کنایه مهاجرانی به مولوی عبدالحمید/ پیشنهاد دوباره حسین شریعتمداری درباره تنگه هرمز/ دو واکنش به «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست»

  4020814077 ۶۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

کنایه مهاجرانی به مولوی عبدالحمید/ پیشنهاد دوباره حسین شریعتمداری درباره تنگه هرمز/ دو واکنش به «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست»

کنایه مهاجرانی به مولوی عبدالحمید

به گزارش تسنیم، روز گذشته عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله در روز جمعه، با وارونه‌نمایی سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشت: "شعار دفاع از فلسطین با عمل فاصله دارد. مردم غزه و فلسطین به خداوند اعتماد و توجه کنند که بهترین فریادرس است."

عبدالحمید بعد از عملیات طوفان‌الاقصی، در خطبه‌های نمازجمعه‌اش تلاش می‌کرد موضع حمایتی از اسرائیل داشته باشد و با بیان اینکه اسرائیل نابودشدنی نیست، از طرح دوکشوری که سالهاست به فراموشی سپرده شده، حمایت می‌کرد و از یک سال گذشته علناً رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت!

عطاءالله مهاجرانی فعال سیاسی ساکن لندن در واکنش به توئیت اخیر عبدالحمید علیه سید حسن نصرالله نوشت: "احسنت بر شما که دلسوز حماس و فلسطین و دشمن اسرائیل هستید و منتقد سید حسن نصرالله!

حزب الله لبنان تا به حال بیش از پنجاه شهید در مواجهه با ارتش اسرائیل داده‌اند. جنابعالى در زاهدان در دفاع از فلسطین مظلوم و علیه اسرائیل راهـپیمایى کنید. همین حد انتظار مى‌رود!

به دوستانتان هم توصیه کنید که در ریاض و  کابل  و ابوظبى مناسب أست، تظاهرات بسیار آرامى به نفع فلسطین برگزار شود. پرچم اسرائیل هم بیاورند! حفظت شیئا و غابت عنک اشیاء. اگر راهپیمایى و تظاهرات به نفع فلسطین هم نکردند که نخواهند کرد. لا اقل در این ایام به اسرائیل کمک نکنند."

***

 مشکلاتی چون سقط جنین را نمی‌توان با احکام قضایی حل کرد

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با برنا در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای جلوگیری ازافزایش فروش غیر قانونی داروهای سقط جنین گفت: بخش عمده این موضوع مربوط به وزارت بهداشت است که در حال پیگیری است؛ اما یک بخش‌هایی مربوط به سازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی است که کار تبلیغ و فرهنگ‌سازی را بر عهده دارند و باید به صورت جدی‌تری وارد میدان شوند.

وی تاکید کرد: عمدتا اینگونه امور را نمی‌توان فقط با حکم‌هایی قضایی درمان کرد و باید حتما مسئله با اقناع فکری همراه باشد. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین بیان کرد: ما از جمعیت‌ها و نهادهایی که مانع از سقط جنین می‌شوند و کمک می‌کنند مسائل اقتصادی خانواده‌ها رفع شود حمایت می‌کنیم. به این جمعیتها در رفع مشکلاتی که باعث شده خانواده‌ها به سمت  سقط جنین بروند یا به دلایل مختلف از نظر فکری نتوانستند بپذیرند فرزند جدیدی وارد خانواده شود کمک می‌کنیم و سعی می‌کنیم برنامه‌های فرهنگی و توجیهی برای آنها داشته باشیم. 

***

پیشنهاد دوباره حسین شریعتمداری درباره تنگه هرمز

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان درباره واکنش کشورهای اسلامی به جنایات اسرائیل در این روزنامه نوشت: «نزدیک به ۴۵ درصد نفت و گاز جهان از مبدأ خلیج‌فارس صادر می‌شود. هشت کشور، ایران، عمان، عراق، عربستان سعودی، کویت، امارات متحده عربی، قطر و بحرین در کناره خلیج‌فارس قرار دارند. تمامی این کشورها اسلامی هستند. و اگر از امروز تصمیم به قطع صادرات نفت و گاز خود به مقصد اسرائيل و حامیانش را بگیرند، رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن با فاجعه‌ای سنگین و شکننده رو‌به‌رو خواهند شد.

به عنوان نمونه -و فقط یک نمونه- دیروز شبکه تلویزیونی C.N.B.C آمریکا در یک گزارش مستند آورده بود که «‌اگر تنگه هرمز بسته شود، بهای نفت به ۲۵۰ دلار (تقریباً سه برابر قیمت کنونی‌) افزایش خواهد یافت».

علاوه‌بر خلیج‌فارس، تنگه باب‌المندب و کانال سوئز نیز در اختیار کشورهای اسلامی است و کشتی‌های حامل نفت و گاز (L N G‌) که به مقصد آمریکا و اروپا و سواحل دریای مدیترانه حرکت می‌کنند بعد از خروج از خلیج‌فارس باید از تنگه باب‌المندب و کانال سوئز عبور کنند و در غیر‌این‌صورت مجبورند فاصله طولانی و چند برابری عبور از جنوب قاره آفریقا را برگزینند که خسارت‌بار و بسیار پر‌هزینه است.

باب‌المندب و ادامه راه آبی آن، یعنی کانال سوئز در اختیار ۷ کشور، عربستان، یمن، مصر، سودان، اریتره، جیبوتی و سومالی است.

تمامی این کشورها در شمار کشورهای اسلامی هستند و فقط کشور اریتره از ۶۳ درصد مسیحیان و ۳۶درصد مسلمانان تشکیل شده است که مسیحیان نیز هیچ‌گاه از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در امان نبوده‌اند. بمباران کلیساها و بیمارستان‌های متعلق به مسیحیان در نوار غزه را می‌توان به عنوان تازه‌ترین نمونه‌های آن آدرس داد.»

***

ولایتی به سراغ پدر شهید عجمیان برود

همشهری نوشت: «چند روز قبل پدر شهید عجمیان در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد که دکتر ولایتی در مسیر رسیدگی قضایی به پرونده قاتلان فرزندش دخالت کرده است؛ بعد هم برنامه را با قهر ترک کرد...

ای کاش دستگاه قضایی سراغ این پدر داغدیده برود و قدم به قدم مراحل دادگاه را برای او تشریح و رسانه‌ای کند؛ از زوایای مختلف و به روش‌های گوناگون؛ تکذیب کافی نیست. ادعای این پدر و مادر، خبر حاشیه‌ای یک رسانه نیست که تکذیب شود و ‌ای کاش دکتر ولایتی محترم سراغ این پدر نازنین رفته و برایش توضیح دهد که چرا دچار سوءتفاهم شده است؛ این انتظار هم زیاد نیست.

روشنگری برای مردم از اوجب واجبات است، اما برای خانواده شهدا، مجاهدین و مستضعفین که میراث‌داران این سرزمین‌ هستند حق این است که حرف دل‌شان با سعه‌صدر بیشتری شنیده شود و اگر خدای ناکرده گلایه و شبهه‌ای‌ هست، برطرف شود. حق نیست این گلایه‌ها بر سینه این پدر سنگینی کند.»

***

واکنش قالیباف به آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از طرف خودم و همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشت ۳۲ نفر از هموطنان در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود را به همه مردم عزیز استان گیلان و شهرستان لنگرود و خانواده این ۳۲ نفر فوت شده تسلیت گفته و برای ۱۸ مجروح باقی‌مانده از این حادثه آرزوی سلامتی دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه واقعا حادثه تلخ و ناگواری بود، گفت: دو نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی علت حادثه اعزام شدند تا بررسی‌های لازم را انجام دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده در شورای عالی امنیت ملی این موضوع را گفتم و اینجا نیز می‌گویم آنقدر این موضوع مهم است که اگر به سوابق گذشته نگاه کنیم و با توجه به تجربه‌ای که بنده در مسئولیت‌های قبلی داشتم از قبیل این حوادث در این کمپ‌ها زیاد تکرار شده است و البته هیچ موقع به این گستردگی نبوده است.

قالیباف تصریح کرد: ما در چرخه ترک اعتیاد و شیوه همکاری بین موسسات بخش خصوصی با این مجموعه‌ها و دستورالعمل‌هایی که باید رعایت شود دچار اشکال هستیم. انتظار می‌رود کمیسیون اجتماعی با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت کشور و نیروی انتظامی در دستورالعمل موجود بازنگری کرده تا از وقوع این حوادث پیشگیری شود.

***

قوه قضائیه مکلف به اعلام ممنوع‌الخروجی افراد ظرف ۲۴ ساعت شد

به گزارش فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی،بند (ح) ماده (4) لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه را مکلف کردند ممنوعیت خروج از کشور افراد را که توسط محاکم قضایی صادر شده است را ظرف مدت ۲۴ ساعت از طریق سامانه سنا با ذکر علت به اطلاع آنان برساند.

***

وزیر آموزش و پرورش : تغییر  و جابجایی مدیران مدارس فرایندی طبیعی است 

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با ایلنا در مورد مطرح کردن موضوع خالص‌سازی در آموزش و پرورش در پی تغییر ۲۰ هزار مدیر مدرسه توضیح داد: این کار طبیعی است و هر سال چنین اتفاقی می‌افتد؛ برخی مدیران بازنشسته می‌شوند و مدیران جدید به جای آن‌ها روی کار می‌آید. 

صحرایی در پاسخ به این سوال که آیا این تعداد جابه‌جایی مدیران زیاد نیست؟ و آیا چنین تصمیمی در راستای خالص‌سازی بوده است؟ گفت: اصلا اینطور نیست و این حرف‌ها هم یک جور توطئه است. جابه‌جایی‌ها همیشه فرایندی طبیعی در دستگاه اداری و آموزشی بوده است. 

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: مدیران مذکور یا بازنشست شده‌اند یا در کلاس و مدارس دیگری مشغول به کار هستند مانند سال‌های گذشته که از این دست جابه‌جایی‌ها وجود داشته است. 

***

توضیح طحان‌نظیف درباره شفافیت مالی نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش تسنیم، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در یک برنامه تلویزیونی درباره قانون «شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: در این قانون به طور دقیق مشخص شده است که منابع مالی نامزدها چه چیزهایی می‌تواند باشد و چه چیزهایی نمی‌تواند باشد؟ به طور مثال یکی از منابع، کمک‌های افراد حقیقی ایرانی است؛ این بدان معناست که قانون‌گذار اجازه کمک گرفتن از افراد حقوقی البته به غیر از احزاب و گروه‌های سیاسی را نداده است. بنابراین کمک‌ها در قانون پیش‌بینی شده و از هر کسی و هر جایی نمی‌توان کمک گرفت. به طور مثال نمی‌توان در انتخابات از محکومان اقتصادی، کمک مالی دریافت کرد. دلیل آن هم مشخص است؛ چراکه فرد وام‌دار آن شخص خواهد شد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان به ماده 4 این قانون نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این ماده پیش‌بینی شده که دریافت‌ها و پرداخت‌های مالی کاندیداها باید شفاف باشد و باید ریز دریافت‌ها و پرداخت‌ها را در سامانه پیش‌بینی شده به ثبت رساند.

طحان‌نظیف این نکته را هم گفت که طبق قانون برای هر حوزه انتخابیه حداکثر مبلغی به عنوان هزینه انتخاباتی مشخص شده است که این سقف براساس شاخص‌های پراکندگی جمعیت، جغرافیای حوزه انتخابیه و تعداد کرسی‌ها از سوی وزارت کشور مشخص و به تایید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات خواهد رسید. البته قانون‌گذار عنوان کرده که میزان کمک و هدایا هر شخص حقیقی به یک نامزد یا مجموع نامزدها جهت تامین هزینه‌های انتخاباتی حداکثر 20٪ هزینه انتخابات نامزد مقرر شده است و در غیر این صورت با مجازات‌هایی مواجه خواهد شد و برای نامزد علاوه بر مجازات‌ها، محرومیت از حضور در انتخابات‌ها برای مدت یک تا دو دوره نیز پیش‌بینی شده است؛ این نشان می‌دهد که قانون‌گذار اراده جدی برای اجرای این قانون داشته است. امیدواریم شاهد تخلفی در این رابطه نباشیم اما قانون باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: محل هزینه‌کردها نیز در قانون مشخص شده است. هزینه‌کردها می‌تواند مربوط به برگزاری تجمعات، دایر کردن ستادهای انتخاباتی، انجام تبلیغات‌های مجاز و پرداخت حق‌الزحمه عوامل باشد.

***

توضیح زارع‌پور درباره همکاری وزارت ارتباطات و نهادهای امنیتی

عیسی‌زارع پور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ماده ۱۰۳ برنامه هفتم توسعه مبنی بر اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه هفتم توسعه مکلف شد با همکاری وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و سازمان پدافند غیرعامل، نسبت به ارائه خدمات امن‌سازی و ارزیابی و رتبه‌بندی سالانه امنیت سایبری دستگاه‌های اجرایی اقدام کند، گفت: در حال حاضر هم  بر اساس تقسیم کاری که صورت گرفته است نهادهای امنیتی در تامین امنیت IT دستگاه‌ها نقش دارند و چیز جدیدی نیست و در آنجا فقط تکلیف قانونی جدید برای‌شان مشخص شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در حال حاضر در همه دستگاه‌ها حراست دستگاه حضور دارد که متصل به وزارت اطلاعات است. در دستگاه‌ها ما حفاظت فناوری اطلاعات داریم که کار نظارت بر تامین امنیت دستگاه‌ها را دارد، در تقسیم کاری هم که برای امنیت صورت گرفته نهادهای مختلفی در حوزه تامین امنیت مسئول هستند که یکی از آن‌ها وزارت ارتباطات است و بقیه دستگاه هم هستند و چیز جدیدی نیست که اتفاق افتاده باشد.

***

پس از آتش‌بس غزه موقعیت ایران بهتر می‌شود

حمیدرضا جلایی پور، فعال اصلاح طلب درباره تحولات فلسطین و آینده جنگ غزه به مهر گفت: «پیش‌بینی آینده سخت است. اما دو حدس را می‌توان زد. اول اینکه روز اول اسرائیل گفت هدف محو غزه و حماس هست. این دولت غاصب هفتاد و پنج سال است که چنین هدفی دارد ولی هنوز موفق نشده و در آینده هم موفق نمی‌شود. ولی همین‌طور مثل گذشته مردم و بچه‌های غزه را می‌کشد و خانه‌های آن‌ها را خراب می‌کند، البته به مقصد هم نمی‌رسند. الان بعد از بیست و پنج روز هنوز «نیروی مقاومت» در غزه از خود دفاع می‌کند و به سوی اسرائیل راکت می‌زند و از نفوذ ارتش اسرائیل به درون محلات غزه جلوگیری کرده است. مگر روزهای آینده اوضاع عوض شود.

دوم این‌که دولت غاصب قصاب اسرائیل روز اول خواست در افکار عمومی جهان نیروی مقاومت و حماس را یک نیروی «داعشی» معرفی کند که شکست خورد. الان افکار عمومی اروپا و آمریکا علیه دولت غاصب اسرائیل است. ادامه جنایت‌های اسرائیل افکار عمومی یک و نیم میلیارد مسلمان را جریحه دار کرده و در مقابل سیاست‌های حمایتی آمریکا از رژیم غاصب قصاب قرار داده، لذا می‌شود حدس زد غرب و آمریکا اجازه می‌دهند باز اسرائیل در غزه بکشد و بعد احتمالاً آتش بس را اعلام کند...

امروز دنیا متوجه شده است، مساله اصلی، اسرائیل غاصب و فلسطینی‌های مظلوم هستند. ضمناً کشورهایی مثل امارات و جمهوری آذربایجان که با تکیه بر اسرائیل در سال‌های پیش رجز می‌خواندند یک مقدار حساب کار دستشان می‌آید چون با عملیات جبهه مقاومت هیبت امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل بهم ریخته است و علی‌اف با لباس اسرائیل نمی‌تواند به عروسی برود.

من فکر می‌کنم پس از آتش بس در غزه موقعیت ایران در مذاکرات منطقه‌ای بهتر می‌شود.»

***

دو واکنش به «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست»

عصرایران نوشت: « مصداق حزب‌اللهی روز به روز محدودتر شده و خوب است هر چه سریع‌تر مصادیق جدید را اعلام و به روز کنند تا مشخص شود دقیقا چه کسانی مراد ایشان است و اگر کثیری از مردم ایران را شامل نشد چه کنند؟ به مصر کوچ کنند یا اردن؟! از گذرگاه رفح یا از تنگه هرمز.

 دوم این که مطابق آمار رسمی وزارت اقتصاد و در وضعیت پساتحریمی نیمی از درآمد کشور در حال حاضر از محل مالیات تامین می‌شود.  آیا هنگام اخذ مالیات هم می‌پرسند که به کدام دسته تعلق دارید یا بر اساس شهروند ایران باید مالیات بپردازند تا خدمات دریافت کنند؟ نمی‌شود که در پرداخت مالیات تعلقات فکری دخیل نباشد و همه مودی مالیاتی باشند و از محل همان مالیات بودجه ۷ هزار میلیارد تومانی صدا و سیما تامین شود و نوبت به خدمات دهی که می رسد معیار دیگری حاکم باشد.»

فردا نوشت: «بی‌تردید ترویج چنین دیدگاهی که هر کس با نظر ما مخالف است از ایران برود یا کشور متعلق به بخشی از مردم ایران نیست، جز التهاب اجتماعی و سیاسی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت؛ به ویژه حالا که در آستانه یک رویداد ملی یعنی انتخابات هستیم و بیش از هر زمان نیازمند وحدت ملی هستیم.

مسئولان صداوسیما می‌توانند با نظارت بر مهمان‌های دعوت‌شده و البته محتوای برنامه‌ها بعد از این جلوی سخنان وحدت‌شکن را بگیرند و در مسیر وحدت و هم‌افزایی حداکثری قدم بردارند.»

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۸۴۳۰۶۲۰:۴۲:۱۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
آقای شریعتمداری انقدر شوق مبارزه با استکبار را دارید غزه چشم انتطار شماست. لطفا مانند نمایندگان نمادین نگویید .سریعتر مراجعه فرمایید.
mostafa.kamali95@yahoo.com۳۲۸۴۳۳۸۲۱:۱۶:۵۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
کشور محل زندگی تمانی افرادی می باشد که به قوانین اجتماعی و قوانین مذهب رسمی کشور احترام گذاشته و نقض قانون نکنند هر فردی نمی تواند قوانین کشور و قوانین دین مبین اسلام را در جامعه احترام بگذارد جایی در کشور ندارد و باید کشور را ترک نماید
ناشناس۳۲۸۴۳۷۳۲۲:۰۳:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
تمامی
ناشناس۳۲۸۴۶۰۵۰۸:۰۹:۵۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
با اسماعیل برود غزه
سینا۳۲۸۴۴۰۰۲۲:۳۵:۲۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
متاسفانه بعد از گذشت این همه وقت و این همه بحث در این موارد، شما هنوز یک قدم از بحث "قانون است پس همه باید رعایت کنند" جلوتر نمیروید تا بلکه تفاهمی حاصل شود. قانون باید منعکس کننده خواست اکثر جامعه باشد. طیف های مختلف باید بتوانند در تهیه قانون، اصلاح قانون، تغییر قانون و نظارت بر اجرای آن سهیم باشند.
ناشناس۳۲۸۴۴۳۵۲۳:۱۳:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
حتی اگر یک میلیون نفر از افراد جامعه هم خالص به اهداف انقلاب باقی بمانند هرگز اجازه نمی دهند این مملکت در دست کسانی که شعارشان شده هرزگی ولنگاری بی بند باری در پوشش زن زندگی آزادی
ناشناس۳۲۸۴۵۴۷۰۵:۳۵:۳۲ ۱۴۰۲/۸/۱۵
در امور عرفی واجتماعی بله اما قانون باید برمحور عدالت وارزش های انسانی ودینی باشه .
ناشناس۳۲۸۴۵۶۱۰۶:۴۶:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
قانون رو که نمیشه با خواست و سلیقه مردم مشخص کرد. اصلا این مطلب معقول نیست. قانون رو باید یک عده متخصص در امور مختلف بنشینند و پایه ریزی و تصویب کنند.
ناشناس۳۲۸۴۶۳۰۰۸:۴۳:۳۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
مسایل زیادی هست ولی اصل مطلب آن است که همین قانون کجا اجرا میشود؟ این نمیشود که هر جا به نفع شما بود قانون را وسط بکشید ولی مثلا موقع وام گرفتن پست گرفتن کنکور دادن استخدام شدن قانون نباشد.
ناشناس۳۲۸۴۸۹۸۱۳:۲۴:۳۲ ۱۴۰۲/۸/۱۵
حالا سوال اینه اگر اکثریت مردم قانون مصوب این جماعت متخصص رو قبول نداشته باشند چی؟ آیا این جماعت اقلیت با زور قانون مصوب خودشان را بر اکثریت تحمیل می کنند؟ به نظر این دیکتاتوری نیست؟
ناشناس۳۲۸۴۶۷۷۰۹:۴۲:۰۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵
متاسفانه همه جای دنیا آسمان همین رنگ است!
ناشناس۳۲۸۵۱۴۰۱۹:۰۲:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
از این به بعد با بی قانون ها به اینصورت عمل میشود که قانون از روی آنها بشدت عبور میکند
ناشناس۳۲۸۴۴۲۸۲۳:۰۳:۱۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مملکت ارث کسی نیست که برایش تعیین تکلیف کنید !
ناشناس۳۲۸۴۴۷۸۰۰:۲۰:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
مملکت و کشور قانون دارد و جایگاه کسانی که نقض قانونش را کنند نیست.
ناشناس۳۲۸۴۶۶۹۰۹:۳۰:۵۲ ۱۴۰۲/۸/۱۵
« آیا هنگام اخذ مالیات هم می‌پرسند که به کدام دسته...» نه ، در واقع همه مردم باید مالیات بدهند.
ناشناس۳۲۸۴۸۸۰۱۳:۰۴:۲۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
مالیات همه باید بپرداند چون دارند زندگی می کنند ولی افراد ناخالص کمتر باید به جاهایی که تریبون رسمی کشور هست راه داده شوند چون برای آنان تبلیغ می شود چه برسد به راس که اصلا نباید راه داده شود به آنها
ناشناس۳۲۸۴۶۸۷۰۹:۴۹:۱۴ ۱۴۰۲/۸/۱۵
وقتی یه نفر مخالف ما حرف بزنه می‌گیم مملکت ارث کسی نیست، وقتی موافق ما حرف بزنه حتما داره درست می‌گه!! ولی قطعا مملکت ارث کسی نیست، بعضی‌ها با ندونم کاری، بعضی‌ها با لجبازی دارن خرابش می‌کنن!
ناشناس۳۲۸۵۱۴۲۱۹:۰۵:۳۹ ۱۴۰۲/۸/۱۵
مملکت هم جای اراذل و اوباش نیست
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۸۴۵۵۵۰۶:۱۲:۰۸ ۱۴۰۲/۸/۱۵
اولا لطفا اینقدر قانون و قوانین را پتک نکنید و بخواهید بر سر این یا آن بزنید! ثانیا کشور محل زندگی در درجه اول تمام افرادی است که خودشان در آن کشور بدنیا آمده اند مضافاً اینکه غیر از خودشان همچنین آبا و اجدادشان هم متعلق به آن کشور بوده اند. ثالثا حالا اگر یک نفر آمد و در تلویزیون فهمیده یا نفهمیده یک چیزی گفت نباید اینقدر گفته اش را پر و بال بدهیم. نظر خودش را گفته است اما آنچه قابل اهمیت است و نباید مماشات کرد اینکه رسانه ملی ملک طلق هیچکس نیست بلکه تعلق به همه آحاد ملت داشته، دارد و خواهد داشت و بنابراین همه از آن سهم داشته، دارند و خواهند داشت. لطفا هیچ تردیدی نکنید. والله اعلم/ شنونده پروپاقرص قدیمی رادیو
ناشناس۳۲۸۵۱۴۳۱۹:۰۷:۴۴ ۱۴۰۲/۸/۱۵
قانون در کشور نباشد یا شل اجرا شود میشود وضع موجود که اراذل اوباش فکر میکنند این مماشات ها برای همیشه ادامه دارد و هر غلطی بخواهند می توانند بکنند
ناشناس۳۲۸۴۵۶۲۰۶:۴۸:۴۸ ۱۴۰۲/۸/۱۵
و قانون آن چیزیست که اکثر مردم به آن معتقد باشند.
ناشناس۳۲۸۵۱۶۲۱۹:۲۷:۳۴ ۱۴۰۲/۸/۱۵
قانون با لاابالی گری و بی بند و باری و هرزگی وووو منافات اساسی دارد
ناشناس۳۲۸۴۷۰۵۱۰:۲۰:۳۳ ۱۴۰۲/۸/۱۵
اره مملکت ارث پدری دار و دسته شماست !
ناشناس۳۲۸۴۹۶۵۱۴:۵۹:۵۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
ایران مال همه ایرانی هاست هیچ کس به واسطه طرز تفکرش ارجعیتی ندارد.
ناشناس۳۲۸۴۴۲۴۲۲:۵۳:۵۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مگه میشه رفت؟ راهی به غزه نیست شما بگو مصر با اسرائیل هماهنگ کنه راه باز کنن تا ایشون برن.
ناشناس۳۲۸۴۴۳۱۲۳:۰۹:۰۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
از جنوب لبنان تشریف ببرند
ناشناس۳۲۸۴۴۶۰۲۳:۵۳:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
تک نفره برود جنگ؟!غزه هم که از هیچ راهی باز نیست!! سوم هم وظیفه ایشان جنگ نیست!
نازنین۳۲۸۴۵۵۱۰۵:۵۶:۴۸ ۱۴۰۲/۸/۱۵
نقشه رو نگاهی بنداز . غزه کجاست . جنوب لبنان .... فقط مخالف بودن هنری نیست .
ناشناس۳۲۸۴۶۸۰۰۹:۴۶:۲۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵
معلومه کلا سر کلاس جغرافی خواب بودی!!! غزه فقط از مصر راه داره، اگه بخوای از جنوب لبنان بری باید ۲۰۰ کیلومتر از وسط اسرائیل و کنار تلاویو رد بشی!
ناشناس۳۲۸۴۵۶۴۰۶:۵۳:۲۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵
اسماعیل هنیه پس چطوری رفت و آمد به کشورهای مختلف میکند و دوباره به غزه میرود
صمصام۳۲۸۴۶۳۸۰۸:۵۹:۰۰ ۱۴۰۲/۸/۱۵
آقای شریعتمداری شما که انقدر زیبا لالایی بلد هستید چرا خوابتون نمیبره ؟
ناشناس۳۲۸۴۳۱۱۲۰:۴۷:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم کشورهای اسلامی منطقه می توانند با قطع صادرات نفت خود به اسرائیل رژیم صهیونیستی را تضعیف کنند.
ناشناس۳۲۸۴۳۴۰۲۱:۱۸:۴۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
کسانی که قوانین رسمی کشور را زیر پا بگذارند باید محاکمه شوند.
ناشناس۳۲۸۴۳۶۶۲۱:۵۵:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
حاج حسین زمان شاه زندان رفته زمان جنگ هم در جبهه بوده ، احتیاجی نیست که خودش رو ثابت کنه ، حالا شما به من بگو ظریف کجا بوده زمان جنگ و دیگر همفکران شما؟
ناشناس۳۲۸۴۳۱۶۲۰:۵۱:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
تنگه هرمز را ببندیم قیمت نفت 250 دلار می شود و غرب و اسرائیل به التماس می افتند.
ناشناس۳۲۸۴۳۶۱۲۱:۵۰:۵۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
این یک عمل دو طرفه است.پس تر صحبت نمایید.
ناشناس۳۲۸۴۴۰۱۲۲:۳۶:۵۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
آن وقت اگر وارد جنگ واقعی می شوند و بهانه دست ایران می دهند و پیروز از آن حق هست
كوچيك شما اصغر !۳۲۸۴۳۴۷۲۱:۳۶:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
البته خود جناب مهاجراني هم در لندن نشسته و از مردم غزه دفاع ميكنه ! ... البته خوب هست ، اما اي كاش تمام سخنراني ها مبدل به عمل مي شد
بازهم كوچيك شما اصغر !۳۲۸۴۷۲۰۱۰:۳۸:۵۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵
مرحوم مغفور سيد محمد علي جمال زاده از نويسندگان بزرگ ايران بود كه اورا پدر قصه نويسي ايران دانسته اند واز اين جهت جايگاه بزرگي در ادبيات ايران دارد ، اما انتقادي كه به آن نويسنده بزرگ وارد بود اين بود كه آن جناب در مملكت ژنو در كنار درياچه لمان نشسته و در مورد مردم فقير ايران داستان سرايي مي كند ! ... خب ! حال ممكنه كه كسي هم در لندن بنشيند و در ديار فرنگ بزيد و در باره مظلوميت مردم غزه بنويسد ! ... عجيب نيست ! اصلاً عجيب نيست ! ..زياده جسارت است !!
ناشناس۳۲۸۴۳۴۹۲۱:۳۸:۱۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
عطا مهاحرانی به جای کنایه زدن از لندن برگرد ایران
ناشناس۳۲۸۴۳۷۵۲۲:۰۵:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
شما هم بجای کنایه زدن یاد بگیر اگه ایرادی به کلامشون وارده نقد کنی رطب خورده منع رطب کی کند
ناشناس۳۲۸۴۵۲۴۰۳:۲۲:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
ایراد به ایشون این هست که بیست ساله ساکن لندن هستن با منبع درآمدی نامعلوم. و از تو لندن حکم و نقد هم صادر میکنن برای این و اون.
ناشناس۳۲۸۴۴۲۹۲۳:۰۴:۲۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ای قوه قضایی اقدام انقلابی
ناشناس۳۲۸۴۴۶۲۲۳:۵۴:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
هر وقت علی کریمی و ... برگشتن اونم بر میگرده
ناشناس۳۲۸۴۶۵۳۰۹:۱۸:۵۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
برگشتن برای ایشون هزینه داره ، الان هم به نظر با این اظهار نظرها مشغول کاهش هزینه هستن
ناشناس۳۲۸۴۳۸۰۲۲:۰۹:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
پیغمبر اکرم فرمود تقتل العمار الفئة الباقیه لعنهم الله بعد که عمار درجنگ صفین به دست لشرمعاویه کشته شد همه یاد روایت پیغمبر افتادن واختلافی در لشکر معاویه افتاد لشکریان رفتن پیش معاویه که تو عمار رو کشتی وروایت پیغمبر چنین وچنانه.. معاویه گفت من عمار رو نکشتم بلکه عمار رو کسی(حضرت امیر) کشت که اونو به جنگ اورد.. حال روز خیلی از معاویه صفتا در زمانه ما
ناشناس۳۲۸۴۳۸۵۲۲:۲۰:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اقای مهاجرانی چرا نمی ری غزه؟
ناشناس۳۲۸۴۶۷۸۰۹:۴۳:۳۳ ۱۴۰۲/۸/۱۵
قراره با مولوی عبدالحمید با هم برن، منتظره مولوی اوکی بده!
ناشناس۳۲۸۴۴۰۷۲۲:۳۸:۳۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ای لندن نشین!!!
ناشناس۳۲۸۴۴۵۷۲۳:۴۵:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
جناب وزیر آموزش و پرورش جابجایی بیست هزار مدیر را امری عادی می شمارد در واقع حرف های خانم معصومی رابه شکل دیگری می زند با روش ایشان ظرف پنج سال کل مدیریت در این وزارتخانه کن فیکون می شود
احمد۳۲۸۴۵۲۱۰۳:۱۲:۴۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵
اخه مرد حسابی تو تنگه را بستی اونها هم وایستادن تماشا یعنی میخواهی مملکت را به جنگ بکشی؟؟؟؟؟
ناشناس۳۲۸۴۵۹۰۰۷:۴۹:۱۰ ۱۴۰۲/۸/۱۵
نگفته ما تنهایی تنگه رو ببندیم گفته با کشورهای اسلامی. غربی ها هم اینقدر عقل دارن که جنگ رو گسترده تر نکنن. فشار میارن به اسرائیل که آتش بس کنه.
ناشناس۳۲۸۴۶۸۹۰۹:۵۲:۰۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
هدف و هم و غمش اینه.
ناشناس۳۲۸۴۵۲۳۰۳:۱۹:۴۹ ۱۴۰۲/۸/۱۵
آقای مهاجرانی چرا تو لندن نشستی؟ خوب بلند شو برو غزه. بسم الله. راستی هزینه زندگیتون تو این بیست سال تو لندن از کجا تأمین شده؟ گرون ترین شهر دنیا. سؤالهای زیادی هست که یک روز باید به مردم جوابشو بدی و خواهی داد.
ناشناس۳۲۸۴۵۷۹۰۷:۲۷:۳۶ ۱۴۰۲/۸/۱۵
مهاجراني خرج زندگي تو يكي از گرونترين شهرهاي دنيا براي زندگي را از كجا مياره؟
ناشناس۳۲۸۴۵۹۹۰۷:۵۶:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵
چون حرفاش بر خلاف مذاق شماس این حرف رو می زنی اگه مطابق میل شما حرف می زد همچین چیزی نمی گفتی
ناشناس۳۲۸۵۰۰۱۱۵:۴۸:۳۸ ۱۴۰۲/۸/۱۵
اتفاقا اين ويژگي بارز شما و همفكرانتون هست. شما كه اصلاح طلبان را از بيخ و بن نابود كننده كشور ميدونيد و خائن به وطن، حالا چطوره كه وزير دولت اصلاحات براتون خوشايند شده؛ چون باب ميلتون حرف زده!
ناشناس۳۲۸۴۶۰۰۰۸:۰۰:۴۴ ۱۴۰۲/۸/۱۵
مهاجرانی از اینجا رانده از بی بی سی مانده بزور میخواهد خودش را با این انتقادات شاید مغرضانه بقبولاند
ناشناس۳۲۸۴۶۰۶۰۸:۱۰:۱۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
حسین شریعتمداری جز ایجاد هزینه برای کشور کار دیگه ای بلد نیست. این حرفها شده ایران در هیچ کریدور بین المللی علی رغم موقعیت ویژه ای که داره به بازی گرفته نشود و کلی درآمد سرشار که می توانست از ناحیه ترانزیت نصیب کشور شود از بین برود.
ناشناس۳۲۸۴۶۱۷۰۸:۲۲:۳۰ ۱۴۰۲/۸/۱۵
کسانیکه در صدا وسیما و سایر رسانه ها،بین مردم دو دستگی ایجاد می کنند، بدون شک خلاف منافع ملی حرکت می کنند.
مهدی۳۲۸۴۶۵۷۰۹:۲۲:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۱۵
تکلیف مولوی عبدالحمید که مشخص است و از این آدم انتظار بیش از این نیست. اما آقای مهاجرانی شما از لندن!! دارید توییت می کنید که عبدالحمیدی که داخل ایران است به دوستانش در ابوظبی و ..بگوید!! ای کاش می آمدید ایران و این صحبتها را می کردید. همه می دانیم انگلیس خبیث نطفه اسراییل این غده سرطانی را در خاورمیانه بست. همان انگلیسی که دوست و موطن الان شماست.
ناشناس۳۲۸۴۶۷۵۰۹:۴۱:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۵
این خانم عملا حرف اشتباهی زده و مسلما نماینده حزب اللهی ها هم نیستن. اما چندین سال یه عده قلیل یه عده دیگه رو گول زدن و با شعارهای پوچ مثل زن زندگی آزادی عملا مملکت را فلج کردن اونوقت یه عده دیگه(که عمدتا از همون سردمداران شعار زن زندگی آزادی بودن) میان میگن چرا این خانم گفته مملکت مال حزب اللهی هاست؟ عملا یه تعدادی هستن که تعدادشون هم کم هست اما سر و صداشون زیاد و از قضا رسانه هم دستشون هست و وقتی از سفر و تفریح فراغتی پیدا میکنن مملکت رو به آشوب میکشن. این وسط هم منتظر هر فرصتی هستن تا دوباره جیغ و هوار بکشن که ای وای این حزب اللهی ها از جون مملکت و ما مردم چی میخوان که الحمدلله گزک بدستشون افتاده.
ناشناس۳۲۸۴۷۴۳۱۰:۵۷:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۵
حاج حسین شریعتمدار ی ، در جریان هستید که دو صد گفته چون نیم کردار نیست .این گوی و این میدان، بفرمائید میدان جنگ منتظر شماست .
ناشناس۳۲۸۴۷۹۴۱۱:۴۲:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
رفراندم تعیین میکند کی باید برود .
ناشناس۳۲۸۴۹۴۰۱۴:۳۰:۱۹ ۱۴۰۲/۸/۱۵
تغییر 20 هزار مدیر مدرسه و این مملکت مال حزب الهی ها هست ، همگی در راستای یک تغییر بزرگ فرهنگی و عقیدتی می باشد که یا این ور بوم می افتند یا از آنور بوم
ناشناس۳۲۸۴۹۴۳۱۴:۳۳:۵۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
حسین آقا اگه می تونستید تا حالا بسته بودید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. دانشجویان معترض در آمریکا، آقازاده هستند

  17. حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

  18. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  19. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  20. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  21. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  22. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. بازی با کلمات

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  20. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین