بانکوک، شهر جادویی آسیای شرقی را با فلای تودی ببینید

گزارش بازرگانی، 255864،   4021110054

بانکوک شهری است با فرهنگ خاص و جاذبه‌های متنوع که دیدنشان هر فردی را به وجد می‌آورد. مدیریت هزینه‌ و زمان، فرصت بازدید بهتر و گسترده‌تر از جاهای دیدنی بانکوک را به شما می‌دهد. یکی از بهترین راهکارها برای گشت‌و‌گذاری ارزان و لذت‌بخش همراهی با تور بانکوک فلای تودی است. تورهای مسافرتی فلای تودی به علت برنامه‌ریزی دقیق، علاوه بر کسب تجربیات شیرین، بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. جهت آشنایی با خدمات تور فلای تودی برای سفر به پایتخت تایلند تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بانکوک یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر به شمار می‌رود که سالانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. این شهر در سال 2023 پس از هنگ کنگ با 14 درصد رشد، بیشترین رشد سالانه گردشگر را داشت. بانکوک برای چهار سال متوالی پربازدیدترین شهر جهان بود و در 2019 تقریبا 23 میلیون نفر از پایتخت تایلند دیدن کردند. مسلما این حجم از جذب گردشگر دلایل خاصی دارد که در ادامه آن را بیان کرده‌ایم.

چرا سفر به بانکوک؟

عموم گردشگران به دلیل غذای معروف و محلی، مناطق خرید و بازارهای هفتگی، شب‌های زنده و خیابان‌های پرجنب‌وجوش، آشنایی با فرهنگ خاص مردم آسیای شرقی، بازدید از اماکن دیدنی فرهنگی و طبیعت دلپذیر به این شهر سفر می‌کنند. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که:

  • بانکوک یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین شهرهای بزرگ جهان برای بازدید گردشگران است.
  • بانکوک شهری مدرن، شلوغ و در عین حال دارای سنت و فرهنگ غنی است.
  • پایتخت تایلند، کالکشنی از غذاهای مختلف از غذاهای محلی، چینی و هندی گرفته تا غذاهای مدرن اروپایی است.
  • تا سال 2019 بیش از 32 هزار رستوران در بانکوک وجود داشت که تقریبا 30 مورد از آنها در 2022 موفق به دریافت ستاره‌های میشلن شدند.
  • بانکوک پایتخت مهمانی و تفریح مهیج آسیا است. هرچیزی که یک گردشگر نیاز دارد از بارهای مسافرتی، کلوپ‌های سطح بالا و سالن‌های ماساژ در این شهر وجود دارد.

جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری بانکوک بسیار متنوع هستند. بازدید از این جاذبه‌ها به برنامه‌ریزی دقیق و البته شناخت کامل این شهر نیاز دارد. تور بانکوک فلای تودی برنامه‌ریزی مناسبی برای یک گشت‌و‌گذار مهیج و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. در ادامه با خدمات این تور و نحوه خرید تور مسافرتی خارجی از فلای تودی آشنا خواهد شد.

خدمات تور مسافرتی تایلند بانکوک از فلای تودی

آژانس گردشگری فلای تودی، تورهای مسافرتی خود را با کامل‌ترین امکانات و نیازمندی‌های سفر در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این خدمات مواردی از جمله بلیط رفت و برگشت هواپیما بانکوک، رزرو هتل بانکوک، ترانسفر فرودگاهی، خدمات ویزای تایلند و بیمه مسافرتی را شامل می‌شود. همچنین گشت‌های شهری با راهنمای تور فارسی زبان در اختیار مسافران قرار ‌می‌گیرد. به‌این ترتیب، فلای تودی مقدمات پیش و حین سفر را بدون دغدغه و دردسر فراهم می‌کند.

لیدر باتجربه فلای تودی با برنامه‌ریزی دقیق برای بازدید از جاهای دیدنی بانکوک، به مسافران کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت با کمترین هزینه ممکن از جاهای توریستی بیشتری دیدن کنند.

قیمت تور گردشگری بانکوک

به‌طورکلی، هزینه سفر به بانکوک شامل هزینه ویزای تایلند، خرید بلیط هواپیما، هزینه محل اقامت، هزینه‌های غذا و نوشیدنی، ورودی مکان‌های تفریحی و توریستی و مواردی از این قبیل است. برای پرداخت هزینه هرکدام از این موارد به‌طور جداگانه، باید بودجه زیادی را در نظر بگیرید؛ اما مزیت سفر بانکوک با تور فلای تودی، این است که تمامی اقدامات و نیازمندی‌های سفر، در قالب یک پکیج مقرون‌به‌صرفه ارائه خواهد شد.

قیمت تورهای گردشگری براساس عوامل مختلفی از قبیل نرخ هتل، نرخ پرواز، زمان خرید تور، مدت اقامت و .... محاسبه می‌شود. از طرفی، دریافت ویزای تایلند از طریق تور آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر است. جهت اطلاع از جزئیات و قیمت تور بانکوک به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

نکاتی در مورد رزرو و خرید تور مسافرتی بانکوک در فلای تودی

برای رزرو و خرید تورهای گردشگری فلای تودی از جمله بانکوک تایلند، کافیست فرم مربوطه را در سایت فلای تودی تکمیل کنید. اگر هم سوالی در مورد مناسب‌ترین پکیج و جزئیات شرایط آن دارید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و راهنمایی‌های موردنیازتان را از آن‌ها دریافت کنید. گفتنی است که درخصوص خرید تورها همواره باید چند نکته زیر را مدنظر داشته باشید:

  • با توجه به زمان‌بر بودن پروسه اخذ ویزا، بهتر است از یک ماه پیش از سفر برای رزرو و خرید تور اقدام کنید.
  • در فصل بهار تورهای بانکوک متقاضیان بیشتری دارد.
  • تور تابستان بانکوک ارزان است؛ اما ممکن است گرما و رطوبت هوای این شهر برای‌تان کمی آزاردهنده باشد.
  • قیمت تورهای بانکوک بسته به مدت زمان اقامت، نوع پرواز و به‌طورکلی با توجه به برنامه تور متغیر خواهد بود.
  • امکان خرید ارزان‌ترین تورهای بانکوک در فلای تودی وجود دارد. این آژانس تورهای لحظه آخری را با قیمت پایین‌تری نسبت به تورهای معمولی عرضه می‌کند.

جاهای دیدنی بانکوک

همان‌طوری که گفتیم بانکوک، پایتخت تایلند که به شهر جادویی آسیای شرقی شهرت دارد، یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. بازدید از جاهای دیدنی بانکوک فرصت آشنایی با فرهنگ، سنت‌ها و آداب‌ورسوم مردمان این منطقه را می‌دهد. در فهرست زیر نام چند مورد از مهم‌ترین مکان‌های توریستی این شهر را ذکر کرده‌ایم.

  • کاخ بزرگ؛ اقامتگاه سلطنتی واقعی پادشاه تایلند
  • معبد بودای زرد
  • معبد وات آرون؛ معبد طلوع
  • وات فو؛ معبد بودای دراز کشیده
  • خیابان خائو سان
  • محله چینی
  • رودخانه چائو فرایا
  • بازار چاتوچاک
  • کاخ دوزیت
  • بازار شناور

همراه با تور گردشگری فلای تودی می‌توانید با صرف کمترین هزینه به تعداد زیادی از این مکان‌های توریستی بروید و سفری پربارتر را برای خود رقم بزنید.

فلای تودی، معتبرترین آژانس گردشگری خاورمیانه

همراهی با تورهای گردشگری فلای تودی، تجربه‌ای متفاوت از سفر به بانکوک را برای‌تان رقم می‌زند. فلای تودی یکی از جامع‌ترین و معتبرترین آژانس‌های گردشگری در ایران است که خدمات متنوعی را به هموطنان ارائه می‌دهد. این آژانس به‌منظور رفاه حال هموطنان، خدمات خود را به‌صورت آنلاین نیز ارائه می‌دهد. خدمات فلای تودی مواردی از قبیل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی و داخلی، خرید بلیط‌ قطار، انجام مراحل درخواست ویزا، فروش تورهای گردشگری و بیمه‌های مسافرتی را شامل می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین