قدوس: پاس هواداران باعث شد بهترین گل ماه لیگ جزیره را بزنم

  4020920123

هافبک ایرانی برنتفورد به توضیح شرایط خود در این تیم پرداخت.

قدوس: پاس هواداران باعث شد بهترین گل ماه لیگ جزیره را بزنم

به گزارش فارس، سامان قدوس درمورد عملکرد عالی‌اش پس از بازگشت به تیم برنتفورد و لذت بردن از فوتبال، اظهار داشت: بله از زندگی لذت می‌برم‌ و همه چیز برای من خوب پیش رفته است. برای تیم برنتفورد هم همین طور بوده است‌. متاسفانه به خاطر مصدوم‌های زیاد تیم، الان باید در پست‌های متفاوتی بازی کنم اما خوشحالم به برنتفورد بازگشتم و اکنون به تیم کمک می‌کنم.

وی درمورد اتفاقاتی که پس از بازگشت برایش افتاد، گفت: من تازه ازدواج کرده‌ام و در سوئد بودم. با خانواده‌ام وقت می‌گذراندم. مدیربرنامه‌هایم تماس گرفت و گفت برنتفورد به دلیل مصدومیت مشکلاتی دارد و فکر می‌کنم می‌خواهند بازگردی‌. من هم گفتم باورم نمی‌شود. او هم جواب داد می‌خواهی توماس فرانک(سرمربی برنتفورد) به تو زنگ بزند؟

هافبک ایرانی برنتفورد اضافه کرد: گفتم بگذار خودش زنگ بزند. توماس به من زنگ زد و خیلی هم جدی بود. برای من توضیح داد که شندون باپتیست و جاش داسیلوا برای مدتی طولانی مصدوم شده‌اند و بازیکنی را می‌خواهند که با تیم آشنا باشد و سریع بیاید. من هم گفتم مشکلی نیست و نهایت برای یک هفته دیگر مرا می‌خواهند. توماس گفت نه، باید همین فردا بیایی.

قدوس خاطرنشان کرد: برنامه دیگری نداشتم و مشغول لذت بردن از یک تعطیلات بلند مدت بودم. فوتبال بازی نمی‌کردم اما خودم تمرین می‌کردم. در باشگاه بدنسازی با دوستانم بودم یا بیرون از منزل می‌دویدم. توماس سوال کرد آماده هستی؟ من هم جواب دادم آره، تقریبا هر روز خیلی تمرین می‌کنم. 

وی درمورد اینکه آیا بازگشت به جمع زنبورها(لقب برنتفورد) تصمیم راحتی بود، پاسخ داد: بله. خیلی ساده بود. چند باشگاه مرا می‌خواستند اما به خوبی برنتفورد و لیگ انگلیس نبودند. به همین دلیل بازگشت به تیم برای من بهترین اتفاق بود.

بازیکن برنتفورد درخصوص اینکه باشگاه در بازی آخر فصل گذشته مقابل منچسترسیتی با او و پونتوس خداحافظی کرد و آیا در آن زمان عشق واقعی را حس کرد زیرا در آن  روز بازیکنان و هواداران با تشویق خود به آنها ادای احترام کردند، گفت: همین مسائل بازگشت را برای من راحت کرد. در فوتبال وقتی خداحافظی کنی، دیگر بازنمی‌گردی اما این مسائل باعث شد تصمیم برگشتن برای من راحت‌تر باشد‌. بگویم می‌خواهم بازگردم و این کار را بکنم. برنتفورد مثل خانواده من می‌ماند و بازگشت خیلی برای من ساده بود.

قدوس درخصوص وضعیت تیم پس از بازگشتش، عنوان کرد:  خیلی خوب. فقط ظاهرا به یک تعطیلات کوتاه مدت رفته بودم.

وی درخصوص مهم بودنش برای برنتفورد و اینکه با هم بودن تیم چه قدر در بازگشتش مهم بوده است، گفت: خیلی زیاد. نمی‌خواهم بگویم که به دلیل مصدومیت چند ماهی نبودم. این احساس را داشتم که چند روز در تعطیلی بودم. وقتی انرژی بیشتری از بودن در کنار خانواده و دوستانم پیدا کردم سرحال شدم و برگشتم. اکنون انرژی بیشتری برای تمرین و بازی کردن دارم.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان درخصوص اینکه به دلیل مصدومان زیاد برنتفورد در این فصل در پست‌های مختلفی مثل مدافع راست و چپ یا وینگر راست و چپ بازی کرد، توضیح داد: سال‌های قبل که در وینگر راست و چپ بازی می‌کردم باید حمله می‌کردیم. قرار نبود به اتفاقات پشت سرمان توجه کنیم بلکه فقط باید حمله می‌کردیم تا گل بزنیم و بازی را ببریم.

قدوس افزود: اما الان که وینگر راست یا چپ هستم، مسئولیتم بیشتر شده است‌. اول باید مراقب دفاع باشم و سپس پشت توپ خوب کار کنم. باید در حمله هم کارهای مثبتی انجام بدهم. وقتی در پست دفاع راست یا چپ هستید، سختی کار این است که نباید پست خود را ترک کنید. من این کار را در دقیقه آخر مقابل آرسنال کردم. یک ثانیه هم پست خود را عوض کردم که گل خوردیم‌. در لیگ برتر با یک اشتباه آن مقابل چنین تیمی، اینگونه مجازات می‌شوید.

وی خاطرنشان کرد: وقتی در پست مهاجم بازی می‌کنید، می‌توانید جا به جا شوید و پس از دریافت توپ، کاری انجام بدهید اما وقتی دفاع می‌کنید، باید همه حواستان جمع باشد. 

هافبک ایرانی درمورد عالی کار کردنش در تمام این پست‌ها و اینکه آیا جلسه‌ای با کادرفنی در این مورد داشته یا با کسی درمورد نقش خود حرف زده است، گفت: بله. درمورد وظایفم در پست‌های مختلف، خیلی صحبت کردند. بن می و مربیان خیلی به من کمک کردند. هر روز کلیپ‌هایی به من نشان داده و می‌گفتند باید چه کار کنم. 

قدوس درخصوص تفاوت احساس پشت توپ بودن، عنوان کرد: قطعا خیلی تفاوت وجود دارد. مثلا در دفاع چپ زمان زیادی داری. به این پست عادت ندارم چون همیشه در یک ثانیه، چند گزینه جلوی خود دارم. همیشه زمان خیلی سریع می‌گذرد. گزینه‌هایم در زوایای مختلف است اما وقتی در مرکز زمین هستم، زمان خیلی زودتر می‌گذرد. زمان زیادی ندارید و حرکاتتان خیلی غریزی است. فضا گسترده‌تر است. در کل تفاوت زیادی با هم دارند.

وی درخصوص ارتباط خوبش با نیل موفی، عنوان کرد: وقتی با او هستم، ظاهرا موتور من روشن می‌شود‌ و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

بازیکن برنتفورد درخصوص اینکه رقابتی بودن ویژگی‌ همه اهالی شهر مالمو است زیرا پونتوس هم این خصوصیت را داشت و باید به هر قیمتی به پیروزی می‌رسید، گفت: بله.  در شهر ما اینطور است. من در سوئد این حس را دارم. تفکر ما این است یا برد یا هیچ چیز‌. 

قدوس در پاسخ به این سوال که آیا تکل زدن را دوست دارد، گفت: قبلا دوست نداشتم اما الان این‌ کار را می‌کنم‌. شاید در گذشته مجبور نبودم این کار را انجام بدهم اما الان در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرم که باید این کار را انجام شود. می‌خواهم برای گرفتن توپ هرکاری بکنم و شاید حتی بازیکن حریف را بگیرم.

وی درمورد گل شگفت‌انگیزش در بازی با برنلی که در رقابت با گل برایان امبوئمو به عنوان بهترین گل ماه لیگ جزیره انتخاب شد، پاسخ داد: انگار برای خیلی وقت پیش است اما خوبی‌اش این بود که چندین بار نگاهش کردم‌. کریستین نورگارد(کاپیتان برنتفورد) می‌گوید پاس او مهم بود. حرفش درست است و بحثی نداریم(باخنده) کریستین سانتر کرد و مدافع با سر توپ را به من داد!

هافبک برنتفورد عنوان کرد: وقتی توپ را گرفتم شنیدم کل استادیوم داد می‌زنند که شوت بزن. من هم شوت کردم و ضربه خوبی بود.

قدوس در واکنش به اینکه جای اودگارد کل استادیوم از روی جایگاه‌ها به او پاس دادند، اظهار داشت: بله. این گل را تقدیم به هواداران می‌کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا این گل بهتر بود یا گلی که به برنلی در زمین حریف زد، گفت: یک گل دیگر شبیه به گل در زمین خودمان، در سوئد دارم که بهتر بود. به همین خاطر گلی که در زمین برنلی زدم بهتر است. البته از هواداران می‌خواهم دیگر فریاد نزنند که شوت بزن (باخنده).

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین