ولایتی: انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت  

  4021014084 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: بی‌تردید دشمنان ایران اسلامی بدانند که ما انتقام خون شهیدان مظلوم حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا، «علی اکبر ولایتی» دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به چهاردهمین نشست این مجمع با عنوان «شهید سلیمانی، طوفان الاقصی و نظم نوین جهانی» شهادت جمعی از مردم ایران در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر انقلاب، ملت ایران و مردم کرمان تسلیت گفت و تاکید کرد: بی‌تردید دشمنان ایران اسلامی بدانند ما انتقام خون شهیدان مظلوم این حادثه تروریستی را خواهیم گرفت.

در این پیام آمده است: در دوره‌ای که کشورهای دنیا تنها دو راه یعنی وابستگی به شرق یا غرب را در اداره سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود داشتند، وقوع انقلاب اسلامی ایران نقطه کانونی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی بود. انقلاب اسلامی با خاصیت الهام بخشی و ظرفیت سازی، معادلات حاکم بر نظم جهانی را در دوره خود تغییر داد و الگویی برای بیداری و آگاهی جوامع مسلمان و مستضعف در جهان گردید. 

وجود خلأ ایدئولوژیکی مبتنی بر اسلام و قرآن و عقب ماندگی تاریخی کشورهای مسلمان، وابستگی سران مستبد به غرب و در مقابل شعار آزادی‌خواهی، عدالت خواهی، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی و دفاع از محرومان و مستضعفان توسط جمهوری اسلامی ایران موجب شد، نسل جدید جوانان و مردم منطقه غرب آسیا با الهام‌گیری از انقلاب اسلامی، الگویی بومی را از نظام فکری و نظری امام خمینی (ره) در کشورهای خود پیاده سازند که اصول آن بر اصول مقاومت و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی ایران استوار بود و پس از طی قریب به ۲۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و پرورش و رشد انقلاب در دپران دفاع مقدس و آزمون‌های گوناگون دیگر، آثار و نشانه‌های جریان مقاومت در منطقه پدیدار گردید.

شهید سلیمانی به عنوان تربیت یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی و پرچم‌دار جبهه مقاومت، شخصیتی در تراز نظام بین‌المللی و جهان اسلام داشت؛ شخصیتی که با تقوای الهی و خودسازی و حضور در میدان طی ۴۰ سال با اتکا به اندیشه‌های اسلام ناب محور مقاومت را طرح‌ریزی و پیاده سازی کرد. شکل‌گیری موج بیداری اسلامی با استعانت و الگوگیری از پیروزی‌های مقاومت در لبنان و فلسطین در ابتدای قرن بیست و یکم و برآورد اندیشکده‌های غربی از تغییر روندهای جهانی و ظهور قدرت‌های جدید، قدرت‌های جهانی و استکبار را بر آن داشت تا طراحی شوم و شیطانی را در ایجاد، تجهیز و تسلیح گروه‌های تکفیری در منطقه غرب آسیا به منظور تضعیف مقاومت و به حاشیه راندن مسئله فلسطین طراحی نمایند و با مشغول ساختن کشورهای مسلمان به موضوع تکفیر، محور مقاومت را دچار ضعف و شکست سازند، غافل از اینکه مقاومت در هسته و عصاره وجودی خود مبارزه با ظلم و ستم و ایستادگی را به همراه دارد و شهید سلیمانی و گروه‌های مقاومت طی قریب به یک دهه ایستادگی ضمن شکست استراتژی جنگ نیابتی نظام سلطه در خاورمیانه تحول جدیدی را در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی و بازیگری جدیدی تحت عنوان جبهه مقاومت در نظام بین‌الملل معرفی کردند.

ظهور جریانات و گروه‌هایی مانند الحشد الشعبی، دفاع وطنی، انصارالله، فاطمیون، زینبیون و غیره در کنار تقویت جریانات اولیه مقاومت مانند حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی، هندسه قدرت مقاومت را در منطقه غرب آسیا رقم زد، به گونه‌ای که در یک نمونه مقاومت مردم فلسطین در آخرین تجاوز اسرائیل به غزه قبل از طوفان‌الاقصی کمتر از دو روز از شروع حمله مجبور به عقب نشینی از زیاده خواهی و تجاوز این رژیم انجامید. لیکن دمیدن روح خودباوری، ایثار، شهادت طلبی و ظلم ستیزی توسط شهید سلیمانی در پیکره مقاومت شجره‌ای را پدیدار ساخته است که دیگر شهادت سلیمانی و سلیمانی‌ها موجب توقف و عدم استمرار مسیر مقاومت نخواهد شد.

باور به پوشالی بودن ابهت تو خالی رژیم صهیونیستی و حامیانش در مقابل ساخت و پرورش باورها و اعتقادات سربازان مقاومت، تداوم اشغالگری اسرائیل غاصب و حامیانش، محاصره جنایتکارانه غزه مظلوم، هتک حرم چند باره به مسجد الاقصی، اسارت و دربند کشیدن جوانان فلسطینی، توسعه روزافزون شهرک‌ها و شهرک‌نشینی و حمایت بی چون و چرای آمریکا از این جنایات موجب گردید تا شاگردان مکتب مقاومت با اتکا به خودباوری نقطه عطف جدیدی را در تکامل قدرت مقاومت با اجرای عملیات طوفان الاقصی ایجاد و تثبیت نمایند. این عملیات جسورانه و غرورآفرین نمایشی از بالندگی، شجاعت، جسارت، خودباوری و توانمندی‌های میدانی محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی بود.

رژیم غاصب کودکش که از این عملیات و ضربه مهلک طوفان الاقصی در شوک فرو رفته بود، برای حفظ آبروی از دست رفته خویش دیوانه‌وار به حمله ددمنشانه، وحشیانه و غیر انسانی روی آورد و در یک جنایت تاریخی قریب به ۲۵ هزار انسان بی‌گناه را در کمتر از ۹۰ روز در برابر دیدگان جهانیان به شهادت رسانید. اما در مقابل مردم مظلوم و سرافراز غزه نه تنها تسلیم دشمن جنایتکار نگردیده‌اند، بلکه با اتکال به آموزه‌های اسلام ناب همچون مقاومت، ایستادگی و صبر در راه خدا، نشانه‌های شکست فضاحت بار رژیم صهیونیستی را نمایان ساخته‌اند.

۹۰ روز ایستادگی توسط یک گروه به ظاهر اندک، اما جسور و دلاور با پایمردی و وارد ساختن ضربات مهلک به ماشین جنگی اسرائیل و نابودی صدها تانک و تجهیزات پیشرفته دشمن، تلفات سنگین به نظامیان و مزدوران کودکش، که به اعتراف رسانه‌های خودشان تاکنون نزدیک به ۶۰۰ نفر نظامی ارتش  کشته شده‌اند، همگی نشان از تغییر جدی در قواعد و هنجارهای سنتی نبرد کلاسیک دارند.

اما سنت الهی و نشانه‌های آن همواره ثابت است که با یاری خدا یک گروه کوچک و اندک با صبر و مقاومت بر لشکری بزرگ و مسلح غالب می‌آیند، لذا همان‌گونه که نوید داده شد عدم کامیابی رژیم صهیونیستی منجر به ایجاد یک معادله جدید در منطقه و نظام بین‌الملل خواهد شد و مسیر دگرگونی طرح‌ریزی شده توسط جبهه مقاومت، آرایش جدید را در سطح بین الملل به ارمغان خواهد آورد که در این توازن و هندسه جدید قدرت، حاکمان واقعی ملت‌های مستضعف، آزادی‌خواه و عدالت جو خواهند بود و همانگونه که آثار و پیامدهای جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه را در دنیا شاهد هستیم،  حکومت نیز با اراده الهی به صالحان حقیقی واگذار خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۴۶۷۰۸۲۳:۵۳:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
حالا از کی قراره انتقام بگیرین؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  7. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  8. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  11. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  12. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  13. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  14. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  19. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  22. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

آخرین عناوین