رئیسی: بسیاری از کشورهای دنیا از ما درخواست خرید محصولات نظامی می‌کنند

  4021017009 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور گفت: ما امروز در حوزه صنایع نظامی حرف زیادی برای گفتن داریم تا جایی که بسیاری از سران کشورهای منطقه و دنیا در گفتگوهایی که با بنده دارند، درخواست خرید محصولات نظامی می‌کنند.

رئیسی: بسیاری از کشورهای دنیا از ما درخواست خرید محصولات نظامی می‌کنند

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شامگاه شنبه در پایان دومین سفر دولت مردمی به استان زنجان در نشست شورای اداری استان مسئولیت را فرصتی برای خدمت توصیف و تصریح کرد: مخاطب رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اینکه ناامیدی ممنوع است، در وهله اول ما مسئولین هستیم که باید با تمام وجود برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

رئیسی فلسفه برگزاری جلسات شورای اداری را ایجاد هماهنگی بین مدیران دانست و افزود: امروز یکی از ابتلائات ما در سازمان‌ها بروکراسی‌های اداری پیچیده است که باید با هماهنگی میان مدیران آن را رفع کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توان از وجه کارشناسی امور چشم پوشید، اظهار داشت: البته اختلاف نظرات کارشناسی نباید موجب توقف توسعه کشور و کُند شدن رشد اقتصادی و تولید شود. اشتغال، اقتصاد مقاومتی، فعال شدن تمامی عرصه‌های اقتصادی و حتی استقلال کشور در گرو رشد تولید است. هر چه موجب توقف تولید می‌شود، نباید در کشور اتفاق بیافتد.

رئیسی افزایش بهره‌وری را یکی از مسائل مهم کشور عنوان کرد و گفت: رهبر انقلاب و قانون به همه ما در خصوص افزایش بهره‌وری توصیه کرده‌اند. ما امروز در کشور در حوزه بهره‌وری مشکل داریم و باید از تجارب دیگر کشورها در این زمینه استفاده کنیم.

رئیس جمهور بهره‌مندی از تجارب دیگران را امری پسندیده اما پیروی از نسخه‌پیچی‌ها را مذموم دانست و خاطرنشان کرد: ما به نسخه‌ها عمل نمی‌کنیم، بلکه آنها را بومی‌سازی می‌کنیم؛ در واقع ما می‌توانیم از تجربه‌های دنیا استفاده کنیم اما از نسخه‌ها نه.

رئیسی با اشاره به مسئله آب در استان زنجان و با طرح این سوال که آیا می‌توان با یک برنامه‌ریزی و استفاده صحیح از منابع آبی در حوزه کشاورزی مشکلات این بخش را حل کرد؟ گفت: باید در این حوزه تجارب دیگر کشورهای دنیا را مورد توجه قرار بدهیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب هر جا به صورت جهادی کار کردیم و خلاقیت داشته‌ایم پیشرفت کردیم، تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم، آنها نمی‌خواهند ادارات ما کارایی لازم داشته باشد و دستگاه‌ها پاسخگوی مردم باشند؛ بنابراین ما به عنوان یک مدیر باید تلاش کنیم تا دشمن ناامید شود.

رئیسی افزایش «سرمایه‌گذاری» و «بهره‌وری» را دو پایه مهم رشد اقتصادی دانست و به همه مسئولین و مدیران ادارات و سازمان‌ها توصیه کرد که افزایش کارآیی و ارتقای بهره‌وری را در اولویت کاری خود قرار دهند.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت عظیم معادن استان زنجان گفت: ما در حوزه معادن استان زنجان یک زمان‌بندی در نظر گرفتیم تا در موضوعاتی از جمله مسائل زیست محیطی این معادن اقداماتی را انجام دهیم. در دیگر کشورهای دنیا اگر این تعداد معدن وجود داشته باشد، دست روی دست نمی‌گذارند و قطعا در جهت بهره‌برداری از آنها اقدام می‌کنند چرا که معادن ظرفیتی برای افزایش تولید و بهره‌وری است.

رئیسی همچنین با اشاره به مسئله اشتغال در استان زنجان و ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت ایجاد شغل، گفت: باید به شرکت‌های دانش بنیان میدان دهیم، همانطور که امروز بسیاری از وزارتخانه‎‌های ما از جمله وزارت نفت و نیرو از ظرفیت این شرکت‌ها استفاده می‌کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال باید در یک کارخانه خط تولید جدید راه‌اندازی کنیم، گفت: نباید ابتدا نیرو بیاوریم و سپس صندلی اضافه کنیم بلکه باید با افزایش صندلی‌ها، به جای یک نفر، موجب اشتغال هزار نفر شویم.

رئیسی با بیان اینکه امروز راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل در کل کشور در کانال 6 هزار قرار دارد، خاطرنشان کرد: تمامی این کارگاه‌ها و کارخانه‌ها می‌توانند موجب افزایش اشتغال جوانان شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه صنایع نظامی با وجود محدودیت‌های زیاد و اعمال تحریم‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، گفت: ما امروز در حوزه صنایع نظامی حرف زیادی برای گفتن داریم تا جایی که بسیاری از سران کشورهای منطقه و دنیا در گفتگوهایی که با بنده دارند، درخواست خرید محصولات نظامی می‌کنند.

رئیسی با بیان اینکه تحریم‌ها می‌توانند برای ما مشکلات زیادی ایجاد کنند، اما ما با اراده‌های پولادین باید آنها را خنثی کنیم، خاطرنشان کرد: خنثی کردن تحریم‌ها در گرو کارهای بزرگی است که ما می‌توانیم در حوزه تولید انجام دهیم؛ هر کاری که در حوزه تولید انجام بگیرد، تیری در قلب دشمن است. تحریم‌ها نباید ما را از حرکت باز بدارد. ملت ایران از تحریم‌ها و تهدیدها فرصت‌های زیادی ساخته است.

رئیس جمهور ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه کار برای دانشجویان و نخبگان دانشگاهی را ضروری دانست و گفت: امروز بسیاری از محصولات دانش بنیانِ جوانان ایرانی برای دیگر کشورهای دنیا قابل توجه است؛ به عنوان مثال اولین موضوعی که در دیدار ما با رئیس جمهور اندونزی مطرح شد، یک محصول دانش‌بنیان ایرانی در حوزه پزشکی بود.

رئیسی با تاکید بر اینکه نباید حتما در یک شرایط اضطراری به موفقیت رسید، گفت: ما باید در یک شرایط عادی کاری کنیم که اصلاً به اضطرار نرسیم. باید به اندازه‌ای آمادگی فنی داشته باشیم که تمامی اقدامات دشمن نقش بر آب شود و نتواند مردم را ناامید کند.

رئیس جمهور وظیفه نیروهای انقلابی را امیدوار کردن مردم دانست و گفت: امیدواری با حرف زدن میسر نمی‌شود بلکه با عمل محقق خواهد شد. هر کاری در جهت یأس مردم باشد در چهارچوب هدف دشمن است. دشمن می‌خواهد نقاط ضعف را بزرگنمایی کند و نقاط قوت را بپوشاند. ما باید در نسل نو با اقدام و عمل، امیدواری ایجاد کنیم.

رئیسی با ابراز امیدواری از تحقق اقدامات شایسته و در شأن مردم در دومین دور از سفر استانی به زنجان، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی ایجاب می‌کند که اقدامات به گونه‌ای به سامان برسد تا مردم راضی باشند و احساس کنند کارهایشان به دست بنده و شما انجام گرفته است. در این شرایط هیچ نگرانی در زمینه مشارکت مردم در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی نخواهیم داشت و بحث مشارکت تضمین‌شده خواهد بود.

رئیس جمهور در پایان با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم فلسطین، برای مردم غزه آرزوی موفقیت و پیروزی و نابودی کامل رژیم صهیونیستی را از خداوند مسئلت کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۴۷۹۶۹۰۹:۱۳:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
این درست اما با این خشکسالی گسترده دولت چه اقدامی برای تامین امنیت غذایی مردم مد نظر دارد
ناشناس۳۳۴۸۰۷۶۱۰:۲۶:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
چه ربطی داشت
ناشناس۳۳۴۸۱۰۰۱۰:۵۱:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
این درست ولی چرا هر خبر مثبتی رو با یه اتفاق بد به کام مردم تلخ می‌کنین!؟
ناشناس۳۳۴۸۴۱۹۱۵:۱۱:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
نه کامنت بد نیست تذکر اولویت ها در مدیریت یک جامعه است کلا بهترین وسایل جنگی را داشته باشید اما داخل قلعه ای باشی که هر آن بیم نداشتن نان داشته باشی آیا ابر قدرتی یا نه آیا به این نوع داشتن تجهیزات و توسعه تک بعدی میشود گفت افتخار
ایرانی۳۳۴۸۳۶۹۱۴:۲۴:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
هر خبر مثبتی مربوط به ایران باشه - شما باید حتما یک غر و یا لگدی بزنی ؟
ناشناس۳۳۴۸۴۲۲۱۵:۱۴:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
اولین ملاک قدرتمند بودن داشتن امنیت غذایی است شک دارید به اطرافتان بنگرید قدرت در امنیت غذایی ،امنیت اقتصادی ،امنیت فیزیکی و امنیت معیشت و رفاه است نه تک بعدی در نظامی گری.
ناشناس۳۳۴۸۴۴۱۱۵:۳۷:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
۱۷دی ۱۴۰۲ به گزارش تسنیم، بارش‌های سال آبی جاری در تهران با کاهش 56درصدی نسبت به آمار متوسط درازمدت مواجه شده و این خشکی پاییز و زمستان، اثر خود را در کاهش ذخایر سدهای تهران گذاشته است. در زمان حاضر با وجود 273 میلیون مترمکعب آب ذخیره‌شده پشت سدهای تهران، 86درصد ظرفیت مخازن سدهای پنج‌گانه تأمین آب شرب تهران خالی است
ناشناس۳۳۴۷۹۷۸۰۹:۱۷:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
اینکه خیلی خوبه . شروع کن به فروختن . وقتی پولش سر سفره مردم اومد همه ما باور میکنیم
ناشناس۳۳۴۸۱۰۱۱۰:۵۲:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
مردم کشورهای پیشرفته روزانه کلی ساعت کار مفید دارن ولی شما کلا سر سفره نشستی منتظری!!!
ناشناس۳۳۴۸۳۴۰۱۴:۰۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
همون حقوق رو بدید تا همون کار رو تحویل بگیرید
ناشناس۳۳۴۷۹۸۸۰۹:۲۷:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
بسیاری از کشورهای منطقه هم براحتی آب را بروی ما را چه با ندادن حق آبه چه زدن پروژه های عظیم سد سازی گاپ و داپ همزمان با خشکسالی گسترده موجب به خطر انداختن امنیت غذایی کشور شده اند
ناشناس۳۳۴۸۰۰۵۰۹:۳۷:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
پس چرا نمی فروشید شاید یکی از جراحت های مردم رو درمان کنید
ناشناس۳۳۴۸۰۱۳۰۹:۴۴:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
میشه فقط به 2 تا کشور اشاره کنی؟
ناشناس۳۳۴۸۰۳۲۰۹:۵۳:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
این همه ابر در آسمان ظاهر و اقدامی جهت بارور سازی و بارش صورت نمیگیرد همه اخبار ما شده اخبار خارج آقا داخل هم امنیت غذایی و کشاورزی میخواد مردم غدا لازم دارند با تغییر نسل انرژی و خارج شدن سوخت های فسیلی از انتفاع و عدم ورود پول صادرات نفتی با این خشکسالی عظیم برای تامین مایحتاج مردم چه برنامه ای دارید
ناشناس۳۳۴۸۱۰۴۱۰:۵۵:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
الان توی کشور کمبود چیزی داریم!؟!؟
ناشناس۳۳۴۸۴۲۹۱۵:۲۰:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
تفکر استراتژیک یعنی نگاه به افق درازمدت ،میان مدت نه نگاه نوک دماغی که معروف به استراتژی short sighted strategy است تمام کشورها برای پنجاه سالشان زیر ساخت توسعه فراهم کرده‌اند تهدید ها را می‌بینند و فرصت ها را و تهدید ها را به فرصت تبدیل می‌کنند نه با نگاه روزمرگی مانند آنکه ذخیره بنزین کشور فقط سه روز است یا ذخایر فلان کالا برای یکماه تامین است آنهم بر مبنای خام فروشی و واردات این شد برنامه استراتژیک انسان هوشمند با نگاه به افق مسیر درست را بر می‌گزیند نه امروز که گذشت فردا را ببینیم چه میشود
ناشناس۳۳۴۸۰۴۹۱۰:۰۶:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
برای افزایش ارزش پول ملی برای توسعه اقتصاد برای اشتغال برای کاهش شاخص فلاکت برای تامین امنیت غذایی برای کمبود آب بواسطه خشکسالی برای تغیبرنسل انرژی از فسیلی به سمت تجدید پذیر و کاهش آتی درآمد سهل الوصول نفتی برای ممانعت از فرار سرمایه برای جذب سرمایه ب ای چاه های نفت و گاز که بعلت عدم سرمایه گذاری و فقدان تکنولوژی در نیمه دوم عمر خود و رو به کاهش تولید هستند برای فرونشست زمین وووچه کردید
ناشناس۳۳۴۸۴۳۴۱۵:۳۰:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
تمام دنیا با تغییر نسل انرژی بدنبال افزایش بهره‌وری چاه های مخازن فسیلی نفت و گاز خود هستند تا روی دستشان نماند بهره‌وری چاه های دنیا تا ۶۸ درصد برداشت است اینجا چاه های پیر ما بهره‌وری بیست درصد است پتروشیمی ها و کارخانه ها عمدتا بالای ۳۰ سال عمر دارند و رفته رفته مستهلک میشوند زیر ساخت ها نیاز به سرمایه گذاری دارند چقدر در فکر بوده ایم همش که نمیشود به اخبار خارج چشم دوخت داخل را هم ببینیم واقع گرا باشیم همان دشمن یا به تعبیر استراتژیک رقبای منطقه ای و‌فر ا منطقه دقیقا دنبال انحراف ما از درون به بیرون در جهت عدم توجه به مسایل و زیر ساخت های درون کشور هستند صرفا برون نگری منطقه ای موجب بقای هیچ ملتی نخواهد بود باید به توسعه اقتصادی توازن استر اتژیک منطقه‌ای مبتنی بر منافع ملی فکر کرد .
ناشناس۳۳۴۸۰۸۷۱۰:۳۶:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
جناب رئیس جمهور محترم هر زمان که توانستید همان میکروفونی که تولید غربی هاست رو کنار بگذارید و تولید داخل باشد. هر زمان که توانستید به جای گوشی تلفن غربی و در بستر شبکه های اجتماعی غربی پیام دادن به مردم را که خودتان فیلتر کردید کنار بگذارید آنوقت حتما با تمام غرب قطع رابطه کنید .
ناشناس۳۳۴۸۳۲۷۱۳:۵۱:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
کاشکی دنیا از ایران درخواست تکنولوژی جدید میکرد کاشکی بیشترین توریست به ایران می آمد کاشکی در بقیه علوم ایران سر آمد بود
ناشناس۳۳۴۸۴۶۱۱۵:۵۴:۵۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
هستیم
حسين۳۳۴۸۴۶۳۱۵:۵۵:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
اينها همان كشورهاي هستند كه در خواست خريد واكسن كرونا را از ما داشتند ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  2. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  3. خوشحالی مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از خبر شهادت رئیس جمهور ایران

  4. محل تدفین شهید آیت‌الله رئیسی مشخص شد/ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

  5. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  6. سخت، اما گذرا...

  7. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

  8. رهبر انقلاب: ایران خدمتگذار صمیمی، مخلص و باارزشی را از دست داد/ اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم

  9. شهدای خلبان حادثه بالگرد رئیس‌جمهور

  10. زندگی‌نامه رئیس‌جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی

  11. جزئیات درگیری خونین پلیس با اشرار و اراذل در نارمک

  12. بازتاب های گسترده بین المللی در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان

  13. صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد

  14. کارنامه خدمات شهیدان حسین امیرعبداللهیان و سید محمدعلی آل‌هاشم

  15. جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست مخبر آغاز شد

  16. واکنش ظریف به شهادت رئیس جمهور

  17. پیام تسلیت دکتر احمد توکلی در پی شهادت آیت الله رئیسی

پربحث‌های هفته

  1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  2. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  5. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  8. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  9. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  12. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  13. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  14. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  15. مأمور خاطی بازداشت شد

  16. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  17. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  18. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  19. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  20. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  21. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

  22. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

  23. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

  24. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  25. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران

پربحث‌های هفته

  1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  2. حالا زمان مذاکره است

  3. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  5. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  6. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  7. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  8. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  9. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  10. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  11. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

  12. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

  13. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

  14. آخرین تصمیم دولت برای حمایت از نهضت ملی مسکن

  15. برائت نامه محمدعلی رامین از پسرش یاسین و مهناز افشار

  16. حل يك ابرچالش نظام

  17. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  18. تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  19. محل تدفین شهید آیت‌الله رئیسی مشخص شد/ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

  20. تعطیلی پنجشنبه در مجلس رأی نیاورد/ نمایندگان چه گفتند؟

  21. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  22. سخت، اما گذرا...

  23. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

  24. رهبر انقلاب: ایران خدمتگذار صمیمی، مخلص و باارزشی را از دست داد/ اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم

  25. اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره توماج صالحی

آخرین عناوین