درباره میدان شهید صدام حسین!

محسن سلگی، گروه سیاسی الف،   4020916135 ۲۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
درباره میدان شهید صدام حسین!

یکی از شبهاتی که سعی دارد حمایت مردم ایران از غزه و آرمان فلسطین را متزلزل کند، شبهة حمایت و همدلی فلسطینیان نسبت به صدام حسین است. رسانه های بیگانه و معاندان در فضای مجازی به ویژه با اتکای به فیلمی از تجمع حامیان غزه در کانادا که در آن تصویر صدام حسین توسط دو نفر حمل می شود، این شبهه را استعاره سازی کردند. 

استعاره قوی تر و قبلی برای این موضوع، میدانی در کرانه باختری رود اردن (استان قلقیلیه) به نام صدام حسین است که در سال 2018 میلادی توسط یکی از استانداران محمود عباس احداث شده است.

جبهه رسانه ای دشمن که همواره سعی در دوگانه سازی تشکیلات خودگردان و حماس و نیز قهرمان سازی از یاسر عرفات و تأکید بر اختصاص جایزه نوبل به وی در سال ۱۱ نوامبر ۲۰۰۴  دارد، ناگهان احداث میدان مذکور را به تمامیت فلسطینی ها نسبت می دهد!

جریان مذکور احداث میدان صدام را به عنوان نماد شکست ایران در حمایت از فلسطین نیز صورت پردازی می کند. این جریان بی آن که از جنبش فتح و تشکیلات خودگردان کمترین حمایتی کند، می کوشد الگوی مقاومت درست را یاسر عرفات نشان دهد. مصداق این اقدام، مستند ساخته شده توسط شبکة ضد ایرانیِ ایران اینترنشنال با عنوان ابوعمار(کنیة عرفات) است که طی آن یاسر عرفات مورد تجلیل قرار گرفته و اعطای جایزه صلح نوبل به او برجسته سازی می شود اما این جریان هرگز اشاره نمی کند که آغاز حمایت از صدام به عرفات بازمی گردد؛ حمایتی که البته هرگز بدل به حمایتی وسیع در میان فلسطینیان نشد.

مهم تر از این ها، پس از پیمان اُسلو (پیمان اسلو با نام رسمی بیانیه اعلام اصول اولویت‌های موقت دولت خودگردان؛ نخستین موافقتنامه بین حکومت اسرائیل و سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) بود که در سال ۱۹۹۳ به امضای دو طرف رسید) که به تعبیر نشریة آمریکایی فارن پالیسی چیزی جز رستوران های زنجیره ای مرغ کِنتاکی برای فلسطین نداشته و در عوض به اشغال گری بیشتر توسط رژیم صهیونیستی منتهی شد، مردم فلسطین بیش از هر زمانی از ایدة عرفات دور شده و به ایدة حماس که ایده ای سازش ناپذیر است نزدیک و متمایل شدند. امروز هم در فلسطین، نماد مقاومت، غزه و حماس است و بر این اساس مردم فلسطین در خارج از غزه نیز عمدتاً به برنامه و راه مبارزاتی حماس گرایش دارند.

 ذکر این نکته هم ضروری است که حماس به عنوان محصول انتفاضه و محصول انتخابات و بنابراین مردمی ترین حرکت تاریخ فلسطین، هیچ رنگ و بوی ملی گرایانه افراطی و ناسیونالیسم نژادپرستانه را به خود نگرفته و نپذیرفته است. 

نکتة دیگر این که صدام در جریان تقابل خود با رژیم صهیونیستی، حملاتی موشکی به این رژیم داشته که همین از دلایل نامگذاری میدانی در فلسطین به نام اوست(این حملات موشکی در سال ۱۹۹۱ از ۱۷ ژانویه تا ۲۸ فوریه ۱۹۹۱ صورت گرفت). هرچند انگیزة صدام از حملات مذکور، نه انگیزه ای اصیل، بلکه به منظور مقابله با آمریکا در جنگ علیه خود(جنگ خلیج فارس) و خارج شدن برخی کشورهای مسلمان از ائتلاف با آمریکا بود. 

لازم به افزودن است که دیگر دلیل نامگذاری میدان مورد اشاره(با عنوان دقیق شهید صدام حسین)، تنفر فلسطینی ها از آمریکا است؛ آمریکایی که عامل اصلی برچیدن حکومت صدام بود. بنابراین رسانه های ضد ایرانی به جای جازدن احداث میدان صدام به عنوان نماد ضدایرانی، مناسب تر است به ریشه و مقصد ضد غربی این اقدام بیاندیشند. 

نکتة قابل تأکید دیگر این که یاسر عرفاتی که توسط آنها غسل تعمید داده می شود و به عنوان نماد مقاومت-مذاکره و پذیرش اسرائیل تلقی می گردد، آغاز گر حمایت از صدام بوده است. این عرفات بود که صدام را برادر خطاب کرد و این عرفات بود که راه را برای اشغال رسمی تر و وسیع تر فلسطین فراهم کرد.
در نهایت باید گفت حتی با فرض پذیرش حمایت تمامیت جنبش فتح وتشکیلات خودگردان و نیز حمایت تمام و کمال آنها از صدام-هرچند اتهامی دروغ است- هیچ اثر و رد پایی از صدام و حتی ایده های او در غزه دیده نمی شود. امروز، پیشانی مبارزه و پیشانی جهان اسلام غزه است. امروز، غزه نماد مقاومت است و اوج جنگ تمدنی و انسانی در آن جریان دارد. به هر طریق، هیچ دلیلی برای این که مردم ایران لحظه ای در حمایت تمام عیار از مردم مظلوم غزه تردید کنند وجود ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۱۶۶۷۹۰۹:۳۸:۳۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
صدام ملعون ابدی خواهد بود و سعی در تطهیر او نکنید.چقدر جوانان ایران رو به خاک و خون کشید و حتی به مردم خودش رحم نکرد.تاریخ جنایات این ملعون را فراموش نخواهد کرد...
برادر شهید۳۳۱۷۳۵۵۱۷:۰۵:۱۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
تا زمانی که آخرین نفر از خانواده شهدا زنده هستند ، کینه انسانی ایرانیان از صدام و صدامیان و حامیان خارجی و داخلی آنها شعله ور خواهد بود . ...
ناشناس۳۳۱۷۴۶۴۱۸:۳۹:۵۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
خداوند لعنت کنه صدام وحامیان خارجی وداخلی من هروقت سر مزار برادرم میرم میگم خدالعنت کنه باعث وبانی این چنگ رو
ناشناس۳۳۱۷۶۷۳۲۱:۳۱:۲۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
شهدای جنگ.عزیزان تک تک ایران هستندوبرای همیشه برتارک ایران چون خورشید میدرخشند.حتی کسانی که باساختار حکومت مخالف هستند احترام ویژه به شهدای جنگ میگذارند. شهدا عزیز کاش من هم همسفرشماشده بودم.نمیدیم این روزها را.چقدر مظلوم هستید وچقدربازماندگان جنگ مظلومتر.شهدا وبچه هایی رزمنده تعلق به یک خانواده ندارند به کل ایران تعلق دارند.خدا نگذرد از کسانی که سوءاستفاده میکننداز خون شهدای گرانمایه.یاحق
ناشناس۳۳۱۷۵۶۳۱۹:۴۹:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
صدام مرد و به درک واصل شد رفت پی کارش.
ناشناس۳۳۱۸۰۴۱۰۸:۳۸:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۸
بروید سمت بغداد و در مسیر کاخ صدام دروازه را ببنید دو شمشیر بعنوان نماد جنگ قادسیه و دومی چندین هزار کلاه خود سربازان و شهدای ایرانی
میترا۳۳۱۸۰۸۰۰۹:۲۹:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
تاوقتی ایران هست این کینه پاک نخواهد شد و این فقط بستگی به خانواده عزیز و محترم شهدا ندارد
ناشناس۳۳۱۷۵۰۹۱۹:۰۶:۴۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
کسی سعی نکرد تطهیرش کنه مثل اینکه متن رو نخوندین
ناشناس۳۳۱۷۷۴۹۲۲:۲۹:۰۴ ۱۴۰۲/۹/۱۷
من با کسانی که مجسمه صدام را به هر دلیل در شهر خود نصب کرده اند دلم صاف نمی شه به هر دلیل متوجه شدین ؟ به هر دلیل صدام قاتل و جانی و دیوانه بود جوانان ما را کشت شبهای بمب و موشک را فراموش نمی کنم ..
ناشناس۳۳۱۷۸۴۱۰۰:۵۳:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
دمتگرم. اینا واقعا همین گونه است.
احمد۳۳۱۷۹۰۵۰۴:۰۱:۰۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
دوست عزیز صدام که خودش نبود آمریکا تحریک کرد سلطنت طلبهای داخلی می‌خواستند خوزستان را جدا کنن مابقی ایران برا خاندان پهلوی باشد ضمنا ما هم از اون ها کشتیم ربطی به غزه ندارد
کرامت۳۳۱۸۰۴۷۰۸:۴۷:۳۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
عزیز دل مثل اینکه متن را با دقت نخوندی.محمود عباس که خاطرتان هست که دست کمی از یاسر عرفات نداشت استاندارد این نماد سازه ای را ساخت ورودی آن نوشت شهید صدام حسین .شما اگرتنفر داری ویا نمی بخشی باید از استاندار وشخص محمد عباس باشه نه مردم غزه. آری عزیز برادرم
ناشناس۳۳۱۸۱۰۷۰۹:۵۱:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
این مجسمه کجاست ؟ مردم فلسطین نمی تونن شبانه تخریب کنن ؟ نمی تونن جمع بشن و اعتراض کنن ؟ شما چرا همه چیز را بنا به سیاست خودتان سفید شویی می کنید ؟
امید۳۳۱۸۱۵۵۱۰:۲۳:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۱۸
یک مستندی دیدم که نشون میداد از هر 10 مغازشون 8تاش عکس صدام حسین درش نصب بود،اینو چی میگید؟
ناشناس۳۳۱۸۱۹۷۱۰:۵۶:۳۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
کسی صدام رو تطهیر نکرده فقط می خوان این اقدام فلسطینی ها رو توجیه کنند. فقط همین
ناشناس۳۳۱۸۲۸۰۱۲:۱۸:۵۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
با آمریکایی که از عمد تحریمت کرده و به دیگران هم می گوید باید آنگونه رفتار کنی چی؟!!!آمریکا بدتر هست یا صدام ملعون؟!!!
سید۳۳۱۷۹۴۵۰۶:۲۹:۱۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
آفرین به درک و فهم ودقت شما، ایکاش همه ما در سخن دیگران دقت کنیم
ناشناس۳۳۱۸۰۳۶۰۸:۳۶:۵۴ ۱۴۰۲/۹/۱۸
چرا خواندیم.چه سودی از این حمایت بی سرانجام می‌برید.
ناشناس۳۳۱۷۵۵۶۱۹:۴۷:۳۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
چه کسی تطهیرش کرده الان ؟
ناشناس۳۳۱۸۰۰۶۰۸:۰۴:۴۴ ۱۴۰۲/۹/۱۸
کسی که حامیان صدام را تطیهر میکنه منفعتش اقتضا کنه خود صدام هم تطهیر میکنه
ناشناس۳۳۱۷۶۲۵۲۰:۳۹:۴۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
متن اینم گفته که حمله موشکی صدام به اسراییل از سر انگیزه اصیل نبود. بسیاری از عزیزان حتی زحمت درست خواندن متن رو به خود ندادن. وقتی کامنت ها رومیخونی بعضاً از برخی شتاب زدگی ها تعجب می‌کنی
ناشناس۳۳۱۷۹۷۷۰۷:۲۰:۱۵ ۱۴۰۲/۹/۱۸
حالا هر چی مجسمه صدام و شهید نامیدن اون در حالی که ایرانی ها با قلب و روح خود از صدام نفرت دارند انصاف نیست ما سالهاست که داریم برای ارمان فلسطین بطور واقعی هزینه می دهیم اینکه اقلا مجسمه صدام در شهرهای فلسطینی نباشد انتظار بزرگی نیست
اقاسی۳۳۱۷۹۸۶۰۷:۳۹:۴۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
حضور فلسطینیان درجنگ علیه ایران را چی میگی؟؟ اونا هم از سر انگیزه نیومده بودند ؟؟ اومده بودند پیک نیک؟؟
ناشناس۳۳۱۸۴۵۷۱۵:۰۳:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
سلام به همه عزیزان،سالم وتندرست باشید ما ایرانی مسلمان هستیم وبراساس اصول اسلام و غیرت ملی ودینی موضع گیری می کنیم ومنافع ملی خودرا در سایه اصول اسلامی جستجو می کنیم واصل دفاع از هر مظلوم ومقابله با هرظالم جز اصول انسانی واسلامی است مانباید تحت تاثیر تبلیغات منفی ونژاد پرستانه قراربگیریم انشاالله همتون عاقبت بخیر باشید
محمد۳۳۱۸۸۸۲۲۳:۲۴:۰۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
ما تو لشکر داعش تعدادی ایرانی هم داشتیم، حالا درسته بگیم حضور ایرانیان در کنار داعش در جنگ با سوریه؟ صدام از کشورهای مختلف مزدور در جبهه داشت، بفرض راست بودن ادعای شما، بواسطه جذب چند نفر از اراذل یک کشور، کل مردم اون کشور زیر سوال نمیرن، تازه ما شهید احمد اهل فلسطین را داشتیم که در کنار رزمندگان ما با صدامیان جنگید تا شهید شد، راستی نظرتون راجع به حمایت همه جانبه آمریکا از کشتار ایرانیان در جنگ تحمیلی چیه؟ از اونم بدت میاد یا...؟
محمدرضا۳۳۱۸۰۹۰۰۹:۳۳:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۸
سیاست نخ نمایی که طالبان را تطهیر میکند کار کثیف دولت فلسطین در تجلیل از نماد دیکتاتوری -صدام- را هم ماستمالی می کند . به حرمت خون پاک شهدای جنگ تحمیلی هیچگاه ذره ای از تنفرمان نسبت به صدام کم نخواهد شد .
ناشناس۳۳۱۶۶۸۲۰۹:۴۱:۱۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
یه فرمول ساده وجود داره . شبکه های استعمارگران مصلحت ایران را نمی خواهند . ..
ناشناس۳۳۱۶۶۹۱۰۹:۵۰:۱۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
لطفاً بدیهیات را مخدوش نکنید..صدام تا ابد منفور خواهد بود...
ناشناس۳۳۱۷۵۶۷۱۹:۵۰:۴۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
عجب ؟؟؟!!! معلومه اصلا نخ ندی . فقط، تیتر رو خوندی اومدی نظر میدی . .
ناشناس۳۳۱۸۱۲۴۱۰:۰۱:۲۵ ۱۴۰۲/۹/۱۸
من تا ته نوشته را خوندم و قانع نشدم چرا شماها فکر می کنید همه باید افکار شما را قبول کنند ؟ مجسمه قاتل جوانان ما در فلسطین چه می کنه ؟ !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۳۳۱۶۶۹۲۰۹:۵۵:۰۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
وقتی وارد خرمشهر شدیم در بین اسیران، سرباز با ملیت های فلسطین و یمن و اردن و مصر هم داشتیم ...
ناشناس۳۳۱۷۴۰۹۱۷:۵۸:۰۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
خیلی ممنون برخی ها چه توجیهی برای جنگ باایران داشتند درکنار صدام
ناشناس۳۳۱۷۴۳۲۱۸:۱۶:۳۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
خب که چی؟ این طرف هم حتی از خود عراقی ها داشتیم که برای ما می جنگیدن علیه عراق، شما از افراد نمی توانی به کلیت برسی
ناشناس۳۳۱۹۰۰۴۰۱:۵۷:۲۰ ۱۴۰۲/۹/۱۹
عراقیهایی که در کنار رزمندگان ما علیه صدام میجنگیدند برای خاطر خودشان بود نه ما. اما آن فلسطینی به خاطر کمک به صدام یا نفرت از ایرانی و شیعیان یا هرسه داوطلب جنگیدن با ما در کنار صدام شده بود. امروز هم اگر از ما خوشش میامد یک مجسمه هم از امام امت برپا میکرد.
علی۳۳۱۷۷۵۵۲۲:۳۷:۱۶ ۱۴۰۲/۹/۱۷
در مدت هشت سال دفاع مقدس هزاران ایرانی مزدور و خودفروخته ( منافقین) هم داشتیم که برای صدام و حتی جلوتر از او علیه مردم ایران می جنگیدن، حالا به تمام مردم ایران می‌شود انگ ضد ایرانی بودن زد؟؟؟ !!! غژه مظلوم است و سربلند و ان شاء الله پیروز
رضا۳۳۱۷۸۳۵۰۰:۳۶:۰۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
چیزی مونده ازش که پیروز باشه
روزبه۳۳۱۷۹۲۴۰۵:۲۹:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
هنوز هم اینا چشم دیدنه ما ایرانیها رو ندارن. وقتی صدام براشون شهیده پس مام دشمن شهیدشونیم.
Nader۳۳۱۷۹۹۹۰۷:۵۹:۱۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
ما نباید به گفته یه شبکه تروریستی مثل اینترنشنال توجه کنیم چون اونا میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرند ...بقول شهید همت هرموقع دیدی راه حق رو گم کردی یه لحظه دست نگهدار و ببین توپ خانه های دشمن کجا رو هدف گرفتن اونجا طرف حق هستش!
ناشناس۳۳۱۸۱۲۹۱۰:۰۳:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۱۸
اول بایدبتونی دشمن واقعی رابشناسی وپیداکنی،تابعدتوپ‌خونش را ببینی کجا شلیک میکنه
ناشناس۳۳۱۸۴۵۴۱۵:۰۲:۳۰ ۱۴۰۲/۹/۱۸
سلام منافقین خلق هم ضد ایران میجنگیدند و با صدام هم دوست بودند . همه هم هفت پشتشان ایرانی بود . پس آیا باید نتیجه بگیریم همه ایرانی ها دوست صدام هستند التماس تبسم
ناشناس۳۳۱۶۶۹۹۱۰:۰۰:۲۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
پس قبلاً گفته می شد تمام قدرتهای بزرگ از جمله آمریکا در جنگ عراق علیه ایران با صدام همدست بودند حالا یهو صدام شد دشمن آمریکا؟!!! صدام یه دیکتاتور بزدل و ترسو بو که برای حفظ موجودیت خودش به هر ریسمانی چنگ می زد حتی آمریکا و اروپا .
ناشناس۳۳۱۷۳۶۷۱۷:۲۲:۴۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
عزیز علیه ایران پشتیبان صدام بودن
ناشناس۳۳۱۷۵۳۷۱۹:۳۴:۱۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
به فرض صدام دشمن آمریکا باشد آیا این فضیلتی است؟!!
ناشناس۳۳۱۷۷۵۰۲۲:۳۱:۵۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
صدام جوانان ما را کشت هشت سال مملکت ما را درگیر بحران کرد برای من اصلا مهم نیست نسبت صدام با آمریکا و سگ و گربه و شغال چیه در حق مردم ما جنایت کرد
ناشناس۳۳۱۷۹۲۸۰۵:۴۷:۱۷ ۱۴۰۲/۹/۱۸
آتیش چنگ با صدام کمتر از آتیش امروز ملت است ببینید ملت به چه روزی افتادن که حسرت زندگی کشورهای همسایه را می کشن
ناشناس۳۳۱۶۷۰۲۱۰:۰۱:۳۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
خوشحالم که صدام به درک واصل شد...
سجاد۳۳۱۶۷۰۳۱۰:۰۲:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
لعنت خدا بر صدام
علی۳۳۱۸۰۱۴۰۸:۱۴:۱۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
صدام تاابدیک قاتل جنایتکار دیکتاتور بیش نیست
ناشناس۳۳۱۶۷۰۷۱۰:۰۸:۱۰ ۱۴۰۲/۹/۱۷
صدام نه تنها دشمن ایران بلکه دشمن بشریت بود..
ناشناس۳۳۱۷۴۰۸۱۷:۵۷:۳۰ ۱۴۰۲/۹/۱۷
لعنت بر صدام
رضاشهرابی۳۳۱۶۷۱۲۱۰:۱۳:۰۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
ولی فکر کنم شماهم خیلی درست نگفتین .
ناشناس۳۳۱۶۷۲۰۱۰:۱۴:۵۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
فقط باید بگویم متاسفم...
حسین۳۳۱۶۷۲۷۱۰:۱۷:۰۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
یک خیابان تو اصفهان نامشو کوالالامپور گذاشته هزار بار تابلو شو کندن تا نزدیک دروازه شیراز یک خیابان به این نام گذاشتند مردم خیابان مدرس مخالف بودن ولی مردم دروازه شیراز قبول داشتند.فلسطینی ها هم صدامی بودند ولی ما انسان هستیم وظلم را حتی برای دشمنان خودمان هم نمیپسندیم
۱۱۰۳۳۱۷۷۷۹۲۳:۱۱:۴۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
اون خیابان فرایبورگ نه کوالامپور
خود خودم۳۳۱۸۲۵۸۱۱:۵۷:۱۶ ۱۴۰۲/۹/۱۸
عجب پس به دشمنانتون هم کمک میکنید، همین دیدگاهها است که عاقبت انسان رو به فنا میده یه شیعه هیچوقت به دشمن اهل بیت پر وبال نمیده و کمک نمیکنه چه اهل غزه باشه جه صهیونیست یهودی
ناشناس۳۳۱۶۷۳۳۱۰:۲۱:۳۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
این همه آسمون ریسمون بافتی که چی؟ بلاخره صدام حسین در میان مردم فلسطین جایگاه داره یا نه؟
غلام سلمانی پور۳۳۱۷۵۷۶۱۹:۵۶:۱۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
برادر،فلسطین دوقسمت شده.قسمتی حکومت خودگردان ،کههمان سازشگران با اسرئیلند ولی غزه وحماس وجهاد اسلامی اصولا گروه اول را قبول ندارندوبالعکس
ناشناس۳۳۱۶۷۳۴۱۰:۲۱:۳۶ ۱۴۰۲/۹/۱۷
جالبتر اینکه این ساده لوحان داخلی طوری القا شدن که فکر می کنند صدام حسین فقط برای حمله به ایران امد در راس عراق!! بابا یک کمی فکر کنید بعد نتیجه بگیرید
ناشناس۳۳۱۶۷۴۰۱۰:۲۶:۴۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
بعد همین ها که صبح تا شب رسانه دشمن خودشان را می بینند می آیند اینجا اظهار فضل می کنند و یکی از آنان می فرماید بله تلویزیون هست ولی نه صدا و سیما!!!
ناشناس۳۳۱۶۷۴۲۱۰:۲۷:۴۰ ۱۴۰۲/۹/۱۷
جبهه باطل با وارونه کردن دنبال پیروزی هست ولی راه به جایی نمی برد و آینده از آن ایران و مقاومت هست
ناشناس۳۳۱۶۷۵۰۱۰:۳۴:۰۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
هیچوقت بمباران شیمیایی صدام از خاطر ملت ایران پاک نخواهد شد. جنایات این ملعون فراموش شدنی نیست حتی برای مردم عراق...
روح‌اله۳۳۱۶۷۵۳۱۰:۳۵:۳۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
واقعیت اینه که اگر همین فردا اسراییل از روی زمین محو بشه و جای اون کشوری به اسم فلسطین تشکیل بشه اون کشور؛ کشوری خواهد بود مثل اردن و امارات و عربستان همین. ...
ناشناس۳۳۱۷۳۵۹۱۷:۱۳:۴۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
الان بین اردن و امارات و اسراییل کدوم بدتره ؟ صد در صد صهیونیست کودک کش که به هیچ قانونی پایبند نیست پس اول سراغ بدتره باید رفت
ناشناس۳۳۱۹۰۱۸۰۲:۱۴:۰۳ ۱۴۰۲/۹/۱۹
گمان ندارم که اردن و امارات و بحرین حتی کویت از اسراییل کمتر با ما دشمن باشند اما زورشون اندازه اسرائیل نیست تا سرّ ضمیرشان را آشکار کنند. وانگهی کلی یهودی ایرانی تبار در اسرائیل داریم که هنوز هم فارسی حرف میزنند و با فرهنگ ایرانی زندگی میکنند. چون به ایران علاقمندند، خودشان هم میگن از سر ناچاری رفتن اسرائیل و پناهنده شدند. علت دشمنی ما با اسرائیل هم اصلا ربطی به مسائل امنیتی نداره .
محمد۳۳۱۸۰۴۵۰۸:۴۳:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
درود برشما دریک جمله کامل نوشتی،احسنت
ناشناس۳۳۱۶۷۵۶۱۰:۳۶:۴۶ ۱۴۰۲/۹/۱۷
توجیهات نویسنده در خصوص احداث میدانی در فلسطین به نام قاتل صدهاهزار جوان ایرانی قانع کننده نبود.
ناشناس۳۳۱۷۳۷۰۱۷:۲۴:۴۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
پاسخ شما داده که فکر نکنید به خاطر حمایت از جنگ علیه ایران تندیس یا عکس ها را دارند بلکه بابت چیز دیگری هست
رزمنده۳۳۱۷۸۹۸۰۳:۲۶:۳۵ ۱۴۰۲/۹/۱۸
میخام بدونم صدام در بین مردم غزه جایگاهی دارد یا نه که حتما دارد صدام ملعون قاتل هزاران جوان ایرانی هست.
ناشناس۳۳۱۸۲۷۹۱۲:۱۶:۲۰ ۱۴۰۲/۹/۱۸
جنگ ایران و عراق چه ربطی به فلسطینی ها دارد؟
ناشناس۳۳۱۸۱۲۸۱۰:۰۳:۴۶ ۱۴۰۲/۹/۱۸
اگر اون مجسمه را نمی گذاشتند چی می شد ؟ به احترام ایرانی ها که اینطور برای آرمان فلسطین هزینه دادند از خیر مجسمه صدام می گذشتند ! نمی شد ؟؟
ناشناس۳۳۱۸۱۷۰۱۰:۳۲:۱۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
پس چرا مجسمه ای از امام خمینی ندارن که آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس کرد و ۴۴سال که ایران حمایتشان می‌کنه .
یوسف فرخ۳۳۱۸۳۰۴۱۲:۳۰:۰۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
برادر عزیز همینکه عقیده امام خمینی عزیز ره در منطقه/آزادی قدس و نابودی اولاد نامشروع امریکا و...،اسرائیل کودک کش،/در حال محقق شدن هست کافی هست ،مجسمه یک نماد هست .
ناشناس۳۳۱۶۷۶۰۱۰:۳۸:۵۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
البته در غزه هم خیابان صدام هست، طبق مدارک در زمان جنگ هم اسیر فلسطینی داشته ایم.به هر حال مسایل گاهی به هم در آمیخته اند و طبق میل شما نیستند.
کردستان۳۳۱۸۹۵۷۰۱:۰۵:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۹
بله تو ارتش اسرایل هم ایرانی هست دلیل نمیشه
سلام۳۳۱۶۷۶۸۱۰:۴۴:۳۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
در اینکه از نظر برخی جهان عرب چه بیرون وچه داخل صدام حسين نعوذ بالله ازلحاظ مظلومیت با امام حسین علیه السلام و از منظر شجاعت با حضرت عباس برابری می‌کند متاسفانه شکی نیست... انشالله روزی برسد که نژاد پرستی تمام شود و انسانیت جای آن رابگیرد.
ناشناس۳۳۱۶۷۷۰۱۰:۴۵:۲۰ ۱۴۰۲/۹/۱۷
نوشته سید شدا زمان تازه
ناشناس۳۳۱۶۷۷۶۱۰:۵۰:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
مگه ایران از فلسطین دفاع نمیکنه چرا میدان و یا خیابان به اسمش نیست
ناشناس۳۳۱۷۳۷۲۱۷:۲۵:۱۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
جواب در متن هست
ناشناس۳۳۱۸۱۳۰۱۰:۰۴:۲۰ ۱۴۰۲/۹/۱۸
قانع کننده نیست
مرت۳۳۱۷۵۳۰۱۹:۲۲:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
خ فلسطین همه جای ایران هست.
ناشناس۳۳۱۷۷۰۹۲۱:۵۴:۵۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
منظورش خیابان یا میدانی به اسم ایران تو فلسطین نیست
۳۱۳۳۳۱۷۹۷۰۰۷:۱۱:۰۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
اسم یکی از سینماهای اصفهان فلسطین گذاشتن و در تهران و اکثر شهرها میدان و خیابان فلسطین داریم.
ناشناس۳۳۱۸۰۸۳۰۹:۳۱:۰۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
اونجا بانک به نام ایران هست
علی۳۳۱۶۷۸۰۱۰:۵۲:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
تموم شد؟؟!!تاثیرگزاربود
رضا۳۳۱۶۷۸۳۱۰:۵۵:۲۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
طبق کتاب صدام حسین که چاپ شده مردم فلسطین رو برادر خودش خطاب, داده و در کتات یاسر عرفات هم امده. الان دیگه مردم سریع گوگل میکنن هر اخباری رو ...
ناشناس۳۳۱۶۷۸۶۱۰:۵۷:۵۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
با این مقالات وجود مجسمه صدام توجیه نمی‌شود بنظرم
مینا۳۳۱۶۷۹۰۱۱:۰۰:۴۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
صدام ۳۹ موشک به اسراییل زدوپدرشون ودراورد ..
محمد معلم۳۳۱۶۷۹۵۱۱:۰۲:۳۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
در دنیای سیاست جایی برای برادری و پیوستگی همیشگی وجود نداره ..
ناشناس۳۳۱۶۸۰۶۱۱:۰۷:۳۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
از نظر غرب گرایان حتی متولد شدن صدام هم بر ضد ایران هست
یداله۳۳۱۶۸۰۸۱۱:۰۸:۲۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
نباید نادیده بگیریم فاجعه ای فراتر از نسل کشی در ایران رقم زد وایران نباید قربانی آرمارنهای دیگران شود حتی به دلیل انسان دوستی من میخوام اگر روزی کشته شوم فقط برای وطن خودم باشه نه کشور دیگری
ناشناس۳۳۱۶۸۱۶۱۱:۱۳:۲۰ ۱۴۰۲/۹/۱۷
چطوره که یک میدان به اسم امام خمینی نذاشتند با اینکه از خیلی سال پیش از انقلاب تا آخرعمر اعلام حمایت کرد
كوچيك شما اصغر !۳۳۱۶۸۱۹۱۱:۱۶:۰۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
روزي كه صدام حسين به درك الاسفل واصل شد ، سران فلسطين عزاي عمومي اعلام كردند ...
ناشناس۳۳۱۶۸۳۹۱۱:۲۸:۱۴ ۱۴۰۲/۹/۱۷
مشخص نکردید میدان صدام در کدام شهر بوده؟ شهرهای تحت حمایت حماس بوده یا شهرهای تحت حمایت تشکیلات خودگردان ؟
ناشناس۳۳۱۸۰۴۰۰۸:۳۸:۱۶ ۱۴۰۲/۹/۱۸
کرانه باختری تحت کنترل حماس نیست
ناشناس۳۳۱۸۵۵۱۱۷:۰۰:۵۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
کرانه باختری. در متن تصریح شده
رضا۳۳۱۶۸۵۴۱۱:۳۷:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
شکی نیست که باید از مظلوم دفاع کرد، اما مظلوم در هر نقطه ای از جهان. ...
ناشناس۳۳۱۶۸۶۹۱۱:۴۶:۰۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
بر صدام لعنت سفارتهای آمریکا وهرکس در شهر قدس سفارت باز کرده را با موشک بزنید مجلس و ساختمانهای اداری ودادگاهاهای اسراییل را بزنید انها چگونه غزه را نابود کردند
ناشناس۳۳۱۶۹۰۴۱۲:۰۰:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
تحلیل جالب بود
ناشناس۳۳۱۶۹۰۸۱۲:۰۲:۴۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
ای شبکه های معاند دروغگو چرا این همه دروغ میگید
اهوازی۳۳۱۶۹۱۲۱۲:۰۷:۲۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی ایران به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید. ما ملت ایران از شخص صدام حسین و حزب بحث بخاطر ۸سال جنگ تحمیلی ناراضی هستیم. و اما هر حرکتی چه از دوست و چه از دشمن که بر علیه رژیم غاصب اسرائیلی انجام شود آن را حمایت میکنیم. پس دشمنان جمهوری اسلامی ایران لازم نیست که خود را ناراحت بکنند. و نام گذاری یک میدان بنام صدام حسین در فلسطین نه چیزی از ما کم میکند و نه چیزی به ما اضافه میکند.
ناشناس۳۳۱۷۴۸۹۱۸:۵۷:۵۴ ۱۴۰۲/۹/۱۷
احسنت
ناشناس۳۳۱۸۹۲۹۰۰:۳۴:۵۳ ۱۴۰۲/۹/۱۹
ازطرف خودت حرف بزن نه ملت ایران
ناشناس۳۳۱۶۹۳۸۱۲:۱۶:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
الان در غزه میدانی به اسم شهدا یا مقامات ایران داریم؟
خود خودم۳۳۱۸۲۶۷۱۲:۰۷:۲۰ ۱۴۰۲/۹/۱۸
چرا یدونه مجسمه از شهید قاسم سلیمانی بود در غزه .
ناشناس۳۳۱۶۹۳۹۱۲:۱۶:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
فتنه به تمام معنی یعنی آمریکا. سلطه آمریکا برای غارت وچپاول کشور های منطقه. اعراب باید قطع رابطه با آمریکا را شروع کنند. هر چه شیخ نشینان بیشتر هدفشان هیش ونوش کردن است
ناشناس۳۳۱۶۹۵۴۱۲:۲۷:۳۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
الان می آیند میگویند در خانه هم می‌گذارند و باعث شادمانی ما می شوند
عمار .۳۳۱۶۹۸۷۱۲:۴۵:۱۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
به نام خداوند جان و خرد : چرا بجای تصویر صدام یزید کافر ملعون خبیث جنایتکار اشغالگر بر روی سنگ تراشیده شده در این میدان چرا تصویر حضرت امام خمینی ره که نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی است را نگذاشتند ؟!!! حالا چونکه صدام یزید کافر چنتا موشک به طرف صهیونیستها پرتاب کرده تصویر صدام یزید رو باید بگذارند و بنویسند سید الشهید صدام حسین !!! اصلا معنی نام صدام حسین را این عربها می دانند یعنی چه حالا براتون می گویم یعنی صد تا دام برای لشکریان حسین بن علی علیه یعنی این مردک ملعون جنایتکار صدام حسین معروف به صدام یزید کافر در طی هشت سال جنگ تحمیلیش بر ایران اسلامی صد تا دام گذاشت برای رزمندگان ایرانی ابا عبدالله الحسین علیه برای همین مادرش او را صدام حسین نامیده یعنی این ملعون همیشه در همه جبهه های جنگش با ایران اسلامی صد تا دام گسترده می کرد برای نیروهای رزمنده صد تا دام پهن می کرد برای مذاکره کنندگان ایرانی لشکریان امام حسینی .......
ناشناس۳۳۱۷۵۸۵۲۰:۰۷:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
دوست عزیز با احترام به نظر جنابعالی، صدام یعنی صدمه زننده به عربی. و اسم این جانی هیچ ربطی به دام گذاشتن نداره. عرب زبانان خوب میدونن
ناشناس۳۳۱۷۸۵۲۰۱:۱۵:۰۵ ۱۴۰۲/۹/۱۸
صدام بر وزن «« فعال »» و هم خانواده صدمه است یعنی بسیار صدمه زننده صدام حسین یعنی بسیار صدمه زننده به حسین
ناشناس۳۳۱۷۰۱۰۱۲:۵۵:۵۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
مسله حمایت از فلسطین ...هم از نظر دینی وجبه و هم انسانی...اون کسی که این ظلم اشکار رو میبینه و سکوت میکنه هیچ بهونه ای نداره...حالا این میدان باشه یا نه...این قتل عام رو چه منطقی توجیه میکنه ؟ و کسی که از این رژیم حمایت کنه یا سکوت کنه چه جوابی میتونه بده ؟
سعید۳۳۱۷۰۲۸۱۳:۰۶:۳۴ ۱۴۰۲/۹/۱۷
ماکه نفهمیدیم چی شد
علی۳۳۱۷۰۳۱۱۳:۱۰:۲۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
هدف اصلی ماازبین بردن یاتضعیف اسراییل است وازادی بیت المقدس وظهورامام زمان
ناشناس۳۳۱۷۰۳۴۱۳:۱۱:۱۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
از صدام متنفرم تا روزی که بمیرم...
ناشناس۳۳۱۷۰۳۷۱۳:۱۳:۴۴ ۱۴۰۲/۹/۱۷
از کجا به کجا رسیدیم!!!
ناشناس۳۳۱۷۰۵۰۱۳:۲۰:۵۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
انشاالله فلسطینی ها از شر عوامل تندرو اسرائیلی و فلسطینی رها خواهد شد.
ناشناس۳۳۱۷۰۸۶۱۳:۳۷:۳۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
ای کاش غزه و اسرائیل به تفاهمی عادلانه برسند هرچند وجود و موجودیت صهیونیزم محلی از عدالت ندارد
احمد.ی۳۳۱۷۰۸۷۱۳:۳۸:۱۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
بروح صدام یزیدکافر لعنت...
ناشناس۳۳۱۸۳۴۱۱۲:۵۶:۲۸ ۱۴۰۲/۹/۱۸
بگوبلندبیش بار
ناشناس۳۳۱۷۰۹۵۱۳:۴۴:۲۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
حماس اگر یک موشک بزند واین بنای .. صدام را نابود کند نزد ایرانیان اجر وقربش بالا تر میرود
ناشناس۳۳۱۷۰۹۷۱۳:۴۴:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۱۷
ممنون خیلی خوب قانع شدیم
علی۳۳۱۷۱۱۱۱۳:۵۴:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
لعنت خدا بر خناسان ... آزادی قدس شریف قبله اول و سرزمین غصب شده مسلمانان یکی از مهمترین آرمانهای انقلاب اسلامی و حضرت امام(ره) و شهدای عزیز بوده است.
ناشناس۳۳۱۷۹۹۰۰۷:۴۹:۳۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
شهدا برای حفظ خاک و ناموس وطن جان شریفشان را فدا کردند ..... کشورهای عربی همگی مخالف و دشمن علنی ایرانی جماعته و خیلی‌هاشون متنفر هستن از ما زورشون به ما نمیرسه والا خرخره هممون و میجویدن.
عباس۳۳۱۷۱۴۹۱۴:۱۹:۰۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
بعضی برخی فلسطین ها خاین برای ملت خود هستند همین ها از صدام حمایت کردند
دیرآموز۳۳۱۷۱۵۵۱۴:۲۳:۳۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
چی شد!؟
ناشناس۳۳۱۷۱۹۲۱۴:۴۰:۱۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
عجب
ناشناس۳۳۱۷۲۲۴۱۵:۰۷:۱۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
بهر حال همچین میدانی در فلسطین وجود دارد شاید بدلیل اینک صدام به خانواده های فلسطینی ماهانه 25دلار کمک میکرده
اسماعیل۳۳۱۷۲۲۶۱۵:۰۷:۳۰ ۱۴۰۲/۹/۱۷
تاپاله به قبر صدام یزید کافر روانی
مجید محاوی۳۳۱۷۲۳۸۱۵:۲۰:۴۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
۳۷ موشک زد به پایتخت اسرائیل از بغداد و گفت من شلیک کردم .......
ناشناس۳۳۱۷۲۴۶۱۵:۲۲:۲۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
پیشنهاد بدهید در خان یونس غزه میدان امام خمینی یا امام خامنه‌ای درست کند حماس
حسن۳۳۱۷۲۶۲۱۵:۳۸:۱۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
درسته که صدام با ایران دشمنی داشت ولی با آمریکا و اسراییل صهیونیست هم دشمن بود که جای تقدیر دارد.
ناشناس۳۳۱۷۳۹۵۱۷:۴۶:۰۰ ۱۴۰۲/۹/۱۷
انگار حالت خوب نیست
ناشناس۳۳۱۷۶۲۲۲۰:۳۴:۰۰ ۱۴۰۲/۹/۱۷
تو اگر یکی از بستگانت در جنگ شهید میشد بازم نظرت این بود؟؟؟؟؟مرگ بر خائن ب وطن
علی۳۳۱۷۹۰۹۰۴:۰۵:۳۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
صدام خودش مهره ی آمریکا بود وبا امریکا اصلا دشمنی نداشت.
مرگ بر وطن فروش۳۳۱۸۳۹۳۱۴:۰۳:۵۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
آخه اون هزاران جوانی که که کشت جای تقدیر داره
احمد۳۳۱۷۲۷۳۱۵:۵۱:۰۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
اگه مطلب میذاری، نظرات رو هم باز بذار ..
امید۳۳۱۷۲۸۲۱۵:۵۹:۳۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
حمایت ازمظلوم خوبه ولی....
ناشناس۳۳۱۷۳۰۲۱۶:۱۳:۲۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
عزه بیشتر تحت تاثیر حماس هست تا عرفات ....اینهمه ایران از حماس حمایت میکنه چرایک میدان به اسم حصرت اقا یا حاج قاسم ندارن که ضد انقلاب بهانه گیری نکنه
معلم۳۳۱۷۳۲۱۱۶:۳۸:۰۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
جنگ ایران با جبهه اسراییل-امریکا بخاطر حماس یا حزب الله احتناب ناپذیراست. نباید غافل بود.
سامیار۳۳۱۷۳۷۸۱۷:۲۹:۴۴ ۱۴۰۲/۹/۱۷
لعنت خدا بر صدام وهرکه طرف صدام بودوهست،
ناشناس۳۳۱۷۴۰۴۱۷:۵۵:۴۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
دفاع ازمظلوم وظیفه انسانی ولی وجودمیدان صدام برای ایرانیهااصلاپذیرفتنی نیست ...
اخمد اروجی مشهد۳۳۱۷۸۹۷۰۳:۲۳:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
دفاع از مطلوم ومردم فلسطین وظیفه هر انسان با وجدان وبا شرف می باشد .
ناشناس۳۳۱۸۱۶۰۱۰:۲۶:۳۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
لطفا ففط شعارندید.همتون برید وظیفه شرعی،دینی،عرفی،اخلاقی،.... خودتان را در فلسطین ادا کنید وآنجا با دشمن وظالم بجنگید.
م.ر۳۳۱۷۴۱۴۱۸:۰۱:۴۴ ۱۴۰۲/۹/۱۷
لعنت خدا بر کسی که خون جوانان عزیز این مملکت پیشش ارزش نداره
ناشناس۳۳۱۷۴۷۶۱۸:۴۸:۳۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
واویلا!!! یعنی برخی فلسطینی ها به صدام ملعون شهید گفتند؟!!
Ali۳۳۱۷۵۲۸۱۹:۲۲:۱۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
جنایات صدام محکوم است ودر هیچ جای جهان ظلم پذیرفته نیست .لعنت خدا بر ظالمان
ناشناس۳۳۱۷۶۷۰۲۱:۲۹:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
درود ب‌شرفت مرگ بر حکومت های ظالمانه
اکبری۳۳۱۷۵۴۹۱۹:۴۳:۵۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
ایرانیان ازاده هستندحمایت مظلوم وظیفه همه ماست ...
ناشناس۳۳۱۷۵۵۰۱۹:۴۳:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
امروز غزه به حقیقت نماد و نماینده جهان اسلام و صهیونیسم هم نماد دشمنان اسلام و اجماع کفر جهانی علیه اسلام است و اسلحه و دست آویز جنایات آنان بر علیه جهان اسلام نیز همین رسانه ها، فضای مجازی و شعار پوچ آزادی و حقوق بشر است . حال آنکه اکثر حکام مستبد جهان نیز به نوعی دست پرورده این ساختار استثمار جهانی اند.
آلاله۳۳۱۷۷۷۶۲۳:۰۴:۱۷ ۱۴۰۲/۹/۱۷
احسنت
علیرضا۳۳۱۷۵۷۳۱۹:۵۵:۰۵ ۱۴۰۲/۹/۱۷
اگر مجسمه رو قبول ندارن چرا خرابش نکردند ؟
مهدی۳۳۱۷۵۷۹۲۰:۰۰:۴۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
آیا ما در مبارزه با اسرائیل بیشتر خسارت دیدیم یا صدام . نظر حماس در مورد سردار سلیمانی چیست ?
عبدالله۳۳۱۷۵۸۶۲۰:۰۸:۵۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
این میدان بوده و واقعیت هم داشت تا در این جنگ تخریب شده
ناشناس۳۳۱۷۵۹۱۲۰:۱۴:۰۶ ۱۴۰۲/۹/۱۷
دوستان عزیز مث اینکه مفهوم متن رو متوجه نشدن. در این گذارش کسی با خود صدام و کارهایی که کرده کاری نداره. گذارش میگه که یه میدانی تو فلسطینه به اسم میدان صدام حسین و این میدان سال ۲۰۱۸ بنا شده و ایرانیا از این میدان در رابطه با کمک ایران به فلسطین ناراحت هستن. در صورتی این میدان نه سال ۲۰۱۸ بلکه تنهاچند مدت بعد از به درک واصل شدن صدام توسط فلسطینیا احداث شده. ..
ناشناس۳۳۱۷۶۰۰۲۰:۱۸:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
از صدام یزید متنفریم
یوسف۳۳۱۷۶۳۰۲۰:۵۱:۰۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
خداوند ریشه هر چی ظلم در دنیا است بخشکاند
ناشناس۳۳۱۷۶۳۷۲۰:۵۵:۳۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
صدام مرد
واقعا شعار حقوق بشر هیچ وپوچ است۳۳۱۷۶۷۵۲۱:۳۳:۲۴ ۱۴۰۲/۹/۱۷
دول های اروپایی صهیونیست و دشمنان اسلام وقرآن اند
مهراب۳۳۱۷۶۹۸۲۱:۴۷:۴۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
با این میدان و سخنان چهره صدام ملعون تطهیر نمی‌شود
ناشناس۳۳۱۷۷۱۲۲۱:۵۶:۲۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
از آخرین انتخابات در غزه، چند سال گذشته است؟
ناشناس۳۳۱۷۷۲۴۲۲:۰۷:۴۶ ۱۴۰۲/۹/۱۷
خداوند صدام و سربازانش و حامیانش را لعنت کند درود خدا بر شهیدانمان و خانواده‌هایشان و جانبازان و آزادگان
ناشناس۳۳۱۷۷۶۸۲۲:۵۴:۵۸ ۱۴۰۲/۹/۱۷
محشر بود هم صدام هم عرفات هم آمریکا هم اسراییل رو زدید
مهدی۳۳۱۷۷۷۲۲۲:۵۸:۱۳ ۱۴۰۲/۹/۱۷
تعجبم از اونایی هستش که متن و کامل نخونده سر و ور خودشون و میگن که سعی در تطهیر صدام نکنید و..!!! خب آقا وقت بزار متن و درست بخونید بعد نظر بدین
ناشناس۳۳۱۸۲۲۵۱۱:۲۶:۰۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
خوندم قانع نشدم هیچ دلیل منطقی برای قرار دادن اون مجسمه و شهید خواندن صدام وجود نداره به احترام ما باید این کار را نمی کردند
آلاله۳۳۱۷۷۷۵۲۳:۰۲:۴۹ ۱۴۰۲/۹/۱۷
دوستان عزیز تاریخ همیشه عبرت آموز و تکرار شدنی هست قرآن بالای نیزه زدن معاویه و عمرعاص تکرار میشه این که مجسمه ای رو علم کنند و بگویند این دشمن شما هستند یه فریبه واقعیت اینه که همه باید حول یک فرمانده متحد باشند اگه زمان جنگ صفین یاران حضرت علی علیه سلام به فرمانده و امام شأن گوش می دادند و اطاعت می کردند جنگ صفین روجبهه حق یعنی امام علی و یارانش می‌بردند و امام به آنها گفت که حکمیت قرآن که معاویه میگوید دروغ و فریب است که همین طور هم شد و بعد یاران فریب خورده امام پشیمان شدند البته ابراز پشیمانی کردن و از این هم دستاویزی برای مخالفت با امام علی ساختند نتیجه این شد که در نهایت گرفتار سلطه ی طاغوت بر خودشان شدند
کریم۳۳۱۷۷۸۱۲۳:۱۲:۳۶ ۱۴۰۲/۹/۱۷
بزودی حضرت صاحب ظهور خواهند کرد و دنیا پر از عدل و داد خواهد شد ..... ..
جاوید۳۳۱۷۸۰۵۲۳:۴۲:۰۱ ۱۴۰۲/۹/۱۷
ما سپاه قدس داریم و چهل ساله بخاطر فلسطین داریم هزینه میدیم چرا هیچ اسمی و خیابونی بنام ما اونجا نیست..
ناشناس۳۳۱۷۸۳۴۰۰:۳۴:۴۴ ۱۴۰۲/۹/۱۸
همه اهل عرب همشون صدام رو دوست داشتن ودارن .
ـکلیم اله۳۳۱۷۸۳۷۰۰:۴۶:۱۸ ۱۴۰۲/۹/۱۸
هرکسی که از قاتلین فرزندان ایران حمایت کتد دوست ما نیست و ما نمیتوانیم از انها دلخوش باشیم و ازانها حمایت نمیکنیم چه عرب چه عجم باشد
علی۳۳۱۷۸۵۰۰۱:۱۰:۰۶ ۱۴۰۲/۹/۱۸
توجیه نیارید برید کمک کنید ما هم زورمان نمی‌رسد جلوی کمک شما رو بگیریم
محمد۳۳۱۷۸۶۷۰۱:۴۶:۱۰ ۱۴۰۲/۹/۱۸
امیدوارم اونیکه خواسته اقدام فلسطینی‌ها‌رو درست جلوه بده ، نظر خانواده‌ی شهدا و ما رزمندگان رو خونده باشه ، خب بخاطر لج کردن به امریکا میزاشتن اسمشو چمران !!! مگر اونا نمیدونن ما از صدام چه کشیدیم !!
ناشناس۳۳۱۷۸۸۳۰۲:۲۰:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
فلسطینی ها عکس صدام رو تو خونه و مغازه هاشون در فلسطین نصب میکنند، اینها طرفدار صدام هستند چون صدام، دشمن آقا امام حسین(سلام الله علیه) و دشمن ایرانی ها بود.
مصطفی۳۳۱۷۸۹۲۰۲:۵۷:۳۷ ۱۴۰۲/۹/۱۸
هنوز از جراحات شیمیایی برادرم خون میچکه اونوقت میدانی رابه اسم شهید صدام حسین نام نهاده اند . این میدان راسالهاست مردم ایران میشناسند خوب هم میبشناسندصدام وحامیانش را.
جانباز۳۳۱۷۸۹۴۰۳:۰۲:۰۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
سلام عزیزان *من بعنوان یک جانباز جنک عرض میکنم خدمت عزیزان نظر همه شما نسبت به کشتن زن وبچه ها توسط اسرائیل درسته نسبت به دیدگاه شما در مورد صدام هم درسته من زمان بمباران شیمیای پیرانشهراونجا بودم بعنوان یک رزمنده گروه ضربت جنگ اوران یک ساعت بعد از بمبارون حلبچه هم اونجا بودم .درکل میخوام این را عرض کنم چیزی که با دوسال نیم حضور توجبهه وچندین بار مجروحیت وجانبازی دستگیرم شد اینکه طالبان النصره وبعثی ها و.... باهم تفاوتی ندارند خدانکند که یک شیعه تنها وسط اینها باشد حتی درحالت صلح اگر مکان زمین اونا باشد مطمئنا زنده بیرون نمیاد در صورتی که تازه من شنیدم خیلی از داعشی ها هم با تآسف اهل غزه بودند دیدید که صدام برای رسیدن به قدرت همه اطرافیانش حتئ برادر وفرزند خودش را کشت توی یک کلیپ دیدم داعشی ها به مردم شهرها که اشغال میکردند میگفتند نماز بخونند اگر مثل شیعه بودند ودست به سینه نمیخوندند همانجامیکشتندشون .
محمد۳۳۱۷۹۰۱۰۳:۴۵:۰۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
ما چه بخواهیم چه نخواهیم تمامی تقصیرات این جنگ را گردن ایران خواهند انداخت طبیعتا هر کشوری در بین فلسطینیان طرفداران ومخالفان دارد وایران هم مستثنی نیست در بین خود آنها نیز گروه‌های مختلف به خاطر قدرت درگیر هستند ولی اگر اتحاد بین کشورهای اسلامی بود که نیست این مسائل اینقدر کش پیدا نمی‌کرد
ناشناس۳۳۱۷۹۰۸۰۴:۰۵:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
لعنت به صدام و عرفات ، عرفات چقدر ازایران پول برد.
Ali۳۳۱۷۹۱۲۰۴:۰۸:۴۴ ۱۴۰۲/۹/۱۸
در سیاست چیزی به اسم دوست یا دشمن واقعی وجود ندارد، دوست یک کشور، ملت و منافع ملی خودش هست و بس. اگر ایدئولوژیک هم باشد، نصب مجسمه صدام ملعون توسط فلسطینیان ،ناخودآگاه مردم فهیم ایران رو یاد این مسئله هم میاندازه که تیم‌های ورزشی فلسطینی حاضر نیستن با تیم‌های ایرانی در ایران بازی کنن !!!
حسین تنها۳۳۱۷۹۱۵۰۴:۱۹:۳۴ ۱۴۰۲/۹/۱۸
به صدام و دشمنی اش با آمریکا کاری ندارم،به غزه و فلسطین هم همچنین،اما به دشمنی کشور خودمان با آمریکا توجه کنید و ببینید،در کنار فساد و دزدی عمیق کسانی که در راس امور هستن که صد البته این فساد موردی نیست بلکه سیستمی است،چه به روز اقتصاد ایران و مردم آورده،در میان۲۰۵ کشور عضو سازمان ملل ضعیف ترین واحد پول دنیا را داریم.
حبب۳۳۱۷۹۲۶۰۵:۳۲:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
اقا اونا صدام و دوست دارن و اسم میدونشون گذاشتن صدام . ما از اون ادم متنفریم . من خودم فرزند شهیدم پدرم و از دست دادم . من از اون محمود عباس اویزون هم متنفرم . از یاسر عرفات هم خیلی خوشم تمیومد . این ۲ تا ادم یکی به میخ میزدن یکی به تخته . اصلا گور پدر هر ۳ شون .
ناشناس۳۳۱۷۹۳۲۰۵:۵۵:۵۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
صدام که سنی بود به قول یاسر عرفات صدام برادرش بود و ما دوست پس به دل نگیرید
ناشناس۳۳۱۷۹۳۶۰۶:۰۶:۱۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
اگه فردا اسرائیل نابود بشه و فلسطین جون بگیره میشه یه کشور مثل بحرین و عربستان و اردن. مگه همینا نبودن تو جنگ به صدام کمک میکردن و دهها اسیر فلسطینی از عراقیا گرفتیم؟ متاسفانه خیلیا هنوز منافع ملی براشون تعریف نشده است. در سطح بین الملل دوست و دشمن دایمی نداریم.
امان حداد۳۳۱۷۹۳۷۰۶:۰۶:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
فلسطین بهانه است، اگر دنبال حق مظلوم هستید به داد مردم سیستان وبلوچستان برسید، به داد کوله برهای کردستان برسید، به داد بدبختهای شهرها برسید.
ناشناس۳۳۱۷۹۴۳۰۶:۲۷:۰۶ ۱۴۰۲/۹/۱۸
چقد آسمون ریسمون الکی بیافتید واسه توجیه یه موضوع اظهر و من الشمس که آخرش هم هیچ کس نفهمید چی میگید ولی منظورتون فقط تطهیر اقدام فلسطینی ها برای نصب مجسمه است خود اونها دقیقا میدونن که چکار کردن و لازم به این حرفها نیست کاش ما چشمامون رو باز کنیم در ضمن مگه همین عرفات نبود که بعنوان اولین خارجی بعد از انقلاب اومد ایران حالا بد شد؟
ناشناس۳۳۱۷۹۵۱۰۶:۳۸:۵۵ ۱۴۰۲/۹/۱۸
شماکه داری عرفات رو بد معرفی میکنی مگه همین عرفات نیومد ایران مگه اون زمان حمایت سیاسی و پول از ایران نگرفت نبرد مگه سرباز به عراق نفرستاد.
ناشناس۳۳۱۷۹۵۴۰۶:۴۱:۰۴ ۱۴۰۲/۹/۱۸
صدام هیچ کاری رابه اراده خود انجام نمی داد چون مامور و مزدور ودست نشانده شوروی در عراق بود و تنها در مورد حمله به ایران اربابش شوروی ،آمریکا را راضی کرد .
مهدی۳۳۱۷۹۶۵۰۷:۰۷:۰۴ ۱۴۰۲/۹/۱۸
من کاری به فتح ندارم ولی مگر پیامبر وعلی در صف اول جنگ نبودند چرا هنیه در قطر زندگی می‌کند، او فلسطینیان را به کشتن میدهد و از دریافت کمک های بشر دوستانه جیب خود را پر میکند.
اسلامی۳۳۱۷۹۹۲۰۷:۵۵:۴۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
در حمله داعش هم خود حماس به دشمنی با سوریه و محور مقاومت برخاست در کل باید گفت افسار فلسطینی ها دست وهابی هاست و به در صورت پیروزی فلسطین هم ایران به حاشیه رانده خواهد شد. امیدواریم صهیونیست ها نابود بشند تا بهانه ای به نام صهیونیست باقی نماند‌.
ناشناس۳۳۱۷۹۹۷۰۷:۵۹:۰۰ ۱۴۰۲/۹/۱۸
همین مطالب در سایت عصر ایران هم است
نادر۳۳۱۸۰۱۳۰۸:۱۴:۰۸ ۱۴۰۲/۹/۱۸
به قول شهید همت ببینید توپخانه های دشمن کجا رو میزنن اونجا طرف حق هست ...
علی احمد کیانی۳۳۱۸۰۷۲۰۹:۱۹:۰۸ ۱۴۰۲/۹/۱۸
ما با صدام سر جنگ داریم چه زنده چه مرده ...ما با صدام ،درد وطن داریم ...مابا صدام،درد دین داریم ...ما با صدام ،درد جوانان داریم ..الا آخر ،،،،خدا لعنت کند صدام وحامیانیش را ،،،،لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز حفظه‌الله
امید یاوری دارانی۳۳۱۸۰۹۱۰۹:۳۴:۲۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
اینکه می گویید چون صدام به اسرائیل حمله کرده و از فلسطینیان دفاع کرده پس شایسته تمجید از سوی فلسطینیان است صحیح !!!!!!!!!!! اما اینکه 45 سال است جمهوری اسلامی ایران تمام قد و با همه امکانات از فلسطین و ارمان ان دفاع کرده است و مورد تقدیر مثلا حتی با نامگذاری یک میدان و یا خیابان قرار نمی گیرد چه دلیلی دارد. نخواهید که انچه خود دوست دارید را مردم باور کنند. میدان شهید صدام حسین ارادت فلسطینیان به صدام است این را پنهان نکنید.
مهدی۳۳۱۸۱۱۴۰۹:۵۷:۰۷ ۱۴۰۲/۹/۱۸
همان طور که گفته می شود دشمن دشمن من، دوست من است دوست دشمن من، دشمن من است اینها در جنگ سوریه هم مخالف اسد بودند
ناشناس۳۳۱۸۱۴۵۱۰:۱۴:۳۸ ۱۴۰۲/۹/۱۸
احتمالااینومیدونین که دشمن دشمن مامیشه دوستمون وطبق متن شماصدام دشمن آمریکاواسرائیله پس.‌..
Hussein۳۳۱۸۱۴۷۱۰:۱۵:۵۴ ۱۴۰۲/۹/۱۸
این که میدانی به اسم صدام در فلسطین هست ربطی به ایران نداره چون اگر مربوط به ایران بود در زمان ۸ سال جنگ صدام علیه ایران میبود . نامگذاری این میدان در ان وقت به نشانه یادبدودی از صدام ملعون و انزجار از اشغال عراق بود ،در هر صورت فلسطینیها هم عرب زبان هستند و به قومیتشان باز میگردند .
ناشناس۳۳۱۸۱۸۶۱۰:۴۸:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۱۸
دوستان حتما نوشته منو بخونید ..ببینید دوستان فلسطین وقتی به اشغال صهیونیستها در میاد حکومتی داشته که ما الان به اون حکومت میگیم تشکیلات خودگردان که در کرانه باختری هستن و عمده حکومت فلسطین دست اونهاست..اینا ضد ایران و ایرانی هستند حتی کمک ایران رو برمیگردونن...حالا مجسمه صدام که چیزی نیست...همینطور در فلسطین یه گروه دل صاف با ایران هست به اسم حماس که حکومت دست حماس نیست و از قضاحکومت فلسطین ضد حماس هست و تمام اراضی فلسطین رو همین تشکیلات خودگردان دادن به اسراییل..ملت ایران از اینها حمایت نمیکنه بلکه از گروه حماس حمایت می‌کنه و اینها حکومت دستشون نیست که اسم خیابان تعیین کنن .
Bh۳۳۱۸۲۰۱۱۱:۰۷:۵۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
فلسطین و دفاع از آرمان‌های مقاومت یک بهانه نخ نما و بیهوده برای پنهان کاری و قانع کردن مردمه ،، مثل اینکه حواستون نیست بعضا بچه ها و نزدیکان حکومتی اقامت دایم کشورهای غربی رو دارن و توی کشورهایی دارن زندگی و تجارت میکنن که بیشترین ضربه رو به ایران زدن ،،
م.چ۳۳۱۸۲۱۸۱۱:۲۰:۴۴ ۱۴۰۲/۹/۱۸
من فقط اینو می دونم دوست دشمنت با تو دوست نیست فلسطین دوستدار صدام است.
مهدی۳۳۱۸۲۲۸۱۱:۲۷:۵۸ ۱۴۰۲/۹/۱۸
صدام اینهمه ایرانی را کشت اماخونوادش الان دارن تونازونعمت زندگی میکنن.
حیران۳۳۱۸۲۳۲۱۱:۳۱:۴۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
من تا ابد از صدام وطرفدارهای صدام نفرت دارم اما ازخدا میخواهم این جنگ تمام بشود ومردم غزه به آرامش و امنیت برسند
رضا۳۳۱۸۳۰۱۱۲:۲۸:۱۵ ۱۴۰۲/۹/۱۸
این واقعیته که اعراب صدام رو قبول دارن خیلی مخصوصا همین فلسطینی ها که الان میگن مظلوم هستن چقدر اسیر فلسطینی لبنانی اردنی وسودانی در جنگ گرفتیم .
ناشناس۳۳۱۸۳۲۲۱۲:۳۹:۳۵ ۱۴۰۲/۹/۱۸
واقعیت را توجیه و تفسیر به رای خودساخته نکنیم.
ناصر از لاهیجان برادر شهید۳۳۱۸۳۵۲۱۳:۰۵:۵۹ ۱۴۰۲/۹/۱۸
لعنت بر صدام. ویران باد میدان صدام ملعون
محمد۳۳۱۸۴۳۰۱۴:۴۱:۲۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
از قدیم گفتن دشمن دشمن ما دوست ماست.
ناشناس۳۳۱۸۴۹۳۱۵:۳۴:۳۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
این مجسمه یک دیکتاتورخونخوارهست ..
روژان امیرزاده۳۳۱۸۵۴۸۱۶:۵۷:۳۳ ۱۴۰۲/۹/۱۸
دوبار این مطلب رو خوندم اما اثری از حمایت از صدام ندیدم. چرا مثل دزدان غارتگر برخورد می کنیم که چون عجله دارند و وقت ندارند همه چیز به هم می ریزند و هر طور می خوان هر چیزی دم دست میاد برمی دارن
ناشناس۳۳۱۸۶۲۲۱۸:۳۱:۵۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
من از طریق اینترنت با بعضی از فلسطینی ها صحبت کرده ام برای آنها و تمام اعراب از جمله شیعیان عراق افتخار و ارج و قربی برتر از عرب بودن وجود نداره و کینه از ایران و ایرانی هم پایانی ندارد این همه خدمتی که ایران سالها به. فلسطینیها و عراقیها و سوریها کرده ابدا ذره ای دل اونها رو نسبت به ایران و ایرانی نرم نکرده همین مقتدی صدر که هر چه دارد از ایرانی بودنش دارد خلیج فارسی را خلیج عربی می نامد فلسطینی ها هم همینطور .
مهران۳۳۱۹۴۸۳۱۳:۲۸:۴۱ ۱۴۰۲/۹/۱۹
خب که چی?!!مگر ما بخاطر شخصی طرفدار حق هستیم ،در اصل ما بخاطر شخص خودمون که پیش خدا روسیاه نباشیم مدافع مظلوم هستیم و در مذهب ما نژادپرستی و ایرانی و آریایی بودن هیچ مزیتی محسوب نمیشه .
ناشناس۳۳۱۸۶۹۷۱۹:۵۹:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۸
صدام منفور وپلید وجنایکار است وبا این روش تطهیر نمی شود هر کس هم بخواهد از این جرثومه فساد وقاتل حمایت کند اوهم جانی وجنایتکار است
رضا۳۳۱۸۸۶۶۲۳:۰۰:۵۱ ۱۴۰۲/۹/۱۸
این واقعا درسته این که اون صدام کثیف شهید خطاب میکنن یعنی بی احترامی به ایران و شهدای عزیزتر از جونمون که تک تک اون شهیدان ایران همه معصوم وپاک بودن نه مثل اون صدام کثیف
علی۳۳۱۸۹۱۱۰۰:۰۶:۳۰ ۱۴۰۲/۹/۱۹
سیدالشهدا صدام حسین، خیلی جالبه ،اینا یقینا اگه در زمان جنگ با ایران هم کشته میشد همین رو میگفتن، چون زمان جنگ هشت ساله تعدادی از اسرایی که ایران گرفته بود فلسطینی بودند.
ناشناس۳۳۱۸۹۱۶۰۰:۱۶:۱۱ ۱۴۰۲/۹/۱۹
حرفهای اسماعیل هنیه در حمایت از صدام و حتی داعش رو چی میگین؟ ها؟
ناشناس۳۳۱۹۴۶۹۱۳:۱۸:۳۹ ۱۴۰۲/۹/۱۹
جالبه نویسنده برای توجیه گفته یاسر عرفات بیشتر از صدام حمایت میکرد انگار که یاسر عرفات پسرخاله مردم ایرانه اونم تو زمان خودش از جیب مردم ایران کمک میگرفت و مجیز صدام رو میگفت
ناشناس۳۳۲۰۲۳۱۰۹:۴۹:۴۸ ۱۴۰۲/۹/۲۰
واقعیت این است که فلسطینیان هیچ گاه نه تنها به زبان و عمل دلبستگی به ایران شیعه نداشته و ندارند بلکه برعکس در برهه هایی برضد ما عمل کرده اند .. آیا شما تا کنون یک پرچم ایران و یا یک عکس مقامات ایرانی را در دست همین طرفداران حماس و جهاد اسلامی دیده اید ؟ آیا می توانید صدها و یا هزاران کشته و اسیر فلسطینی در جنگ تحمیلی را انکار کنید ؟ آیا به یاد نمی آورید که در قضیه سوریه همین حماس و جهاد اسلامی چگونه نمک خورده و نمکدان شکستند و پشت ایران را خالی کردند ؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  4. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. درباره توبه تتلو

  7. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  8. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  9. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  10. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  11. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  12. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  13. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  14. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  15. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  16. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  17. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  18. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  19. تنوری که هنوز سرد است...

  20. ایثارگران را بدنام نکنید !

  21. تضادی عجیب و پر ابهام!

  22. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  23. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

آخرین عناوین