نکونام: خودمان را خلع سلاح کردیم/ وجود دارند به رختکن بیایند؟  

  4021128008

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید برخی‌ها برای تیم مشکل‌ساز می‌شوند و وجودش را ندارند به کمپ یا رختکن بیایند تا پاسخگو باشند.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش برابر صنعت نفت آبادان در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: این پیروزی را به هوادارانمان تبریک می‌گویم. جایشان خالی است. برای اینکه نه سیخ بسوزد، نه کباب، هواداران ما را محروم کردند. به هر حال خوشحالیم بازی را بردیم. تلاش کردیم بازی خوبی را انجام دهیم. می‌دانستیم تیمی که شرایط خوبی در جدول ندارد، هر ۱۵ بازی‌ برایش (مثل) مرگ و زندگی است. شکل بازیشان جوری بود که تیم‌ها سخت می‌توانند به دروازه‌شان نزدیک شوند. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم گلزنی کنیم. گل زودهنگام باعث شد موقعیت‌های بیشتری را به دست بیاوریم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما بازی را برای خودمان سخت کردیم.

او ادامه داد: تیم حریف با سه مهاجم و بازی مستقیم سعی کرد ما را تحت تاثیر قرار دهد اما موقعیتی به حریف ندادیم. شرایطمان در نیمه اول خوب نبود و طبیعی است که بعد از تعطیلی لیگ اینگونه باشد. در نیمه دوم فوتبال خوبی را بازی کردیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. به آمار در فوتبال توجهی ندارم و هر بازیکن باید تلاش کند بهترین شرایط را داشته باشد.

سرمربی استقلال درباره مشکلات تیمش در نیم‌فصل دوم بیان کرد: همه خسته شدند. دیگر جانی برایمان نمانده است. به جایی که به بازیکنان شمشیر بدهیم تا بروند و بجگند، شمشیرها را از دستشان می‌گیریم و خودمان خلع سلاحشان می‌کنیم. در نیم‌فصل اول هم همین داستان را داشتیم. باز هم تکرار می‌کنم دوست ندارند من نتیجه بگیرم. اگر شهامت داشته باشند این را می‌گویند. با پشتیبانی تیم و بازیکنان، تلاشمان را می‌کنیم.

او ادامه داد: شرایط باید به شکلی باشد که همه لذت ببرند ولی ما اصلا آرامش نداریم. هر روز مشکل جدیدی پیش می‌آید. پول کم و زیاد به بازیکنان می‌دهند و قرارداد بازیکنان را درست نمی‌کنند. دیر قرارداد می‌بندند و هواداران می‌دانند که می‌خواهند هر کاری کنند تا تیم نتیجه نگیرد. نمی‌دانم به کی بگوییم. همه‌جوره ما را تحت فشار می‌گذارند و نظر می‌دهند. الان هم یک آدم بی‌سروپا می‌آید درباره نظرات من حرف می‌زند. آنقدر می‌خواهند فوتبالمان را کوچک کنند که یک آدم که معلوم نیست چه کسی است، می‌آید و درباره ما صحبت می‌کند.

نکونام اضافه کرد: چرا کسی درباره سعید مهری صحبت نمی‌کند؟ چرا کسی درباره بازیکنانی که به تیم‌های دیگر رفتند صحبت نمی‌کند؟ چگونه این بازیکنان رفتند؟ چرا جواب نمی‌دهند؟ هر چه دلشان می‌خواهد می‌گویند. اصلا بیخود می‌کنند جواب می‌دهند. اصلا آنها چه کسی هستند؟ همین که وجود نمی‌کنند سمت کمپ و رختکن بیایند، تکلیفشان مشخص است. برخی‌ها دشمنی‌ها را به استقلال کشانده‌اند. مشکلی ندارد از هم خوشمان نیاید اما باید با هم کار کنیم. استقلال باید موفق شود. این مسائل دیگر خسته‌کننده شده است و نمی‌دانیم چه کار کنیم.

او درباره عملکرد اکرمی، داور این دیدار، بیان کرد: یادم است در بازی فولاد و نساجی با قضاوت او بازی دو بر صفر برده را باختیم. مشخص بود در آن بازی باید ببازم. ما امروز پنج کارت زرد گرفتیم و در صحنه‌هایی خطاهای تیم حریف را نمی‌دید. صحبت‌کردن در این خصوص بی‌فایده است. با همه می‌جنگیم، با داور هم همین‌طور.

نکونام در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه خودش هم در این دیدار کارت گرفت یا نه، بیان کرد: من جواب شما را نمی‌دهم! چون شما اطلاعات غلط می‌دهید. بشمارید اگر ۲۶ بازیکن داشتیم، همین‌جا خداحافظی می‌کنم و می‌روم! به مردم دروغ نگویید! به من می‌گویند بازیکنان زیر ۲۵ سال، امید و جوانان را همراه تیم ببرید. دو بازیکن مصدوم هم دارید و دو بازیکن هم در تیم ملی است. لطفا به مردم دروغ نگویید!

او درباره دیدار معوقه استقلال گفت: ما آنقدر مشکل داریم که به این مسائل نمی‌توانیم فکر کنیم. تمرکزمان روی جنگ و دعوای خودمان است. اگر از اینجا بیرون بروم، احتمالا مشکل جدید به وجود می‌آید.

سرمربی استقلال درباره انتخاب سرپرست در تیمش گفت: هنوز صحبتی نشده و انتخابی نکرده‌ایم. فعلا آقای خواجه‌گیری کارهای تیم را انجام می‌دهد.

او درباره اظهار نظری که به نقل از او منتشر شد که در آن عنوان کرده بود اورونوف را نمی‌خواهد، بیان کرد: یک مصاحبه به من نشان دهید که من در آن گفته باشم اورونوف را نمی‌خواهم. برخی‌ها صدا ضبط‌کردن هم کارشان است. من گفته بودم اورونوف و دو بازیکن ایرانی می‌خواهم. اگر می‌خواهید یک بازیکن خارجی برای من جذب کنید، بقیه را نمی‌خواهم. اینگونه گفتم. من باید بازیکنی داشته باشم که به کارم بیاید.

نکونام ادامه داد: من شش ماه قبل گفته بودم ارونوف را می‌خواهم. نساجی با نوف‌باخور بازی کرد و پس از آن دیدم این بازیکن قرارداد ندارد و گفتم این بازیکن را جذب کنیم. ماشاریپوف هم که آزاد شد قرار بود در کنارش دو بازیکن دیگر هم جذب کنیم تا بتوانم سیستمی را که دوست دارم، بازی کنیم. من نمی‌توانم هافبک نفوذی جذب کنم بعد بروم ۲-۴-۴ بازی کنم. نسبت به شرایط تیمم باید نظر دهم.

او درباره احتمال جدایی میرزایی و بسته‌شدن پنجره استقلال توسط حسین‌زاده گفت: درباره حسین‌زاده اطلاعاتی ندارم و مساله مدیریتی است. درباره میرزایی هم باید بگویم هنوز شرایط بازی‌کردن را پیدا نکرده است که تصمیم بگیریم. اگر شرایط خوبی داشته باشد شاید بتوانیم از او استفاده کنیم. اگر نه باید بازیکن به تیم دیگر منتقل شود تا به شرایط خوبی برسد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین