واکنش وزیر ارشاد به ماجرای صادق بوقی/ وعده ای درباره فیبر نوری/ نظر قالیباف درباره گران‌کردن انرژی

  4020922075 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش وزیر ارشاد به ماجرای صادق بوقی/ وعده ای درباره فیبر نوری/ نظر قالیباف درباره گران‌کردن انرژی

واکنش وزیر ارشاد به ماجرای صادق بوقی

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، چندی پیش پیرمرد ۷۰ ساله گیلانی با نام صادق بوقی با آوازخوانی در بازار رشت به شهرت میان مردم رسیده است. آهنگ خوانده شده این شهروند بیشتر جنبه طنز دارد و با آن کلیپ‌های مختلفی ساخته اند. همین اتفاق باعث واکنش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

محمد‌مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ساختار رسانه‌ای تغییر کرده است. در گذشته زمانی که خواننده‌ای می خواست آلبوم و یا آهنگی منتشر کند نیازمند هزینه و پروسه طولانی بود. اما امروز به این شکل نیست و با یک گوشی موبایل این کار انجام می‌شود.

وی افزود: این تغییر، تغییر فناوری است. قدرت نشر ۱۰۰ برابر گذشته شده است که یک امتیاز به حساب می‌آید و ما به چشم فرصت به آن نگاه می‌کنیم.

وزیر فرهنگ در واکنش به ماجرای صادق بوقی اظهار کرد: همانطور که فیلم شهروند عزیز گیلانی ما منتشر شد و شاهد هم‌خوانی آن در تانزانیا، آمریکا و هندوستان هستیم. این نشان دهنده این است که ما در شهرهای مختلف یک حوزه فرهنگی هنری قوی محلی و قومی داریم.

***

نظر قالیباف درباره گران‌کردن انرژی

به‌ گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین همایش حمل‌ونقل و توسعه اقتصادی با بیان اینکه بیش از چندین بار موضوعات و مشکلات امروز در حوزه حمل و نقل را مطرح کرده‌ایم اما همچنان هیچکدام از این مسائل برطرف نشده است، گفت: در وهله اول قطعاً شخص من، مقصر هستم اما باید توجه داشت که در این بین قطعاً بخش خصوصی نیز مقصر است و هر دو بخش دولتی و خصوصی باید به سمتی برود که به فهم مشترک در این خصوص برسد.

وی افزود: در حوزه حمل‌ و نقل سوخت با مبلغ بسیار اندک توزیع می‌شود چنانچه گازوئیل لیتری ۳۰۰ تومان است اما باز هم هزینه تمام شده حمل‌ و نقل ما بسیار بالا است. نوشتن بهره وری ۲.۸ برایمان بسیار سخت شده است. روزانه ۳.۵ میلیون بشکه نفت در کشور هدر میشود که اگر بشکه‌ای ۸۵ دلار محاسبه کنیم، سالیانه بالای ۱۰۰ میلیارد دلار می‌شود. چرا باید کیک اقتصاد خود را در شرایطی که تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار داریم، کوچک کنیم و چرا خودمان هم به خودمان ظلم کنیم. ثابت نگاه داشتن قیمت‌ها قطعاً اشکال ما است اما راه بهینه‌سازی مصرف سوخت نیز افزایش قیمت آن نیست بلکه راه‌های دیگری هم وجود دارد. وقتی سرمایه در حال از بین رفتن است باید از سوی دولت، بخش خصوصی و مردم بهینه شود و اگر همه با هم از آن منفعت ببریم این ۱۰۰ میلیارد دلار تبدیل به سرمایه ملی ما خواهد شد.

قالیباف در این بخش از سخنان خود با تأکید بر اینکه بخش خصوصی باید از طریق بهینه‌سازی در مصرف به بهره‌وری برسد، گفت: زمانی که دولت امکان خرید دستگاهی برای بهینه‌سازی را ندارد بخش خصوصی حاضر است وقتی توان آن را دارد، این کار را انجام دهد به خصوص که ببیند این کار هم برای خودش و هم برای کشور منفعت دارد. مردم نیز در حوزه تجارت خُرد اگر ببینند زمانی که در منزل نشسته‌اند و مصرفشان نسبت به سال گذشته در همان روز کاهش پیدا کرده در این منفعت شریک خواهند شد قطعاً به سمت مصرف بهینه می‌روند لذا نباید به سمت گران کردن رفت بلکه باید مصرف را بهینه کرد که هیچ سختی نداشته و قطعاً قابل اجرا است.

***

وعده زارع‌پور درباره فیبر نوری

به گزارش ایسنا، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۵ هزار و ۶۰۰ روستای جدید به اینترنت دسترسی پیدا کردند، اظهار کرد: شاید بتوان گفت این میزان معادل چهار سال پیش از آن است و تا پایان سال هم تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه متصل می‌کنیم.

وی یادآور شد: درباره فروش فیبر نوری در منازل و کسب‌وکارها که مهمترین پروژه ما در حوزه ارتباطات است، کار با قوت جلو می‌رود. در بیش از ۱۰۰ شهر کار تمام شده و نزدیک به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و تا پایان این ماه به ۵ میلیون خانوار می‌رسند و تا پایان سال هم به ۸ میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری خواهیم رسید.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: سرعتی که با این فناوری می‌توانیم تقدیم مردم کنیم چندصد مگابایت بر ثانیه است. در سفر گذشته رئیس‌جمهوری به استان البرز این طرح در شهرستان چهارباغ افتتاح شد و  سرعت‌های ۹۰۰ تا ۹۵۰ مگابیت بر ثانیه در این طرح در اختیار مردم قرار گرفت.

زارع‌پور ادامه داد: ما در تلاشیم تا پایان دولت این امکان را برای همه مردم در سراسر کشور فراهم کنیم.

***

تایید لایحه عفاف و حجاب در هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص

هیئت عالی نظارت مصوبه اصلاحی مجلس درباره لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مغایر با سیاست‌های کلی نظام ندانست.

به گزارش ایسنا، هیئت عالی نظارت در بررسی پیشین این لایحه، پنج ابهام و مغایرت را با سیاست های کلی نظام اعلام کرده بود و مجلس با انجام اصلاحاتی در مصوبات خود، ایرادات را برطرف نمود.

در این جلسه که به ریاست محمدباقر ذوالقدر و با حضور اعضای هیئت عالی نظارت و نمایندگان روسای سه قوه و نمایندگانی از دستگاه‌های ذیربط تشکیل شد، مصوبات جدید مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا، گزارش کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اصلاحات مجلس شورای اسلامی در رفع مغایرت های اعلامی هیئت عالی بیان شد.

***

دیدگاه متفاوت نماینده سابق رهبری در سپاه درباره موضوع حجاب

حجت‌الاسلام سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره موضوع حجاب به کیهان گفت: « 25 دستگاه در امر حجاب مسئولیت داشتند. با کمال تاسف دستگاه‌های مسئول آن نقشی را که باید داشته باشند ندارند. یک نمونه آموزش و پرورش است...

آنچه که درسال 1401 اتفاق افتاد این بود که یک پدیده سر باز کرد. این سر باز کردن مربوط به امروز نیست. یک اتفاقی افتاد یک جریانی درست شد یک مرتبه این پدیده که در لایه‌های پنهان قرار داشت سر باز کرد و علنی شد.

ما یک مرتبه دیدیم که در لایه‌های زیرین جامعه چه می‌گذرد و ما خبر نداشتیم. باید اینها را در مراکز آموزشی بررسی می‌کردند نظرسنجی می‌کردند. نظرخواهی می‌کردند. می‌توانستند بفهمند در لایه‌های زیرین چه می‌گذرد. الان هم به نظرم ما نیاز به یک طرح جامع داریم....

من می‌خواهم بگویم اگر یک زلزله و طوفانی می‌آید، اگر یک بیماری می‌آید در کشوری، درمان این فقط با کنترل نیست. راه‌های مختلفی دارد. یک طرح جامع می‌خواهد.

طرح جامع ابعاد مختلفی را پوشش می‌دهد بعد همه جوانب امر وقتی دست به کار می‌شوند در یک نقطه الحاق می‌کنند. مثل عملیات نظامی می‌ماند. عملیات نظامی ده نقطه ده تا لشگر ده تا تیپ حرکت می‌کنند در یک نقطه الحاق می‌کنند پیروزی حاصل می‌شود.

در مسئله حجاب هم این‌طوری است. یعنی طرح جامع می‌خواهد نظام آموزش و پرورش را در بربگیرد. نظام آموزش عالی را پوشش بدهد...

اگر بناست حجاب در کشور پیاده شود از قوه اجرائی باید حضور داشته باشد تا قوه برنامه‌ریزی‌های مختلف آموزشی، از کودکستان، دبستان، دبیرستان، وزارت علوم، نیروی انتظامی و همه مجموعه‌ها باید دست به کار شوند...

این مسئله یک طرح جامع می‌خواهد که باید همه جوانب امر را در نظر بگیرد. ما با یک پدیده رو‌به‌رو هستیم، با یک موضوع جزئی رو‌به‌رو نیستیم که نیروی انتظامی یا فرمانده انتظامی بیاید برخورد کند و مسئله را حل کند.»

***

توضیحات دهقان درباره میزان طلب ایران از بحرین

به گزارش ایسنا، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مصوبه مجلس درباره دعوای حقوقی با بحرین بابت مطالبات ایران اظهار کرد: چند لایحه در دستور کار مجلس است و یکی را هم تصویب کرده‌اند. متن ما از قبل برای اقامه دعوا آماده است و خوشبختانه بلافاصله کار را شروع خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که این دعاوی حقوقی در کجا مطرح خواهد شد؟ یادآور شد: طبیعتا در داوری است. ما از قبل با بحرین موافقت‌نامه سرمایه‌گذاری داریم و در مواردی که به سرمایه‌گذاران ما لطمه بخورد طبق این موافقت‌نامه به داوری ارجاع و در آنجا مطرح می‌شود.

دهقان درباره میزان طلب ایران از بحرین گفت: البته موضوعات متفاوت است. یک دعوا مربوط به بانک مرکزی است که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار آنجا داریم و یک دعوا هم مربوط به بیمه است که مبلغ آن کم و چند میلیون دلار است.

***

اصلاح ساختاری در دولت برای پیشگیری از فسادهای مشابه چای

علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور بازرگانی در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه ریشه شکل‌گیری تخلف در واردات چای چه بوده است، اظهار داشت: سال ۱۴۰۱، در سازمان توسعه تجارت، تصمیم بر این شد که برای هر واردکننده، یک حد و سقفی در نظر گرفته و مشخص شود، هر بازرگان چه میزان کالا می‌تواند وارد کند؛ اما در آن مقطع، وزارت جهاد کشاورزی نسبت به این تعیین حد و حدود و سابقه و رتبه، واکنش نشان داد و برخی از کالا‌های وارداتی حوزه کشاورزی را از این فرآیند مستثنی کرد.
 
پیمان پاک ادامه داد: استدلال مسئولین وقت در وزارت کشاورزی هم این بود که قصد تنظیم بازار را دارند و بواسطه برخی مشکلات عدم تامین به موقع کالای اساسی ممکن است منجر به بحران شود؛ بنابراین با برداشتن سقف برای یکسری از کالا‌ها در وزارت جهاد، امکان و بستر این افزایش ثبت سفارش واردات چای به وجود آمد، در نتیجه یک شرکت که البته به عنوان یک شرکت تولیدی بود توانست چند میلیارد دلار ثبت سفارش برای واردات چای و ماشین‌آلات مرتبط انجام دهد.

وی افزود: نکته مهم این است که هرچند این شرکت سهم غیرعادی از ثبت سفارش را به دلیل ایرادات فنی و برداشتن سقف و سابقه از کل واردات چای از آن خود کرده، لیکن کل ریال ارز دریافتی را که ارز ترجیحی نیز نبوده و ارز نیمایی بوده، پرداخت کرده و بخشی از تعهدات خود را نیز انجام داده که با بررسی‌های دقیق از سوی بخش های نظارتی و فنی درون خود دولت، مشخص شده در رفع تعهدات نیز تخلفاتی داشته است.

قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: از مهم‌ترین اقدامات دولت این بود که گلوگاه فساد را با سیستمی شدن ثبت سفارش‌ها در وزارت کشاورزی، از بین ببرد تا بستر هرگونه تخلف ریز و درشت در حوزه واردات فراهم نگردد؛ بنابراین باید تاکید داشت که دولت به این بسنده نکرد که فقط یک شرکت متخلف را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کند، بلکه ابعاد مختلف زمینه ساز این تخلف را بررسی کرد تا زمینه این فساد، برچیده شده و مانع امکان وقوع آن در آینده بشود.

پیمان پاک در پایان گفت: لذا این رویکرد جدید در ثبت سفارش سیستمی باعث شد تا در هشت ماهه امسال، در بخش واردات روغن، ۶۰ درصد کمتر؛ در بخش جو ۶۰ درصد؛ در بخش گندم هم بیش از ۸۰ درصد کاهش ثبت سفارس؛ در بحث چای هم ۹۰ درصد کمتر؛ در حوزه برنج بیش از ۶۰ درصد و برای شکر نیز بیش از ۲۵ درصد کمتر از هشت ماه سال گذشته، ثبت سفارش داشته باشیم؛ بنابراین در کل کالا‌ها هم در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال، بیش از ۳۰ درصد کاهش ثبت سفارش رقم خورده است. این نشان می‌دهد که از ابتدای سال تا به امروز نظم‌دهی و سیستمی کردن ثبت سفارش‌ها بر مبنای نیاز کشور و نیز پایش مستمر هفتگی قیمت‌ها و میزان ورود و نیاز کشور موجب ثبات و تعادل در برنامه و فرآیند واردات کالا‌های اساسی کشور شده است.

***

توضیحات معاون پارلمانی رئیسی درباره رد لایحه بودجه در مجلس

به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رد شدن کلیات لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دیروز کلیات لایحه بودجه 1403 مورد موافقت قرار نگرفت و دولت یک هفته فرصت دارد تا با اعمال اصلاحات، کلیات را دوباره به مجلس ارسال کند.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار بود که در آیین نامه داخلی مجلس تغییراتی داده شده و قرار شد بودجه در دو مرحله ارسال شود و برخی نمایندگان ایراد گرفته بودند که هزینه‌ها و مصارف چه می‌شود؟ در حالیکه این موارد قرار نبود در این مرحله تقدیم شود بلکه فقط سقف منابع و درآمدها بیان شود و در مرحله دوم جداول بیاید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برخی نمایندگان موضوع افزایش مالیات را مطرح کردند در حالی‌که دولت سراغ کسی رفته است که فرار مالیاتی داشته‌اند نه کسبه خرد و افرادی عادی. شبهاتی درباره مسائل بازنشستگان مطرح کردند در حالی‌که آقای منظور قول داده بود که به نظرات نمایندگان توجه شود.

حسینی همچنین گفت: در رد شدن کلیات بودجه مسائل جنبی هم مطرح بود مثلا برخی نمایندگان دلخوری هایی بابت تخصیص بودجه به حوزه‌های انتخابیه خود داشتند یا ازمدیران استانی دلخوری داشتند و به صراحت گفتند این مساله را در بودجه تلافی خواهند کرد. بعضی نمایندگان تصور می کردند اگر بودجه تصویب نشود، بررسی مجدد بودجه به بعد از انتخابات مجلس موکول می شود. آنها می گویند ما تاکنون درگیر لایحه برنامه هفتم بویم و رقبای ما در حال فعالیت هستند و بودجه را  دو دوازدهم تصویب کنیم که رئیس مجلس این نظر را رد کرد و گفت باید بلافاصله لایحه جدید بلافاصله مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۲۲۵۸۸۲۳:۲۳:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۲۲
مقدار نفت خام مصرفی در سال برای تولید بنزین و گازوییل با راندمان 60 درصد فقط 860 میلیون بشکه نفت خام در سال هست که اگر هر بشکه 80 دلار محاسبه شود معادل حدود 65 میلیارد دلار می شود ازطرفی با همین نرخ نزدیک 200 میلیارد دلار صادرات نفت خام سالانه داریم چرا آن 200 میلیارد دلار و چگونگی هزینه آن برجسته نمی شود افزایش هزینه سوخت برای مردم بدون هزینه درست و بجای درآمد دلارهای نفتی چیزی جز تورم شدید وفلاکت بیشتر 80 درصد مردم ندارد
ناشناس۳۳۲۲۶۱۳۰۰:۱۱:۱۴ ۱۴۰۲/۹/۲۳
اشتباه نکن سالیانه 200 میلیارد دلار صادرات نفت نداریم حداکثر 60 میلیارد دلار صادرات نفت و گاز داریم.
ناشناس۳۳۲۲۶۱۴۰۰:۱۱:۴۷ ۱۴۰۲/۹/۲۳
اشتباه شد صادرات نفت خام در سال حدود 70 میلیارد دلار هست ولی باز هم فرقی نمی کند اگر دلار های نفتی بجا و درست هزینه نشوند هر گونه افزایش قیمت سوخت باعث تورم شدید و فلاکت بیشتر عموم مردم می شود
ناشناس۳۳۲۲۹۱۹۱۳:۳۰:۴۲ ۱۴۰۲/۹/۲۳
ضرورت پیوستن به fatf معلوم می شود.
ناشناس۳۳۲۲۶۲۳۰۰:۲۶:۳۲ ۱۴۰۲/۹/۲۳
زنان را آوردید در جامعه مردان نامحرم کار کنند و اختلاط صورت گرفت آن هم در مشاغل غیر ضرور و همین طور آموزش مادیات فکر کردید جدا بافته از جهان هستید و درامان خواهید بود در بی حجابی و بد پوششی؟!!
ناشناس۳۳۲۲۶۲۵۰۰:۲۸:۰۰ ۱۴۰۲/۹/۲۳
شما تورم دارید و باید گران شود نکنید اقتصاد خراب تر می کنید چه بنزین و چه ارز
ناشناس۳۳۲۲۶۸۱۰۷:۲۱:۳۰ ۱۴۰۲/۹/۲۳
وزیر ارشاد میگوید :شاهد هم‌خوانی ترانه صادق بوقی در تانزانیا، آمریکا و هندوستان هستیم که نشاندهنده برتری و نفوذ پلتفرمهای داخلی مانند بله و ایتا و غیره در جهان است
ناشناس۳۳۲۲۷۱۳۰۸:۳۵:۱۱ ۱۴۰۲/۹/۲۳
سال نو مجلس نو نمایندگان نو
ناشناس۳۳۲۲۹۰۰۱۳:۰۹:۵۵ ۱۴۰۲/۹/۲۳
اگر ناوگان حمل و نقل عمومی ارزون و بیشتر بشه دیگه کسی از وسیله شخصی استفاده نمیکنه تا ...
ناشناس۳۳۲۲۹۷۷۱۴:۲۷:۳۸ ۱۴۰۲/۹/۲۳
همه در مورد حجاب نظر می‌دند خب برید چند‌تا آمار و نظر سنجی بکنید. ببینید مردم با چی مشکل دارند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  22. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین