وزیر نفت: با کار جهادی عملیات سوخت رسانی آفلاین را فراهم کردیم

  4020929028 ۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره اختلال در سامانه سوخت، گفت: با تجاربی که از قبل داشتیم و با یک کار جهادی و با صبوری مردم در همان ساعات اولیه توطئه را خنثی کردیم و عملیات سوخت رسانی به صورت آفلاین را فراهم کردیم.

وزیر نفت: با کار جهادی عملیات سوخت رسانی آفلاین را فراهم کردیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: صبح دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۰ تعدادی از جایگاه های کشور عملیات سوخت رسانی آنها متوقف شد که بلافاصله در شرکت پخش ستاد بحران را تشکیل دادیم و با بسیج کردن ۲۲ هزار نفر از همکاران و با صبوری مردم و پای کار آمدن صداوسیما در همان ساعات اولیه این توطئه را خنثی کردیم و عملیات سوخت رسانی در جایگاه ها به صورت دستی برقرار شد.

وی افزود: با تجاربی که از قبل داشتیم و با یک کار جهادی و با صبوری مردم در همان ساعات اولیه توطئه را خنثی کردیم و عملیات سوخت رسانی به صورت آفلاین را فراهم کردیم و در کوتاه ترین زمان کار انجام شد.  فکر می کردند می توانند با این کار می توانند مردم را عصبانی کنند ولی خبر ندارند اینجا ایران است.

اوجی تاکید کرد: از عصر روز گذشته هم سامانه کارت سوخت در ۷۸ درصد جایگاه ها بالا آمد و اکنون فعال است. آن‌ها می‌خواستند مردم را عصبانی کنند ولی با کار جهادی که کردیم خیلی‌ها متوجه این موضوع نشدند.

وزیر نفت گفت: اسم عملیاتشان را گنجشک گذاشته‌اند اما خبر ندارند اینجا ایران است و در سال ۵۷ پر عقاب ریخت چه برسد به گنجشک.

وی افزود: امسال ۹۳ درصد سبد سوختی وزارت نفت در نیروگاه‌‎‌ها گاز بوده است و بیش از ۳۶ میلیون مترمکعب گاز بیشتر به نیروگاه‌ها عرضه شده است. روزانه ۶ میلیون متر مکعب گاز بیشتر به صنایع عرضه شده است.

اوجی عنوان کرد: کیفی‌سازی سوخت پالایشگاه‌ها در این دولت آغاز شد. بنده ۳۰ و اندی سال در این صنعت هستم اما فرآیند کیفی‌سازی سوخت پالایشگاه‌ها که در این دولت رقم خورده بی سابقه بوده است. ظرف ۲ تا سه سال آتی تمام محصولات پالایشگاهی ما استانداردی در حد یورو ۵ خواهند داشت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۲۷۹۲۵۱۱:۰۷:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۲۹
با کار جهادی و اصلاح سیستم مانع هک می شدید
ناشناس۳۳۲۸۰۴۵۱۲:۲۱:۳۹ ۱۴۰۲/۹/۲۹
دوستانت که بودن هنوز دنبال کی بود کی بود من نبودم بودن ولی فقط نگاه کن سال قبل که خرابکاری ایحاد شده و چند روز و چند هفته مشکل درست شد الان یک روز نشده سیستم تقریبا وصل شدن در ضمن خرابکاری هم نمی توان 100 درصد جلوگیری کرد
ناشناس۳۳۲۸۳۸۴۱۷:۳۹:۵۰ ۱۴۰۲/۹/۲۹
اشتباهات مدیریتی را توجیه نکنید
ناشناس۳۳۲۸۵۶۳۲۳:۲۷:۱۰ ۱۴۰۲/۹/۲۹
ربطی ندارد
ناشناس۳۳۲۸۷۰۹۰۹:۱۷:۲۵ ۱۴۰۲/۹/۳۰
باید از ژاپن یاد بگیرید
ناشناس۳۳۲۷۹۲۶۱۱:۰۷:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۲۹
اینکه ایراد و اشکال کارتان را برطرف کنید کار جهادی حساب می شود؟!
ناشناس۳۳۲۷۹۴۲۱۱:۱۴:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۲۹
یکسال وقت داشتند که با تجارب پارسال سیستم سوخت را ارتقا داده و مقاوم کنند ولی هیچ نکردند و حالا با شعارهای جهادی و گنجشک و عقاب میخواهند ماله کشی کنند
ناشناس۳۳۲۷۹۹۳۱۱:۴۷:۴۵ ۱۴۰۲/۹/۲۹
اینکه از همان نقطه مجدد خوردند یک طرف، اینکه پارسال متوجه نشدند برای شرایط بحران باید راه حل موقت سریع داشته باشند طرف دیگر!
وزیر۳۳۲۷۹۴۷۱۱:۱۷:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۲۹
ایشون کلا همیشه حرف های خلاف واقع میزنه یک نمونش زمستان سرد که اروپا شکست میخوره ... الان میگه ساعت اولیه خنثی شد کار جهادی اولا طبق اسناد علت هک نصب ویندوز کپی 25000 تومنی روی سرور. بوده که این یک فاجعه به تمام معنا هست.
ناشناس۳۳۲۸۴۴۸۲۰:۰۲:۴۵ ۱۴۰۲/۹/۲۹
وقتی طبق اعلام اتحادیه اروپا زمستان گذشته بیش از ۶۸۰۰۰ نفر در اروپا بر اثر سرما و کمبود سوخت مردند، نامش زمستان سخت نیست؟!
ناشناس۳۳۲۷۹۵۴۱۱:۲۱:۳۳ ۱۴۰۲/۹/۲۹
كار جهادي یعنی در راه خدا کار انجام دادید.آیا پولی بابت این کار دریافت نمی کنید، آیا وظیفه ای در این باره نداشتید؟ پول نقد گرفتيد بنزين تحويل داديد .
ناشناس۳۳۲۷۹۵۶۱۱:۲۴:۳۶ ۱۴۰۲/۹/۲۹
معنی جهاد رو هم فهمیدیم !!!
ناشناس۳۳۲۷۹۹۶۱۱:۵۰:۰۰ ۱۴۰۲/۹/۲۹
وقتی مستضعف میشود فرودست، پرچم دار تورم و مخالف ترمیم حقوق می شود سید محرومان، جواد اوجی می شود وزیر نفت، خوب انجام وظیفه فشل هم می شود جهاد!
ناشناس۳۳۲۷۹۹۵۱۱:۴۹:۵۵ ۱۴۰۲/۹/۲۹
بنزین را به قیمت لیتری 3000 تومان دارین می فروشید ! بنزین سهمیه ای هم کلا کنسل شده اسم این کار جهادیه ؟ راستی این هکرها چرا فقط به نفع دولت کار می کنند ؟؟
ناشناس۳۳۲۸۰۵۰۱۲:۲۳:۰۲ ۱۴۰۲/۹/۲۹
با کار جهادی ؟؟
ناشناس۳۳۲۸۰۷۵۱۲:۳۳:۴۵ ۱۴۰۲/۹/۲۹
حقیقتا جناب وزیر بجای پاسخ گویی به افکار عمومی برای ایجاد مجدد این مشکل و سرگردانی مردم طی کمتر از دوسال با فرار رو به جلو و بکار بردن الفاظ عواما انقلابی و جهادی که متاسفانه رمز خالی کردن شانه ها از زیر بار مسئولیت می باشد پنهان و به ادامه کار بی مسئولیت خود ادامه دهند
ناشناس۳۳۲۸۰۸۷۱۲:۴۰:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۲۹
جهاد شده واژه ای که با کاربرد اون دهان منتقدان رو ببندیم
ناشناس۳۳۲۸۱۱۸۱۳:۰۱:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۲۹
در روایت از پیامبر (صلی الله علیه و آله) است که فرمودند: اتقوا الشرک الاصغر، یعنی از شرک کوچک بپرهیزید. عرض شد یا رسول الله شرک کوچک کدام است؟ فرمودند: الريّا و السّمعة؛ انجام کار برای ریا و شهرت شرک اصغر است.
ناشناس۳۳۲۸۱۵۸۱۳:۲۹:۴۸ ۱۴۰۲/۹/۲۹
اصلا چرا مردم ایران برای یک بنزین زدن عادی باید اینقدر دچار زحمت بشن که مجبور باشن از کارت سوخت و رمز و سهمیه بندی استفاده کنن. چرا زندگی ما اینقدر پیچیده شده؟ تا چند وقت دیگه احتمالا برای خرید شیر خشک و نان هم کارت و سامانه و سهیمه درست می کنن. چرا مردم ایران و شرکت های ایرانی نمی تونن مثل همه دنیا با یک حساب بانکی وجوه صادرات و وادات خودشون را تسویه کنن و باید در دام های مافیای دور زدن تحریم گرفتار بشن؟ آخه این مردم چه گناهی کردن که مثل بقیه مردم دنیا از آسایش و راحتی طبیعی بی بهره هستن؟ اصلا چرا برای سوخت زدن باید نیاز باشه که کارت سوخت داشته باشیم که سامانه بی فایده و پر دردسر اون باز هم برای مردن باعث زحمت بشه؟
امیر۳۳۲۸۱۸۵۱۳:۴۵:۰۵ ۱۴۰۲/۹/۲۹
امیدوارم دوباره سال دیگه مشکلی پیش نیاد که بخواهید با کار جهادی برطرفش کنید. لطفا کار جهادی رو قبلش انجام بدهید. در مورد کیفیت سوخت هم یعنی دو سه سال آینده دیگه کیفیت سوخت عالی خواهد بود و آلودگی کم؟ باورش یه مقدار سخته وقتی می‌بینیم توی این زمستان اکتان بنزینها رو گویا پایین آوردند که جواب تقاضا رو بدهیم یا بنزین سوپر در جایگاه‌ها به سختی پیدا می‌شود.
ناشناس۳۳۲۸۱۹۵۱۳:۵۱:۱۲ ۱۴۰۲/۹/۲۹
واژه ها رو به نفع خودتون معنی می کنید و به خدمت می گیرید
رضا۳۳۲۸۲۴۰۱۴:۱۵:۲۵ ۱۴۰۲/۹/۲۹
اگر ممکن است جناب وزیر و دیگر مسئولان بفرمایند: کار جهادی دقیقا یعنی چه؟ آیا از خود گذشتگی کرده اند؟ بیش از اندازه تلاش کرده اند؟ نبرد و جهادی در میان بوده و ایشان وارد آن جهاد شده اند؟ لطفا دقیقا با جزییات بفرمایند که اگر روزی مردم هم در حق مسئولین کار جهادی انجام دادند بتوانند عنوان کنند
یوروئی۳۳۲۸۲۸۸۱۵:۰۳:۱۳ ۱۴۰۲/۹/۲۹
ظرف ۲ تا سه سال آتی تمام محصولات پالایشگاهی ما استانداردی در حد یورو ۵ خواهند داشت* همین حرف را دولتمران دولت روحانی زده بودند.
ناشناس۳۳۲۸۲۹۶۱۵:۱۹:۰۳ ۱۴۰۲/۹/۲۹
فروش آفلاین شد کارجهادی؟
ناشناس۳۳۲۸۳۴۷۱۶:۳۸:۰۰ ۱۴۰۲/۹/۲۹
جناب وزير محترم نفت پيش بيني چنين حوادثي از وظايف است هميشه بايد به سناريو صفر را نيز پيش بيني كرد
ناشناس۳۳۲۸۳۵۲۱۶:۴۵:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۲۹
کار جهادی یعنی چه؟ یعنی در کشورهای دیگر که مسئولین به مردم خدمات ارائه می دهند یا بحرانی را رفع می کنند کارشان غیر جهادی است؟ اساسا کار شما چه خصوصیت متمایزی دارد که باید جهادی لقب بگیرد؟ پس چه چیزی را باید انجام وظیفه تلقی کرد؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین