بکش و گردن دیگران بینداز !

گروه جهان الف،   4020828070 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

افشاگری درباره ماجرای کشته شدن شمار قابل توجهی از شهروندان صهیونیست به دست دستگاه های امنیتی این رژیم در روزِ اجرای عملیات "طوفان الاقصی" و در یک جشنواره موسیقی که ابتدا آن را کار حماس معرفی می کردند نشان می دهد ایدئولوژی صهیونیسم، نه فقط به فلسطینی ها، بلکه حتی به خودِ شهروندان صهیونیست هم رحم نمی کند!

بکش و گردن دیگران بینداز !

به گزارش الف؛ به تازگی، جنجالِ یک افشاگری معنادار علیه رژیم اشغالگر قدس و عملکرد آن در بحبوحه عملیات "طوفان الاقصی"(اجرا شده در تاریخ 7 اکتبر مصادف با 15 مهرماه سال جاری)، توجهات گسترده بین المللی را به سمت خود جلب کرده است. در این راستا، شماری از نشریات صهیونیستی از جمله روزنامه "هاآرتص"، در گزارش هایی به نقل از منابعی در پلیس و دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی، به این نکته اشاره کرده‌اند که مبارزان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، از برگزاری یک جشنواره موسیقی در مناطق مجاور نوار غزه و در عمق اراضی اشغالی، در روز اجرایِ عملیات طوفان الاقصی، اطلاعی نداشته اند. این در حالی است که در ساعات نخست اجرای عملیات مذکور، جریان های سیاسی و رسانه ای غربی و صهیونیستی، به نحو گسترده ای از کشتار حاضران جشنواره موسیقی "سوپرنووا" به دست نیروهای مقاومت فلسطین خبر داده بودند! نکته قابل تامل اینکه بر اساس آنچه رسانه های صهیونیستی مورد اشاره قرار داده اند، تحقیقات پلیس رژیم اسرائیل این واقعیت را تایید کرده که یک بالگرد ارتش اسرائیل اقدام به گشودن آتش به روی شرکت کنندگان در جشنواره مذکور کرده است. در این راستا، به نقل از یک مقام ناشناس پلیس رژیم اشغالگر قدس، گفته شده که یک بالگرد ارتش اسرائیل که از پایگاه "رامات داوید" به محل حادثه رسیده است، به سمت برخی از حاضران در جشنواره موسیقی مذکور شلیک کرده است. 

یک منبع ارشد پلیس اسرائیل تاکید کرده که اغلب شرکت کنندگان حاضر در جشنواره موسیقی سوپرنووا، پس از شلیک گسترده موشک های مقاومت به سمت اهداف مختلف در عمق ارضی اشغالی، موفق به فرار شده بودند. پلیس رژیم صهیونیستی از کشته شدن 364 نفر در جریان جشنواره موسیقی مذکور خبر داده است. آنچه نشریات صهیونیستی به تازگی افشا کرده اند، تا حد زیادی این گزاره که شمار قابل ملاحظه ای از صهیونیست ها به دست دستگاه های امنیتی خودِ رژیم اشغالگر قدس به هلاکت رسیده اند را تایید می کند. 

البته که پیشتر برخی شهروندان صهیونیست که در جشنواره موسیقی مذکور حضور داشتند نیز به صراحت از دست داشتن دستگاه های امنیتی اسرائیلی در هدف قرار دادن صهیونیست ها خبر می دادند و جدای از بالگردهای اسرائیلی، حتی به شلیک تانک های ارتش اسرائیل به سمت شهروندان صهیونیست نیز اشاره داشتند! 

این افشاگری، مهر تاییدی بر این مدعا است که برخلاف ادعاهای ظاهری رهبران رژیم صهیونیستی، جان ساکنان اراضی اشغالی هیچ ارزشی برای آن ها ندارد. البته در بحبوحه جنگ غزه نیز نمودهای عینی از این رویکرد مقام های ارشد نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر قدس، قابل مشاهده بوده است. 

به عنوان مثال، جنبش حماس تاکنون بارها و بارها از آمادگی خود جهت مبادله اسرای صهیونیست با زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی در بندِ رژیم صهیونیستی سخن گفته است. این در حالی است که دولت نتانیاهو نه تنها با این موضوع موافقت نمی کند بلکه با بمباران گسترده و کور نوار غزه، عملا جان اسرای صهیونیست را نیز به خطر می اندازد و تاکنون شماری از آن ها به دست خودِ ارتش اسرائیل کشته شده اند. موضوعی که هم مورد اشاره اسرای اسرائیلی بوده و هم مستندات مختلفِ آن از سوی جنبش حماس ارائه شده است. 

افشاگری اخیر علیه رژیم صهیونیستی و اشاره به این مساله که خودِ این رژیم عامل نابودی شمار قابل ملاحظه ای از شهروندان صهیونیست بوده، در وضعیتی که ارتش اسرائیل در میدان های جنگ غزه حضور دارد و درگیری های شدید میان رزمندگان گروه های مقاومت فلسطینی با ارتش رژیم صهیونیستی در جریان است، حاکی از افزایش نارضایتی های داخلی از دولت نتانیاهو است. 

حال اینکه نشریات صهیونیستی در گزارش های افشاگرانه خود به آنچه که شماری از مقام های پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی رژیم اشغالگر قدس گفته اند، اشاره می کنند، خود از این مساله حکایت دارد که طیف های قابل توجهی از نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی، انتقادات جدی به نتانیاهو و عملکرد آن دارند و اساسا خودِ این دولت را عامل چالش های مدت اخیر و بحران های جاری رژیم اشغالگر قدس و به خطر افتادن موجودیتِ جعلی آن می پندارند. موضوعی که می تواند انعکاس های معناداری را در میدان های جنگ غزه نیز پیدا کند. 

 افشاگری های جدید در مورد عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی در بحبوحه عملیات طوفان الاقصی و اقدام آن در کشتار ساکنان فلسطین اشغالی، خود حامل این پیام است که همچنان شوک ها و پس‌لرزه‌ها‌ی عملیات طوفان الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست ادامه دارد و اینکه عملیات مذکور را به واقعه ای محبوس در تاریخ هفتم اکتبر تقلیل دهیم، چندان واقع بینانه نیست. 

در واقع، تکانه های این عملیات از ماهیت به مراتب گسترده‌تری برخوردار است و بیراه نیست اگر بگوییم هنوز جزئیات تکان دهنده تری از آن به ویژه علیه رژیم اشغالگر قدس افشا نشده است. موضوعاتی که افشای آن ها می‌تواند صورت حساب های به مراتب سنگین تری را روی دست صهیونیست ها بگذارد. البته که این افشاگریها حامل یک پیام راهبردی برای ساکنان اراضی اشغالی نیز است: ایدئولوژی صهیونیسم، نه فقط به فلسطینی ها، بلکه حتی به خودِ شهروندان صهیونیست هم رحم نمی کند!

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۹۷۳۶۸۰۰:۴۲:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۲۹
واقعا هم این صهیونیست های کثیف باید در کیسه زباله جای داده شوند
ناشناس۳۲۹۷۴۵۵۰۸:۰۷:۵۷ ۱۴۰۲/۸/۲۹
ظلم و ظالم هیچگاه پایدار نبوده و نخواهد بود !
ناشناس۳۲۹۷۷۸۳۱۲:۵۷:۵۴ ۱۴۰۲/۸/۲۹
هر آنکس که کشت و گردن دیگری انداخت پلید و جنایتکار و حقیر است.
ناشناس۳۲۹۷۸۸۶۱۴:۲۵:۴۳ ۱۴۰۲/۸/۲۹
نتانیابو باید بعنوان جنایتکار جنگی محاکمه و اعدام شود.
ناشناس۳۲۹۸۰۶۶۱۷:۱۲:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۲۹
دقیقه مثل کشته سازی این براندازها
ناشناس۳۲۹۷۶۵۳۱۱:۳۲:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۲۹
عجب افتضاح بزرگی شده!! اسرائیل هر روز توی این چاهی که حماس براش کنده بیشتر فرو می‌ره!!
ناشناس۳۲۹۷۹۰۸۱۴:۵۳:۳۲ ۱۴۰۲/۸/۲۹
اسرائیل تو کُماست با تنفس مصنوعی امریکا زنده است.
ناشناس۳۲۹۷۳۶۹۰۰:۴۳:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۲۹
و در نتیجه افزایش بازگشت مهاجران به جاهایی که آمدن و فروپاشی اسرائیل
ناشناس۳۲۹۷۶۶۰۱۱:۳۹:۲۸ ۱۴۰۲/۸/۲۹
بله. منتظریم ببینم حرف شما رخ میده یا نه!
ناشناس۳۲۹۷۶۶۷۱۱:۴۵:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۲۹
ما همیشه و حتی در همین جنگ اخیر می بینیم که اسرائیل اعلام می کند فلان مقام حماس در فلان ساختمان رو هدف قرار دادیم. اسرائیل با چنین قدرت جاسوسی و اطلاعاتی به نظرت از حمله 7 اکتبر خبر نداشت؟ مگه میشه 5000 هزار نفر رو تجهیز کنی و آموزش بدی و جاسوس های اسرائیل با خبر نشن؟ نگران مهاجرت معکوس نباش. نگران این باش که اسرائیل چه برنامه ای داشته از راه انداختن این جنگ
ناشناس۳۲۹۷۷۰۳۱۲:۱۰:۴۲ ۱۴۰۲/۸/۲۹
منظورت از قدرت جاسوسی اسرائیل همونه که می‌گفتن زیر بیمارستان شفا مرکز فرماندهی حماسه!؟
ناشناس۳۲۹۷۷۱۴۱۲:۲۱:۳۸ ۱۴۰۲/۸/۲۹
اون بهانه ها برای توجیه اقدامات در مقابل افکار عمومی بود. وگرنه همه کارشناس ها می دونن هدف اصلی بیرون کردن همه مردم از غزه و تخریب ساختمان ها و زیرساخت ها بود.
ناشناس۳۲۹۸۰۷۳۱۷:۱۷:۴۵ ۱۴۰۲/۸/۲۹
یعنی به قیمت رفتن آبرو ، اعتبار ، روابطی که با عربستان شروع کرده بود ، رفتن آبروی غربی ها و جنایات جنگی و ...... نه جانم اینطور که میگی نیست
شهروند۳۲۹۷۳۷۸۰۱:۱۷:۰۱ ۱۴۰۲/۸/۲۹
مردم هستن که به نتیجه می رسن چه خبری راست و چه خبری دروغه
ناشناس۳۲۹۷۵۳۲۰۹:۴۸:۳۳ ۱۴۰۲/۸/۲۹
رفقای گرمابه وگلستانشون دارن این جماعتو طرد ونفی میکنن
ناشناس۳۲۹۷۷۰۴۱۲:۱۲:۲۰ ۱۴۰۲/۸/۲۹
البته اگه همه مردم دنیا بگن زمین صافه، تاثیری در گرد بودن زمین نداره!!!
ناشناس۳۲۹۷۸۰۰۱۳:۰۵:۵۵ ۱۴۰۲/۸/۲۹
جالب است از نمایشنامه گالیله قرض می گیرید که در سال 1389 اجازه اجرایش به استاد سمندریان داده نشد!
ناشناس۳۲۹۷۸۸۹۱۴:۲۷:۲۶ ۱۴۰۲/۸/۲۹
رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است این رو همه مردم دنیا میدانند.
ناشناس۳۲۹۷۹۰۶۱۴:۵۲:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۲۹
میلیون ها نفر از مردم با شرافت دنیا اقدامات ضد بشری اسرائیل و نسل کشی مردم غزه را محکوم کردند اینم میگی دروغه ؟!
ناشناس۳۲۹۷۴۴۶۰۷:۵۶:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۲۹
پس ویدیوهایی که حاضرین در جشن از فرود آمدن پاراگلایدر ها و حمله موتور ها و ماشین های حماس به محل جشن هم منتشر کردن روز اول چی بود؟
ناشناس۳۲۹۷۴۶۵۰۸:۲۴:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۲۹
در اون که حماس بهشون حمله کرده که الان بحثی نیست. مسئله اینه که خود نیروهای امنیتی اسراییل تو بعضی مناطق وقتی می خواسته نیروهای حماس رو بزنه ، مردم عادی رو هم زده و تلفات اون ها رو هم برای حماس فاکتور کرده.
ناشناس۳۲۹۷۶۲۶۱۱:۱۷:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۲۹
- این نیروهای اسرائیلی بودن که مردمی که اومده بودن به جشنواره کشته بعدش انداختن گرده حماس - مثل بیمارستان هایی که بمباران میکرد و بعدش میگفت من نبودم
ناشناس۳۲۹۷۶۳۰۱۱:۱۸:۵۷ ۱۴۰۲/۸/۲۹
نگفته حماس حمله نکرده که، گفته خیلی از اونا رو خود اسرائیل کشته!
ایرانی۳۲۹۷۴۹۴۰۸:۵۵:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۲۹
کاری نداریم که کی مردم را کشته ولی ببینید آزادی روزنامه نگاران در چه سحطی می باشد که در زمان بحران هم می توانند آزادانه تفسیر و گزارش تهیه نمایند .
ناشناس۳۲۹۷۵۳۸۰۹:۵۵:۰۲ ۱۴۰۲/۸/۲۹
آزادی خبرنگاران و نمایندگان مجلس و فوتبالیست ها و بازیگران ایران رو هم دیدیم که به دروغ مرگ مهسا امینی را قتل جلوه دادن
ناشناس۳۲۹۷۶۱۹۱۱:۱۰:۵۳ ۱۴۰۲/۸/۲۹
چرا تا دیروز که می‌گفتن کار حماسه، خیلی کار داشتی، امروز کاری نداری!؟
ناشناس۳۲۹۷۶۲۱۱۱:۱۳:۵۶ ۱۴۰۲/۸/۲۹
چرا در رژیمی با اینهمه ادعا، ۵۰ روز این حادثه مهم مخفی شده و بعد هم یک روزنامه باید افشا گری کنه!؟
ناشناس۳۲۹۷۶۲۸۱۱:۱۸:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۲۹
در اسرائیل هر خبرنگاری که وارد می‌شود در آن برگه‌ای را امضا می‌کند که تعهد می‌دهد قبل از انتشار هر خبر مجوز آن را بگیرد!
ناشناس۳۲۹۷۷۱۵۱۲:۲۲:۵۱ ۱۴۰۲/۸/۲۹
بله. ما هم شبکه های فارسی رو نمی بینیم که زنده دارن گزارش میدن
ناشناس۳۲۹۷۷۶۲۱۲:۴۹:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۲۹
در اسرائیل نه در غزه!
ناشناس۳۲۹۷۶۳۲۱۱:۲۰:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۲۹
چرا رسانه‌های صهیونیستی در اعلام تعداد کشته‌های نظامی عملیات زمینی آزاد نیستند!؟
ناشناس۳۲۹۷۷۱۶۱۲:۲۳:۳۷ ۱۴۰۲/۸/۲۹
پس این آمار کشته های اسرائیل که هر روز اعلام میشه رو کی اعلام میکنه. خود سخنگوی ارتش اسرائیل
ناشناس۳۲۹۷۷۶۸۱۲:۵۱:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۲۹
عرض کردم رسانه‌ها، نگفتم سخنگوی ارتش اسرائیل!! فقط تا الان ۱۶۰ تا تانک و بولدوزر رو زدن اما فقط ۶۰ نفر کشته شدن، کاملا هم منطقیه!
ناشناس۳۲۹۷۶۴۰۱۱:۲۳:۳۰ ۱۴۰۲/۸/۲۹
اینقدر خود تحقیر نباشیم - ببینم مگه تو ایران روزنامه هایی که مخالف حکومت هستند وجود ندارند ؟ تازه این روزنامه های اسرائیلی سیاست شون اینه که اول دروغ رو میگن - بعد از یک مدت تکذیب میکنن - ولی مردم اون دروغه یادشون میمونه - این روزنامه هایی که میگین آزادی دارن همه شون صهیونیستی هستند و در خدمت منافع صهیونیست ها
ناشناس۳۲۹۷۷۵۱۱۲:۴۱:۴۸ ۱۴۰۲/۸/۲۹
آن ها خبرنگار را می کشند جناب ازاد
ناشناس۳۲۹۷۵۱۰۰۹:۲۷:۵۱ ۱۴۰۲/۸/۲۹
مردم هستن که به نتیجه می رسن چه خبری راست و چه خبری دروغه. این حرف تو امثال همان نمونه بارز ایراد بنی اسراییله، میگه نشریات صهیونیستی از جمله روزنامه هاآرتص گزارش داده بازم تو قبول نداری . تو اگه مردم را قبول داری لاقل تظاهرات 300 هزاری لندن و پاریس و شهرهای اروپا و آمریکا را ببین. اگه مردم را قبول داری بدان که مردم غزه چند سال قبل به حماس رای داد و حکومت حماس بر اساس رای مردم است.چرا باید در محاصره باشه و اسراییل به هر بهانه واهی زن و بچه‎های غزه را تیکه تیکه کنه.
ناشناس۳۲۹۷۶۲۵۱۱:۱۶:۳۸ ۱۴۰۲/۸/۲۹
ایشون فقط منافع خودش رو قبول داره، اگه به نفعش باشه از دموکراسی اسرائیل می‌گه، اگه به نفعش باشه از پیشرفت دیکتاتوری عربستان می‌گه، اگه به نفعش باشه از آزادی بیان سوئد می‌گه! مهم منافعه نه اصول!
ناشناس۳۲۹۷۶۶۳۱۱:۴۲:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۲۹
حماس با جنگ خیابانی و شکست بقیه گروه ها غزه رو بدست و گرفت و الان بعد از 17 سال حتی یک انتخابات هم بگزار نکرده. بر خلاف تشکیلات خودگردان
ناشناس۳۲۹۷۷۰۶۱۲:۱۵:۵۹ ۱۴۰۲/۸/۲۹
حماس در سال ۲۰۰۷ در انتخابات فلسطین پیروز شد اما تشکیلات خودگردان نتیجه رو قبول نکرد و حماس رو با جنگ خیابانی از کرانه باختری بیرون کرد و بعد از اون هم هیچ انتخاباتی برگزار نشد، سال گذشته هم که بعد از سالها قصد برگزاری انتخابات داشتن اسرائیل از ترس رای آوردن حماس اجازه نداد
ناشناس۳۲۹۷۷۲۱۱۲:۲۵:۰۱ ۱۴۰۲/۸/۲۹
تظاهرات 300 هزار نفره در لندن و پاریس رو دیدیم.
ناشناس۳۲۹۷۷۲۸۱۲:۲۸:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۲۹
آقاجان خبر نقل شده از هاارتس اصلش دروغه
ناشناس۳۲۹۷۵۶۸۱۰:۲۳:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۲۹
الان که شمال غزه رو تقریبا اشغال کرده. سوخت رسانی و ارسال غذا هم که فقط با تائید اسرائیل انجام میشه. حماس هم که الان دیگه صداش در نمیاد. دستاورد این حمله چی بود؟ جز اینکه کشورهای قدرتمند اقتصادی رو بر علیه حماس متحد کرده؟ فرض کنید با مشت های گره کرده فریاد مظلومیت کودکان غزه رو به گوش جهانیان رسوندیم حالا اگه جهانیان گوش نکردن و خودشون به نشنیدن بزنن راهکار چیه؟ شماها فقط صحبت از مظلومیت میکنید ولی راهکاری که مشکل رو حل کنه ندارید. الان خب راهکار جمهوری اسلامی مقاومته. خب به چه قیمتی؟ کشورهای عربی هم دست به یکی میکنن حماس رو میذارن کنار . کنترل غره رو مجددا به سازمان آزادی بخش واگذار میکنن و پرونده فلسطین کلا بسته میشه. به هر حال هنوز معلوم نیست این حرکت حماس با هماهنگی کدوم کشور انجام شده ولی بنظر میرسه پایان این جنگ رو آمریکا و اسرائیل به کمک اروپا رقم میزنن.
ناشناس۳۲۹۷۶۴۲۱۱:۲۵:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۲۹
حد اقل فواید این حمله این بود که ذات کثیف و نژاد پرستی غربی ها رو نشون داد .
ناشناس۳۲۹۷۶۵۰۱۱:۳۰:۱۰ ۱۴۰۲/۸/۲۹
یعنی فکر کردی اگه دو صفحه مطلب بنویسی ما حواسمون پرت می‌شه که اسرائیل چه افتضاحی به بار آورده!؟
ناشناس۳۲۹۷۶۵۱۱۱:۳۰:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۲۹
هنوز که خبری نیست، بعد از ۵۰ روز اکثر مناطق شمال غزه هنوز اشغال نشده، ادامه جنگ هم از نظر اقتصادی و هم افکار عمومی برای غرب هزینه زیادی داره، اجازه بده اول جنگ تموم بشه، بعد اعلامیه پیروز و شکست خورده صادر کن
ناشناس۳۲۹۷۷۵۴۱۲:۴۴:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۲۹
کشته‌های اسرائیلی در غزه هم خیلی دیدنی هست که به شدت سانسور می شود یعنی فکر کن در یک روز اگر 20 تا خودروهای زرهی اسرائیلی منهدم شود و هرکدام کم کم2 الی 3 نفر سرنشین هم دارد
ناشناس۳۲۹۷۸۹۶۱۴:۳۴:۱۰ ۱۴۰۲/۸/۲۹
همین که مردم کشورهای دنیا از جمله ژاپن و کره جنوبی و تایلند و امریکا و کانادا و انگلیس و فرانسه و یونان و استرالیا و غیره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند و از فلسطینیان حمایت کردند جای امیدواری است.
ناشناس۳۲۹۷۶۰۳۱۰:۵۵:۳۶ ۱۴۰۲/۸/۲۹
اینکه اسرائیل (درواقع فراماسونری ملحد جهانی) در حال سوء استفاده از یهودیان (بویژه با برداشت غلط افراطیون آنها از کتاب مقدس) و حتی سایر ادیان برای اهداف سیاسی-نظامی-اقتصادی است و به نوعی دنبال جنگ ادیان است، تردیدی نیست. اما مطلب مقاله این فرضیه را تقویت میکند که حمله حماس و بویژه دستور العملهای داخلی آن برای اقدام اجرایی، نشاندهنده شکست امنیتی اسرائیل نبود بلکه گرفتار شدن حماس در تله غفلت ظاهری اسرائیل و برنامه حمله گسترده بود و یا شاید جزئی از برنامه! بود.
ناشناس۳۲۹۷۶۴۷۱۱:۲۸:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۲۹
اینقدر این تله غفلت ظاهری اسرائیل دقیق بوده که خودش هم توش افتاده و زده مردم خودش رو کشته!؟
ناشناس۳۲۹۷۷۲۰۱۲:۲۴:۴۴ ۱۴۰۲/۸/۲۹
چرا که نه؟!
ناشناس۳۲۹۷۶۴۹۱۱:۲۹:۱۲ ۱۴۰۲/۸/۲۹
ما اینطوری نتیجه نمی‌گیریم
ناشناس۳۲۹۸۱۵۳۱۸:۴۸:۰۲ ۱۴۰۲/۸/۲۹
آزادی رسانه اگر باشد راست و دروغ معلوم می شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  3. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  11. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  12. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  13. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  14. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  15. تنوری که هنوز سرد است...

  16. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  17. ایثارگران را بدنام نکنید !

  18. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  19. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  20. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  21. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  22. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  23. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  24. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  25. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

آخرین عناوین