عضو هیئت مدیره پرسپولیس: از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم و به برگ برنده تیم‌مان دست نمی‌زنیم/ زود است ناامید شویم

  4020822097

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد این باشگاه از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کند و مطمئناً سرخپوشان دوباره به روزهای خوب خود بازخواهند گشت.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس: از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم و به برگ برنده تیم‌مان دست نمی‌زنیم/ زود است ناامید شویم

حسین خبیری در گفت‌و‌گو با  تسنیم درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و ناکامی سرخپوشان در هفته‌های اخیر اظهار داشت: پرسپولیس در تاریخ بزرگ خود از این روزها زیاد دیده است و اتفاقاً همیشه وقتی در این شرایط قرار می‌گیرد قوی‌تر از قبل بازمی‌گردد. زمانی که جوان‌تر بودم و به‌عنوان مشاور و معاون در پرسپولیس کار می‌کردم تیم دچار بحران بود، اما یک تحول ایجاد شد و با آمدن آری هان و دنیزلی پرسپولیس متحول شد و همه به یاد دارند پس از آن چه روزهای خوبی داشت.

وی ادامه داد: در دهه 90 هم در ماه‌های اول حضور برانکو پرسپولیس روزهای بدی داشت و نتایج خوبی نمی‌گرفت؛ همان زمان هم انتقاد زیادی می‌شد ولی هواداران پای تیم ایستادند و بازیکنان و کادر فنی هم فعل خواستن را صرف کردند و چند سال پشت سر هم موفقیت به دست آوردند. ما این روزها را تجربه کردیم و با آن آشنا هستیم، اما هر زمان در این شرایط قرار می‌گیریم، می‌شود نقطه عطف‌مان.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: یک بار هم در زمان کالدرون وقتی در تهران به نفت مسجدسلیمان باختیم حجم نگرانی‌ها زیاد شد، ولی باشگاه و هوادار پای کالدرون ایستادند و در نهایت هم همان فصل قهرمان شدیم. حتی یحیی گل‌محمدی هم در مقطعی در پرسپولیس در نتیجه‌گیری به مشکل خورد، ولی باز هم پرسپولیس زانو نزد و با قدرت «یا علی» گفت و با حمایت هواداران و تلاش مضاعف بازیکنان و کادر فنی دوباره در فوتبال ایران آقایی کرد. ما از این روزها زیاد تجربه کردیم و در نهایت اسم بزرگ پرسپولیس و قدمت این باشگاه باعث می‌شود بازیکن، مربی و مدیر انگیزه خود را از دست ندهند و به فکر جبران باشند. بیرانوند هم بعد از بازی حرف دل بچه‌ها را زد. مطمئن باشید بازیکنان و کادر فنی بیشتر از هواداران ناراحت هستند. آنها احساس مسئولیت می‌کنند. قطعاً مصمم هستند که نتایج را جبران کنند و بتوانند مثل دفعات قبل تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانند. همانطور که بیرانوند گفت به روزهای خوب برمی‌گردیم. زود است که ناامید شویم و کسی حرف از قهرمانی بزند.

خبیری با بیان اینکه به هواداران پرسپولیس حق می‌دهد از نتایج ناراحت باشند، تأکید کرد: هواداران صاحبان واقعی باشگاه هستند. آنها با تمام وجود تیم را دوست دارند و باخت تیم روی زندگی آنها تأثیر می‌گذارد. به هواداران حق می‌دهم و دست‌شان را می‌بوسم، ولی مثل همیشه و مانند تجربیات قبل پای تیم بایستیم، چون هوادار واقعی در روزهای سخت کنار تیمش است و این را هواداران پرسپولیس همیشه ثابت کردند.

وی درباره تأثیر مصدومیت چند بازیکن اصلی پرسپولیس در نتایج این تیم گفت: ما سه، چهار مهره‌ کلیدی‌مان را با بدشانسی از دست دادیم که خیلی تأثیرگذار هستند. سلمانی، پورعلی‌گنجی و امیری هر کدام یک تیم هستند و به نظرم کادر فنی در این مقطع با بدشانسی روبه‌رو شده است، اما مطمئن باشید که پرسپولیس بزرگتر از این حرف‌هاست. باید همه دست به دست هم بدهیم. ما هیچ وقت پشت تیم را خالی نمی‌کنیم. این نکته را هم باید بگویم که قانون سقف قرارداد باعث اجحاف در حق پرسپولیس شده است. مدیریت باشگاه خودش را ملزم به رعایت قانون کرد، ولی از آن طرف بعضی باشگاه‌ها مشخص است که از سقف عبور کردند. به نظرم به پرسپولیس ظلم شد؛ هم از ما امتیاز کم شد و هم اینکه به خاطر احترام به قانون دست مدیریت باشگاه در نقل‌و‌انتقالات بسته بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعاتی که در فضای مجازی درباره احتمال تغییر در کادر فنی پرسپولیس مطرح می‌شود، توضیح داد: اصلاً این حرف‌ها مطرح نیست. ما همه ناراحت هستیم، چون تیمی بزرگ هستیم و طاقت این نتایج را نداریم. شاید خیلی از باشگاه‌ها علی‌رغم تلاش‌ زیاد سال‌هاست نتیجه نمی‌گیرند و برای‌شان عادی شده است، ولی اینطور نیست که تصمیمی احساسی بگیریم. ما تنها یک راه داریم و آنهم حمایت است. مگر می‌شود بهترین تیم‌های دنیا هم نوسان نداشته باشد؟ بزرگی زمانی ثابت می‌شود که انتهای فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند. خیلی از مقاطع این بدشانسی را داشتیم و اینکه بخواهیم احساسی رفتار کنیم، درست نیست. گل‌محمدی بهترین مربی ایران است و این را نتایج و آمار می‌گویند. هیچ عقل سلیمی به برگ برنده‌اش دست نمی‌زند. ما در هیئت مدیره کاملاً این موضوع را می‌دانیم و از کادر فنی و تیم حمایت می‌کنیم. بابت این نتایج هم هواداران را درک می‌کنیم. ناراحتی آنها قابل درک است، اما با حمایت از تیم ان‌شاءالله دوباره به روند خوب‌مان برمی‌گردیم.

خبیری در واکنش به شایعه کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس نیز گفت: در این زمینه هیچ بحثی مطرح نشده است و الان وقت این حرف‌ها نیست. خود مربیان و بازیکنان از همه بیشتر ناراحت هستند. چنین حرفی اصلاً مطرح نیست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین