حسینی: مردم ایران با اعتقاد و اختیار پای صندوق رأی حاضر می‌شوند

  4021113037 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون رئیس‌جمهور گفت: انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که اگر با رای مردم فردی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در مسند امور باشد، مجموعه مدیران و امکانات کشور را برای خدمت بی‌وقفه به مردم بسیج می‌کند.

حسینی: مردم ایران با اعتقاد و اختیار پای صندوق رأی حاضر می‌شوند

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی در اولین روز از دهه مبارک فجر در یادواره شهدای آسمانی و تکریم شهیدان شهر مهاباد شهرستان اردستان و گرامیداشت شهید حجت الاسلام سید حسن طباطبایی نسب در جمع مردم در صحن امامزاده اسحاق و با حضور مشاور عالی رئیس قوه قضاییه، ائمه جمعه و مدیران، با تبریک ایام فرخنده دهه فجر گفت: شهیدان آسمانی شدند تا ما زمینی‌ها از مرام و مسلک آنان برای حرکت در مسیر مستقیم الهی الهام بگیریم.

معاون رئیس جمهور افزود: همانطور که در قرآن کریم ذکر شده است شهدا زنده هستند و نزد خدای متعال متنعم هستند و اتفاقاً چهره‌هایی همچون دانشمند دیار شما شهید دکتر محسن فخری زاده پس از شهادت نزد مردم بیشتر شناخته و تاثیر گذار شدند چون مردم پس از شهادت ایشان با روحیات و ویژگی های برجسته آنان شدند.

معاون رئیس جمهور در ادامه سخنان خود انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را سرنوشت ساز و موضوعی مهم و جدی دانست و اظهار داشت: برخلاف برخی از کشورها که حضور در انتخابات الزامی است و هر کس در آن شرکت نکند جریمه و با محدودیت‌های اجتماعی مواجه می‌شود، مردم در ایران با اعتقاد و اختیار پای صندوق رأی حاضر می شوند و غالبا شرکت در انتخابات را نه صرفا یک حق بلکه تکلیف می دانند چرا که باعث تقویت نظام اسلامی و اقتدار ایران عزیز می‌شود و آثار و تبعات داخلی و خارجی دارد و یکی از راه‌های تقویت جبهه مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه این است که ایران اسلامی مقتدر و متحد باشد و از  مهمترین مولفه های امنیت و اقتدار، حضور گسترده در انتخابات است.

حسینی گفت: دولت برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود را خدمت رسانی و در نتیجه افزایش رضایت عمومی می داند و در دوسال و نیم گذشته در این خصوص کوتاهی نکرده است، به عنوان کسی که با دولت‌های مختلف ارتباط و آشنایی داشته گواهی می‌دهم که آیت الله رئیسی و اعضای دولت با تمام توان به دنبال جبران کمبودها، رفع مشکلات مردم، تکمیل زیرساخت‌ها  و پیشرفت کشور هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: دولت تحول‌گرا و مردمی درصدد است که بر مبنای عدالت شرایط موجود را به نفع مردم اصلاح و تغییر دهد، اگرچه هنوز کاستی و ضعف‌هایی از گذشته در کشور به جا مانده، اما با همت و تلاش دولت زمینه‌ای مهیا شده که شرایط بهتری رقم زده شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری دولت مردمی تاکنون بیش از ۶ هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد احیا و به چرخه تولید بازگشته است که فرصت‌های شغلی فراوانی برای جوانان ایجاد شده است. رئیس‌جمهور علاوه بر ۴۶ سفر استانی و پیگیری اجرای مصوبات سفرها و بررسی طرح‌های مورد نیاز مناطق مختلف کشور، در ۲۵ سفر خارجی ۲۲۲ سند را به امضا رسانده و با جدیت روند اجرای آنها را پیگیری می‌کند.

وی افزود: دولت با فعال کردن ظرفیت‌های مختلف از جمله فروش نفت و اخذ مالیات از کسانی که فرار مالیاتی داشتند به دنبال افزایش درآمدهای کشور است. در حالی که در دوره گذشته نسبت به فروش نفت و دریافت هزینه‌های آن ابراز ناتوانی می‌شد. امروز با اقدامات دولت در عرصه شفاف سازی درآمد حاصل از اخذ مالیات از  کسانی که فرار مالیاتی داشتند، افزایش یافته و اگر در گذشته از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر مالیات اخذ می‌شد امروز از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر که افراد و مجموعه های با درآمدهای زیاد هستند، مالیات گرفته می‌شود و منابع حاصل از آن در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سراسر کشور صرف می‌شود.

حسینی گفت: دولت مردمی هم در پی رسیدگی به اقشار و گروه‌های مختلف جامعه اعم از فرهنگیان، کارمندان، کارگران و بازنشستگان است و هم با آینده نگری در طرح‌های بزرگ زیربنایی سرمایه‌گذاری می‌کند تا درآمدهای پایدار و مستحکمی برای کشور ایجاد شود.

وی تاکید کرد: امروز از رخوت و رکود در دولت خبری نیست و اطمینان داشته باشید که کشور با همت دولت مردمی و ان شاءالله با شکل‌گیری مجلس قوی با پشتوانه مردمی بالا با سرعت و شتاب بیشتری در ریل پیشرفت حرکت خواهد کرد.

حسینی تقویت وحدت و انسجام در کشور را با حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان و معاندین دانست و گفت: امروز همه وظیفه داریم بر پایه استدلال و منطق، اهمیت و تاثیر حضور در انتخابات برای امنیت، پیشرفت و آبادانی کشور و رفع مشکلات را برای افکار عمومی تبیین کنیم و بی تردید هر فرد ایرانی که خواهان پیشرفت و سربلندی ایران است خواهان مشارکت فراگیر در انتخابات است.

در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و سرود های انقلابی توسط جوانان و نوجوانان به اجرا درآمد.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۷۶۶۵۲۱۲:۵۹:۵۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
بله درست می فرمایند. این روزها همه از زبان مردم حرف می زنند شما چطور!
حامد۳۳۷۷۳۰۹۲۲:۵۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
خب راس می‌گه دیگه کسی که با اجبار پای صندوق نمی‌ره هر کی بخواد رای می‌ده نخواد هم نمی‌ده ولی این رو بدونیم اگه یه روز بخاطر کمی مشارکت، آمریکا بتونه دنیا رو قانع کنه و به ما حمله بکنه، دیگه نمیاد بپرسه کی رأی داده کی نداده! بمب رو سر هر دو میفته. یه چیز مهمتر دیگه اینکه اگه فرقی نمی‌کنه رای بدیم یا ندیم، چرا شبکه‌های اون طرفی دارن خودشون رو جر می‌دن که نرید رای بدید؟! می‌دونی دوست من، یارو اونور بساط عیش و نوشش به راهه و برای ما نسخه می‌پیچه. اتفاقاً بریم رای بدیم و نذاریم اونایی که ازشون خوشمون نمیاد، برن توی مجلس
ناشناس۳۳۷۶۶۷۹۱۳:۲۳:۰۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
در خصوص آمارهای ارایه شده نیاز به راستی آزمایی و تایید کارشناسان اقتصادی است و مردم عادی توانایی تایید یا تکذیب ندارند
ناشناس۳۳۷۶۷۳۰۱۴:۰۸:۳۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
همیشه بوده و خواهد بود
ناشناس۳۳۷۶۷۶۱۱۴:۲۸:۲۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
اتفاقا مردم با اعتقادي كه دارند تصميم ميگيرند
ناشناس۳۳۷۶۸۲۲۱۵:۲۹:۳۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
با وجود گوشت مرغ 110 هزارتومني و قانون بازنشستگي ..... ما حتما شرکت ميکنيم
ناشناس۳۳۷۶۹۲۳۱۷:۲۵:۵۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
مردم فقط باید به افراد متخصص و متعهد رای بدن
ناشناس۳۳۷۷۰۸۳۱۹:۱۹:۳۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
متخصص؟؟
ناشناس۳۳۷۷۳۵۱۲۳:۲۲:۲۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
اگر متعهد نبود ولی متخصص بود چی
ناشناس۳۳۷۶۹۵۹۱۷:۵۱:۲۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
نسبت نظرات غیر قابل انتشار به منتشر شده ...
ناشناس۳۳۷۷۰۱۴۱۸:۲۶:۰۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
بله چشم
ناشناس۳۳۷۷۰۴۶۱۸:۴۵:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
باشه حتما شک نکن
ناشناس۳۳۷۷۳۸۵۲۳:۴۰:۱۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
من رای می دهم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین