خود آن باشگاه چنین حرفی زده باشند. منشأ این دروغ حداقل برای ما مشخص نیست و بسیار متاسفیم که چنین دروغی به عنوان فکت و دیتا در تلویزیون مورد پذیرش قرار گرفته است.

سال گذشته هم بحث مالکیت مشترک به صورت رسمی با تدبیری که انجام شد مرتفع شده بود و به صورت رسمی اعلام شد و اسناد آن نیز منتشر گردید. قطعاً دولت محترم و وزارت محترم ورزش و جوانان باید برای این امر در سال جاری هم تدبیر لازم بیندیشند ولی آنچه در سال قبل مانع از صدور مجوز برای باشگاه دیگر شد، طبق آنچه فدراسیون فوتبال به صورت رسمی و با ارائه اسناد قانونی اعلام کرد؛ مشکل بدهی مالی و در نهایت کامل نشدن بارگذاری مدارک و مستندات بود و این موضوع هیچ ربطی به پرسپولیس نداشت ولی افرادی آن دروغ بزرگ را به هواداران آن تیم گفتند.

و اما در پرسپولیس به خاطر نداریم آخرین باری که باشگاه یک تعطیلی کامل را طی کرد، چه زمانی بوده است. هیچ شب و روزی در تعطیل‌ترین حالت کشور نمی‌گذرد که حداقل یکی از بخش‌های باشگاه فعال نباشد حتی اگر تیم در تعطیلات باشد. در همین نوروز ۱۴۰۲ لحظاتی بعد از تحویل سال بود که باشگاه رسیدن ایمیلی مبنی بر یک بدهی جدید را اطلاع داد در حالی که فرصت برای بستن پرونده‌های بدهی قطعی در همان نوروز به پایان می‌رسید و کار از همان روز نخست نوروز شروع شد تا به مشکل نخوریم. برای نوروز امسال هم به نظر نمی‌رسد بعضی بخش‌های باشگاه چون امور بین‌الملل، بخش مالی، امور ورزشی و … مجالی برای تعطیلات به آن معنا داشته باشند چرا که در گیر همین مقوله اخذ مجوز حرفه‌ای خواهیم بود.

امیدواریم در آینده دیگر شاهد تکرار این ادعاهای غیر منصفانه و آزار دهنده نباشیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۹۶۴۸۸۰۷:۰۶:۴۸ ۱۴۰۲/۱۲/۵
چقدر حرف زدی برای چیزی که اهمیتی نداره
ناشناس۳۳۹۶۵۴۸۱۰:۱۱:۵۰ ۱۴۰۲/۱۲/۵
راست میگوید دوتا باشگاه دولتی را نمیتوان رغیب هم دانست و این را هواداران هر دو باشگاه میدانند.
عباس۳۳۹۶۵۶۷۱۰:۴۵:۱۷ ۱۴۰۲/۱۲/۵
وقتی یک استقلالی در راس تصمیم گیری در سطح آسیا باشد همین است دیگر
ناشناس۳۳۹۶۵۹۷۱۱:۴۶:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۵
ظاهرا استقلال به خاطر بدهی به استراموچونی حذف شد ولی اصل قضییه مشکل مالکیت مشترک بود و به همین خاطر هم وزارت ورزش صبر کرد و وقتی خیالش از حذف استقلال راحت شد اونوقت اجازه پرداخت بدهی استراموچونی را از طریق بانک شهر داد یعنی دقیقا 10 روز بعد از حذف استقلال از آسیا!!!! همه چی که به گفته شما و وزارت و فدراسیون نیست آقای درویش، مردم عقل دارند و خودشون همه چیز را دارند میبینند
ناشناس۳۳۹۶۸۲۲۱۷:۲۶:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۵
هیچ وقت فقط برای حضور در آسیا ستاره نمی دهند. و البته شما یادتان نمی آید یک وزیر جوانی داشتیم که به جای ستاره، دنبال گرفتن سیاره برای پیراهن تیم محبوبش بود!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین