پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسئولین جمهوری اسلامی

سعید ونکی، گروه سیاسی الف،   4021123053 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسئولین جمهوری اسلامی

۲۲ بهمن از سال ۵۷ تاکنون با حماسه‌سازی گره‌ خورده؛ دوره‌ای با تجلی اراده مستضعفان و درهم‌شکستن رژیم طاغوت و بیرون‌راندن سرسپردگان دست‌نشانده‌اش و پس از آن حضور مستمر ملت برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن. با وجود همه نارضایتی‌ها، امسال هم ملت آمدند تا نشان دهند برای دفاع از آرمان و انقلابی که محصول مجاهدت‌ها و خون‌های پاک است همچنان پای کارند؛ آن‌هم در میانه شدیدترین فشارهای اقتصادی و تنگناهای معیشتی و در بطن عملیات‌های روانی و بمباران‌ رسانه‌ای. حضور مستمر ایرانیان و دفاع از آرمان‌ها، مصداق جمله امام‌ (ره) است که ملت ایران را برتر از امت اسلام در عصر رسول اکرم و مردم کوفه در زمان حضرت علی(ع) می‌دانست؛ ملتی که به انقلاب همچون فرزند خود عشق ورزیده و هیچ عاملی، سد راهش برای دفاع از حقیقتی تاریخی و ذات انسانی انقلاب ۵۷ نیست.

ملت ایران تنگناهای اقتصادی را قائم بر اصل انقلاب نکرده و بالعکس، جهت‌گیری انقلاب را عدالت‌خواهانه دانسته و شکاف‌های کنونی را ناشی راهبردهای غلط کارگزاران و انحراف از آن آرمان راستین می‌داند و راه نیل به عدالت و رستگاری را بازگشت به حقیقت ۵۷ تلقی می‌کند. ملت ایران، قدر گوهر استقلالی را که به‌تبع انقلاب حاصل شده می‌داند و برای تداوم آن، همیشه در صحنه حاضر می‌شود. ایرانیان وفادار، برای برپایی شریعت و حاکمیت اسلام آماده جانفشانی‌اند و باید مقابل این ملت سر تعظیم فرود آورد. هر چند در این مسیر، ریزش و رویش‌هایی حاصل می‌شود و خس و خاشاک‌هایی با غبار‌آلودکردن فضا عده‌ای را به انحراف می‌کشانند اما حقیقت انقلاب و استواری مردم وفادار، همه‌چیز را به حاشیه رانده و دشمنان را از میدان به در می‌کند.

ملتی که این‌چنین پای کار بوده و تحت هیچ شرایطی ریسمان انقلاب ۵۷ را رها نمی‌کند، سزاوار برترین‌ و بهترین‌هاست و باید برایش شب و روز نشناخت. حضور مستمر و وفادارانه ملت و برخی تصاویر خاصی که از حماسه‌سازی آنان مخابره می‌شود، پیام واضحی برای مسئولین جمهوری‌اسلامی است. باید نگریست که چه طیفی برای ایران و انقلاب جانفشانی می‌کند، باید دید که مستضعف‌ترین مردم در دورافتاده‌ترین مناطق کشور چگونه بر سر عهد و پیمان خود با انقلاب و آرمان‌هایش باقی‌مانده‌اند و ضرورت دارد که نقطه کانونی توجهات را بر مطالبات آنان متمرکز کرد نه آن طبقه‌ای که از قِبل سیاست‌های غلط دهه‌های اخیر، به مال و مکنتی رسیده و در برج‌‌های لاکچری بالاشهر، شعار «زن، زندگی، آزادی» سر داده و خواستار دست‌شستن از آرمان‌ها، شریعت‌زدایی، تسلیم ایران مقابل غرب، ادغام در نظام سلطه و برپایی نظامی طبقاتی است.

شاید برخی این تعبیر را داشته باشند که ایران متعلق به ۸۷ میلیون نفری است که در آن زیست می‌کنند و باید تلاش‌ها برای تحقق عملی شعار «ایران برای همه ایرانیان» باشد نه صرفاً توجه به مطالبات افرادی که هر ساله برای تجدید میثاق با نظام در کف خیابان حضور پیدا کرده و به لحاظ ایدئولوژیک با مبانی انقلاب قرابت دارند اما باید توجه داشت که خواسته‌های هواخواهان نظام که در راستای اهداف اولیه انقلاب ۵۷ است، از شمولیت بسیاری برخوردار بوده و تحقق آن‌ها، منفعت و رضایت عموم را به‌دنبال دارد. برپایی عدالت اجتماعی و اقتصادی، تثبیت استقلال ملی و اقتدار زایی، یعنی فعلیت‌یافتن آرمان میلیون‌ها ایرانی و ساختن ایرانی قوی و از قضا حرکت در این مسیر، مطالبات فرعی و حاشیه‌ای که نسبتی با آمال و منفت جامعه ایرانی نداشته را از میدان به‌در کرده و اراده قاطبه ملت را بر خواسته‌های اقلیت پر سر و صدا تحمیل خواهد کرد.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۸۷۰۵۴۱۰:۰۱:۲۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
پیام راهپیمایی به مسئولین؟ دلتون خوشه. ۴۵ ساله که ملت دارن به مسئولین پیام میدن کو گوش شنوا؟ ما همچنان داریم شرکت میکنیم و پیام میدیم مسئولین هم مدام دارن گندمهای خودشونو آرد میکنند و گوششون هم بدهکار نیست...
ناشناس۳۳۸۷۴۰۷۱۴:۴۷:۵۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خدا رو شکر که همه در صحنه هستند.
ناشناس۳۳۸۷۵۷۳۱۷:۲۸:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
میشه یک روز هم اجازه بدین منتقدان حاکمیت هم در خیابان راهپیمایی کنند ؟! مگه نمیگید اونا چیزی نیستن چرا حتی یک حزب منتقد هم اجازه راهپیمایی نداره ؟
ناشناس۳۳۸۷۹۰۸۲۳:۵۷:۲۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
باید اول قول بدن سطل آشغال آتیش نزنن، ابزاز ضرب و شتم با خوشون نیارن، نیروی انتظامی رو کتک نزنن، هیچ مشکلی نداره!
عمران۳۳۸۷۰۶۹۱۰:۱۴:۴۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
ببینید آقای ونکی عزیز ما به یک نقطه افتراق رسیدیم که ظاهرا قابل حل نیست. شما ملت را بخش حمایتگر جامعه میدانید و مسئولین و کارگزاران نظام را بخش تصمیم ساز میدانید. در صورتبندی شما مسئولین و کارگزاران باید در مسیر ریل گزاری شده که از پیش انجام شده قطار پیشرفت را برانند و مردم هم پای کار باشند و از نظام حمایت کنند و در عوض نظام هم به امور مردم «رسیدگی کند» و برای مردم دلسوزی کند و درد مردم را بفهمد و مثلا معیشت مردم را بهبود ببخشد. ما اما چیز دیگری می گوییم، کل این جامعه به همراه قطار و ریل و مسیر همه متعلق به مردم ایران است. قرار نیست کسی به کسی لطف کند یا کسی به کسی رسیدگی کند. تمام امور از تصمیم سازی، تصمیم گیری و کیفیت و کمیت حرکت جامعه توسط مردم باید انجام شود. ما نه از یک قشر خاصی یا گروه خاصی همراهی میخواهیم نه رسیدگی میخواهیم نه دلسوزی، و نه حتی مسئولیت پذیری میخواهیم، نخیر هیچکدام. بلکه فقط تصمیم گیری و اداره ی کشور را به خود مردم برگردانند و آرزوها و ایده های بخشی از جامعه را به کل جامعه تحمیل نکنند. ایضا با استفاده از نمادهای سمبلیک تلاش نکنید بگویید که آرزوها و ایده های بخشی از جامعه آرمان کل مردم است.
امیر حسین سلطان/تهران۳۳۸۷۱۶۶۱۱:۴۰:۲۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
من نمی دانم آقای ونکی نویسنده این مطلب چرا جامعه را به دو یا چند قسمت تقسیم می کنند. آقا جان کشور ایران چه من و شما بخواهیم و چه نخواهیم بدون تردید متعلق به آحاد کل ملت یعنی همان به فرض جمعیت ۸۷ میلیونی مورد اشاره ایشان دارد و حتی تاکید می کنم نمی شود یک نفر ایرانی را از این شمولیت خارج کرد! اکثریت و رای و نظر و خواست همین اکثریت در نظام جمهوری خواه جمهوری اسلامی و جمهوری های دیگر باید مبنا و ملاک تصمیم گیری و انتخاب راه به سوی آینده قرار گیرد همچنانکه با رفراندوم روزهای دهم و یازدهم فروردین ۱۳۵۸ جمهوری اسلامی در ایران استقرار یافته است. ملت را نباید به گروههای متقابل و رودرروی یکدیگر شقه شقه نمود. بزرگترین هنر هنرمندان این است که بتوانند هنرشان را چنان عرضه بدارند که اکثریت مخاطبان شان هنر آنها را بپسندند وگرنه حتی اگر در تئوری هنر و تحصیلات آکادمیک ولو اینکه علامه دهر هم باشند(که البته الزاما هم نیستند!) هنر و هنرنمایی شان مورد توجه عموم واقع نمی شود و همین مطلب در مورد مسئولان و تصمیم گیران حوزه های مختلف تصمیم گیری در کشور باید کم یا بیش مصداق پیدا نماید. یعنی آنچه جناب ونکی و همفکران شان در تئوری اشعار می دارند وقتی و فقط وقتی ارزش و مرتبه و اهمیت می یابند که در عمل این تئوری ها(اعم از شعارها و غیرشعارها) عملا در جامعه پیاده شوند و نه آنکه صرفا دلخوش به گفتن و تکرار مکررات باشیم. پیام کل ملت اعم از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی ها و غیره و همچنین سایرین به مجموعه حاکمیت آن است که تا دیر نشده است بدون تعارف و بدون تبعیض ملت خودتان را دریابید. هرکه هر مرام و عقیده ای داشته و دارد در جای خود اما رسیدگی به امور کشور که همانا امور بهبود زندگی امروز و فردای اهالی کشور است وظیفه اول و آخر و همیشگی مسئولان و اولیای امور بوده و هست و خواهد بود و این استثنابردار و تابع مرام و عقیده شهروندان نخواهد بود. لطفا خلط مطلب نفرمایید. والله اعلم
عمران۳۳۸۷۲۳۱۱۲:۴۲:۲۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
هموطن عزیزم، بگذارید مثال کوتاهی برایتان بیاورم فرض کنید سوار اتوبوسی هستید و راننده اتوبوس چندین بار بی دقتی میکند یا مسیر را اشتباه میرود، آیا شما مدام میگویید «وظیفه ات را انجام بده»؟ نخیر در صورتی که کار به اشتباهات پیاپی برسد به راننده باید گفت بیاید کنار و فرد دیگری که بهتر از اوست جایش را بگیرد. در تمام سازمانها و جوامع انسانی همین سیستم هست، وقتی فردی نمیتواند کارش را درست انجام بدهد دیگر با توصیه و تذکر و غیره مساله حل نمیشود.
امیر حسین سلطان/تهران۳۳۸۷۵۸۴۱۷:۳۸:۳۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
اتفاقا دقیقا مثال شما را در یکی از سفرها سه دهه پیش تجربه کرده ام. اگر راننده ای به هر دلیل از راه اصلی منحرف شد و به اشتباه راهی دیگر برگزید وظیفه مسافران است که به او گوشزد نمایند و راننده هم تا بیشتر از راه اصلی دور نشده است زحمتش را بکشد و برگردد تا مجددا به راه اصلی ادامه دهد اما کامنت بنده بهیچوجه در تقابل با کامنت شما نبوده و نیست و حتی تکمیل کننده اش هم نیست بلکه بیشتر به خاطر فضای ایجاد شده بوده است ضمن آنکه من هم به صراحت از انتخاب راه به سوی آینده نوشته ام و آنچه شما در کامنت تان آورده اید تلویحا و بعضا صریحا هم در کامنت من نیز تاکید شده است و از ایننظرمطمئن باشید مطلقا اختلاف نظری با هم نداریم. موفق و موید باشید.
ناشناس۳۳۸۷۱۸۹۱۱:۵۳:۱۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
مردم از لج شماها حضورشون افزایش پیدا کرد تو ۲۲ بهمن وگرنه کسی از شرایط راضی نیست
ناشناس۳۳۸۸۴۳۷۱۷:۲۳:۱۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
مگر این بنده خدا حرف اشتباهی زده؟! قطعا کشور متعلق به تمام مردم است نه فقط مسئولین و طیف خاص.
ناشناس۳۳۸۷۴۱۱۱۴:۵۰:۵۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خدا رو شکر که منظور شما از مردم همه مردم هست نه اون اقلیتی که پارسال اومدن و آشوب کردن و آتیش زدن و کشتن و رفتن!
ناشناس۳۳۸۷۵۳۴۱۶:۳۵:۱۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
احسنت.
ناشناس۳۳۸۷۰۷۰۱۰:۱۵:۱۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
روز 22 بهمن سالهای اخیر پیامی رو میرسونه که مورد توجه مسئولین نیست.
ناشناس۳۳۸۷۴۱۵۱۴:۵۲:۳۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
بسته به اینکه اخبار ۲۲ بهمن رو از کجا پیگیری کنی، کاملا پیامها متفاوت می‌شه!
ناشناس۳۳۸۷۰۷۸۱۰:۱۸:۴۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
اول خود عموم درست شوند سران هم درست می شوند چون سران از ملت می آیند
عمران۳۳۸۷۱۰۶۱۰:۳۷:۰۷ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
اگر راه بر تاثیرگذاریِ ملت بسته باشد چه؟
ناشناس۳۳۸۷۲۱۶۱۲:۲۳:۴۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خودتان گفتید هر کس خواست بیایید نباید رد صلاحیت شود و توسط مردم باید انتخاب شوند! و حرف هم کلی بود که افراد جامعه کشور را می سازند
ناشناس۳۳۸۷۱۳۰۱۱:۰۱:۳۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
هر وقت هر کسی فقط برمبنای سوابق کاری و تخصص و لیاقت تونست هر پستی در این مملکت داشته باشه حرف شما درسته.
ناشناس۳۳۸۷۱۸۶۱۱:۵۱:۳۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
دقیقا طرف فقط دستش به گوشت نمیرسه بعد بقیه رو فقط میگه چرا دزدی میکنید
ناشناس۳۳۸۷۹۰۷۲۳:۵۶:۱۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
اتفاقا برعکس. مردم به دین ملوکشان هستند!
ناشناس۳۳۸۷۰۸۹۱۰:۲۱:۵۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
مسئولان دوباره تورم را افزایش می دهند و حقوق اقشار ضعیف جامعه و حقوق بگیران (کارگر و کارمند و بازنشسته) به فنای بیشتری می دهند. این است رسم تشکر مسئولان از مردم در این چندسال.
ناشناس۳۳۸۷۱۳۶۱۱:۰۴:۳۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
جناب ونکی یک خواهش ازتون دارم. یک وقتی بذارید و برید توی خیابونهای شهر. از شمال و تا جنوب و از شرق تا غرب. همون تهران هم کفایت میکنه. با چند صد نفر صحبت کنید و نظرشون را در مورد چیزهایی که خودتون میدونید بپرسید.
ناشناس۳۳۸۷۱۴۳۱۱:۱۰:۵۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
الف ما دیدگاههای آقای ونکی را می دانیم از نظر ایشان مردم یعنی قشر موافق و مدافع حاکمیت و بقیه مردم از نظر ایشان وجود ندارند !
ناشناس۳۳۸۷۱۸۴۱۱:۵۰:۱۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
درستش هم همینه او نای دیگه میشن سرباز خواسته یا ناخواسته دشمن
ناشناس۳۳۸۷۲۱۸۱۲:۲۴:۲۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
قانون کشور تکلیف همه را مشخص کرده
ناشناس۳۳۸۷۵۸۹۱۷:۴۶:۱۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
چه عجیب چون من فکر می‌کردم از نظر شما مردم یعنی اونایی که مخالف حجاب هستن، و بقیه مردم وجود ندارن!
ناشناس۳۳۸۷۱۵۷۱۱:۲۷:۵۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
بنا به گفته وزیر کشور 25 میلیون نفر در 22 بهمن مشارکت داشتند اما 60 میلیون نفر در خانه هاشون بودند یعنی دو نیم برابر تعدادی که شرکت داشتند، حضور پیدا نکردن. لطفا تا دیر نشده به فکر تغییر شیوه های مدیریت ناکارآمد و سرتاپا اشتباه تون باشین مسئولین محترم.
ناشناس۳۳۸۷۱۸۲۱۱:۴۹:۲۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
این افزایش ۸۰ درصدی حضور به خاطر نه به غرب زده ها و دشمنان ایران بوده نه رضایت از شرایط موجود
ناشناس۳۳۸۷۸۲۰۲۲:۰۲:۳۷ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
افزایش 80درصدی را بر اساس کدام امار می فرمایید؟؟؟!!! بدترین حمایت از موضوعی بد دفاع کردن از ان هست؟!!!.
ناشناس۳۳۸۷۱۹۳۱۱:۵۷:۳۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
کی میخواید با حرف و شعار کشور بسازید کلی در این ایام مسئولین از عملکرد درخشان خودشون تعریف و تمجید کردن ولی نمیگن مرغ 28 تومنی 90 تومن شده! نمیگن حقوق بازنشسته و کارگر کمتر از تورم بالا رفته و دم از عدالت و توجه به معیشت مردم میزنند ! اگر خواسته مردم مهم بود که زندگی لاکچری برخی مسئولین و فرزندانشون نباید دیده میشد!
ناشناس۳۳۸۷۱۹۶۱۲:۰۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
به شهادت تاریخ وقتی دایره قدرت و منافع تنگ میشه، توهم جایگزین واقع بینی شده
ایرانی۳۳۸۷۲۱۲۱۲:۱۷:۰۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
یه روزی هم بزارن واسه راهپیمایی منتقدین. به قول آقای قالیباف نهایت نهایت تو راهپیمایی ها 400 تا 500 هزار نفر در اوجش در سالیان گذشته حضور داشتند. چند درصد مردم در راهپیمایی ها شرکت می کنند؟ و اصلا چند درصد مرد تهران در انتخابات رای می دهند؟ (دوره قبلی مجلس ، کشور 42 درصد تهران 25 درصد) آیا این میزان مشارکت حاوی پیام خاصی نیست؟؟؟چرا هیچ تغییری حادث نمیشه؟؟
ناشناس۳۳۸۷۲۱۵۱۲:۱۸:۵۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
پس درسته که گفتن‌کشور فقط مال حزب الله هی هاست.
ناشناس۳۳۸۷۴۲۸۱۵:۰۱:۳۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
مسئولینی که اختلاس خوار و رانت خوار و وقف خوار و.‌. هستن حزب الهی نیستن
ناشناس۳۳۸۷۲۳۶۱۲:۴۶:۰۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
اندر حكايت پيامي كه مسئولين ممكن است از شركت مردم در انتخابات و راهپيمايي ها دريافت كنند و شرح و تفسير نمايند ! --------------------------------------- احتمالا شايد اين چنين هم باشد ، ....ممكن است .... شايد ... بعيد نباشد : مسئول مربوطه اولي : ميگم كه شركت مردم در راهپيمايي امسال و يا در انتخابات چه طور بود ؟ مسئول مربوطه دومي : بسيار خوب بود ، جمعيت زياد آمده بودند ، بيشتر از آنچه ما فكر مي كرديم ! ...صف هاي طويل براي رأي دادن ، موج جمعيت در راهپيمايي ! اولي : بسيار خوب ، بسيار خوب ! پس معلوم مي شود مردم خيلي راضي اند ، حال كه مردم از اوضاع راضي و خشنودند ، موقع آن است كه برخي اجناس را گران كنيم .. ماليات ها را افزايش دهيم ، در صد افزايش حقوق ها را كمتر كنيم ، از مبالغ عيدي ها بكاهيم ، نرخ بنزين و انواع ديگر سوخت ها را صعودي كنيم ! .... به نظرم حالا موقع اش هست ، اين طوري نيست همكار عزيز ؟ !!
ناشناس۳۳۸۷۲۵۷۱۳:۱۰:۲۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
پیام حضور بسیار گسترده و خودجوش مردم در این راهپیمایی فقط تشکر از زحمات دولت انقلابی و مسئولین و حاکمان مومن و انقلابی میباشد.
م ف۳۳۸۷۳۲۰۱۳:۴۹:۲۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
متاسفانه هنوز نگرش ارباب و رعیتی در ذهن امثال اقای ونکی وجود دارد . دولتها سرپرست مردم نیستند بلکه در استخدام مردم هستند . هیچ دولتی بدون رضایت مردم مشروعیت ندارد
علی کریمی۳۳۸۷۵۴۴۱۶:۵۰:۵۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
جناب آقای سعید ونکی امروزه برای ارزیابی رای و نظر مردم و پی بردن به ریشه مشکلات در مورد مسایل گوناگون از ابزارهای علمی مانند نظر سنجی استفاده می شود. تحلیل مسایل بر اساس مشارکت مردم در یک راهپیمایی عوام فریبی است.
ناشناس۳۳۸۷۸۶۲۲۲:۵۵:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
هر راهپیمایی خود یک رفراندوم است.
علی کریمی۳۳۸۸۱۰۲۰۹:۳۶:۱۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بر اساس نظر شما کسانی که در راهپیمایی شرکت نداشتند در طرف مقابل این رفراندوم قرار می گیرند.حال باید سنجید چند نفر آری و چند نفر نه گفته اند؟
ناشناس۳۳۸۷۶۰۸۱۸:۰۲:۱۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
سعید ونکی ،یوسف مشفق و حسین شریعتمداری یک نفرند؟
ناشناس۳۳۸۸۰۶۲۰۸:۲۳:۵۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
احسنت
ناشناس۳۳۸۷۷۱۱۱۹:۵۷:۰۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
سلام کارشناس محترم، خوبه که گروه های تخصص الف، بعد از چند روز پیاپی، روایت پردازی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ادامه داده اند. امید است با توجه به پیام های مخاطبان، روند روایت پردازی رخداد ۲۲ بهمن را با دقت ادامه دهند.
ناشناس۳۳۸۷۸۰۴۲۱:۳۶:۰۷ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
آقای ونکی آخرین بار کتاب قلعه حیوانات رو کی خوندین؟
ناشناس۳۳۸۷۸۱۷۲۱:۵۹:۲۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
انتخابات امسال نشان خواهد داد که موافقان و مخالفان چقدر طرفدار دارند.
ناشناس۳۳۸۸۲۱۸۱۱:۵۵:۲۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
من فدای نظام یادم نمیاد جز ۲ بار تا حالا رای داده باشم
ناشناس۳۳۸۸۱۸۷۱۱:۱۴:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
تقریبا 45 سال هست که ما مردم در صحنه حضور داشتیم اگه می خواست اتفاقی بیفته تا حالا افتاده بود امسال هم حضور داشتم نمی دونم چرا باز هم با این مسئولین ......باز هم شرکت می کنم
ناشناس۳۳۹۰۹۵۰۱۰:۲۸:۲۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
توجیه آقای ونکی شبیه توجیه ارتش های اشغالگر یک کشوره یعنی یک اقلیت میان کشور رو میگیرن بعد میگن چون ما به نظر خودمون خیلی خوبیم و تفنگ هم دستمونه اپس ینجا مال ماست نه صاحبانش
ناشناس۳۳۹۱۰۱۰۱۱:۱۴:۱۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
این عزیزانی که از افزایش ۴۰ تا ۸۰ درصدی حرف میزنند حرف پارسال خورشان را که میگفتند جمعیت پرشور به راهنمایی آمده بود را نقض میکنند و معلوم میشودکه حداقل آن موقع راست نمیگفتن
ناشناس۳۳۹۱۸۱۸۰۷:۵۱:۳۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
هر ساله اين شعار هاي تكراري براي مردم را بازگو مَي كنيد كه يكي ازپر تكرار ترين انها همين پيام مردم در راپيمايي ٢٢بهمن به مسوولان است وهرسال هم بدتر از سال قبل شده وهر دولتي كه امده بد تر از دولت قبل شده لطفا بس كنيد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  11. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  12. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین