رییس سازمان حفاظت محیط زیست: لایروبی خلیج گرگان، تلاشی گروهی بود  

  4020930052

معاون رییس جمهور با بیان اینکه لایروبی خلیج گرگان تلاشی گروهی بود، گفت: بحث طرح طبیعت‌گردی هدیه‌ای به مردم شریف بندر ترکمن، استان گلستان و کل کشور بود که پس از ۲۰ سال رقم خورد و انشالله مردم شریف بندر ترکمن که پشتیبان و ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند، به نحو مطلوب از آن بهره‌برداری کنند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم افتتاح رسمی کارخانه عمل‌آوری، فرآوری و سردخانه ۱۲۰۰ تنی میگو شرکت گروه توسعه اقتصادی خزر اظهار کرد: خدا قوت می‌گویم به مجموعه شما که در سال رونق تولید، موفق شد این واحد عظیم را راه‌اندازی کند.

وی با اشاره به دور دوم سفرهای ریاست محترم جمهور گفت: سلام ایشان را به همه شما ابلاغ می‌کنم. دولت در راستای وظایف خود باید در میدان باشد تا کارها را پیگیری کند. مردم شریف ما از قول و وعده و خسته شده‌اند و می‌خواهند نتایج کارها را عملا ببینند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مردم عزیز ما انسان‌های شریفی هستند که در همه عرصه‌ها حضور خود را نشان دادند و دولت مردمی هم باید در بر پایه دو کلیدواژه مردمی و انقلابی امورات مردم عزیز را در میدان پیگیری کند.

معاون رییس جمهور با اشاره به بحث جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز در غزه مظلوم و مقتدر می‌بینیم که سردمداران کفر، مردم شریفی که ریشه در عمق تاریخ دارند را با نهایت قساوت و ظلم از بین می‌برند اما غزه سربلندتر از قبل سر از خاک برمی‌دارد.

سلاجقه در ادامه گفت: آنچه امروز در بحث لایرویی خلیج گرگان دیدیم، یک تلاش گروهی بود که دولت مردمی انقلابی انجام داد و طبق فرمایش رییس جمهور محترم در یک بازه کوتاه کار انجام شد و  این رویکرد جهادی نشان داد اگر بخواهیم، می‌توانیم کار را در اسرع وقت انجام دهیم.

وی ادامه داد: بحث طرح طبیعت‌گردی هدیه‌ای به مردم شریف بندر ترکمن، استان گلستان و کل کشور بود که پس از ۲۰ سال رقم خورد و انشالله مردم شریف بندر ترکمن که پشتیبان و ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند، به نحو مطلوب از آن بهره‌برداری کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: من تشکر می‌کنم از سرمایه‌گذارانی که ظرفیت‌های اشتغال، فناوری و کارآفرینی را افزایش می‌دهند و کمک می‌کنند تا از ظرفیت نیروی بومی استفاده شود.

معاون رییس جمهور با اشاره به ظرفیت بالای این کارخانه برای اشتغال‌زایی و همچنین صادرات گفت: میگو مشتقات زیادی دارد که باید در این قسمت‌ها نیز ظرفیت‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی دیده شود.

سلاجقه با بیان اینکه دولت پشتوانه شما کارآفرینان است، گفت: این مجموعه الزامات محیط زیستی را به خوبی رعایت کرده است.

وی ادامه داد: محیط زیست پشتوانه تولید است و در واقع توسعه وامدار محیط زیست است. ما حقوق عامه مردم را می‌گیریم تا در راستای توسعه استفاده کنیم. لذا توسعه باید در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این حق تضییع شده را جبران کند که این مجموعه نیز در راستای مسئولیت اجتماعی کارهای خوبی را شروع کرده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: محیط زیست مانع توسعه نیست و ما در سازمان حفاظت محیط زیست، تلاش می‌کنیم حتی طرح‌های محیط زیستی نیز پشتوانه اقتصادی داشته باشد تا مردم رغبت کنند در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

سلاجقه گفت: صندوق ملی محیط زیست نیز ظرفیت‌هایی در بحث سرمایه‌گذاری دارد که می‌توان از تسهیلات آن استفاده کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین