واکنش کیهان به دستگیری تتلو/ بازگشت بهزاد/ واکنش جبلی به گسترش موسیقی مبتذل

  4020918069 ۳۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش کیهان به دستگیری تتلو/ بازگشت بهزاد/ واکنش جبلی به گسترش موسیقی مبتذل

آیا بهزاد نبوی به جبهه اصلاحات بازمی‌گردد؟

مشرق نوشت: «روزی که بهزاد نبوی از جبهه اصلاحات عصا زنان بیرون آمد و درها به روی او بسته شد، یکی از نمایندگان سابق مجلس ششم نوشت که بی‌مرام‌ها چریک پیر را حذف کردند. حالا کمتر از ۵ ماه از آن شب، بار دیگر بهزاد نبوی به گود سیاست بازگشته است.

برخی اخبار از مذاکره تعدادی از اعضای جبهه اصلاحات با بهزاد نبوی برای فعال کردن یک کارگروه ویژه در این جبهه حکایت دارد. طی هفته‌های اخیر عدم حضور افرادی همچون حسین مرعشی از حزب کارگزاران سازندگی و الیاس حضرتی از حزب اعتماد ملی در جلسات جبهه اصلاحات منجر به عیان شدن شکاف در این جبهه شده است. آنها تاکید دارند رمز موفقیت اصلاح طلبان رسیدن به یک ایده و یک راهبرد و بروز دادن صدای واحد از جبهه اصلاحات است.

سران جبهه اصلاحات با بیان اینکه در شرایط کنونی شکاف در اصلاحات به صلاح نیست، از بهزاد نبوی خواسته‌اند تا به منظور ایجاد همدلی در میان طیف های مختلف جریان اصلاحات یک کارگروه ایجاد کند تا شاید بتوان با ریش سفیدی شرایط حضور دوباره انشعابی‌هایی چون حزب کارگزاران را در جبهه اصلاحات فراهم آورند...

چرا اصلاح‌طلبان در آستانه برگزاری انتخابات دوباره سراغ از بهزاد نبوی گرفته‌اند؟ پاسخ به این سوال سخت نیست! اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند با قطار بدون ترمز رادیکال‌ها به قعر جهنم بروند؛ از این‌رو تلاش دارند با پیاده کردن تندروها در یک مسیر معقول‌تر به فعالیت خود ادامه دهند.»

کارگزاران راه خود را از رادیکا‌های اصلاح طلب جدا می‌کند

فردا درباره مطلب روزنامه سازندگی در اعلام اینکه مرعشی، جهانگیری و محسن هاشمی از این حزب می‌توانند نامزد ریاست جمهوری 1404 شوند نوشت: «کارگزاران در وهله نخست می‌خواهد پایگاه سیاسی خود را حفظ کند و به نوعی خط خود را از نیروهای رادیکال جبهه اصلاحات جدا کند.

کارگزاران به نوعی می‌خواهد اعلام کند که اگرچه طیف‌هایی از اصلاح‌طلبان مسیر نهضت‌آزادی‌شدن را طی می‌کنند اما کارگزاران نمی‌خواهد در قالب یک اپوزیسیون داخلی قرار بگیرد. به همین دلیل سران این حزب با صراحت می‌گویند تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت می‌کنیم...

کارگزاران البته نگاهی عینی به انتخابات مجلس دارد و تصور می‌کند اگر بتواند همگرایی با احزاب نزدیک به خود ایجاد کند ولو با طیف‌های مستقل می‌تواند نیروهایش را وارد مجلس کند و دستِ‌کم اقلیتی در مجلس را به دست بگیرد.

نگاه کارگزاران در عرصه سیاسی واقع‌گرایانه است و همواره سران این حزب به پیروی از اندیشه سیاسی اکبر هاشمی رفسنجانی می‌گویند تا وقتی امکان حضور در انتخابات را داشته باشیم، شرکت می‌کنیم؛ ولو بتوانیم یک نماینده را وارد مجلس کنیم...

کارگزاران برای ادامه مسیر هم برنامه دارد و همین که گفته می‌شد مرعشی، جهانگیری و هاشمی نامزدهای کارگزاران در انتخابات ریاست‌جمهوری خواهند بود یعنی کارگزاران از حالا تصور می‌کند می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری هم اثربخش باشد.»

***

واکنش کیهان به دستگیری تتلو

کیهان نوشت: «جمهوری اسلامی اگر یک یا دوبار به تتلو فرصت خواندن روی عرشه یک ناو یا ملاقات در سال 1396 با آقای رئیسی را داده، هزاران برابر این فرصت‌ها را سیاسیون چپ‌نما و بعدا مدعی اصلاحات و اعتدال، و همچنین خوانندگانی مانند شجریان داده است.

همین آقای کرباسچی مدیرمسئول هم‌میهن، زمانی استاندار اصفهان و شهردار تهران بوده و بعدا به جرم فساد بازداشت و محاکمه و محکوم شده است. یا دیگرانی از همین طیف که تا پست‌های وزارت و نمایندگی و معاونت ریاست‌جمهوری و خود ریاست‌جمهوری و نخست‌وزیری رسیده‌اند و بعد‌ها انحراف و فساد‌شان عیان شده است. آیا این تقصیر نظام و انقلاب است که به افراد مختلف مجال خدمت به کشور- در هر مقیاس کوچک و بزرگی- و یا توبه و اصلاح رفتار خود می‌دهد، یا تقصیر کسانی که مسیر انحراف و فساد را ترجیح دادند؟

جمهوری اسلامی با تتلو همان‌گونه رفتار کرده و بعد از این به نوعی دیگر رفتار خواهد کرد که با مدعیان عدالت‌خواهی و اصلاح‌طلبی و اصولگرایی رفتار کرده است. مجال خدمت به کشور و احیانا توبه و جبران لغزش‌ها در صورت خطا برای همه فراهم است؛ اما آنجا که کار به ارتکاب جرم و خیانت رسید، پای محاکمه و مجازات به میان می‌آید.»

***

انتقاد روزنامه اصولگرا از برخورد با پیرمرد گیلانی اینستاگرام

فرهیختگان نوشت: «گیلان همان‌طور که افتد و دانی، استان بسیار جالبی است. مردمان باصفا و دوست‌داشتنی و اهل فرهنگ و ادب و مسئولانی که یک روز از در دروازه تو نمی‌روند و روز دیگر از سوراخ سوزن تکل از پشت می‌زنند!

داخل این استان یک مقام فرهنگی فعل حرامی انجام می‌دهد که برگ‌های ملت می‌ریزد و... هیچ‌کس هم ماه‌هاست درموردش توضیح نمی‌دهد.

ماه‌ها گذشته و تنها چیزی که درموردش شنیده‌ایم این است که حتما رسیدگی می‌شود و پرونده در دست تکمیل است. تازه وقتی تکمیل شد هم باید بررسی شود. وقتی که بررسی تمام شد هم تازه باید جلسه دادگاه تشکیل بدهند و این حرف‌ها. چشم به هم بزنیم مرتکب فعل حرام به علت کهولت سن درمی‌گذرد و پرونده ختم به مختوم و مرحوم می‌شود.

منتها در همین استان گیلان اگر پیرمردی در بازار قری بدهد و به خودجنبانی مشغول باشد خودش و رفقایش توقیف و بلافاصله چهارتا مغازه پشت‌سری هم پلمب می‌شوند و اینستاگرام پیرمرد به تصرف عدوانی درمی‌آید.

این درحالی است که اینستاگرام آن فرد مرتکب فعل ... شده، دست‌کم تا چند وقت بعد دست خودش بود. الانش را هم نمی‌دانم چون خداوندگار منان را شکر، فالوور ایشان نیستم.

شاید همین الان هم دست خودش باشد و داخلش مشغول تولید محتوا باشد. دست‌کم در همان روزهای انتشار خبر شاهکار استاد و بعد برکناری‌اش کسی کاری به کار تصرف اینستاگرامش و انتشار آن لوگوی معروف «این پیج به علت فلان و فلان، فلان شد» نداشت. بنابراین، بنده روزنامه‌نگار باید از خودم سوال کنم که آیا جرم «قر دادن» در بازار گیلان از جرم «ورود غیرمجاز آن مدیرنما» بیشتر است؟...

 ما هنوز منتظریم خطی توضیح پیرامون ماجرای «آئو آئو، آئو» منتشر شود! این بنده خدای قردهنده، دقیقا جرمش چیست؟

آیا جرمی برایش اعلام می‌شود که من و شمای مردم بتوانیم بپذیریم؟ اگر جرم ایشان رقص است که من شخصا می‌توانم شهادت بدهم در شب بازی ایران و ولز دست‌کم 800 نفر نیروی گارد ویژه دیدیم که با آن همه ادوات و تجهیزات بالای اتوبوس‌های آب‌پاش و با همان لباس‌های معروف به سوسکی مشغول همین جرم بودند! چندتایشان هم ناقلاها بلدکار بودند و رو نمی‌کردند! جرم دیگر چیست؟ تحریک افکار عمومی؟

جامعه‌ای که با یک «آئو آئو آئو» تحریک شود، جامعه‌ای است که ساسی مانکن با یک کلیپ به آتشش می‌کشد!»

***

روایتی جدید از واگذاری خودرو توسط یک شرکت 

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا، نماینده سنقر درباره واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس با تاکید بر اینکه وی خودرو دریافت نکرده است به تسنیم گفت: «به نظرم جفایی بود در حق آقای فاطمی امین که چنین تهمتی را علیه او مطرح کردند. این خودروها هیچ ارتباطی به استیضاح وزیر نداشت و صرفاً شرکت تولید کننده این خودروها در همان برهه یک نمایشگاهی را در پارکینگ مجلس برگزار کرده بود که اگر کسی می‌خواست ثبت نام کند. 

حتی از طرف آن شرکت‌ خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم...

حتی از طرف شرکت خودروساز به ما گفتند که اگر معذوریتی دارید که خودرو را به نام خودتان بردارید، به نام هر شخص دیگری که می‌شناسید خودرو بردارید.»

***

واکنش جبلی به گسترش موسیقی مبتذل

پیمان جبلی  رییس سازمان صدا و سیما در پاسخ به این سوال که آیا انتشار و استقبال از موسیقی‌های مبتذل به خاطر کم‌کاری صداوسیما بوده به ایرنا گفت: کم کاری فقط از جانب صداوسیما نیست. همه دستگاه های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌داری داشته‌اند. در رسانه ملی علاوه بر تولیدات جدید در مرکز شعر و موسیقی و سرود داشتیم، این مرکز را تقویت و از دفتر به مرکز تبدیل و شعر را هم به آن اضافه کردیم. در حوزه تولید شعر و نماهنگ به ویژه در مقطع بحران غزه تجربه‌های خوبی داشتیم. حتما در عرصه‌های دیگر هم می‌توانیم تولیداتی داشته‌باشیم.

رییس سازمان صداوسیما درباره حضور سلبریتی‌ها در تلویزیون تاکید کرد: چهره‌ها و سلبریتی‌ها باید در خدمت مردم و کشور و ارزش‌ها و اعتقادات و فرهنگ اصلی ایرانی- اسلامی باشند. ما به گرمی دست همه عزیزانی که حاضرند با رسانه ملی همکاری کنند را می‌فشاریم. در صداوسیما همیشه به روی آنها باز است. امیدواریم که چهره‌ها هم در را به روی خودشان نبندند و از این ظرفیت استفاده کنند.

***

دستگیری چهار نفر از سرشبکه های اصلی باند گروگانگیری اتباع خارجی

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پور جمشیدیان ، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام گفت: باند گروگان گیران اتباع خارجی در مناطق مرزی  شهرستان خوی در عملیات پیچیده توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج)  و نیروهای عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام  بامداد روز  گذشته دستگیر شدند.

وی ادامه داد : در این عملیات چهار نفر از سرشبکه های اصلی عوامل گروگانگیری اتباع خارجی که مبادرت به قاچاق، اخاذی و شکنجه اتباع بیگانه داشتند و در مناطق مرزی قطور این شهرستان فعال بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

***

درباره مفاسد اقتصادی گزارش شفاف به مردم ارائه شود

اعتماد درباره پرونده واردات چای نوشت: «نظارت صحيح جايي است كه عملكرد ناظر چنان باشد كه كار به اين مراحل نكشد. بنابراين يك نقد جدي به عملكرد نظارتي دستگاه‌ها در اين مورد وارد است.

مضاف بر اين واضح است كه چنين سطحي از فساد و تخلف بدون دخالت و مساعدت سطوح مختلف مديران مرتبط امكان‌پذير نيست. به عبارتي ما با يك سلسله تخلف سازمان‌يافته، پيوسته و در ارتباط با هم براي تخصيص غيرقانوني چنين حجم بالايي از ارز مواجه هستيم.

رييس دستگاه قضايي صراحتا از نقش مستقيم مقامات عالي وزارت جهاد كشاورزي در اين موضوع پرده برداشته، اما به‌طور قطع اين تمام ماجرا نيست. منطق حكم مي‌كند كه بپذيريم وقتي سطوح عالي يك وزارتخانه درگير چنين مساله‌اي شده‌اند به‌طور قطع افرادي بيشتر در حلقه‌ها و رده‌هاي پايين‌تر مديريت نيز درگير اين ماجرا بوده‌اند.

چه اينكه به گواه سخنان‌ آقاي اژه‌اي جز مساله فساد واردات چاي، مساله فساد كوتاژ صوري نهاده‌ها نيز در كار است كه جامعه و افكار عمومي جز كليت ماجرا، تقريبا هيچ اطلاع خاصي از جزييات موضوع ندارند. 

7 ماه است كه از استعفاي اجباري وزير جهاد كشاورزي بابت اين پرونده‌ها مي‌گذرد و تازه امروز افكار عمومي در جريان بخشي از واقعيت قرار گرفته است. خود اين فاصله 7 ماهه از زمان قطعي شدن تخلفات و مفاسدي كه به كنار رفتن وزير جهاد كشاورزي منجر شد تا زمان توضيح عمومي بخشي از واقعيت، جاي سوال جدي دارد. اينكه چرا جامعه بايد 7 ماه درباره چنين مفاسد بزرگ و احتمالا سيستماتيكي در بالاترين رده‌هاي دولت بي‌اطلاع باشد؟

در هر نظام حقوقي-سياسي چنين تعللي براي بي‌اطلاع گذاشتن افكار عمومي جاي شك و ترديد ايجاد مي‌كند. در نظام حقوقي ايران اما اين شك و ترديد وقتي دوچندان مي‌شود كه به ياد بياوريم درست در همان زماني كه يك مقام عالي دولتي بابت اين مفاسد بزرگ، پر سر و صدا و بدون هيچ توضيحي كنار رفته بود، مردم عادي در كوچه و خيابان تهديد به شناسايي چهره از طريق هوش مصنوعي و انتشار فيلم‌ و تصاويرشان، آن هم بابت حجاب مي‌شدند.

درست در همين ماه‌هاست كه ضابطين قضايي به صورت غيرقانوني تصاوير لحظات بازداشت برخي هنرمندان و چهره‌هاي معروف را منتشر مي‌كنند. شكي نيست كه اين دوگانگي ضربه بزرگي به اعتماد و آرامش عمومي خواهد بود. 

كمترين وظيفه دستگاه قضايي در اين شرايط ارايه پاسخ اقناع‌كننده و مستدل از واقعيت مفاسد رخ داده به افكارعمومي است، اما مهم‌تر از آن ضرورت دارد تا جلسات دادگاه اين پرونده‌ها به صورت علني برگزار شود.»

***

تاثیر مشکلات معیشتی در میزان مشارکت مردم در انتخابات

حسین راغفر، اقتصاددان در گفتگو با فردا درباره تأثیر وضعیت معیشتی فعلی بر میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: در همه دنیا مردم به نامزدهای جریانی رأی می دهند که منافع اقتصادی آنها را بهتر تأمین می کند. در چند سال اخیر با مشکلات فراوانی مواجه شدیم که خروجی بسیاری از تصمیمات بهبود زندگی مردم نبود.

وی افزود: تقریبا امروز جامعه پذیرفته است که مجلس نقش خیلی تعیین کننده ای در تغییر وضعیت اقتصادی کشور ندارد. فرض بر این است که خیلی از رویکردهای اقتصادی باید به صورت لایحه تقدیم مجلس شود تا شکل قانون به خود بگیرند اما آن رویه ای که مردم از دولت شاهد هستند این است که علی رغم همه وعده های گسترده زمان انتخابات، به هیچ کدام از آن وعده ها جامه عمل نپوشاند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: در سال های اخیر مسئولان وعده های گسترده ای را درباره تغییر وضعیت معیشت مردم دادند اما هیچ اتفاقی نیفتاد و حتی برخی از موضوعات به تدریج به حاشیه رفت و موضوع بحث قرار نگرفت. در چنین شرایطی اعتماد مردم به نظام تصمیم گیری های اقتصادی در دولت و مجلس به شدت فروکاسته شده و جامعه دیگر باوری ندارد که این تشکیلات و دستگاه های عریض و طویل موجود بتوانند وضعیت اقتصادی کشور را بهبود دهند.

این کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به ناآرامی های پاییز سال 1401 افزود: در آن زمان مسئولان وعده دادند که مطالبات به حق و قانونی مردم را پاسخ گویند اما هیچ اتفاقی نیفتاد چون آن خواسته ها مورد توجه نظام تصمیم گیری در حوزه اقتصاد قرار نگرفت. در مجموع فکر می کنم این وضعیت تاثیر قابل توجهی در میزان مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه خواهد داشت.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۱۸۷۲۸۲۰:۴۲:۳۸ ۱۴۰۲/۹/۱۸
ما نفهمیدیم آخرش رقص حرام هست یا حلال مثلا در فیلم رقص را ترویج می کنند(نمایش می‌دهند برای اینکه سکانس‌ها پر شود و نه اینکه فرهنگ سازی کنند که رقص بد و حرام هست) درجای دیگر و در برخی موارد در محیط واقعی برخورد!!!
ناشناس۳۳۱۸۹۱۳۰۰:۱۱:۲۳ ۱۴۰۲/۹/۱۹
فساد بزرگ چای و دیگر فسادهای کلان قسمت بسیار زیادی از جرم آن متوجه مجلس شورای اسلامی می باشد که در مورد تفحص از بانک مرکزی ترک فعل و عمل نکرد به وظایف ذاتی خود .
ناشناس۳۳۱۹۴۹۹۱۳:۴۵:۱۲ ۱۴۰۲/۹/۱۹
مگه فهمیدی حجاب قانون دارد یا ندارد در حالی که هر شب فیلمهای متعددی در سیما بدون حجاب پخش میشود و درش هم پلمپ نمی شود !
ناشناس۳۳۱۸۷۳۲۲۰:۴۸:۲۰ ۱۴۰۲/۹/۱۸
خدا رو شکر کن بدتر از این نشده با این اوضاع ایران و جهان
ناشناس۳۳۱۸۷۳۵۲۰:۴۹:۱۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
البته شما روزنامه فرهیختگان که دنبال دوقطبی سازی حجاب بودی....
ناشناس۳۳۱۸۸۴۹۲۲:۴۴:۳۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
به عملکردهای روزنامه فرهیختگان هیچ کاری ندارم اما و اما از این مقاله پیر مرد گیلانی بی نهایت لذت بردم چون سرتاسرش صداقت و راستی بود .
ناشناس۳۳۱۸۷۵۲۲۱:۰۱:۵۸ ۱۴۰۲/۹/۱۸
سریعا سفره این تتلو جرثومه فساد را جمع کنید و به درک اسفل السافلین واصل کنید برود پیش روح اله زم
ناشناس۳۳۱۸۷۸۷۲۱:۳۵:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
ای قوه قضایی اقدام انقلابی
ناشناس۳۳۱۸۸۴۱۲۲:۳۶:۳۷ ۱۴۰۲/۹/۱۸
چطور در خصوص فیلم های منتشره مقامات گیلان هیچ حکمی صادر نشد؟
ناشناس۳۳۱۸۷۶۳۲۱:۱۴:۳۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
حکم شلاق تتلو را در ملا عام اجرا و بطور زنده از شبکه خبر با اطلاع رسانی لازم از قبل اجرا کنید
ناشناس۳۳۱۸۷۸۰۲۱:۳۲:۴۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
ریحانه پارسا و مهناز افشار و گلشیفته فراوانی و سحر قریشی را که همه اینها لکه ننگی برای کشور شده اند را بطری ق مقتضی به کشور باز گردانید و محاکمه و مجازات کنید تا درس عبرت تمامی همپالگی های آنان شوند
ناشناس۳۳۱۹۰۹۳۰۷:۵۳:۵۸ ۱۴۰۲/۹/۱۹
اگه فراموششون کنید خودشون میمیرند. مثل داریوش و ابی و شهرام و...
امید یاوری دارانی۳۳۱۹۱۲۹۰۸:۲۵:۳۶ ۱۴۰۲/۹/۱۹
چرا شما فقط چهره های فرهنگی را می خواهید برگردانید؟ ایا شما نباید درخواست استرداد محمود خاوری را از کانادا بخواهید؟ همه چیز را نازل نکنید و استفاده سیاسی نکنید.
ناشناس۳۳۱۹۲۳۲۰۹:۴۰:۵۱ ۱۴۰۲/۹/۱۹
چهره های فرهنگی ؟!
ناشناس۳۳۱۹۲۴۱۰۹:۴۵:۰۸ ۱۴۰۲/۹/۱۹
دولت کانادا پس نمی دهد
ناشناس۳۳۱۹۴۲۲۱۲:۳۴:۳۷ ۱۴۰۲/۹/۱۹
کانادا پسش نمیده
ناشناس۳۳۱۸۸۴۲۲۲:۳۷:۴۸ ۱۴۰۲/۹/۱۸
چطور تتلو باید فوری مجازات بشه اما آقایانی که فیلمشان در گیلان منتشر شد بعد چهار ماه هنوز خبری ازشون نیست؟
ناشناس۳۳۱۸۸۱۳۲۲:۱۳:۰۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
این همه فیلم با مجوز وزارت ارشاد سرشار از رقص با میلیونها بیننده روی پرده سینما در حال اکران است با درآمد چند ده میلیاردی و مقام قضایی وجود ندارد و فیلم یک پیرمرد در فضای مجازی با چند صد بیننده مثلا پلمپ میشود!!!
رضا۳۳۱۸۸۴۷۲۲:۴۱:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۱۸
تتلو یک عنصر نامطلوب است و فساد او از حد گذشته است دیگر چوب خطش پر شده.
ناشناس۳۳۱۸۸۷۰۲۳:۰۷:۰۷ ۱۴۰۲/۹/۱۸
بابا جريان اختلاس چاي دبش را فراموش نكنيد
حمید۳۳۱۹۰۵۲۰۶:۰۲:۱۴ ۱۴۰۲/۹/۱۹
مقایسه تتلو با شجریان شرم آور است.
ناشناس۳۳۱۹۲۴۶۰۹:۴۶:۴۶ ۱۴۰۲/۹/۱۹
هر کس سلیقه ای دارد ولی سلیقه های فاخری که امثال شجریان را می پسندند بد جور لج کیهان را در آورده اند !
حسام۳۳۱۹۰۶۴۰۶:۴۳:۱۳ ۱۴۰۲/۹/۱۹
اقای شریعتمداری کینه اش رو به اصلاحطلبی نشان میده!
ناشناس۳۳۱۹۳۱۸۱۰:۵۱:۴۸ ۱۴۰۲/۹/۱۹
اقای شریعتمداری درست میگه.
ناشناس۳۳۱۹۰۷۴۰۷:۱۸:۱۰ ۱۴۰۲/۹/۱۹
آقای نماینده میشه بفرمایید چرا به شما شرکت خودروساز لطف دارند ولی به مردم با دوسال تاخیر خودرو میدهند چشم و زبان بر جفا بر مردم بستید و سخن از جفا بر خود می‌گویید!!!
ناشناس۳۳۱۹۱۵۰۰۸:۳۸:۵۳ ۱۴۰۲/۹/۱۹
از روزنامه کیهان جز همین هم انتظار نمیرفت که این فرد انسان نما را با مقایسه های عاری از هرگونه منطق تطهیر کند.گویا وی با آگاهی از همین پشتوانه ها به کشور باز گشته است.
ناشناس۳۳۱۹۱۶۸۰۸:۵۶:۰۱ ۱۴۰۲/۹/۱۹
خیلی جالب است کیهان تتلو را با کرباسچی مقایسه می کند یا خواب است یا خودش را به خواب زده است
ناشناس۳۳۱۹۳۱۴۱۰:۵۰:۱۱ ۱۴۰۲/۹/۱۹
کرباسچی مفسد اقتصادی بود اما تتلو مفسد فرهنگی است.
علی۳۳۱۹۱۸۲۰۹:۰۴:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۹
مردم از عملکرد اقتصادی دولت راضی نیستند چون علی رغم تقریبا ثابت بودن قیمت ارز همچنان قیمت کالاهای اساسی و حتی غیر اساسی در بازار رو به بالاهست اگر قبلا بهانه وجود داشت که علت افزایش قیمت کالاها در بازار افزایش قیمت ارز بود حالا دولت و مجلس چه بهانه ای برای افزایش قیمت سرسام آور کالاهای اساسی مردم را دارند ؟ مردم انقلابی و دلسوز نظام در هر شرایطی در کنار نظام هستند اما بقیه افراد جامعه را نیز باید دریافت اگر چه کوچک شدن سفره مردم فرقی بین آحاد جامعه ندارد اقشار متوسط و پائین جامعه هر روز سفره شان کوچک تر میشود سوال این هست ایا دولت قصد بهبود اوضاع معیشتی مردم را با ثبات قیمت بازار دارد یا نه ؟
ناشناس۳۳۱۹۳۷۹۱۱:۳۶:۰۱ ۱۴۰۲/۹/۱۹
هنوز اصلاح طلبان و اصولگرایان باورشون نمیشه که مردم به پیرو جوان و زن و مرد و آقازاده و فقیر هیچ یک از جناح ها نه توجه دارند و نه براشون مهمه و نه دیگه اهمیتی میدن به امثال پیرمردانی مثل بهزاد نبوی !!! آقای نبوی کار خودتون کنید شما هم قدرت برای رانت و آقازادگانتون میخواید ! در قدرت هم بودید دیدیم و این جناح هم داریم میبینیم !!!
ناشناس۳۳۱۹۳۸۶۱۱:۵۰:۰۷ ۱۴۰۲/۹/۱۹
چرا کیهان تتلو را با شجران مقایسه می کند.
ناشناس۳۳۱۹۷۷۵۱۸:۴۷:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۱۹
درود بر مهندس بهزاد نبوی مرد درست کردار و پاکدست و متخصص و وطن پرست
ناشناس۳۳۲۰۱۷۴۰۸:۴۰:۲۷ ۱۴۰۲/۹/۲۰
مقایسه استاد شجریان با تتلو!؟؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

آخرین عناوین